User Käyttäjä Salasana  

lauantai 11.10.2025 / 13:06
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > hp pavilion t3259.fi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
HP Pavilion t3259.fi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
rafsanta
Senior Member
_
19. marraskuuta 2005 @ 08:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
selvä! on muuten varmaan jotain "epäonnistuneita" palikoita kun kellotaajuus sama kun 3500+, mut on kummiski pienempi PR-luku... ei varmaan kellotu tai jotain, näin veikkaisi. täytyy myöntää että aika kiven alta ton kaivoit ja pisteet kyllä siitä... ;)

Abit NF7-S v2.0, AXP 3000+(kerroinlukoton), 2*512Mb Samsung UCCC(dual ddr460 1T), 6800(16/6 128Mb), Samsung 940B
3dMark05 *5379*, MuroPi 1M *40sek* ---- jäähtyy: Thermalright SI-97, Zalman VF700-Cu
rafsanta
Senior Member
_
19. marraskuuta 2005 @ 08:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin mutta älä nyt silti tota osta vaan "palkkaa" vaikka mut kokoomaan sulle tasapainonen paketti sun tarkotukseen ja sit kasautat sen mikromaja.fi liikkees. mielellään otan "työn" vastaan!

Abit NF7-S v2.0, AXP 3000+(kerroinlukoton), 2*512Mb Samsung UCCC(dual ddr460 1T), 6800(16/6 128Mb), Samsung 940B
3dMark05 *5379*, MuroPi 1M *40sek* ---- jäähtyy: Thermalright SI-97, Zalman VF700-Cu
rewell
Newbie
_
19. marraskuuta 2005 @ 08:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itse asiassa mulla ei ole tahtoa koota konetta itse, kun toi t3259 on heti valmis. ja sitten jos lisätään sun kokoonpanoon toinen dvd-rom, modeemi, 10/100-kortti, WLAN, Win XP, muistikorttilukija, langaton hiiri ja näppäimistö sekä kasaus niin hinta nousee yli 899e. sitten toi 3400+ on tehokkampi kuin 3000+. 6600gt en tarvitse, koska en pelaa. eli en näe etuja ostaa sun kokoonpanoa. ehkä toi piirisarja on vähän parempi...mut ei mitään muuta. ja hp:lla on takuu.
rafsanta
Senior Member
_
19. marraskuuta 2005 @ 09:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
on osillakin takuu... totta että hp:n takuu korjaa koneesi, vaikka et itse vikaa löytäisikään, ja noiden komponenttien takuu usein jopa 5 vuotta tai elinikä. niin ja muuten tossa mun kokoonpanossa on modeemi, 10/100 kortti, ja kasaus on 35?, eli tosi halpa! näppis ja hiiri on n. 20? yhteensä, muistikortinlukija maksaa n. 10-20?, mutta windows tuo kyllä kuluja enemmän. joka tapauksessa kulut nousisivat vain n. 840 euroon laskujeni mukaan ja laskin aika tarkasti. niin ja tosiaan jos et pelaa, niin ton näytönohjaimen voi vaihtaa yli 100? halvempaan, jolloin loppuhinnaksi tulee aika tarkkaan 730?. ja tosiaan tolla hinnalla saisit nopeemman koneen, siitä oon varma, mulla on kokemusta noista konepaketeista.

petays
Junior Member

1 tuotearvio
_
19. marraskuuta 2005 @ 18:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun tässä on keskusteltu jo parin sivun verran nopeudesta, niin saisinko tietää että kuin paljon nopeutuu alussa mainitut "internet, office, elokuvat" vaikka budjetti ja/tai tehot tuplattaisiin?

Yleensä PC odottelee näppäimistön tai hiiren liikuttelua ja vastaa niihin kaikilla koneilla aika nopeasti em. tehtävissä jos se on koneesta kiinni.
Elokuvien katselua tuskin kukaan haluaa nopeuttaa ellei tykkää katsoa leffoja pikakelauksella, esim. 2 tunnin leffaan 4x nopeudella menee vain puoli tuntia. Tätä voi jo kutsua todelliseksi nopeutukseksi, eikö ;-)

PC:tä voi vaikka käyttää johonkin itseään hyödyttävään tai hyödyttömään puuhaan tai sitten voi vaikka kehua retostella sen spekseillä muille ja elvistellä sillä.

Jos haluaa saada jotain helpolla, niin hp:n konsepti on ihan hyvä.
Jos haluaa speksata itsellensä koneen, niin rafsantan konsepti on hyvä ja tätä konettä voi sekä käyttää että kehua muille. Mutta vaivaa tulee varmaan 2x eikä käytön tukea ongelmatilanteissa taida olla.
hp:n konsepti kusee helpommin, jos kuvittelet voivasi päivittää konettasi parin vuoden päästä - rafsantan kone voi olla tässä mielessä pidempi-ikäinen (huom. voi olla, esim. AGP vs. PCI-E murros nyt).
Lisäksi voinee todeta että olet aina kusessa PC:n kanssa jos et osaa itse korjata tilannetta tai lähettää sitä korjattavaksi ja olla ilman sen aikaa (viikoja/kuukausia).

Yleensä nämä vanhat koneet kannattaa siirtää palvelemaan sinne minne ne sopivat (lapset, tyhmät sukulaiset) ja ostaa uusi huipputeknologiaa sisältävä PC eli päivitysoptiot ovat sumutusta. Vanhoja osia ei löydy tai ne maksaat liikaa hyötyynsä nähden. Tehoa niistä ei kuitenkaan irtoa paitsi ehkä vanhoista 3D-korteista vanhojen pelien pelaajille.
hakki1
Newbie
_
14. maaliskuuta 2006 @ 05:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suosittelen lämpimästi tätä "Hp pavilion t3259" pakettia. On tosi hiljainen ja tehokas. Itse ostin kun edullisesti sain, enkä ole katunut pätkääkään. Ensin oli tarkoitus itse kasata, mutta vastaavatkin osat olisi maksanut enemmän ja toimiminen on kasatuissa aina sitä sun tätä.
Mainos
_
__

_
Damm_
Suspended permanently
_
14. maaliskuuta 2006 @ 08:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suosittelen. Itselläni on HP t3159, eli melkein sama kone, hiukan vain vanhempi. Prossu on sama AMD Athlon 64 3400+ Venice s939 , kuin sinun paketissa. Näyttis kellottuu tarvittaessa huimasti, melkein GF 6600GT:n lukemiin. Itse ajan nyt ko. näyttistä 422/610 Mhz:llä, eikä ole ollut mitään ongelmia. Kone on erittäin hiljainen ja käy viileänä.
Emo 37
Prossu 35
kiintolevyt 37/39 astetta. Mittarina Everest Ultimate Edition.
Etsiskelen parhaillaan ohjelmaa prossun kellotukseen. Kellottuu varmasti.
ps. HP:n emo tukee tietysti Dual Channelia.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. maaliskuuta 2006 @ 12:10

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > hp pavilion t3259.fi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy