User Käyttäjä Salasana  

maanantai 12.1.2026 / 00:32
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kone kaatuilee?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kone kaatuilee?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
jungalow
Junior Member
_
2. tammikuuta 2006 @ 19:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on ollu vastaavanlainen ongelma, en sitte tiedä, että onko sun ongelma sama.

Eli mulla kaatu kone, jos oli pelannu usean tunnin putkee ja jos yritti polttaa jotain levylle, niin kone kaatu sen aikana. Kone kaatu ja laitto bluescreeniä ja kone ilmotti virheiksi eri kerroilla eri juttuja (esim. PAGE_FAULT:NONPAGED_AREA <-- sama kun sinun mainitsemasi virhe).

Mulla ongelmaksi selvisi se, että muistit ja emo ei ollu yhteensopivat (abit nf7-s2 ei tukenu 400mhz:n muisteja). Nettikaupassa olivat aiemmin väittäneet yht.sopiviksi.

Eli kannattaa ainakin tarkistaa onko komponentit yhteensopivat.
RadioNova
Junior Member
_
3. tammikuuta 2006 @ 06:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisko mun ongelma johtua siitä että muisti on paskana? Eli kone sammuu melkein heti kun sen on käynnistänyt, eikä se lähde muuten käyntiin jos ei katkase virtoja koneen takaa. Tää ongelma siis ilmaantu ku puhistin koneen ja otin muistin irti. Mutta sitä en tiedä että jos muisti on vaurioitunut niin pääseekö sillon ees winukkaa sisälle, vai jämähtääkö se ihan heti?
Hesma
Junior Member
_
3. tammikuuta 2006 @ 17:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla selvis nyt että vika on muistissa. Ongelma on sinänsä ihmeellinen, että molemmilla palikoilla toimii erikseen hyvin, mutta jos laittaa yhdessä paikoilleen niin saattaa kaatua. En siis tiedä kumpi on vioittunut, vai onko kumpikaan. Olen kokeillut lähes kaikkia mahdollisia siirtelyitä.
himpinen
Member
_
3. tammikuuta 2006 @ 17:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
RadioNova: minkä kokoinen poweri sulla on? oon kuullu jostain semmosta juttua, että ton tyyppinen vika (joutuu powerin kautta sammuttaan et saa uudestaan käyntiin) voi johtua siitä et on liian pieni poweri... en ole varma asiasta, koska on vain kuulopuhetta...
Mainos
_
__

_
Hesma
Junior Member
_
3. tammikuuta 2006 @ 21:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toimi hyvin kone 2 tuntia, kun olin muisteja hieman asetellut, ja sitten tuli taas bluescreeni, jossa luki BAD_POOL_HEADER jos kukaan on kuullut vastaaavaa niin vastauksia kiitos :). En usko että muisteista´kiinni tämä ongelma.

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kone kaatuilee?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy