User Käyttäjä Salasana  
   
tiistai 1.10.2024 / 18:49
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > msi mega sky 580
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
MSI MEGA SKY 580
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12345>
nassin
Newbie
_
22. kesäkuuta 2006 @ 15:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on semmonen ongelmna tuon kanssa että se ei löydä kun 16 kanavaa ja osa niistäkin on radio kanavia missä vika onko ohjelmissa vai huonossa signaalissa näyttää vaan 2-3 pykälää maksimi on aika paljon enemmän
Senior Member
_
22. kesäkuuta 2006 @ 16:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
omistan kyseisen tikun - täysin hyödytön vehje, liian huono signaali - onneksi sain lahjaksi.

Mitä noista digi-systeemeistä pc:ssä olen ihmisten kanssa keskustellut, lopputulos: AINOA järkevä vaihtoehto (itselleni) on digi-kortti koneeseen ja anteenipiuha kaapeliverkkoon => saa kanavat ym. näkyviin/kuuluviin, EIKÄ ole riippuvainen mistään ulkoisesta anteenista (niistäkin kuullut pääasiassa vain huonoja kokemuksia).

En jaksa mitään uutta korttia ostaa, joka huoneessa on jo tv:t (missä niitä tarvitaan). Mutta ainakin tiedän mitä ostan, sit jos ostan.

"Experientia docet stultos"
Megamaa
Member
_
22. kesäkuuta 2006 @ 17:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on kytketty Msi Mega Sky 580 omakotitalon normaaliin antenniin ja pelaa tosin hyvin DVB wieverin kanssa. Toisena korttina on black Gold
ja se pelaa yhtä hyvin.Nauhoittelen vaikka kymmentä kanavaa yhtä aikaa ja katson samalla mitä kanavaa haluan.Se on vain antenni signaalin voimakkuudesta kiinni.
Henuli
Suspended due to non-functional email address
_
21. lokakuuta 2006 @ 22:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä vikana kun en saa MSI:n Mega Sky 580:sta toimimaan ???
Tulee vaan viesti kun on Preston avannut että
"The device is not ready. Please check whether your device is connected correctly" Olen siirrellyt antennia sinne sun tänne eikä mikään tunnu auttavan. Olisiko joku viisas ja kertoisi missä vika.
himpo
Senior Member

7 tuotearviota
_
23. lokakuuta 2006 @ 19:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Todella vaikeaa oli saada tämä vehje (MSI Mega Sky 580) PC-DTV pulikka pelittämään. Sain kaverilta lainaksi kun ei saanut itse laitteesta irti kuvaa taikka ääntä. Ja oli jo 2kk yrittänyt.

Tässä pari päivää taisteltuani sain lopulta Preston löytämään kanavat.

Koneena kaneetava 2GHz P4 johon hankittu PCMCIA USB2.0 kortti.

USB2.0 korttiin kytkettynä laita kuumenee tuliikuumaksi ja katoaa kokoonpanosta itsekseen vaikkei tee kortilla mitään.

Asensin ensin ohjelmaCDllä olleen Presto PVR:n ja ajurit.
Koitin myös ohjelmilla DVBviewer ja ProgDVB.
Päivitin Preston ja uusimmat ajurit MSI:ltä.

Sitten älysin laittaa Preston skannaamaan vain väliltä 586-762 jossa sattuu olemaan lähimmän maston antama A, B & C nippu, ja sain kanavat, tämä siis kannettavan USB1.1 portin kautta.
blmc
Newbie
_
26. lokakuuta 2006 @ 09:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Samaa vikaa kun Henulilla."The device is not ready. Please check whether your device is connected correctly" vaikka kaikki näyttäis olevan ok.
Onko mitään syytä tuohon selvinnyt? Vai eikö palikka vaan toimi kyseisessä kokoonpanossa?

Pari kertaa olen saanut asennuksen päätteeksi ensiasennus-ohjeiden lupaaman taajuuksien skannaussivun automaattisesti pöllähtämään kuvaruutuun, mutta palikasta on tuolloin hävinnyt virrat ja skannaus ei siksi tuota mitään tulosta. Muina kertoina ohjelmisto on asentunut ok ja palikassa on kyllä pysynyt virta pällä, mutta ohjelmaa avatessa tule tuo yllä mainittu virhe-ilmoitus.

Ei asennus varmaan vaikeeta ole kun vaan tietäis mitä seuraavaksi pitäis tehdä.
Henuli
Suspended due to non-functional email address
_
26. lokakuuta 2006 @ 14:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi blmc...

Loppujen lopuksi minulla meni hermo ja kävelin naapuriin ja pistin palikan koneeseen ja asennus CD:n perään, ja eikös toimi kuin unelma.
Noh... Tulin kotiin laitoin kaikki tärkeät tiedostot toisille kovalevyille ja asensin koko Winkkarin uudestaan ja, OLEEEEE toimii minullakin kuin unelma. Eli kyse oli ehkä jostain rekisteritiedostotsta josta tikku ei pitänyt, tai jotain. Sillälailla..
exp81
Account closed as per user's own request
_
30. lokakuuta 2006 @ 10:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saakohan ko. boxia millään toimimaan linuxin kanssa... lähinnä Ubuntu
blmc
Newbie
_
30. lokakuuta 2006 @ 11:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nonii, tyypillisellä en-tiä-yhtään-mitä-kaikkee-tein tavalla sain sen ainakin skannaamaan ja löytykin jotain. Seuraavaksi tarttee kokeilla paremmalla antennilla.

Millä muuten XP asennetaan uudestaan? Ei mulla ainakaan ole mitään levyjä... käyttöjärjestelmä oli koneessa kun sen joskus ostin. En oo paljon paneutunu tuohon käyttöjärjestelmän puoleen, jos ny sitten muuhunkaan. Jaa mutta olikos siinä joku alkuperäisten asetusten palautus tai jotain jossain?
timtu
Suspended due to non-functional email address
_
2. marraskuuta 2006 @ 04:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla ei DVBViewerin asennus onnistu, kun ohjelma toteaa, että hardware ja driverit täytyy olla asennettu ennenkuin voi asentaa itse ohjelman. Onkohan mulla nyt oikea versio? Mukana tuleva ohjeistuskin puhuu joittenkin TechniSAt tms. korttien ja mokkuloiden asennuksesta. Onks tää nyt varmaan yhteensopiva?
Stolied
Suspended due to non-functional email address
_
4. marraskuuta 2006 @ 13:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuules näkyykös tuossa MSI MEGA SKY 580:ssa Subtv, Mtv3, Nelonen, Yle 1 ja 2


Tomi
Senior Member

7 tuotearviota
_
5. marraskuuta 2006 @ 06:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo
Junior Member

2 tuotearviota
_
9. marraskuuta 2006 @ 10:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostimpa minäkin tälläisen Msi:n Artecin tilalle ja epäiin kyllä toimivuutta. Mutta tämähän toimii. Asennus meni ilman ongelmia, eka skannauksella löytyi kaikki kanavat mitä pitikin, kuva ja ääni toimii ilman pätkimistä ja vielä omalla antennilla. Testailin eri paikoissa ympäri taloa ja hyvin näkyy. Kaiken lisäksi myös ylen tekstityskin toimii.
Suosittelen.
Stolied
Suspended due to non-functional email address
_
12. marraskuuta 2006 @ 17:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin kun kysyin: Kuules näkyykös tuossa MSI MEGA SKY 580:ssa Subtv, Mtv3, Nelonen, Yle 1 ja 2

niin mitä muita kanavia siihen tulee kun meinaan ostaa kyseisen tuotteen jos olen varma siitä että se toimii oikein ja myös näkyy ne kanavat mitkä haluasin.

Tomi
Stolied
Suspended due to non-functional email address
_
12. marraskuuta 2006 @ 17:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti blmc:
nonii, tyypillisellä en-tiä-yhtään-mitä-kaikkee-tein tavalla sain sen ainakin skannaamaan ja löytykin jotain. Seuraavaksi tarttee kokeilla paremmalla antennilla.

Millä muuten XP asennetaan uudestaan? Ei mulla ainakaan ole mitään levyjä... käyttöjärjestelmä oli koneessa kun sen joskus ostin. En oo paljon paneutunu tuohon käyttöjärjestelmän puoleen, jos ny sitten muuhunkaan. Jaa mutta olikos siinä joku alkuperäisten asetusten palautus tai jotain jossain?
sinulla täytyy olla kopio Windows Xp käyttöjärjestelmän levystä ja sinun täytyy etsiä siihen myös koodi tai jos sinulla on sellainen tai kirjoitat suorita kohtaan clear windows
HUOM!!!!!!OBS!!!!! ei välttämättä toimi ja voi tyhjentää koneesi täysin.


Tomi
Junior Member

2 tuotearviota
_
13. marraskuuta 2006 @ 05:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Stolied:
Niin kun kysyin: Kuules näkyykös tuossa MSI MEGA SKY 580:ssa Subtv, Mtv3, Nelonen, Yle 1 ja 2

niin mitä muita kanavia siihen tulee kun meinaan ostaa kyseisen tuotteen jos olen varma siitä että se toimii oikein ja myös näkyy ne kanavat mitkä haluasin.
toimivuudesta voit olla varma vasta kun kokeilet...Osta siis palautusoikeudella...
Näkyy kaikki vapaat digikanavat.( paitsi ei Voice täällä Mikkelin seudulla)
gozamite
Junior Member

11 tuotearviota
_
20. marraskuuta 2006 @ 14:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mullakin kyseinen tikku (koe-)käytössä. Testannut olen pariin koneeseen. Omassa koneessa ei oikein toiminut (AMD FX53, 1GB ECC RAM). Mutta toisessa koneessa (P4 3GHz 1GB RAM) toimi mainiosti. Molemmissa Win XP Pro.
Käytin samaa antennijohtoa molemmissa ja se asentui molempiin mainiosti.
Tuossa AMD koneessa ongelmia oli kanavien näkymisessä, pätkimisessä ja ohjelman kaatuilussa. Ylen tekstitys näkyi kyllä.
Luulisin että AMD-koneen ongelmat johtuivat useista asennetuista ohjelmista kun taas P4-koneessa oli juuri asennettu käyttis ja virustorjunta (eikä juuri muuta) -se oli siis "puhtaampi".
EN jaksanut jumpata enempää digi-tv sovittimen kanssa, nyt se tulee koneelle digiboxin kautta ja Radeon 9800 Pro All-In-Wonderin kautta.
Kuva ei ole ihan yhtä hyvä, mutta kelpaa mulle.
AfterDawn Addict

10 tuotearviota
_
23. marraskuuta 2006 @ 09:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pystyykö noita kanavien järjestystä muuttamaan jotenkin??


gozamite
Junior Member

11 tuotearviota
_
23. marraskuuta 2006 @ 11:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei pysty.
dragonor
Newbie
_
2. joulukuuta 2006 @ 20:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitesköhän porukat on saanut ton kaukosäätimen pelittämään. ittellä ei toimi sitten ei millään? :O
gozamite
Junior Member

11 tuotearviota
_
3. joulukuuta 2006 @ 00:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Laita patterit siihen kaukosäätimeen ni alkaa toimimaan!
dragonor
Newbie
_
3. joulukuuta 2006 @ 07:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siellä on patteri valmiina? ja se liuska otettu pois.
dragonor
Newbie
_
4. joulukuuta 2006 @ 07:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
MSI:n vastaus ongelmaan:

When you use the remote control, please must aim the IR at 5580 lens to control, the distance can?t surpass 3m from remote control to 5580, otherwise it will cause bad reception and unable to operate remote control!!

If it has been still problem all the time, please remove previous ?Presto! PVR? and ?PC-DTV Receiver?, next please go to our website to download appropriate 5580 driver and PVR patch, then try again!!

Please note: Please thoroughly read website descriptions!!

5580 driver link:
(http://www.msi.com.tw/program/support/driver/dvr/spt_dvr_detail.php?UID=624&kind=6)

5580 PVR patch link:
(http://www.msi.com.tw/program/support/software/swr/spt_swr_detail.php?UID=624&kind=6)


----------------------

Vaikka postin kaikki vanhat tiedostot ja asensin uudet + päivitykset, ei toimi??

---------------------

Nyt vein sen takas liikkeeseen ja huomenna selviää tuleeko uutta tilalle vai mitä tapahtuukaan.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. joulukuuta 2006 @ 12:52

duvinh
Newbie
_
4. joulukuuta 2006 @ 14:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aivan loistava laite! Kuvanlaatu on nii hyvä ja toimii YLE:N teksitys! Mulla on käytössä uusin version 5.20.12 softa :)
Mainos
_
__
 
_
dragonor
Newbie
_
4. joulukuuta 2006 @ 14:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti duvinh:
Aivan loistava laite! Kuvanlaatu on nii hyvä ja toimii YLE:N teksitys! Mulla on käytössä uusin version 5.20.12 softa :)
No toimiiko kaukosäädin? :O
 
Sivu:<12345>
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > msi mega sky 580
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy