User Käyttäjä Salasana  

tiistai 20.1.2026 / 11:51
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > onko kellään kokemusta paketti koneen kellottamisesta ?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Onko kellään kokemusta paketti koneen kellottamisesta ?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
AfterDawn Addict
_
12. maaliskuuta 2006 @ 13:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo, unohda :P

Tosin en mä noihin ppl:liin mitään ihmeellistä pistäny arvalla heitin ja nosto onnistui, otin todennäkösimmän vaihtoehdon ja hyvinhän tuo nousi, joten siitä ei varmaan tarvi olla huolissaan jos kerta toimi.

EDIT: Mitenkäs muuten on, paljon tää 3500+ kulkee jos hommais oikein hyvän jäähyn tähän, nykynen nyt on mitä on.

| P5W DH Deluxe | E6400 @3.0Ghz | 4GB DDR2 @ 750mhz | GF 8800GT 512MB | Vista Ultimate x64 |

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. maaliskuuta 2006 @ 13:39

silakka22
Suspended due to non-functional email address
_
12. maaliskuuta 2006 @ 17:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nyyh :( toi ohjelma on liian vanha mun koneesee... siin on siemensin emolevyi d1555 asti ja mul on d1826

Amd 64 3000+,Dfi Lanparty nf4 ultra-d,A data 2x256mt 400Mhz ddr,Ednet Laser hiiri,Microsoft confort näppis.
Osku87
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
13. maaliskuuta 2006 @ 08:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No kattot sieltä emon pinnasta sen PLL-sirun version ja valmistajan ja valitset sen sitten listasta emon sijaan. Lainaten itseäni:
Quote:
Ohjeet löytyy sivuilta. http://www.cpufsb.de/FSB.HTM
Edit: Typo

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. maaliskuuta 2006 @ 08:28

silakka22
_
14. maaliskuuta 2006 @ 03:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
katoin senki ei löytyny mun :(
mul on idt... ja siin oli jotai 100 vuotta vanhoi idt:n juttui

Amd 64 3000+,Dfi Lanparty nf4 ultra-d,A data 2x256mt 400Mhz ddr,Ednet Laser hiiri,Microsoft confort näppis.
Osku87
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
14. maaliskuuta 2006 @ 12:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Katoitkohan ihan oikean valmistajan? Ei tuolta koko listasta löydy mitään IDT:tä.
silakka22
_
27. maaliskuuta 2006 @ 18:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyl katoin...

Damm_
Suspended permanently
_
27. maaliskuuta 2006 @ 18:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ClockGen on mielestäni mukavampi kellotusohjelma, kuin CPUFSP. Everestin pitäisi näyttää tarpeelliset tiedot piirisarjasta. Valitset piirisarjan, PLL:n ja kellotat. Ei kovinkaan monimutkaista.
IDT:kin sieltä löytyy.

HP Pavilion,Athlon 64 3400+@2517MHz,Samsung 2x512 DDR400 459MHz, GeForce 6600 :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. maaliskuuta 2006 @ 18:58

jamali
Newbie
_
1. huhtikuuta 2006 @ 06:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mä ihmettelen tossa ohjelmassa (cpufsb) ni siin on se asetettava kellotaajuus boksi mihin laitetaan se fsb. Ni nostaaks se sitä sen verran mitä siihen boksiin laittaa?? niin ja mitä toi hienosäätö tekee?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. huhtikuuta 2006 @ 06:54

Camee
_
1. huhtikuuta 2006 @ 08:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
FSB nostaa nimenomaan kelloa. Kokeile esim. kymmenen MHz:n korotuksin. Kellottuu ehkä 15-25%, ihan emolevystä riippuen tai sitten muistit tulee vastaan.
Hienosäätö ei minun emossa toimi, joissakin toimii.
Tai kokeile sittenkin pykälä kerrallaan = muutama Mega.
Everestillä näet, paljonko prossu pyörii.
Itse olen kellottanut ClockGenillä, jolla max. FSB 229,43 MHz, sitten ohjelman säätö loppuu. Silloin prossun nopeus on mulla 2523 Mhz.

Camee

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. huhtikuuta 2006 @ 09:09

jamali
Newbie
_
1. huhtikuuta 2006 @ 13:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos tiedosta.
Mainos
_
__

_
silakka22
_
8. huhtikuuta 2006 @ 21:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli se mun pll tai joku semmone on IDT cv 110 ei oo ainakaa nois ohjelmis.Tietääks joku jonku mis on ??

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > onko kellään kokemusta paketti koneen kellottamisesta ?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy