Lost
|
|
Member
8 tuotearviota
|
21. elokuuta 2006 @ 18:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo kyl LOST on paras sarja tällä hetkellä ja täysin koukussa olen...(sopranos, oz, deadwood on tosin myöskin hyviä)
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
25. elokuuta 2006 @ 15:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Parhaimpia sarjoja, odotellaan 2. seasonin alkamista.
|
Fa11out
Suspended due to non-functional email address
|
30. elokuuta 2006 @ 06:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Muuten eritiiäin hyvä, mutta harmittaa sen loppumattomuus ts Lost on suunniteltu saman lailla kuin kauniit ja rohkeat. =(
System: AMD 1.6Ghz, 1Gt muistia, ATIradeon 9600pro 256Mt ja 80Gt levytilaa... Hienosti pyörii esm. Oblivion
|
Senior Member
9 tuotearviota
|
17. syyskuuta 2006 @ 18:39 |
Linkki tähän viestiin
|
siis monesko päivä tämä lostin 3. tuotantokausi alkaa jenkeissä?:D
|
JuliusN
Newbie
1 tuotearvio
|
17. syyskuuta 2006 @ 20:27 |
Linkki tähän viestiin
|
3. tuotantokausi alkaa jenkeissä 4.10.2006.
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
18. syyskuuta 2006 @ 14:52 |
Linkki tähän viestiin
|
hyvä että alkaa taas Lost! Täytyy malttaa vaan odottaa 3-4 jaksoo ulos ja katsella ne putkeen.
Maailmassa on vikana se, että tyhmät ihmiset ovat niin varmoja kaikesta - ja älykkäät niin epävarmoja.
Bertrand Russell
|
jiioo
Newbie
|
26. syyskuuta 2006 @ 09:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Nyt olis palvelu taas toiminnassa. LOSTin 1. jakso tulee nettiin 5.10. mutta esim. Grey's Anatomy olisi jo katseltavissa.
Olisko jollain jo ratkaisua, miten palvelun saa taas toimimaan täällä pohjolassa? Ei nimittäin toiminut kun eilen koitin (ainakaan löytämilläni proxeilla), ilmoitti aina virhettä: jaksoja ei juuri nyt saatavilla, kokeile myöhemmin uudelleen.
Niin, ja pirun nihkeesti niitä jenkkiläisiä proxeja löytyy. Tai sitten en osaa etsiä oikeasta paikasta.
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
16. lokakuuta 2006 @ 23:56 |
Linkki tähän viestiin
|
proxyistä en niin tiedä, mutta Lost Season 3 episode 1 tuli just katteltua. Meno jatkuu kummallisena ja kysymyksiä tulee vain lisää. Lost on kuuminta hottia!
edit: en sitten malttanut odottaa useampaa jaksoa :)
Maailmassa on vikana se, että tyhmät ihmiset ovat niin varmoja kaikesta - ja älykkäät niin epävarmoja.
Bertrand Russell
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. lokakuuta 2006 @ 23:57
|
pirk
|
24. lokakuuta 2006 @ 09:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: ja kysymyksiä tulee vain lisää.
no sepä tänkin sarjan ajaa kohta tuhoon :(
kaiken maailman salaisuukisa ja kysymyksiä on kohta niin paljon ettei niistä ota enää erkkikään selvää. kyllä pitäisi jo kohta alkaa tulla kunnon juonipaljastuksia.
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
24. lokakuuta 2006 @ 10:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: kyllä pitäisi jo kohta alkaa tulla kunnon juonipaljastuksia.
kyllähän niitä pikkuhiljaa tuleekin, viimejaksossa paljastui taas yksi iso juttu Lost.S03E02 siis..
aika palkitseva sarjahan tuo on ollut tähän asti ja ei nyt vielä tuomita "ikuiseksi", kun vasta kolmas kausi menossa?
Bertrand Russell
|
ReXi
Member
|
24. lokakuuta 2006 @ 12:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: viimejaksossa paljastui taas yksi iso juttu Lost.S03E02 siis..
Viime jakso oli kylläkin S03E03...
What? You smell blood on the wind?
|
duumi
Junior Member
2 tuotearviota
|
24. lokakuuta 2006 @ 14:28 |
Linkki tähän viestiin
|
...
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. lokakuuta 2006 @ 17:55
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
24. lokakuuta 2006 @ 15:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Viime jakso oli kylläkin S03E03...
Unohdin olla täsmällinen. Tarkoitin tietysti viimeisintä jaksoa, minkä Minä olen nähnyt, stupid Me!
:)
Bertrand Russell
|
h3muh
Member
|
29. lokakuuta 2006 @ 19:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Tämäkin todella hyvä sarja, vihasin joskus mutta olen alkanut seuraamaan.. en ole alusta asti seurannut.
|
ReXi
Member
|
30. lokakuuta 2006 @ 05:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: en ole alusta asti seurannut.
Nerokasta.
What? You smell blood on the wind?
|
h3muh
Member
|
30. lokakuuta 2006 @ 12:44 |
Linkki tähän viestiin
|
tarkoittaa sitä että aloin seuraamaan ensimmäisen tuotantokauden keskessä.
|
Member
3 tuotearviota
|
9. marraskuuta 2006 @ 10:22 |
Linkki tähän viestiin
|
No onhan LOST ihan hyvä sarja, mutta alkaa se venyä vähän liian pitkälle...
|
Member
8 tuotearviota
|
9. marraskuuta 2006 @ 17:23 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Tursan
Newbie
|
18. marraskuuta 2006 @ 13:28 |
Linkki tähän viestiin
|
oon kattonu lostia ekasta jaksosta asti ja vaikka mun mielestä tää 2 tuotantikausi ei oo niin hyvä nii ei sen kattomista voi sellatti lopettaa ku siin on kaikkii ratkasettomii kysymyksiä :) ottaa nuppiin vaan ne jaksojen alussa olevat "mitä tapahtui viime jaksossa" osat jotka kestää kauan
|
1352
Newbie
|
27. marraskuuta 2006 @ 04:57 |
Linkki tähän viestiin
|
tosta lostin pituudesta oon kuullut että se olisi 5 tuotantokautta.. jossain haastattelussa joku sanoi.
|
Member
|
28. marraskuuta 2006 @ 17:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Lostin ekaa tuotanto kautta jaksoin katsoa mutta kun toinen kausi alkoi niin kiinnostus katosi...
|
r8491
|
29. marraskuuta 2006 @ 07:25 |
Linkki tähän viestiin
|
2.kausi oli aika heikko, mutta 3. kaudessa tulee kyllä muutosta juonen osalta. Kantti kattoo vaikka
TÄÄLTÄ
|
InSoMn91
|
17. joulukuuta 2006 @ 17:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Mielestäni toinen kausi on tähän asti ollut erittäin hyvä, itse olen viimeisessä jaksossa. Kohta sitä pääsee joululomalla katteleen oikee urakalla, tosin vaivaiset kuusi jaksoa kolmannesta tuotantokaudesta ilmestynyt?
EDIT: Damn! Nyt on ne kuusi katsottu eikä uusista tietoakaan :'(
- Fujitsu Siemens SCALP805
- Intel Pentium D 2.66 GHz
- 1024MB DDR2 RAM
- 200 GB Kovalevy
- ATI X1300 64 PCIe näytönohjain
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. joulukuuta 2006 @ 20:17
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
21. toukokuuta 2007 @ 03:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Nostetaan nyt tämäkin aihe taas ajankohtaiseksi, kun season 3 on jo lopuillaan. Mielenkiinto sarjaan on ihme kyllä säilynyt, vaikka jatkuva epätietoisuus Saaren touhuista jo tympiikin. Hyvin on saatu tarina koukuttavaksi ja onhan puitteet komeat. Varsinkin HD-kuvalla on ilo silmälle katsella viidakkoa ja muutenkin miljöö on värikäs ja muutamia näyttelijöitäkin katselee ihan mielellään "tarkasti"!! Tätäkin kautta täytyy lähettää kiitokset hyville tekstityksien tekijöille!!
Bertrand Russell
|
Mainos
|
|
|
Member
8 tuotearviota
|
21. toukokuuta 2007 @ 10:32 |
Linkki tähän viestiin
|