User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 3.8.2025 / 05:00
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > source dedicated server.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Source dedicated server.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
Skebazu
Junior Member
_
2. toukokuuta 2006 @ 17:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
noniin tuosta oli jo paljon apua kiitos pkaksp
Skebazu
Junior Member
_
2. toukokuuta 2006 @ 18:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tossa on udp ja tcp sama eli aukasenko vaan jomman kumman?
tai miten aukasen tcp:een?
pkaksp
Moderator
_
3. toukokuuta 2006 @ 05:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos sulla on 1 versio tuosta Telewell 501:stä, niin siinähän ei kysytä tuota protokollaa ollenkaan? Eli jos siinä ei ole kohtaa mistä valita TCP tai UDP, niin laitat sinne vain sen portin.
Skebazu
Junior Member
_
3. toukokuuta 2006 @ 12:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei auttanut vieläkään :(
Staff Member

32 tuotearviota
_
3. toukokuuta 2006 @ 13:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ota tuo NAT pois päältä ja pistä siltaava tila. Ei tarvitse tapella enään.
Skebazu
Junior Member
_
3. toukokuuta 2006 @ 17:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onko siitä jotain hyötyä jos kaikki tarvittavat portit on jo aukaistu?
sais skannata avastillaki varmaan koko ajan viruksia.
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
3. toukokuuta 2006 @ 17:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei siinä viiruksia tarttee pahemmin yhtään enempää skannailla, ellei ole juuri tietyt portit auki. Sori, kun jätin neuvonnan kesken, väsytti, joten menin nukkumaan.

AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt
Skebazu
Junior Member
_
3. toukokuuta 2006 @ 17:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu mutta auttaisko se mitään?
voin tietenkin kokeilla jos vastaat eka =)
Skebazu
Junior Member
_
11. toukokuuta 2006 @ 16:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
KOKEILI EIKÄ AUTTANUT!
mikä mättää?
Skebazu
Junior Member
_
11. toukokuuta 2006 @ 16:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten suljen natin ja miten saan siltaavan tilan.
neuvoija? että ei käy niinkun äsken että koko netti kaatui kaikista koneista=)
Ryukage
Member
_
11. toukokuuta 2006 @ 17:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pieni oma aloitteisuus ei olisi pahasta...
Jospa vaikka vain kattoisit telewellin sivuilta?

NAT menee pois, kun siltaavaksi laitat ja siltaavaksi saat laittamalla siltaavan tilan ja dynaamisen IP:n...
Skebazu
Junior Member
_
11. toukokuuta 2006 @ 17:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo niin yritin kattoa mutta se on englanniks ja sain koko netin kaadettua :S
Senior Member

1 tuotearvio
_
11. toukokuuta 2006 @ 17:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis eikö noi mun ohjeet toiminu muka?

Skebazu
Junior Member
_
11. toukokuuta 2006 @ 17:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei toiminu
ipconfic näyttää eri ip:eetä ku www.whatsmyip.com ja laitoin sen mikä näkyy ipconfingista nyt laitan just sinne sen whatsmyip.com ip:een. mutta kerkeen kokeilla vasta huomenna että toimiiko se sitte
hyvät ohjeet annoit disa parhaat mitä ikinä oon nähny kiitosta vaan.
Senior Member

1 tuotearvio
_
11. toukokuuta 2006 @ 17:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aukase myös palomuuristasi portti 27015

Skebazu
Junior Member
_
11. toukokuuta 2006 @ 17:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo jos osaan :D
Skebazu
Junior Member
_
11. toukokuuta 2006 @ 18:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
server ip adres:192.168.0.101:27015
voiko olla tollanen eikös tuo ole lähi verkon ip?
mutta joka tapauksessa joku siellä nyttenkin pelaa
dedicated server ohjelman console heittää tälläista herjaa
Bad challenge from 84.6.69.170:3237.
missä vika
ja kun mä ýhdistän sinne niin tulee
Client рíهnээя.єҲє connected (192.168.0.101:27006)
voiko tosiaanki mun ip olla tollanen?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. toukokuuta 2006 @ 18:23

Senior Member

1 tuotearvio
_
11. toukokuuta 2006 @ 18:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä. Serveri on lan:ssa, joten pelaat lan:ssa sillä servulla.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. toukokuuta 2006 @ 18:36

Skebazu
Junior Member
_
11. toukokuuta 2006 @ 18:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pelaan lanissa? ei voi pitää paikkaansa jos siellä pelasi mun kanssa äsken 3 tyyppiä
Ryukage
Member
_
11. toukokuuta 2006 @ 19:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeele kaataa kaikki maholliset palomuurit ja suojat ja kokeile toimisko sitten...

Oliko ne pelaajat sitten jotai botteja?

Ja toi serveri on tosiaankin LAN:ssa jos se ip on 192.168 alkuinen joten oot syöttänyt väärän IP:s tai oot laittanut sen vaan LAN servuksi...

Ja kyllä voi olla mahollista tuokin, että kun tekee servun LAN:iin niin netistä joinaa pelaajia mukaan, mutta niiden pingi on kyllä sitten niin huono kuin mahdollista...
Quote:
joo niin yritin kattoa mutta se on englanniks ja sain koko netin kaadettua :S
Sen takia kun et laittanut ittellesi dynaamista IP:tä...
Skebazu
Junior Member
_
11. toukokuuta 2006 @ 19:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei ollut botteja =D
laitan aina palomuurin pois päältä!
dynaaminen ip?!?!?
Elikkäs luulen että ongelma on siinä että kun katon "view server info"
Niin mun ip näyttää tällaiselta "192.168.0.101:27015"
Ja muiden servereiden ip näyttää tällaiselta "83.145.201.91:31313"
ELI mun ip näyttää aivan lähiverkon ip:eeltä vaikka oon valinnu kohdan serverin näkyvyys > "internet" > ja kirjottanu vielä > sv_lan 0 > aina erikseen.
tarvitsenko jonkun dynaamisen ip:een tai jotain ?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. toukokuuta 2006 @ 08:10

Mainos
_
__

_
tomi25
Junior Member

5 tuotearviota
_
9. lokakuuta 2006 @ 08:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ONGELAMA!

Joo eli saman kaltasta juttuu ja mun siis päämodeemini on Nexus 501
ja meil on 3muuta konetta LANilla verkossa ja eli toinen erikseen oleva modeemi eli hubi ja kysymys ois et miten saan verkon pelittää nin että muutkin pääsee servuun ja näkee listoilla sen? oon saanu vihiä sellasesta et sentakia ku on lan ja siihe pääsee vaa ne jotka on meikäläisen luona. Siis miten saan? Ja netti on 1megan ja hubis lukee 10/100.

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > source dedicated server.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy