User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 13:04
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > asus 6600gt 128mb -ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ASUS 6600GT 128Mb -ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
Zigismund
Junior Member
_
21. toukokuuta 2006 @ 16:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Osaanko tuon Zalmanin asentaa? :/ Takuuhan tietenkin raukeaa heti kun koskenkin ruuveihin.. Missä tuon lämpötilan pitäisi olla? Sanokaa sopivat lämpötilat niin osaan seurata onko lämpötila mahdollisesti syynä. Kiitos
jaegarmai
Account closed as per user's own request
_
26. toukokuuta 2006 @ 05:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
JP.69 laitoit että kiristit zalmanin ruuvit ku se jäi kantamaan..
No ei ehkä kannata tehdä koska se on ihan normaalia sille coolerille.
Se oli mulla ihan sama juttu, mä ihmettelin sitä kanssa.

Ja palaten geforce6600gt, mulla on nyt se palautettuna liikkeeseen ku siin oli virtaongelmia. Alkoi herjata ettei virrat riitä ja joutuu näin sit alentaa tehoja. Ja mun virta on Antec NEO HE 500W, sit olen mitannut ja kaikki kanavat antaa ihan oikein jännitteen.

No tänää odotan soittoa että saan uuden.

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > asus 6600gt 128mb -ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy