Levyjen yhteishankinta Englannista
|
|
palicca
Junior Member
|
17. toukokuuta 2003 @ 18:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Mullakin varmaan olis se about 50-100 levyä ja sitten kotelot
Eli näillä näkymin olis aika iso erä tarvetta tilata. Nyt vaan uupuu tilaaja. Eli sellainen henkilö joka on ennenkin tilannut vaikka nyt tuosta digitalpromosta niin ilmoittautukoon heti!! Tietäisipähän ainakin miten hommat yleensä hoituu
|
helios
Suspended due to non-functional email address
|
17. toukokuuta 2003 @ 18:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Joku 50-100x DVD-R:ää (merkistä en ole varma, suositelkaa? Tilasin juuri Polarpandasta 4:n miinusmedian testipaketin), lisäksi 1x 240 median ja 1x 400 median kantolaukut. Tietääköhän joku näistä Datawriten laukuista? Huolestuttaa vain hieman se taskun taustamateriaali. :)
|
pastor
|
17. toukokuuta 2003 @ 18:36 |
Linkki tähän viestiin
|
1 Paketin painolla noita kansia saa 13 tuubia levyjä(325kpl!) eli towelie jpsn ja paliccan tarpeella tulee jo 30 kiloo täyteen.
|
palicca
Junior Member
|
17. toukokuuta 2003 @ 19:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo, äkkiä se 30 kiloa menee umpeen kyllä. Tietysti olis paras tehdä tilaus vain muutaman hengen kesken, ettei sieltä satoja kiloja tule sitä tavaraa...
|
Flubbis
|
17. toukokuuta 2003 @ 19:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Eikö tässä ollut kyse vain levyjen tilaamisesta. Kansia haluavat voivat hankkia ne jostain muualta.
|
pastor
|
17. toukokuuta 2003 @ 20:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllähän ne kotelot saa halvemmalla ostettua tuolta mutta täällä sit lähettely maksais noin 9? paketti ja jos postiennakolla nii 4? siitä ja pankki ottaa 2? tilinhoitomaksua nii paketin lähetys jo 15?. Tuolta voi laskea vähän lähetys hintoja paketeille http://www.posti.fi/hinnat/pdf/suyleispmhinnasto.pdf 4 tuubia(100kpl) 2.2 kg ja kansipaketista 8 kg mukaan veloitus.
|
wipe2000
AfterDawn Addict
15 tuotearviota
|
17. toukokuuta 2003 @ 21:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuolla tavalla järjestettävästä tilauksesta pitäisi sitten ilmeisesti maksaa kasettimaksu Teostolle - kannattaa muistaa että tämä on melkoisen avoin foorumi...
|
Millenium
|
18. toukokuuta 2003 @ 04:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Hei towelie,
jos oot tilaamassa levyjä olisin kiinnostunut mukaan lähtemisestä 50 kiekolla. Kerro tilinumero mihin summa maksetaan.
|
hanski58
Newbie
|
18. toukokuuta 2003 @ 07:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Hei pastor mä ottaisin 50 levyä ja kannet jos porukkaan mahtuu. Rahat tilille kunha tiedän paljonko ja mihin.
|
pastor
|
18. toukokuuta 2003 @ 07:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Tilaan varmaanki 20.5 levyjä ja ehkä kansiakin, katselen mitä itse kukin tarvii ja laskeskelen sit hinnat niille kotia toimitettuna.
|
Adder_78
|
18. toukokuuta 2003 @ 07:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos rupeatte kansia tilamaan isoja kasoja niin postikulut nousee huimasti(ne kannet vie paljon tilavuutta => lisää hintaa postikuluihin)... silloin ehkä kannattaa sellaiset henkilöt, jotka haluaa kansia jakaa pienempiin ryhmiin niin silloin ei pelkkien levyjen tilaajat joudu maksamaan niiden kansien tilaajien postikuluja.
|
Adder_78
|
18. toukokuuta 2003 @ 07:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Tuolla tavalla järjestettävästä tilauksesta pitäisi sitten ilmeisesti maksaa kasettimaksu Teostolle - kannattaa muistaa että tämä on melkoisen avoin foorumi...
Juuh niin pitäis... napsahtais aika hyvä lisähinta jos tulis se ~1 euro/levy lisää hintaa :o)
|
Flubbis
|
18. toukokuuta 2003 @ 08:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Eikö voitaisi nyt sopia että tilataan pelkästään levyjä, ei kansia tällä kertaa, koska kuten adder totesi, kannet lisäävät postikuluja.
Mutta kuka hoitaa tilauksen?
|
hanski58
Newbie
|
18. toukokuuta 2003 @ 12:58 |
Linkki tähän viestiin
|
joo kyllä mulle käy pelkät levyt 50kpl.
|
josk
Junior Member
2 tuotearviota
|
19. toukokuuta 2003 @ 06:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Mistä liikkeestä jengi on tilannut aiemmin ja kaikki on mennyt ok?
Olen kaverini kanssa tilaamassa isompaa määrää kesäkuun alussa (palkkapäivä), kuitenkin maximissaan 1000? pakettia!
|
Millenium
|
19. toukokuuta 2003 @ 06:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Pastor ohoi!
Tulen mukaan 50 kiekon voimalla.
|
helios
|
19. toukokuuta 2003 @ 06:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo, kyllähän saisin noita laukkuja kotimaasta. Tietääpähän ainakin mitä ostaa, nuo Caselogicit ovat hyviä. :)
50-100 levyä kun saisi niin Hieno Juttu(tm).
|
triger
|
19. toukokuuta 2003 @ 10:48 |
Linkki tähän viestiin
|
mulle kanssa 100 kpl levyjä jos hinta on vaan järkevä
|
pastor
|
19. toukokuuta 2003 @ 17:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuubille Datasafe's "Datawrite" Classic 2x Speed - 4.7GB DVD-R (25 kpl) jäisi hintaa kotia toimitettuna 52?, sisältää kaikki kulut. Vieläkö Hanski85, Millenium, Helios, Palicca, Triger, Towelie, Jpsn, Flubbis ovat mukana ?
|
towelie
Member
|
19. toukokuuta 2003 @ 18:17 |
Linkki tähän viestiin
|
eli about 2 ?/levy ei paha eli mukana ollaan edelleen sillä 50 levyllä
|
Senior Member
20 tuotearviota
|
19. toukokuuta 2003 @ 18:28 |
Linkki tähän viestiin
|
pastor:
Jos vielä pakettiin mahtuu, niin lähtisin mukaan 25 kpl tilauksella.
|
skates
|
19. toukokuuta 2003 @ 18:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos kelpaa mukaan niin kiinnostais ottaa 25 kpl noita datawriten levyjä =)
|
Jantunen
Newbie
|
19. toukokuuta 2003 @ 20:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Enpä voi suositella ulkomailta tilausta. Itse olen tilannut kaksi kertaa. Toisella kerralla postikulut olivat sadasta levystä 47 euroa. (Piti olla 24). Toisella kerralla paketissa oli 20 levyä vähemmän kuin piti.
Itse tilasin juuri 100 levyä Digitestistä Turusta. Puh. 040-8711861 Datawrite 2x speed 260e/100kpl. Postikulut olivat 8e. 1x speed ja 4x speed levyjen hinta on kuulemma 220 ja 350e/100kpl. Nyt kylläkin löytyi vain 2-nopeuksisia.
|
Millenium
|
20. toukokuuta 2003 @ 03:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Mukana ollaan edelleen 50 kiekolla. Hinta vaikuttaa kohtuulliselta. Milloin ajattelit laittaa tilauksen sisään?
|
Mainos
|
|
|
pastor
|
20. toukokuuta 2003 @ 04:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Laitan tilauksen meneen tänään klo 14.00 mennessä. Jantunen! Olen tilannut montakin kertaa tuolta Digipromosta ja ei mitään ongelmia ja kulut olleet niinkuin tilattaessa, ehkä kannatta miettiä ja kysellä mistä tilaa.
|