User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 25.12.2024 / 15:21
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > nokialaisten ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Nokialaisten ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
Turska682
Member

4 tuotearviota
_
7. elokuuta 2006 @ 14:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on ollut:
5110
3210
3310
Siemens A50
5210
3100
3220
7200
1100
6125.

Ainoat näistä jotka ovat toimineet TÄYSIN ilman ongelmia ovat 5210, 3100 ja 1100. 6125 oli myös hyvä, se tilttasi yhden ainoan kerran kun oli mp3 päällä ja pelasin peliä. Kaikki muut 'kaatuivat' aina tekstiviestiä tms. tehdessä, eniten ehdottomasti 3220 jota pidän Nokian huonoinpana puhelimena. Nyt käytän 3100aa jota pidän Nokian parhaana "perus"puhelimena, 6125 on myynnissä jo nyt kun rupesi jurppimaan simpukkamalli, aina piti aukoa ja sulkea. Seuraavaksi OLI tarkoitus ostaa kytkypaketti 6630, N70 tai 6280n muodossa mutta nytpä pitää miettiä asiaa uudestaan kun lukee näistä kaikista ongelmista :)
Mutta 6280 varmaan tulee seuraavaksi kouraan jos se tulee saataville Saunalahden ViestiX-liittymään. 6630ssahan on lisäksi 'vain' 65 000 väriä, ja 'vain' 1,3 megapixelin kamera? :D
Member

2 tuotearviota
_
7. elokuuta 2006 @ 17:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo... Itse olen pettynyt Nokiaan tämän kaatuilun takia juuri.Meinasin vaihtaa kokonaan Nokiasta pois kun olin ostanut edellisen puhelimeni eli Nokia 3220 mutta ajattelin yrittää vielä tätä 6630 ja sama ongelma vain jatkuu.Saa nyt nähdä ostanko enään Nokialaisia :S
Mozley
Junior Member
_
8. elokuuta 2006 @ 09:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla oli sama ongelma mun entisessä puhelimessa, joka oli 3510i. Kaatuili yleensä puhuessa tai pelatessa, jonka jälkeen näyttö oli 5 senkuntii pimeenä ja sen jälkeen tuli takas. Uudessa 6060 puhelimessa ei oo vielä kaatuiluu tullu, mutta muita sekoilui on tapahtunu, kuten kesken käytön kaikki näppäimet ovat lopettaneet toimimisen, mutta näyttö pysyy päällä.
Junior Member
_
8. elokuuta 2006 @ 10:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu kyllä nois kaikis "älypuhelin" malleis tuntuu olevan tota uudelleenkäynnistymis "vikaa"... itellä on 7610 ja siinä suhtkoht paljon sovelluksia ja aina silloin tällöin buuttaa ittensä varoittamatta, yleensä aina kun käynnistää päälle nii buuttaa itsensä samantien.

Ei sitä kukaan voi tietää, mutta joku voi!
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
12. elokuuta 2006 @ 18:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
taitaa kaikissa nyky puhelimissa olla tarpeen bootata silloin tällöin, mm.siemens cf62/65 on vaatinut bootin jumittuaan. itselläni ollut 6630 käytössä jo pitkään (ostettu joskus 3-05) ja silloin tällöin laitan restart:in FExplorerista, ei tarvii pin:ia syöttää tai compress memory.. sammuttamaan ei ole joutunut kovin usein.
jotkin ohjelmat/pelit jotka huonosti koodattu jäävät käytön jälkeen "muistiin" tai rohmuavat sitä muuten, ohjelman/pelin päivitys tai vaihto vastaavaan yleensä auttanut.
mitään ongelmia ei muuten ole ollut vaikka puhelin on kovassakin käytössä ja on saanut mm.kolhuja,pölyä ja hitsauskipinöiden polttojälkiä.

Share, Share and Share..

http://portal.tuffnet.org/ <-Tuffs Forum
Mainos
_
__

_
Turska682
Member

4 tuotearviota
_
13. elokuuta 2006 @ 09:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tilasin itse Saunalahden ViestiX-liittymän ja siihen Sony Ericsson K800i.

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > nokialaisten ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy