User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 09:12
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > käyttäjien tekemät oppaat > counter-strike 1.6 dedicated servun vaatimukset ja ohjeet
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Counter-Strike 1.6 DEDICATED Servun vaatimukset ja ohjeet
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
Newbie
_
26. tammikuuta 2008 @ 14:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos on ladattu kivitieltä niin siellä on se "hlds" tiedosto avaa sen niin vio tehä oman servun ja pääsee pelaamaan sinne mutta AMX en osaa neuvoa!


Newbie
_
26. tammikuuta 2008 @ 14:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ja miten sitä AMX käytetään ja ylipäätänsä se avataan? ja pitääkö niitä plugins ladata?
Ja kun niitä on niin monta voiko ne kaikki ladata jotenkin kerralla ettei tarvitse yksitellen joku 200 kpl


Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. tammikuuta 2008 @ 15:50

naabi
Suspended due to non-functional email address
_
14. helmikuuta 2008 @ 19:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten Voin Poistaa Adminit Kun Olen Vahingossa Laittanu Ihan Pellelle Tyypille Adminit Joka Käyttää Niit Oikeuksii Väärin..? Plz Neuvoi=??
Newbie
_
14. helmikuuta 2008 @ 20:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En tiedä...Kannattaa lukea adminiksi laitto ohjeet ja tehdä ne "toiste päin". Kun mä en ees osaa laittaa itteeni adminiksi tai edes asentaa AMX MOD X.


ville000
Newbie
_
10. maaliskuuta 2008 @ 20:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on semmonen onGelma , että mulla oli amx_mods mutta kun poistin steamin nii miten saan rankin takasin omaan serveriini?
Newbie
_
11. maaliskuuta 2008 @ 07:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En osaa auttaa sinua asiassasi...
Mutta kun sain asennettua AMX MOD X niin huomisin että kaikki pelaajat ovat immuuneja (yleensä vain adminit) ja kysyin että voiko ne slappiä > kyllähän ne voi...Eli kaikki oli adminejä enkä tajua mikä voisi olla pielessä?
Voin myös auttaa AMX MOD X asennuksessa, jos siis sitä tarvitset.


ville000
Newbie
_
11. maaliskuuta 2008 @ 10:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no kun minulle on asennettu amx mod mutta kun poistin steamin niin ei olee enään rankkia omassa servuss amutta kaikki kansiot on tallessa.
kymmeli
Newbie
_
10. huhtikuuta 2008 @ 15:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
muutama ongelma minulla..
1. miten saan laitettua adminit?
2. sinne ei saa muutakun de_aztec mapin.
Sikke92
Member

7 tuotearviota
_
10. kesäkuuta 2008 @ 01:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
EDIT melkein osaan kirjottaa siis amx ei amd x

Eli mite tohon amx saan lisättyy noi pluginit et sen sais toimii niiku enim jetpack tai parachute??? oon ne sinne laittanu va ku kirjotan serverin consoleen "amx plugins" nii senoo vaan 0 plugins

Voiko se johtua siitä koska serverilläni on jo toimiva amx modx eli voiko molempia pitää samalla servulla???

Häiritsee koska koneellani on n.700 kpl amx modeja enkä saa mitään niistä toimimaan

DSi Black <3

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. kesäkuuta 2008 @ 21:54

cs_fani
Newbie
_
16. marraskuuta 2008 @ 20:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kun minä yritän tehdä servun nii tulee Dedicated server - Filesystem error
Failed to mount steam filesystem
Qeew
Suspended due to non-functional email address
_
7. helmikuuta 2009 @ 22:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Viittiskö joku niiku tehä ihan sanasta sanaan noi ohjeet.. :D Siis ohjeet sille joka tekee ihan esimmäistä kertaa.. :D

HêÂdShôt -- Enemy Down!
Sikke92
Member

7 tuotearviota
_
9. helmikuuta 2009 @ 15:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Viittiskö joku niiku tehä ihan sanasta sanaan noi ohjeet.. :D Siis ohjeet sille joka tekee ihan esimmäistä kertaa.. :D

Pitää kattoo kun kiireiltäni kerkeän nii vois semmosen pienimuotosen tutoriaalin pistää.

DSi Black <3
Dr_Jeppiz
Newbie
_
26. helmikuuta 2009 @ 01:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Help me! Joo eli mulla on toi hlds ja oon yrittäny pää puhki koko illan saada tota servua toimimaa.. latasin sen hldsupdatetool ja oon tehny sen tiedoston server.cfg ja laittanu tiedot sinne. F-secureen sekä windowsin palomuuriin oon lisänny counter-striken portit sekä TCP että UDP ja silti tulee kaverille sama että server is not responding.. ite kyllä nään servun ja pääsen ja kaikki pelaa mut toiset ei pääse. Oon koittanu sekä ilman F-Securea ja ilman palomuuria serveriä ja ei oo siltikään päässy. Kaikki keinot on kokeiltu, tuntuu vähä siltä :D ja toi servu ei mielestäni löytyny sieltä ku etin find serversistä.. neuvoja otetaan erittäin mielellään vastaan =)

*Kiittoos*
Sikke92
Member

7 tuotearviota
_
26. helmikuuta 2009 @ 08:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Help me!
Ens viikolla teen kattavamman tutoriaalin jos siitä on apua.

DSi Black <3
Dr_Jeppiz
Newbie
_
26. helmikuuta 2009 @ 12:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oorait.

*Kiittoos*
Sikke92
Member

7 tuotearviota
_
26. helmikuuta 2009 @ 14:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kysympä nyt että aukaisitko modeemistasi/reijittimestäsi tarvittavat portit? (27000 ja mitä niitä on...)

Selitän sitten senkin siinä tutorissa...

DSi Black <3
Dr_Jeppiz
Newbie
_
26. helmikuuta 2009 @ 17:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
aukasin kyllä.. en oo varma aukasinko oikein mut tein just niinku tuol yhes paikas selitettiin f-securen kautta ja windowsin palomuurin kautta kummastakin.

*Kiittoos*
Sikke92
Member

7 tuotearviota
_
26. helmikuuta 2009 @ 18:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
selitettiin f-securen kautta ja windowsin
Ei näin... Noi on palomuurista, sun pitää aukasta modeemist, mut selitän sit.

DSi Black <3
Dr_Jeppiz
Newbie
_
26. helmikuuta 2009 @ 18:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Okei! kiitoksia jo etukätee! =)

*Kiittoos*
pillerit
Suspended due to non-functional email address
_
28. helmikuuta 2009 @ 00:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti honkku:
kertokaa mistä sieltä www.amxmod.com osotteesta löytää sen amxmod x
siis menet sinne ja sitte otat sen amxod.org...!


ghdfgdgf
Enote
Newbie
_
14. toukokuuta 2009 @ 22:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt KÄVI tälleen. Oon juuri avannutportit modeemista (pitäs olla oikeet avattu) latasin dedicatedin ja sit kun tein servun ja yritin joinaa itekki niin tuli vaan STEAM validation ejected. Toivoisin että joku teistä viisaammista osaisi auttaa :)

AUTTAKAA MUA KUINKA TEEN SERVUN CS 1.&
Sikke92
Member

7 tuotearviota
_
14. toukokuuta 2009 @ 22:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se ei nyt vissiin valvella toimi jostain syystä, mutta neuvvon että kannattaa ostaa ihan kunnon palvelin ei maksa paljoa (about 20e/kk) tai verkkopeleiltä saa tekstarilla muutamalla eurolla, halpaa on (saatto olla mainostamista, jos täällä se yleensä sallittiin, toivottavasti admin korjaa sori jos on nain)

DSi Black <3
icedclub
Newbie
_
5. elokuuta 2009 @ 20:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos joku osaa neuvoa että miten tehdään cs 1.6 deathmatch servu niin voisko laittaa semmoset ohjeet et semmonen joka ei oikee ymmärrä englantia ni vois tehä hyvän eli siis erittäin selkeen ohjeen. Osaan kyllä englantia hiukan ,mutta se on vaikeaa eli jos koku viitsii ja osaa ja tietää niin voisiko vastata tähän viestiin tekemällä ohjeen kiitos

iced
Mainos
_
__
 
_
Member

1 tuotearvio
_
15. tammikuuta 2011 @ 12:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla ois dedicated server ongelma --> http://www.youtube.com/watch?v=dG5sIK0ixGQ tosta linkistä näkee ongelman videona mutta selitän myös jos joku ei jaksa katsoa videota/linkki ei toimi/ei saa selvää videosta eli kun avaan dedicated servun niin tapahtuu seuraava:


Muodostetaan yhteyttä steam tiliin: Laitan kaikki server namet ja nää, mutta yks asia mikä mietityttää, että onko ihan sama minkä RCON salasanan laittaa? Jos ei ole väliä niin painan start server vai mikä nyt onkaan ja sit lyö erreria eli: Fatal error-Dedicated server Unable to intialize steam. Siis mikä hitto tos on. Oon yrittäny koht 2kk väsätä omaa servuu mut ei onnistu epäonnistuminen epäonnistumisen perään...


APUA!! Kertokaa jos tiiätte yhtään tosta ongelmasta ja googlettaa on yritetty!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. tammikuuta 2011 @ 12:50

 
Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > käyttäjien tekemät oppaat > counter-strike 1.6 dedicated servun vaatimukset ja ohjeet
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy