User Käyttäjä Salasana  

torstai 2.1.2025 / 15:33
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua antenniverkon digibokseista > missä toimivat tallentavat digiboxit ?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Missä toimivat tallentavat digiboxit ?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
toope
Senior Member

6 tuotearviota
_
20. kesäkuuta 2006 @ 13:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En todellakaan puolustele vhs videoita mitenkään se vaan oli esimerkki.vhs videot joutaa puolestani tömsteriin mutta kyllä ne tehtävänsä hoitaa ongelmitta.Lukekaa vaikka pelkästään afterdawnin keskustelut jos että muita jaksa lukea.Kaikki keskustelut täällä ovat pelkkiä ongelmia.Kenelle olisi tullut mieleen ostaa medion,topfiel (en luettele tuota listaa taas) telkkaria tai dvd soitinta jokin vuosi sitten.Nyt vaan on pakko kun muuta ei ole tarjolla.Varmasti käyttäjässäkin on vikaa ja toimivia laitteita löytyy ja sitä tässä etsitään mutta jos ette myönnä että nyky digiboxien kanssa on ongelmia ja vikoja niin lopetan keskustelun teidän kanssanne.Tämä on täysin selvä asia vai väitättekö että kaikki viosta valittajat ovat valehtelijoita.Kyllä se microsoft vaan voi olla niin käsi niin kuin tuossa aikasemmin joku epäili.Lähes kaikissa media center paketeissa on maininta että media center ei tue ylen tekstitystä.Pitää joku boxi ostaa ja toivoa että pelaa uusinta uutta ei uskalla ostaa voi mennä palautusaika umpeen ennen kuin päivityksiä ilmestyy.
Supo
Senior Member

1 tuotearvio
_
21. kesäkuuta 2006 @ 10:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=27447 Nyt voidaankin sitten pistää piste tälle keskustelulle,eiköhän toi jo kerrokkin kaiken.

On moraalisesti väärin antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. kesäkuuta 2006 @ 10:27

toope
Senior Member

6 tuotearviota
_
21. kesäkuuta 2006 @ 10:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tänään oli myös aamulla telkkarissa keskustelua digiboxien ongelmista.Ei lopeteta hyvää keskustelua tähän vaan jatketaan moitteettomasti toimivan digiboxin etsintää.Huomenna alkaisi kesäloma ja lomarahat napsahtaa tilille niin voisi käydä jonkun ostamassa kun nyt olisi aikaa ja rahaa.
AfterDawn Addict

35 tuotearviota
_
21. kesäkuuta 2006 @ 22:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
jos ette myönnä että nyky digiboxien kanssa on ongelmia ja vikoja
tämä kysymys tuskin kohdistu minuun mutta ei niissä enään ole hirveesti "vikoja" ainakaan mun Handan 7700c ja ymmäetääkseni toi Hnadan 6000t on sama mutta vain anteeni verkkoon
Quote:
kaikissa media center paketeissa on maininta että media center ei tue ylen tekstitystä.
tietääkseni ei ole vielä olemassa sellaista digi boxia jolla näkysi 100% varmasti koko ajan ylen teksiti koska ylen "tekniikka" pojat ovat käsiä

olen tässä n: 2-viikon ajan nyt käyttänyt mun Handan 7700 boxia ja esim tänään CSI NY mtv3 ei mitään ongelmia tai nauhoitettu las vegas nelonen ym ohjelmat MTV3,Nelonen,Subtv ei ongelmia tässä 2-viikon aikana mutta olen nauhoittanut ylen Yorkshiren etsivät viime lauantaina tai eilen ja maanantaina katoin murhasta tuli totta niin teksti katosi yht äkkiä mutta vaihdoin (analoogiselle) tv virittimelle niin kyllä teksit näky kyselin tänään keskiviikona 22,6-2006 sitä sanomatalon welho asiakas palvelusta ne sanoi että he ei voi tehdä mitään asialle koska vika on ylen päässä ja asiakas palvelijalla oli sama boxi kun mulla eli Handan 7700 sanoi että ei ole ongelmia Mtv3,Nelonen,Subtv kanssa oli aika nauhoitus tai suora katselu kuten ei minullakaan mutta yle 1,2 suuria teksititys ongelmia joskun jopa kuva menee mustaksi hetkeksi mutta jos vaihtaa heti vaikka mtv3 niin kuva näkyy hyvin
Quote:
jatketaan moitteettomasti toimivan digiboxin etsintää
serkku on tietokone nörtti ja sanoi mulle 2001 että jos ikuisesti ettit sitä täydellistä Pc kokoon pano niin et ikinä voi ostaa mitään koska kaikissa on niin hyviä kuin huonoja puolia jossakin vain muita enemmän
Quote:
En todellakaan puolustele vhs videoita mitenkään se vaan oli esimerkki.vhs videot joutaa puolestani tömsteriin mutta kyllä ne tehtävänsä hoitaa ongelmitta
no kaikki uusi on uutta myös niitä valmistaville tehtaille

esim vaikka luulis että dvd laite sillon 1999 olisi ollut heti High-End tavaraa kun ne korvasi VHS ja nauhoittava DVD korvasi VHS lopullisesti niin olihan noissa jopa sony pioneerin philips ym merkeissä alussa hirveitä bugeja mille levy ei toimi nauhoitus loppu kesken kaiken ääni hävisi ym tuhat muuta vikaa mutta nyt 2005->2006 tallentavat DVD ja High-End DVD ovat loistavia tuskin kukaan DVD omista enään vuokraa muuta kuin DVD leffoja tai ostaa muuta kuin DVD leffoja vaikka VHS lyötyisikin vielä kotoa

2008->2010 Talentavat Digi boxit ovat hyviä mutta jos on pakko ostaa jokin niin Handan 7700c tai 6000t

C = kaapeli (welho) T = harava anteeni S = sateeliitti verkko

http://www.welho.fi/?l=1&f=435

http://www.mikrobitti.fi/nettijatkot/2005/11/digiboksit/

Handan CV-7700 PVR

RaakaRoki
Junior Member
_
26. kesäkuuta 2006 @ 10:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on ollut 3 eri yksilöä Handan DVB-T6000 digiboksia. Aina uusin ohjelmistoversio käytössä. Antennin signaalitaso ja laatu seilaa välillä 87%-94% kaikilla paketeilla (A, B, C), siis antenni kunnossa.
Havaitsemiani vikoja, jonka takia olen perunut kaupat:
1. Tallennus ei onnistu vaikka "suorassa lähetyksessä" kuva näkyy loistavasti. Mitä minä teen "tallentavalla digiboksilla", joka ei tallenna? Laite ilmoittaa: "Virhe. Ei signaalia. Tallennus keskeytetty."
2. Em. ongelman takia ilmeisesti myös ajastetut ohjelmat jäävät tallentumatta silloin tällöin.
3. Laitteeseen on ilmestynyt ylimääräinen häiriöääni, aivan kuin "muuntajan hurina". Se alkaa jos esim. painaa EPG:tä ja kestää pitkään. Jossain vaiheessa se hiljenee, jos et koske EPG:hen etkä yritä tallentaa. Tästä syystä television äänenvoimakkuutta on joutunut lisäämään entisestään katselun aikana.
4. Laite antaan häiriön analogisiin kanaviin niin, että niitä ei voi katsoa ollenkaan. Häiriö poistuu kun Handan jätetään pois antennikaapeliketjusta.
5. EPG ei toimi kunnolla (Esim. MTV3:n ohjelmatiedot näkyvät vain 3 vrk eteenpäin 7 vrk:n sijasta).
6. Handan vaatii muita bokseja vahvemman signaalin (Digitasta kerrottu).
7. Laatuantennin tuki (=Jouko Karastie) on ala-arvoista. Valittaja leimataan ammattivalittajaksi. Ei kai kukaan valita syyttä!
RaakaRoki
Junior Member
_
26. kesäkuuta 2006 @ 10:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mielestäni paras tallentava digiboksi on Humax PVR-8000T !!!!
Puhun kokemuksesta. Olen kokeillut 3 eri yksilöä Handan DVB-T6000 ja yhtä Nokia 260T-mallia.
- Humaxissani on 40 GB:n kovalevy mutta sen voi vaihtaa 160 GB (varmistettu Humaxilta, kannattaa vaihtaa vasta takuuajan (=2v)jälkeen, koska takuu loppuu, jos sen vaihtaa takuuaikana).
- Humaxin viritin toimii heikollakin antennisignaalilla (toisin kuin esim. Handan).
- Hiljaisin käyntiääni (=ei kuulu mitään) kokeilemistani tallentavista bokseista (Topfield, Handan, Nokia)
- Yksikään ajastus ei ole epäonnistunut (toisin kuin edellämainituilla usein)
- Helppokäyttöisin käyttöliittymä
- Vaikka ohjelmisto on syksyltä 2004, se toimii (tekstitys, ajastus EPG:stä, jne.)
- Kysymys: Miksikähän Handaniin tulee päivityksiä jopa kahden viikon välein, eikä se toimi kunnolla sittenkään ?

PS. Kahden virittimen mallia et välttämättä tarvitse! Osta toiseksi virittimeksi halpa digiboksi (esim. Markantalosta 39 eurolla) ja ketjuta nämä.
jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
26. kesäkuuta 2006 @ 15:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
serkku on tietokone nörtti ja sanoi mulle 2001 että jos ikuisesti ettit sitä täydellistä Pc kokoon pano niin et ikinä voi ostaa mitään koska kaikissa on niin hyviä kuin huonoja puolia jossakin vain muita enemmän
Erittäin hyvä pointti! Katselkaa niitä vikalistoja ja miettikää mistä teille voi olla haittaa...
Ja katsokaa ne vikalistat omiin bokseihin.
Kuten sanottu. Omaan toppyyn 100% tyytyväinen.
AfterDawn Addict

35 tuotearviota
_
26. kesäkuuta 2006 @ 20:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
vittu nyt pykii pahasti kolme vistiä lähettänyt joka kerran kun painaa lähetä napiia tulee tunnusten kirjauytuminen joten onko tää automaattinen sensuri mulle .,m.,.öl,ö,,.

AfterDawn Addict

35 tuotearviota
_
26. kesäkuuta 2006 @ 21:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no se tuli sittekin no jatketaan jos tää tulis
Quote:
Tallennus ei onnistu vaikka "suorassa lähetyksessä" kuva näkyy loistavasti. Mitä minä teen "tallentavalla digiboksilla", joka ei tallenna? Laite ilmoittaa: "Virhe. Ei signaalia. Tallennus keskeytetty."
ei ole kokemuksia Handan 6000t mutta ymmärtääkseni se on melkein identtinen Handan 7700c kanssa

Ohjekirjassa lukee että PAKO kytkeä anteeni loop kiini jotta nauhoitus toimii

elianteeni johto seinästä 1in kiini ja 1out menee 2in kiini ja 2out menee töllöön kiini vaikka mullakin kuva näkyi yhdellä eli 1in 1out töllöön niin ei toiminut nauhoitus mutta kun laitoi ton 5cm pitkän antteni loop johdon niin heti toimi kaikki nauhoitukset nyt mulla ollut 3-viikkoa Handan 7700c eikä yksikään laittamani nauhoitus ole "kadonnut"
Quote:
Ei kai kukaan valita syyttä!
ei niin mutta jotkut aiheettä nyt en tarkoita sinua RaakaRoki tai muita tässä blogissa vaan yleiseti esim tää kauko säädin on surkea tai boxi on ruman näköinen ym
Quote:
Humaxissani on 40 GB:n kovalevy mutta sen voi vaihtaa 160 GB
oliko micro pc tai muro pakeeti jossa oli Handan ja topsat johon vaihdttiin 500g kiekko toimi mutta parhaiten toimi kuulemma 5400rpm 200g kiekko yhellä tutulla on toi topsat master piece ja laittoi samsung 5400rpm 500g kiekon ja on toiminut 4-viikkoa moitteetta 5400rpm koska suuremmat kuin 5400rpm esim 7200pm kuumenevät liikaa käytössä

pienen totuttelun jälkeen "moni" ongelma" on ratkaistu nyt juhannuksena ei ollut enään mitään ongelmia oman Handan 7700c kanssa jos sitä ei lasketa että ei voi nauhoittaa kahta kanavaa yhtä aikaa ja kattoa kolmatta niin kuin topsatissa niin no yleesä kelpaa se että nauhoittaa toista ja kattoo toista
Quote:
Hiljaisin käyntiääni (=ei kuulu mitään)
no ei kyllä omastakaan Hnadan 7700c voi sanoa ÄÄNEKKÄÄKSI !!!
Quote:
Kahden virittimen mallia et välttämättä tarvitse
minä ainakin tarvitsen niin kuin tänään katoin Las vegas neloselta 22:00 ja nauhoitin X-file subtv 22.00 miks "pelleillä" kahden kanssa kuin yksi on käytännöllisempi no ainakin mun mielestä
Quote:
Kysymys: Miksikähän Handaniin tulee päivityksiä jopa kahden viikon välein, eikä se toimi kunnolla sittenkään
olet saanut maanantai kappaleen tai sitten se on tosi erillainen kuin tää 7700c
Member

6 tuotearviota
_
27. kesäkuuta 2006 @ 03:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse vasta tilasin Topfield 5100 kaapeli mallin. Päädyin ko malliin koska:
- Sen verran aikaa ollut jo markkinoilla että pahimmat viat on jo päivityksillä korjattu (ainakin foorumien mukaan)
- Kokemuksia netti pullollaanja vaakakuppi hieman ainakin plussan puolelle kallistuneena
- Halusin tallentavan boxin kahdella virittimellä
- Mahdollisuus siirtää tallenteet tietokoneelle muokkausta varten
- Muutamalla tutulla vastaava laite on jo hetken ollut ja ihan tyytyväisiä ovat olleet
- Vihdoin viimein taloyhtiömme jäärät tajusivat tuon kaapelin ottaa.

Itsekään en pidä ajatuksesta, että loppukäyttäjää käytetään testaamiseen ja "testaamattomia" laitteita pusketaan markkinoille. Liekö syynä sitten liian nopea aikataulu digi-aikaan siirtymisessä vai mikä. Mutta koska tilanne on tämä ei auta kuin "alistua" siihen. Oma kuvani kuitenkin nykyisten digiboxien tasosta on melko valoisa. Itsellä on ollut muutaman vuoden tuollainen harava perusboxi pöytäantennilla ja siinä niitä vikoja vasta onkin ollut, mutta niiden kanssa on oppinut elämään ja eivät ne enää edes haittaa. Tosin käytän sitä lähinnä nolla kanavalla sub-tv:n katseluut, joten en pahemmin sillä muilla kanavilla surffaile. Mutta parempaan suuntaan ollaan menossa ja kuten edellä onkin jo mainittu, jos täydellistä haluaa, saa odottaa lopunikäänsä ja että omat tarpeet ja nuo vikalistat olisi hyvä katsella läpi rinnakkain. Viat voivat tosiaan olla toiminnoissa, joita ei itse edes käytä tai ovat mahdollisesti korjattu jo seuraavassa päivityksessä.

Yök!!!
RaakaRoki
Junior Member
_
27. kesäkuuta 2006 @ 05:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei Sokar80. Tottakai minulla on se looppijohto kiinni. Se tallennus nimittäin jopa onnistuu joskus. Miksikähän Handanissa virittimet pitää kytkeä ketjuun ulkoisesti, kun esim. Humax PVR-9200T:ssa ne on sisäisesti kytketty.
Ainakaan minun kolme testaamaani Handania (DVB-T6000) eivät ole hiljaisia: rapsahtelua, hurinaa (joko viritin tai kovalevy).
Handanin kaukosäädin on hanurista: lukemattomia kertoja tulee painettua "time shiftiä", kun tarkoitus on vaihtaa kanavaa.
Huomasitteko, että keväällä -06 oli Huutonetissä jatkuvasti myynnissä useita, melkein uusia Handan 6000, sekä T- että C-malleja. Arvelen tuon johtuvan Handanin huonosta laadusta. Onneksi sain peruttua kaupat!
Handan on hanurista!
toope
Senior Member

6 tuotearviota
_
27. kesäkuuta 2006 @ 05:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:

Erittäin hyvä pointti! Katselkaa niitä vikalistoja ja miettikää mistä teille voi olla haittaa...
Ja katsokaa ne vikalistat omiin bokseihin.
Kuten sanottu. Omaan toppyyn 100% tyytyväinen.
Hyvin sanoi serkku nörtti mutta tässä ei nyt puhuta tietokoneista vaan digiboxeista.Taitaa minulta jäädä ostamatta koko boxi liian riskiä touhua kun yli 60%:lla on ongelmia laitteiden kanssa.Vielä minulla on pieni toivonkipinä että joku tunnetumpi valmistaja toisi boxin markkinoille ettei tarvitsisi näitä Uniceffejä sun muita ostaa.Taitaa vaan odottavan aika olla piiiiitkä.
jokisam
Suspended due to non-functional email address
_
27. kesäkuuta 2006 @ 07:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
osta windows xp media center + digitaalinen tv-kortti.
sen jälkeen voit polttaa,tallentaa,poistaa,katsella kuvia,katsoa avi leffoja,kuunnella mp3 + sun muuta
toope
Senior Member

6 tuotearviota
_
27. kesäkuuta 2006 @ 08:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
osta windows xp media center + digitaalinen tv-kortti.
sen jälkeen voit polttaa,tallentaa,poistaa,katsella kuvia,katsoa avi leffoja,kuunnella mp3 + sun muuta
Yksi vaihtoehto on tuo media center jos kasaisi sille ihan oman htpc:n.
Mutta kun tuo media center ei tue ylen tekstitystä eikä toisaalta näin kesällä ole aikaa ruveta pakettia kasaamaan ja säätämään mutta eihän telkkarista kesällä mitään katseltavaa tulekkaan.Onhan noita valmiitakin paketteja mutta hinnat on aika suolaisia.Ei hätäillä,kahtellaan kahtellaa....
AfterDawn Addict

35 tuotearviota
_
28. kesäkuuta 2006 @ 21:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Liekö syynä sitten liian nopea aikataulu digi-aikaan siirtymisessä vai mikä
en tiedä kaikista "firmoista" mutta olin "suuressa" amerikkalaisessa tytär yhtiössä ruotsissa laite kehitys puolella toissä tiimissä jossa kuulin tai näin yhtä sun toista josta en saa sanoa mutta

Yleisesti oli käsky "pomolta" ulkomailta että laite pitää saada HETI ! kauppoihin koska on huhuttu että kilpailija pistää oman myytiin eli "meidän" piti yrittää ehti ensin markkinoille

toinen juttu on että 20 henken "tiimi" ei keksi kokeilla kaikkea mitä "loppu käyttäjä" eli ostaja tekee laiteella

Sitten syy miksi juoduin teknö nörttien kanssa riitaan ja melkein sain potkut koska laitteen suunittelija on eri tiimi kuin ohjelmiston tekijä eli Ohjelmisto Nörtit ei työskentele kolvi\ruuvari kädessä työskentelevien tekijöiden kanssa vaikka olis sama rakennus "kun muka ovat parempi kuin laite duunari" joskus jopa ne on eri maassa eli syy riitaa oli etta pyysin niitä ottamaan kunnolla selvää mihin ne tekee ohjelmistoa jotta fyysinen laite vastaisi ohjelmisto ja päin vastoin kun vastaus oli että työnnä kolvi perseen tyyliin niin sitten esitin saman pyynön nörtti tiimi johtajalle ilman että kantelin mistää kommentista siitä tuli sitten yleinen nörtti vs duunari\fyysinen tekijä taistelu

mun mielestä moni laite on "pilalla" juuri "huonon" ohjemoiston takia vaikka fyysinen laite olis kuinka hyvä
Quote:
Handan on hanurista
jokaisella on oma mieli pide
Quote:
mutta tässä ei nyt puhuta tietokoneista vaan digiboxeista
Minusta ehkä vain minusta tuntuu että esim kännykkä ei ole vain puhelin vaan pienois tietokone esim mun Nokia 6630 ja Samsung e730 on moni puolisempi kuin mun vuoden 2003 pocket pc ja onhan tossa digi boxissa paljon pc:eehen "liityviä" osia tai ohjelmia
Quote:
Vielä minulla on pieni toivonkipinä että joku tunnetumpi valmistaja toisi boxin markkinoille ettei tarvitsisi näitä Uniceffejä sun muita ostaa
ite en esim ikinä ostaisi sony merkistä laitetta vuoden 2002 jälkeen pelkää paskaa kalliila hinnalla ja onhan Schneider kuuluisa vaihtoinimeä Medion merkiksi mutta en silti ostaisi siltä mitään no tää on vain mun mieli pide
Quote:
Yksi vaihtoehto on tuo media center jos kasaisi sille ihan oman htpc:n.
no pc:eessä vasta niitä ongelmia on

ite rakensin "hyvän" htpc:n eka ongelma piti ostaa vesi jäähy jotta saadaan hiljainen kokoonpano
toinen oli että aika nauhoitus oli tosi tosi iso ongelma pc ei ikinä käynistynyt silloin kun piti no en ole nörtti mutta kyllä se käynisty mutta ei sillon kuin piti vaikka ohjelma ja pc aika oli oikeessa ajassa

sitten päätin ostaa pienemmän pahan eli Dogi Boxsin hau hau :)
Quote:
Onhan noita valmiitakin Htpc paketteja mutta hinnat on aika suolaisia
niin on ja ei ite rakennettukaan ole paljoo halvempi oma oli jotain 1200e + 400e 19" tft + n:380e vesi jäähy eli yht = n.2000e + pikku sälää kuten digi kortti ym

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. kesäkuuta 2006 @ 21:10

ricardo
_
29. kesäkuuta 2006 @ 14:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"en tiedä kaikista "firmoista" mutta olin "suuressa" amerikkalaisessa tytär yhtiössä ruotsissa laite kehitys puolella toissä tiimissä jossa kuulin tai näin yhtä sun toista josta en saa sanoa mutta"

Sokar80

Otin vain tämän yhden osan pitkästä viestistäsi esimerkiksi.Toki mikä tahansa muukin osa olisi kelvannut yhtä hyvin.Voisitko edes pikkuisen valaista tuotemerkistä jotain.Saattaisi nimittäin maailma säästyä isolta joukolta vihaisia loppukäyttäjiä ;)
RaakaRoki
Junior Member
_
30. kesäkuuta 2006 @ 04:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ricardo hei, Handanilla se Sokar80 on ollut töissä. Sehän näkyy esim. siitä, että siihen tulee edelleen jatkuvasti päivityksiä. Keväällä niitä tuli jopa kahden viikon välein! Vrt. Minulla on Humax PVR-8000T, jossa viimeisin päivitys on syksyltä 2004, ja laite toimii täydellisesti. Koskaan ei esim. ajastettu ohjelma ole jäänyt tallentumatta, kuten Handan DVB-6000T:lla uusimmallakin softalla.
ricardo
_
30. kesäkuuta 2006 @ 07:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni on Handan 6000T,ja ohjelmistoversio on viime lokakuulta(muistaakseni 1.25?).Sillä toimii moitteetta,joten olen jättänyt päivittämiset sikseen.
RaakaRoki
Junior Member
_
30. kesäkuuta 2006 @ 09:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ricardolle
Sitten sinun laitteessa on paljon korjaamattomia "jumitusongelmia" ja EPG-ongelmia, joita on korjattu versioissa 1.29, 1.32 ja 1.33. Vrt. http://www.laatuantenni.fi/tuki/handan_DVB-T_6000_ohjelmisto.shtml
Tietenkin, jos käyttää laitetta vähän, ongelmiin ei välttämättä törmää.
Minä esim. saatoin ajastaa kymmenkunta tallennusta lähtiessäni reissuun. Handan ei tallentanut niistä puoliakaan. Sen takia vaihdoin Humaxiin, joka ei vielä ole jättänyt tallentamatta yhtäkään.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. kesäkuuta 2006 @ 09:03

Kase
Junior Member
_
30. kesäkuuta 2006 @ 18:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
RaakaRokille:
Humaxin viimeisin päivitys on 7 kesäkuuta 2005 (NPGTTF1.00.09). Sinullakin on korjaamattomia bugeja ;)
Ei senpuoleen hyvä peli se on. Parasta siinä on tuo jatkuva puskurointi, voit milloin tahansa kelata taaksepäin ja tsekata mitä siinä oikein sanottiinkaan. Ostin toiseksi koneeksi tuollaisen Finlux 620:sen vähänkäytettynä ja yllätyin, että siinä toistonsiirto piti laittaa erikseen päälle eikä sittenkään takaisinkelausmahdollisuutta ollut.

Laitoin Finluxiin Medionin viimeisimmän päivityksen ja hyvin tuntuu sekin toimivan. Ainoa kummallisuus tuli kun Ahvenanmaan paikalliskanavalla se nyt heittää kuvan mustaksi ja ilmoittaa, että this is "high definition channel". Eipä siitä haittaa ole kun ei sieltä koskaan ohjelmaa ole tullut, vain testikuvaa.
AfterDawn Addict

35 tuotearviota
_
3. heinäkuuta 2006 @ 22:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Handanilla se Sokar80 on ollut töissä
heh en ollut
eikö Handan ole etelä-korealainen voin olla väärässä
Quote:
Parasta siinä on tuo jatkuva puskurointi, voit milloin tahansa kelata taaksepäin ja tsekata mitä siinä oikein sanottiinkaan
tais mennä vähän ohi mutta eikös kaikissa malleissa ole rewind takasin kelaus nappi ainakin topsat ja handan on toimii suorassa nauhoituksessa tai Taukotallennustoiminto (Time-Slip) ja teitysti myös timer rec aikasemmin tallennetun ohjelman kanssa
YJT365
Newbie
_
24. heinäkuuta 2006 @ 10:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
[quote="Toope"]Vielä minulla on pieni toivonkipinä että joku tunnetumpi valmistaja toisi boxin markkinoille ettei tarvitsisi näitä Uniceffejä sun muita ostaa.
Minä en ainakaan ostaisi BMW:n tietokonetta tai Sonyn tekemää autoa vain sen takia, että ne ovat omilla aloillaan tunnettuja merkkejä. Humax, Topfield ym. taas ovat omalla alallaan tunnettuja, ja jos vaikka Sony tekisi digiboksin, se olisi alalla vasta-alkaja ja laitteessa olisi kaikenlaisia lastentauteja. Se, että on tehnyt televisioita ja videoita ei tarkoita, että osaisi tehdä hyviä digibokseja.
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
24. heinäkuuta 2006 @ 11:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
jos vaikka Sony tekisi digiboksin, se olisi alalla vasta-alkaja ja laitteessa olisi kaikenlaisia lastentauteja
Ei se aina ole osaamisesta kiinni. Suurilla yrityksillä ei ehkä vaan kannata näin pienille markkinoille tehdä tuotteita. Sama koskee muita suuria elektroniikkajättejä.
Onhan Sony tehnyt käyttökelpoisia bokseja, esim. vuonna 2003 TM:n "testivoittaja" oli VTX-D800 digiboxi. Mutta heidän ei vaan kannata kilpailla korealaisten kanssa...
http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=19709

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. heinäkuuta 2006 @ 11:46

Mainos
_
__

_
YJT365
Newbie
_
24. heinäkuuta 2006 @ 12:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, voi olla noinkin. Mutta tunnetun, vakiintuneen merkin ei tarvitse kilpailla samalla tavalla laadulla kuin tuntemattomampien, koska voivat kilpailla nimellä (kuten tästäkin ketjusta käy hyvin ilmi). Eli porukka ostaa, koska "sen täytyy olla hyvä, koska ne tekee hyviä telkkareitakin". Jonkun toisen merkin täytyy kerätä meriittejä esim. voittamalla testejä.

Vaan onhan se mielenrauhakin tietenkin jonkin arvoista; jos katsoo saavansa tietyn merkkistä ostamalla laatua ja toimintavarmuutta, kai se on arvo sinänsä (vaikka tuntemattomampi kilpailija tekisi yhtä hyvää tai parempaakin tuotetta).

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua antenniverkon digibokseista > missä toimivat tallentavat digiboxit ?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy