User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 5.10.2025 / 07:09
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > saksasta tilaukseen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Saksasta tilaukseen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
ptp2
Member
_
11. elokuuta 2006 @ 07:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt on ulkomaille maksu erääntyvissä maksuissa joten kuinka kauan suurinpiirtein menee kun tilaus on minulla ?? Yksi osa oli niin että niille saapuu niitä 15. päivä eli ens viikolla joten se vähän viivästyttää varmaan.

Ansaitse helppoa rahaa kotisivuillasi: www.koti.mbnet.fi/ptp
Hz4
Account closed as per user's own request
_
11. elokuuta 2006 @ 07:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lähettää sulle luultavasti jo maanantaina osat jotka ovat jo tulleet. Ja sen 15.päivä tulevan myöhemmin (sinua ei veloiteta siitä +ulkomaan kaupalle - suomenkaupalle joka taas veloittaa jälitoimituksesta).

ps. niin ja jos lähettää maanantaina niin hyvässä lykyssäon ennen perjantaita sinulla. Tai sitten viikonpäästä maanantaina. Riippuu ihan DHL kuljetuksesta ja siitä paljon on ruuhkaa/tavaraa kuljetuksessa.

Lähetyksiä voit vissiin tarkkailla miondfactoryn sivuilla omalla tunnuksellasi (loit sen tilausvaiheessa?)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. elokuuta 2006 @ 07:47

ptp2
Member
_
11. elokuuta 2006 @ 07:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis minun ei tartte maksaa jälkikäteen lähetettävästä tavarasta mitään ?? Ja se on juuri itse kannettavatietokone joka tulee 15. päivä niille ja sen osanko ne sitten laittas tulemaan eri paketissa kuin kannettava tietokoneen ?? Eihän siinä ole järkeä
Hz4
Account closed as per user's own request
_
11. elokuuta 2006 @ 07:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Siis minun ei tartte maksaa jälkikäteen lähetettävästä tavarasta mitään ??
Ei
Quote:
Ja se on juuri itse kannettavatietokone joka tulee 15. päivä niille ja sen osanko ne sitten laittas tulemaan eri paketissa kuin kannettava tietokoneen ??
Jaa että kannettavia tilasit. No en usko, että lähettää jälkikäteen. Huomasin vasta äsken et 15.päivä on ensviikon tiistain:D ei taitaa tulla sillon kaikki kerralla. En ole sielä töissä en voi muutakun kokemuksella puhua. Mulle tuli kuulokkeet jälkitoimituksena kun niitä tuli 3päivää muiden jälkeen. Muut tavarat tulivat sitten yhtenä pakettina.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. elokuuta 2006 @ 07:55

ptp2
Member
_
11. elokuuta 2006 @ 08:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
KIITOS kaikesta tiedosta mitä olet antanut koko aikana kun olen yrittänyt tilata. Olet ollut todella suureksi avuksi minulle Hz4 ja myös kaikki muut ketkä ovat vastanneet viesteihini !!
ptp2
Member
_
2. syyskuuta 2006 @ 08:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mullakin on Nordea ja meni 16,75 mutta ihmettelen että miksi noin paljon kun eu maksun pitäisi olla ilmainen henkilöasiakkaalle. Täällä lukee niin: http://orienteringsmoeder.nordeainvest.d...aspx?pid=770282

Pitäisikö käydä pankissa kysymässa ja valittamassa miksi ne ottivat maksun ??
Senior Member
_
2. syyskuuta 2006 @ 08:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
ulkomaille siirrosta 16? niin eikö ole aika paljon ?
kyl pitäisi ilmaiseksi mennä JOS
- maksu tapahtuu euroissa
- maksu on suuruudeltaan korkeintaan 50.000 euroa
- maksun saajan pankki on eu-maassa tai norjassa
- maksu on oltava automaattisesti käsiteltävissä (mikä edellyttää IBAN ja SWIFT/BIC tunnusta).

itse veikkaisin että tuo viimeinen ehto ei ole täyttynyt.

It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. syyskuuta 2006 @ 08:24

ptp2
Member
_
2. syyskuuta 2006 @ 13:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis eikö pelkkä iban koodi riitä ?? Mulla ei ollu mitään swift koodia kun en löytänyt sitä mindfactory.de mutta nyt seuraavan kerran ajattelin tilata e-bug.de koska siellä on postikulut suomeen vai 15?

Edit: E-bugista vielä kysymys niin että kun laittelit ostoskoria melkein vahvistukseen asti niin rupesin ihmettelee ku ottaavat 17,50? tästä syystä: Shipment in a remote area miksi helevetissä ??

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. syyskuuta 2006 @ 14:55

Mainos
_
__

_
ptp2
Member
_
3. syyskuuta 2006 @ 14:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten muuten saksalaisissa kamoissa toimii toi takuu ?? Kun ostin mindfactorysta Amd Athlon 64 3800+ ja haluasin tietää onko sillä takuuta ja miten se toimii jos se hajoaa joskus, mutta kuitista en ainakaan ymmärrä että olisi takuuta.

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > saksasta tilaukseen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy