User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 5.10.2025 / 22:17
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > vista performance rating
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
vista performance rating
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
peruna
Suspended due to non-functional email address
_
8. elokuuta 2006 @ 08:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No niin ei jakseta enää tapella..

Pari asiaa ihmetyttää:
1) Mistä tuo keksii, että grafiikkamuistia on 256mb vaikka sitä oikeasti on vain 128mb?

2) Ja onko kellään muulla ATI:n kortin omistajalla ollut kaatumisongelmia ATI:n ajureiden asentamisen jälkeen? Itselläni nimittäin kone jumittaa aina yhtäkkiä normi työpöytäkäytössä jos ne on asennettuna. Ja ainoa apu on ystävämme resettinappula. piti sitten poistaa ne ja nyt vain toivoa, että saavat aikaan toimivat joskus.

3) Parin epäonnistuneen ohjelma-asennuksen jälkeen en ole pystynyt poistamaan käynnistävalikosta niiden kansioita. Ei poistu vaikka kuinka yrittää ja explorerilla ne kansiot eivät näy.

Ja tosiaankin tuo 1gb muistia riittää Vistan sulavaan pyörittämiseen aivan loistavasti. Joskaan en voi tietää miten on pelien kanssa, mutta sen näkee sitten. Peruskäyttö onnistuu kuitenkin täydellisesti ainakin itsellä.
Muuten on jäänyt positiivinen kuva Vistasta, lukuun ottamatta noita ATI:n ajureita ja käynnistävalikko hommaa.

EDIT: Onnistuinpa poistamaan käynnistävalikon kohteita kunhan menin niiden kohdalle ja valitsin oikealla hiirennapilla explore. Silloin ne näkyivät sielläkin. On muuten vaikeassa paikkaa tuo KV tuolla explorerissa/resurssienhallinnassa mikä onkaan.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. lokakuuta 2008 @ 14:38

AfterDawn Addict
_
8. elokuuta 2006 @ 08:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä mulla Atin ajurit toimii ihan loistavasti, voisin tuossa illemmalla ottaa kuvan omasta performance ratingista.

| P5W DH Deluxe | E6400 @3.0Ghz | 4GB DDR2 @ 750mhz | GF 8800GT 512MB | Vista Ultimate x64 |
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
8. elokuuta 2006 @ 15:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"vista performance rating lukemasta"

:D...älä nyt viitsi!! Minä lainasin MS:n sivuilta tuon premium ready PC:n laitteistovaatimukset, joten eiköhän se riitä kaatamaan jonkin ratingin tulokset...

"esittää threadin aiheeseen liittyen kuvaa koneesi vista performance rating lukemasta"

Viittaan edelliseen vastaukseen...:)

"Ellei ole niin jätä vastaamatta.."

Jätä sinäkin!! Ei tuollainen mutu-ajattelu minuun tehoa eikä myöskään joku olematon rating, joka muka nyt sitten mittaa koneen Vista kelpoisuuden.

"että kone on riittävä vistan
pyörittämiseen"

Jep...:D...hei,ei tuo riitä...rima heiluu kuule pahasti...näyttis- ja muistikauppaan MARS,MARS!!;)

"Ja odotan vain, kun teppoI'n uusi kone saapuu hänelle, taitaa olla pikkasen parempi kuin sinun koneesi."

En ole kateellinen ,vaan juurihan tässä yritän kaupata lisää muistia ihmisille, jotta Vistakin pyörisi KUNNOLLA ja KAIKKI herkut päällä. Ei onnistu, koska eivät nämä tajua...

1. Seasonic 750W FOCUS+ 750 Gold/Ryzen 5 2600X, AM4, 3.6 GHz/MSI B450 Gaming Plus, ATX-emolevy/Corsair 32GB (2x16GB) Vengeance LED, DDR4 3200MHZ/GIGABYTE Radeon RX 550 D5 -näytönohjain, 2GB GDDR5/ WD 250GB WD Blue 3D SSD -levy

2.Thermaltake XT 775W/ Asus Sabertooth X58 Tylersburg/Intel i7-950 Bloomfield/ 6 GB KINGSTON DDR3 1333 MHZ/Western Digital Caviar RED NAS 1TB SATAIII /OCZ Vertex SATA II/Asus ENGTX460 DirectCU/G/2DI/1GD5 SLI

3. Asus VivoBook 17 X705MA

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. elokuuta 2006 @ 15:57

Staff Member

1 tuotearvio
_
8. elokuuta 2006 @ 16:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se Vista pyörii kaikki herkut päällä ihan hyvin 1 GB kammalla, case closed.
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
9. elokuuta 2006 @ 12:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vista pyörii 1 gb:n kammalla loistavasti kaikki herkut päällä.Sinun mielipiteenä asia on selvä.Olen eri mieltä ja hankin 2 gigaa juuri Vistaa varten. Tämä on minun mielipiteeni, joka pohjautuu MS:n sivuilta saamiini tietoihin; en tarvitse Vistaa tai P.R. ohjelmia koneelleni sitä todistaakseni.

Minulla on koneellani Windows Vista Upgrade Advisor-ohjelma, joka riittää todistamaan koneeni kelpoisuus Vistalle.Jos te tarvitsette lisäksi jonkin P.R. ohjelman todistaaksenne jotakin, niin hyvä on...oma asianne. Siis case closed.PISTE.

1. Seasonic 750W FOCUS+ 750 Gold/Ryzen 5 2600X, AM4, 3.6 GHz/MSI B450 Gaming Plus, ATX-emolevy/Corsair 32GB (2x16GB) Vengeance LED, DDR4 3200MHZ/GIGABYTE Radeon RX 550 D5 -näytönohjain, 2GB GDDR5/ WD 250GB WD Blue 3D SSD -levy

2.Thermaltake XT 775W/ Asus Sabertooth X58 Tylersburg/Intel i7-950 Bloomfield/ 6 GB KINGSTON DDR3 1333 MHZ/Western Digital Caviar RED NAS 1TB SATAIII /OCZ Vertex SATA II/Asus ENGTX460 DirectCU/G/2DI/1GD5 SLI

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. elokuuta 2006 @ 12:21

Member
_
9. elokuuta 2006 @ 17:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
*HUH* Tässähän tulee ihan hiki tätä lukiessa :D

What if there is no tomorrow? There wasnt one today!
Bill Murray - Groundhog Day
Senior Member

10 tuotearviota
_
9. elokuuta 2006 @ 18:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Totta, oikein hymyilyttää. Pari asiaa kumminkin vielä jäi ihmetyttämään:
Quote:
"vista performance rating lukemasta"

:D...älä nyt viitsi!! Minä lainasin MS:n sivuilta tuon premium ready PC:n laitteistovaatimukset, joten eiköhän se riitä kaatamaan jonkin ratingin tulokset...
Mitkään kirjoitukset eivät merkitse mitään, ellei kaikki käytä samaa testiä.
Quote:
Ja näin sanoo kaveri joka vielä jokin aika sitten koitti jotakuta
neuvoa laittamaan biosin asetuksiin väylänopeuksi lukeman 400mhz
fsb:n kohdalle... että saa muistin ja prossun toimimaan oikealla
nopeudella... :-D
Tuli heti mieleen teppoI:n kommentti toisesta threadista:
Quote:
Entä jos rautapuolella wannabe-kokoajat pääsevät valloilleen ja käskevät ostaa 300? intel prossun ja 200? AMD emon, tuoko ei ole ongelma?
Quote:
En ole kateellinen ,vaan juurihan tässä yritän kaupata lisää muistia ihmisille, jotta Vistakin pyörisi KUNNOLLA ja KAIKKI herkut päällä. Ei onnistu, koska eivät nämä tajua...
Mitä ei tajua? Varmasti tajuavat ihan hyvin, toisilla voi olla eri tarpeet. Esimerkkinä mulla että jos ei pyöri niin sitten ei pyöri. Käytetään vaan vanhaa XP:tä. Mitenköhän tässä määritellään "KUNNOLLA". Mulle riittää että musiikki soi ja netti toimii. Tietenkin jos liikaa hidastuu esimerkkinä oma tietokone avaaminen 5 sekuntia niin sitten takaisin yksinkertaisempaan.

Hz4
Account closed as per user's own request
_
9. elokuuta 2006 @ 20:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tää FORWARDin muisti himo fetish alkaa kyrpimään muitakin:D

Ihme herkuttelu selityksiä:D lapset niitä kaipaa. Sillä vistan karkki-themellä ei tee yhtään mitään. Syö aivan turhaan tietokoneen resursseja joita voisi käyttää vaikka järjestlemän nopeuteen/ominaisuuksiin.

Vistan ainoa mieltä kutkuttava ominaisuus oli täysin uudelleen luotu turvajärjestlemä joka näyttiolevan täys susi siinä missä koko vistakin.

Tuo 2Gb muistin hamstraaminen on niin tyhmää, että ei mitään rajaa. Ja vielä, kun se sössitään "kaikkien herkkujen" sekaan niin johan siitä asia parani.

"kaikkien herkkujen" sanoppas nyt FORWARD että mitä mihin herkkuihin?
Aeroon? -jos siihen kaikki sekotetaan niin jo on mailma menossa ihan väärään suuntaan.

ps. Pitää tuota viimeistä "jo on mailma menossa ihan väärään suuntaan" kommenttia perustella.

Jos kaikki valmistettaisiin samalla tavalla kuin nyt tämä vista. Eli täyttä karkki-themeä koko järjestelmä täynnä jolla ei oikeastaan tee yhtään mitään.

Mititäänpä mitenkäs kävisi jos auton valmistajat rupeisivat käyttämään samaa taktiikkaa. Kaikki autot olisivat niin viimisen päälle tuning kun vaan olla ja voi. Autot kiiltävät, sisällä tekniikka viimeistä luokkaa, auton turvallisuus uusittu mutta senkin on pettävä ja Auton moottori on tehty samoista osista, kuin 80-luvun moottorit. Ei siinä varmaan kauan autolla ajelis kun se olisi tienposkessa paistava joulukuusi.

Tuota vistan aeroa voisi verrata sanontaan "Kyllä se maali paskan peittää".

Sama juttu kotelon modaamisen kanssa "kyllä se maali paskan peittää"

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. elokuuta 2006 @ 20:40

AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
9. elokuuta 2006 @ 20:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"Mitkään kirjoitukset eivät merkitse mitään, ellei kaikki käytä samaa testiä."

Ai,taas yksi urhoollinen? No,saunan takana...;)

Laita linkki, mistä tuon testin saa ILMAN Vistaa!!En aio ostaa polttavaa DVD asemaa vain Vistan takia...

"Varmasti tajuavat ihan hyvin, toisilla voi olla eri tarpeet."

Eri tarpeet? hmmm? Tarve katsella liian vähäisellä muistilla takkuavaa konetta? On aika erikoinen tarve,joka lienee näköjään aika yleinenkin...

" Esimerkkinä mulla että jos ei pyöri niin sitten ei pyöri"

Niinkö? Ehkäpä, mutta yksi muistikampa ei maksa paljoa!! Mistä se kiikastaa? Mikä on oikein se ongelma? a) köyhyys b)tyhjä pää c) amnesia d)käyttää konetta vain "kirjoituskoneena" e) joku muu syy kuten "hällä väliä asenne", josta voitaisiin kysyä, että mitä ao henkilö tekee tietokoneella, kun ei välitä p:n vertaa siitä.

"Tietenkin jos liikaa hidastuu esimerkkinä oma tietokone avaaminen 5 sekuntia niin sitten takaisin yksinkertaisempaan."

:D...no niin...M.O.T...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. elokuuta 2006 @ 20:50

Hz4
_
9. elokuuta 2006 @ 20:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Eri tarpeet? hmmm? Tarve katsella liian vähäisellä muistilla takkuavaa konetta? On aika erikoinen tarve,joka lienee näköjään aika yleinenkin...
Sinun tarpeet:
Vista Aero ja "kaikki herkut"-Mitä on?

Muiden tarpeet/minun tarpeet:
Järjestelmän nopeus
-Ostamatta liioteltuja komponentteja

Järjestelmän vakaus
-Sama ensimmäisen kanssa

Järjestelmän monipuolisuus (ei ulkoasu).
-Asentamatta apuohjelmistoja verkosta

Järjestelmän turvallisuus
-Asentamatta erillistä torjuntaohjelmistoa/palomuuria tms.

Järjestelmän yhteensopivuus muiden ohjelmien/oheislaitteiden/komponenttien kanssa.
-Asentamatta codekkeja, ajureita tai ohjelmia joiden kanssa ohjelmaa/oheislaitetta/komponenttia hallitaan

Järjestelmän helppokäyttöisyys niin ettei monipuolisuutta karsita.
-Asentamatta yhtään ohjelmistoa

Järjestelmän "keveys"
-Karsimatta ominaisuuksia

Jos em. vaatimuksia lisättäisiin vistaan ja NE vaatisivat 2Gb muistia hankkisin heti. Mutta, kun on kyse "herkuista" niin ei oikein innosta.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. elokuuta 2006 @ 21:04

AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
9. elokuuta 2006 @ 21:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"Sinun tarpeet:
Vista Aero ja "kaikki herkut"-Mitä on?"

Sekin tulevaisuudessa , mutta nyt XP+ pelit kuten BF2:n sujuva toimivuus yhdessä taustaohjelmien kanssa, joita on paljon ja jonka takia vaihdoin mm. järjestelmän tuplaydin sellaiseen...

"-Ostamatta liioteltuja komponentteja"

On kyseenalainen väite, jos kyseessä on muisti, jota ei KOSKAAN voi olla liikaa. Tämä on ollut ja on keskeinen TIETOTEKNIIKAN teesi eikä sitä KUKAAN ole kumonnut...

"Asentamatta erillistä torjuntaohjelmistoa"

Mitä? Ilman virustorjuntaako olet netissä?

"Järjestelmän "keveys"
-Karsimatta ominaisuuksia"

"Jos olet päättänyt, niin kevyt linja?".Pidän kaikesta raskaasta kuten raskaasta tykistöstä, taistelulaivoista, raskaasta XP:stä ja tulevasta Vistasta, jopa raskaista ihmisistäkin...vain raskas on hyvä...:)

Minulle ovat kaikki nuo kohdat tärkeitä myöskin lukuunottamatta noita yllä lueteltuja huomautuksia, joten juuri noiden tähden hankin TUPLAYDINPROSSUN, ja RIITTÄVÄSTI muistia tuota prossua varten, jotta järjestelmä on optimaalinen...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. elokuuta 2006 @ 21:36

Hz4
_
9. elokuuta 2006 @ 22:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
jopa raskaista ihmisistäkin
Selvä, älä kuitenkaan kerro asiasta sen tarkempia yksityiskohtia..
Quote:
..vain raskas on hyvä...:)
Perustuu mihin?
Quote:
Mitä? Ilman virustorjuntaako olet netissä?
Toki:D jos niin immärsit niin kannattas tarkistuttaa näkö ja järki.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. elokuuta 2006 @ 09:47

Senior Member
_
10. elokuuta 2006 @ 02:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tähän mä kyllä repesin:
Quote:
En aio ostaa polttavaa DVD asemaa vain Vistan takia...
Ja näin sanoo kaveri jonka mielestä 2 gigaa muistia on välttämätön
koneessa ja vähemmällä ei pärjää, ja me ollaan vaan kateellisia
kun meillä ei oo rahaa ostaa lisää muistia...

Daiju hei... mulla on ollu polttava dvd asema koneessa jo muutaman
vuoden, ja se on mielestäni tarpeellinen nykykoneessa, PALJON tarpeellisempi
kuin tuo ylimääräinen muistikikkare jonka hinnalla saa jo hyvän
polttavan dvd aseman :-D

AMD X2 5000+ black edition @ 3100mhz
kaawpeli
Member

3 tuotearviota
_
10. elokuuta 2006 @ 05:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä järki edes hankia mahtavaa Vistaa josta ei oo mitään iloa, kun että on Vista ja diretx 10. Jos ei osta edes toista gigaa on ihan turha ostaa Vistaa. Ja jotku vielä vaapaehtosesti lataa bugisen betan koneelle.
Hz4
_
10. elokuuta 2006 @ 05:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Mikä järki edes hankia mahtavaa Vistaa josta ei oo mitään iloa, kun että on Vista ja diretx 10.
Siis hä? Mistäs tuo mahtava nimike sai lähtönsä?
Quote:
Jos ei osta edes toista gigaa on ihan turha ostaa Vistaa.
Perustuu mihin? Tää on taas näitä samoja juttuja, kun oli edeltävässä theardissa jossa FORWARD väitti XPn toimivan vain 1-2Gb muistilla "kaikilla-herkuilla". Ihme ja kumma mulla on tässäkoneessa 384Mb muistia XPSP2,F-Secure asennettuna ja hyvin pelittää. (ei olis kyllä pahitteeks jos se uus kone vaik tulis jo postiin:D ).
Staff Member

1 tuotearvio
_
10. elokuuta 2006 @ 08:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Mikä järki edes hankia mahtavaa Vistaa josta ei oo mitään iloa, kun että on Vista ja diretx 10
Vistassa on kyllä aika paljon uudistuksia, mutta suurimmista uudistuksista on ainoastaan Aero ja Direct3D 10.

Kaikkia näitä uudistuksia ei Allu AfterDawnilainen näe mutta Vistassa on melkoisesti uudistuksia.
Quote:
Jos ei osta edes toista gigaa on ihan turha ostaa Vistaa. Ja jotku vielä vaapaehtosesti lataa bugisen betan koneelle.
Niin no, Vistassa pyörii taustalla aika paljon kaiken näköisiä Debug-ohjelmia, joita tuskin tulee lopulliseen versioon. Ja mitä tuohon testaamiseen tulee niin osa haluaa olla softan kehityksessä jotenkin mukana, joitakin vain kiinnostaa että kone käynnistyy ja pääsee Irc-galleriaan teinittämään.
jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
10. elokuuta 2006 @ 11:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
niin... se on nykykoneilla samanlaista kun silloin 2000/2001 vuonna kun xp julkaistiin ja se piti heti änkeä 600mhz pentti kolmoseen :)
Itse asensin XP:n alunperin 333Mhz AMD K6 koneeseen ja se pyöri siinä paremmin kuin windows 98 SE. Joten se siitä vertauksesta.
Quote:
Sinällään hauskaa että valmistajan tekstiä pidetään varmempana kuin todellisuuden testejä. Sama asia kun uskot että parin kympin stereo ihme tuottaa tehoa sen 2x250 wattia sillä perusteella kuin valmistaja niin ilmoittaa. Vaikka ihmiset ilmoittaisivat todellisen tehon olevan 2x20 wattia.
Quote:
On kyseenalainen väite, jos kyseessä on muisti, jota ei KOSKAAN voi olla liikaa. Tämä on ollut ja on keskeinen TIETOTEKNIIKAN teesi eikä sitä KUKAAN ole kumonnut...
Ei voi olla liikaa. Anna mun kaikki kestää. Sama kun sanon että ei voi olla liikaa prosessoritehoa/rahaa/cd-levyjä/leffoja/taloja.
Ja kumotaan tuo väite heti alkuunsa, tarpeeksi vanhaan emoon kun lyöt gigan muistia niin sitä on niin paljon että kone ei lähde käyntiin.
Teesi kumottu.
Ja tämänkin lisäksi järkeä saa käyttää. Osat hommataan tarpeiden mukaan. Ei siksi että voidaan elvistellä numeroilla.
Member
_
10. elokuuta 2006 @ 12:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mut silti, jos teiän iskät tappelis mun iskää vastaa, niin mun iskä voittas teiän iskät varmana! Turha väittää!

What if there is no tomorrow? There wasnt one today!
Bill Murray - Groundhog Day
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
10. elokuuta 2006 @ 21:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Heh...:D...tämä muistintarve niin Vistan kuin muidenkin ohjelmien osalta nykykoneissa, joissa on tuplaydinprossu, on nähdäkseni jo tullut todistettua, joten puhukaa vain keskenänne siellä. Perustakaa vaikka seura: "Muistirajoitteiset pseudonörtit"; siihen vaan jäseniksi Perhana, Hz4 ja muutkin...:DDDDD...pellet...;)

Lähden pelaamaan BF2:sta kunnon koneella,jossa on muistia. Selittäkää te mitä selitätte. Minä tiedän, koska olen kokenut. LOPPU.

"Mut silti, jos teiän iskät tappelis mun iskää vastaa, niin mun iskä voittas teiän iskät varmana!"

Kuolleita ovat jo,turha enää vaivata...;)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. elokuuta 2006 @ 21:31

Hz4
_
10. elokuuta 2006 @ 21:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Lähden pelaamaan BF2:sta kunnon koneella,jossa on muistia. Selittäkää te mitä selitätte. Minä tiedän, koska olen kokenut.
Kuulin tästä 4 vuotiaana eri version takapihan hiekkalaatikolla. "SÄ oot tyhmä, mä otan mun lelut ja lähden kotiin. Sä et saa leikkiä mun leluilla!".

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. elokuuta 2006 @ 21:39

daimaah
_
10. elokuuta 2006 @ 22:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Taitaa löytyä linkki tuohon testiin täältä: http://www.microsoft.com/windowsvista/getready/upgradeadvisor/def...

Itselläni vain välähtää musta command prompt ruutu ja tulee virheruutu, voi olla että on liikaa servicejä sammuteltu että toimis kunnolla.
-Rumba-
_
10. elokuuta 2006 @ 23:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
voisiko joku admini vaikka sulkea keskustelun kun näyttää menevän liian henkilökohtaiseksi.
Junior Member

3 tuotearviota
_
11. elokuuta 2006 @ 03:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hyvin toimi tuo 32 bittinen Vista Aero käyttöliittymällä tässä minun koneessa (tiedot alla), joka alkaa olla jo aika vanha. Performance ratingia en pysty enää muistamaan enkä testaamaan, koska Vista oli kakkos kovalevyllä, joka hajosi.
(Ei pidä ilmeisesti naittaa vanhaa rautaa ja uutta softaa. heh heh)

MSI K9AG Neo2-Digital , AMD Athlon 64 X2 5600+ ,ASUS Silent Square Cooler , PQI 4x1Gt DDR2 800MHz , Sapphire Radeon 3870 , Seagate 2x80 Gt RAID 0 + 320Gt, LG 20x dvd +/-rw, Nexus Clodius 400w

Asus Aspire one 751h
Mainos
_
__

_
Member

1 tuotearvio
_
11. elokuuta 2006 @ 06:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
OT: Tapelkaa lapset niin saatte tupakkaa :)

Oli tämäkin nähtävä, että AD forumille lähetetään innolla M$-arvioita koneesi nopeudesta... Mihin tämä johtaa?

E6750 @ 3,2GHz | MSI Neo P35 | Nvidia 8800 GTS | 2Gb ddr2 800MHz | Antec 180 | Samsung 225BW | Maxtor 200SATA Seagate 200SATA Seagate 80ATA | Be Quiet! 550W | Logitech G5

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > vista performance rating

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy