User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 5.1.2025 / 12:34
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > pioneer dvr-a06
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Pioneer DVR-A06
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
crashi
Member
_
5. heinäkuuta 2003 @ 04:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
DataWrite DVD-RW 1x (keltamusta päällinen)

DVDInfo: DVDInfo: Drive doesn´t support media code

Eli ei tuotakaan taida ymmärtää. Usko alkaa loppua tämän kanssa :)
Ka39
Member
_
5. heinäkuuta 2003 @ 13:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Taitaa kannattaa odotella vielä itsekin tai hankkia "varmanpäälle" A05. Toimis ainakin -formatti.
crashi
Member
_
5. heinäkuuta 2003 @ 15:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toivottavasti tuohon tulee Firmware päivitys pikaisesti tai joku muu sitä ´häkkää` olisi ihan mukava päästä polttelemaan noita Princon halpiksia.
crashi
Member
_
6. heinäkuuta 2003 @ 12:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt vedetään pahoja sanoja pois, vika taisi olla Nerossa eikä aihioissa. Tällä hetkellä on poltossa Datawrite 1x Yellow ja hyvin näyttää ainakin palavan Alcohol120%:lla, kun Nero vain jämähteli noiden kanssa =D
Pistelen kommenttia jahka on palanut loppuun ja olen taas kotona =)
crashi
Member
_
6. heinäkuuta 2003 @ 19:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No, niin Yellowit toimivat ihan hienosti tuolla asemalla. Pitänee hommata toinen softa tuon Neron tilalle.
Ara
Newbie
_
7. heinäkuuta 2003 @ 13:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mitenkäs DataWrite 4x RED kiekot... toimiiko ne alcohol120% ohjelmalla?
crashi
Member
_
7. heinäkuuta 2003 @ 14:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei tuntunut toimivan =(
Alcohol120% aloitti polton, mutta ei levyä kauan polttanut. Testannen vielä tuollaisen Punaisen Stomp RecordNOW maxilla. 2 frisbeetä sain alcholilla aikaan 2x ja 4x nopeudella.
crashi
Member
_
7. heinäkuuta 2003 @ 20:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No, niin DataWrite 4x Red, Ok poltto !

Eli loistava asema :P
crashi
Member
_
13. heinäkuuta 2003 @ 16:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No, niin nyt löytyy uusi Firmware (1.06) Pioneer 106 / A06 asemaankin =)
Pitäneepä testata.
amtiainen
Senior Member
_
14. heinäkuuta 2003 @ 07:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No eiköhän se johdu ihan muustakin kuin softasta jos ei polta tuollaisia kranttuja levyjä kuten Princon levyjä.

En edes oikein tajua miksi porukkaa on hullaantuneita noihin halppis Princoihin vaikka ne todistettavasti toimii aikalailla tuurin voimalla jos jokin polttis toimii. Kaverillakin oli 2 kpl Datawriten 2x DVD-RW (Princo) levyjä ja molemmat oli käyttökelvottomia.

Molemmissa oli noin 10% lukukelvotonta pintaa. Sitten meni ostamaan Maxelin levyn niin johan toimi kuin unelma ja siinä oli 100% lukukyvyllistä pintaa.

Sitten jotku on harmissaan kun jokin romu levy ei toimi vaikka jo ostovaiheessa on tiennyt että ei varmasti toimi kunnolla. Ritekin levyt mielestäni ovat paljon parempi ostos jos todella haluaa sellaisia levyjä jotka toimii pomminvarmasti. Mutta kait nämä persaukisille dvd varmuuskopioijille vain hinta on tärkeintä. Kyllä sitten jostain ihmeen syystä asemasta maksetaan se 160-250euroa muttei sitten levyistä.

Ja sitten vielä moni vahtaa että kun sais sitä sun tätä cräkättyä firmwarea jotta noi Princotkin toimis nopeasti. Eikö se jo pitäis jo tähän mennessä tajuta että se on tehty vain käyttäjän eduksi, että asemalla ei voi poltella huoletta ihan mitä tahansa roskaa.
bloc
Member
_
14. heinäkuuta 2003 @ 08:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei mulla oo yhtään lasinalusta tullu princon levyistä (15 tosin vasta poltettu). polttava on nec 1300a ja princot on mallia datawrite classic (keltanen). onhan noita tietty 2x:nä vähän hidasta poltella mutta ei mulla kiire oo.

mä taas en tajua miksi ostaa kalliita levyjä jos halvatkin skulaa. käyttöiän kestosta en tiedä, mutta tuskin ne kalliitkaan ikuisia on.
crashi
Member
_
14. heinäkuuta 2003 @ 09:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni toimii Princot vallan loistavasti, sen jälkeen kun vaihdoin Nerosta Stomppiin. Uusi firmis vain paransi yhteensopivuutta. Levyt palavat sillä nopeudella, mikä on levyyn präntättykkin. Minkä ihmeen takia levyistä, pitäisi maksaa 160e-250e/kpl, kun reilulla 1e:llä pärjää jo aivan hyvin. Tyhmäähän sellainen olisi, voihan siinä kavereille tietysti kehua, "vittu mä en mitään paska princoja polttele, mä käytän vaan V3rb4t1m1n hyper-dye, triple-shield levyjä, eikä maksa kuin 180e/kpl"

-hymiö-
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
14. heinäkuuta 2003 @ 09:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hintaisekseen kohtuu jälkeä näyttää olevan Princon 4x red levy poltettuna A06 asemalla v1.06 firmwarella..

amtiainen
Senior Member
_
14. heinäkuuta 2003 @ 10:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voitkos Jake pistää vielä "Extra > Scandisk > Surface Scan" Ja pistää screenshotti siitä niin sitten uskon että on hyvälaatuisia.

Tuo käyrä näyttää ihan suht koht hyvältä mutta eipä se yksistään kerro juuri mitään.
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
14. heinäkuuta 2003 @ 10:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei pysty koska en omista tuota asemaa vaan Sonyn polttimen :)
Surface scan kyllä näyttää samalla kohtaa virheitä kuin mitä tuossa transfer rate test:ssä näkyy. Olen testannut sen muutaman kerran..
amtiainen
Senior Member
_
14. heinäkuuta 2003 @ 10:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli levyn pintamateriaali on "viallista" ja silti suosittelet mediaa? Eli olet valmis maksaamaan tuollaisista levyistä jotka ovat "viallisia" tai siis huonolaatuisia?

Ihme että ihmiset on valmiita maksaamaan tuollaisista levyistä vaikka tietävät että laatu ei ole kohdallaan. Ei hitto sanon minä. Itse en ihan varauksetta edes uskaltaisi suositella kellekkään noita levyjä. Uskaltaisin vain suositella levyjä sillä argumentilla että turha sitten tulla valittamaan ja harmittelemaan jos ei toimi.

Todella moni vielä syyllistää asemaa jos ei polta halppislevyjä. Eiköhän se ole niin että jos ostaa hyvä laatuisia levyjä niin varmasti toimii. Tätä ei moni taida tajuta siinä huumassa kun ostellaan halvimpia levyjä.

Toki jos ne halppis levyt toimii pomminvarmasti niin silloin kyllä voin suositella kyseistä mediaa. Mitään sitä vastaan minulla ei ole että levyt ei saisi olla halpoja, mutta kun nyt tällä hetkellä vain tuntuu että halpuus ja huonolaatuisuus menee jokseenkin käsikädessä.
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
14. heinäkuuta 2003 @ 10:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En minä noin ole sanonutkaan että suosittelisin ko. levyä kenellekään.
Aikaisemmassa viestissä sanoin levystä: "Hintaisekseen kohtuu jälkeä näyttää olevan Princon 4x red levy poltettuna A06 asemalla v1.06 firmwarella".
Itse en ole polttanut yhtään noita mutta muita joitakin halppis levyjä kylläkin jonkin verran ja hyvin on toimineet kun on osannut valita oikeat..
crashi
Member
_
14. heinäkuuta 2003 @ 13:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No, niin ajoin Neron CD-DVD Speedin Scandisk->Surface Testin läpi, sekä Princon että Ritekin levylle ja kummallakin näytti vihreää Good 100%. Jos tuo oli oikea testi, mitä kaipasit. Screencapturen voin postata myöhemmin, jonnekkin.
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
14. heinäkuuta 2003 @ 13:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voit postata mulle sen niin voin laittaa kuvan tänne :)
crashi
Member
_
14. heinäkuuta 2003 @ 15:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Meilattu, pistin tuonne minne olen noita Speed testejä lähetellyt, siinä siis Surface Testi tulokset DataWrite 4x Red (Princo), poltettuna Pioneerin 106:lla. Ritekin levyä en turhaan viitsinyt postailla, kun samalta tulos näytti.
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
14. heinäkuuta 2003 @ 15:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Laitetaan sitten tänne :)

amtiainen
Senior Member
_
15. heinäkuuta 2003 @ 19:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No nyt näyttää siltä että kyllä varmaan tuo DataWrite 4x Red (Princo) taitaa olla sittenkin ihan hyvä hintaisekseen.

EDIT: Niin tuosta alemmasta kommentista voi vain päätellä että kylläpä noitten princo levyjen laatu vaihtelee miten ennenkin. Eivät ole yhtään mitään oppineet. Sanoisinko että kun ostaa noita hintaisekseen hyviä, niin on kuin ostaisi sikaa säkissä. Kenties joillekkin tämä voi tuoda kaipaamaansa jännitystä elämään, mutta itse suosisin enemmänkin Veikkauksen pelejä jännitystä kaipaaville ;-)

Taitaa olla vieläkin Princo:lla sama tapa kuin ennenkin: hankkivat levyjen lakkaukset halvimmasta paikasta mistä sillä hetkellä saa. Siitä johtuu juuri se että osa Princon satseista toimii ja ei.

PS. Kaverin hinnakseen laadukkaat 2x DataWrite DVD-RW levyt (Princo) ovat jo varmaan matkalla kaatopaikalle, jonne ne kuuluvatkin :-)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. heinäkuuta 2003 @ 13:06

Mainos
_
__

_
bossi
Suspended due to non-functional email address
_
16. heinäkuuta 2003 @ 12:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noista punaisista 4x datawritestä voin kertoa sen verran että olen käryyttänyt useamman paketin niitä ja yx paketti ollut aivan paskoja polttanut 1x satunnaisesti ja puolet pilalle muuten ei moittimista, muista paketeista ei mennyt yhtään pilalle ja muuten vaihtui kesken pakettia valmiste numero ja sen jälkeen meni piloille kaikki levyt kun tarkistelin missä vika

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. heinäkuuta 2003 @ 12:20

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > pioneer dvr-a06

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy