User Käyttäjä Salasana  

tiistai 23.9.2025 / 10:23
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > täällä saa tarjoilla invitejä. (ei sähköpostiosoitteita forumille!!)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Täällä saa tarjoilla Invitejä. (EI sähköpostiosoitteita forumille!!)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Melonipuu
Member

4 tuotearviota
_
11. syyskuuta 2006 @ 13:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Scenetorrentsiin tarvitsisin inviten. vaihdossa on vaikka mitä, kysy pois niin katsotaan.

Aasit aaseja hökkii
villeov
Newbie
_
11. syyskuuta 2006 @ 15:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vaihdetaan Datamoonin invite FinBytesin inviteen, haluan siis FinBytesin inviten.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. syyskuuta 2006 @ 18:47

roadtrain
Suspended due to non-functional email address
_
11. syyskuuta 2006 @ 16:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täällä ois 2 kpl suomikoplan inviteä. Vaihdetaan datamooniin ja rautaportiin.

Ota yhteyttä jos kiinostaa...
anttuk
Junior Member
_
11. syyskuuta 2006 @ 18:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vaihdossa en pysty tarjota mitään mutta tarjolla olisi säännöllisesti uusia, lähinnä DVD-R julkaisuja niin menneiltä vuosikymmeniltä aina uutuksiin asti.Myös toiveita pyrin parhaani mukaan toteuttamaan.

Jos Finbytes tai Datamoon (myös muut kiinnostuneet) tarvitsee aloittelevaa "vakituista jakajaa" voi inviteä alkaa tarjoamaan YV:hen.

TV:anttuk (Dog Soldier)
koivisto1
Newbie
_
13. syyskuuta 2006 @ 10:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Demonoid.comiin kaipaisin kovasti inviteä!
Tomppaq92
Newbie
_
13. syyskuuta 2006 @ 10:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itelläni on tuonne TorrentLeechiin invitejä.. Vaihettaisiin niitä Finbytesin ja myös datamoonin inviteihin.. ja jos nykyään on edes mahdollista, niin rautaporttikin käy hyvin minulle.. : )
heleje
_
13. syyskuuta 2006 @ 16:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olis kaks invitea finbytesiin ja vaihtaisin suomikoplaan, rautaporttiin tai datamooniin
heleje
_
13. syyskuuta 2006 @ 17:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
vaihtaisin finbytesin inviten torrentleechiin
Tomppaq92
Newbie
_
13. syyskuuta 2006 @ 18:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
heleje, laitatko ekana mun sähköpostiin sne inviten? laitan samantien takas sen torrentleechin inviten? En oo mikään kusettaja.. laitna samantien sähköpostiisi inviten, kuhan huomaan itselläni olevan sellainen.. sähköpostini: *on editoitu moderaattorin toimesta* Kiitos jo etukäteen. : )

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. syyskuuta 2006 @ 18:39

pkaksp
Moderator
_
13. syyskuuta 2006 @ 18:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei sähköpostiosoitteita forumille.
heleje
_
14. syyskuuta 2006 @ 06:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ELi siis luotettavat henkilöt huom! Vaihdan 2 finbytesin invitea suomikoplaan ja torrentleechiin
heleje
_
14. syyskuuta 2006 @ 07:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
korjaan siis vaihdan rautaporttiin ja torrentleechiin
Junior Member
_
14. syyskuuta 2006 @ 15:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisiko joku antaa mulle Inviten jollekkin suomalaiselle sivulle, vaikka suomikopla tai joku. Oon vähän uusi torrentti hommissa, mutta meikä antaa 100% varmuudella seedia, jakoa mitä onkaan. että mikä nyt onkaan D/U Vai U/D on salettiin 1,8 -> ?. Olisin kyllä kiitoollinen jos joku antas inviten.
Kelsson
Newbie
_
15. syyskuuta 2006 @ 04:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten ruotsissa asuva suomalainen sais suomalaiseen trackeriin inviten?
Ikävä kyllä ei satu olemaan ittellä inviteä jakoon vielä.
Oon pitkään ollu swebitsillä ja hoitanu hommani hyvin, oon power user siellä.
Senior Member

4 tuotearviota
_
15. syyskuuta 2006 @ 06:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Gmailiin olisi inviteja. VAihtaisin Datamoonin tai FinBytesin inviteen.
Rautaportissa jo olen Jasen+ ja ratiot aina plussalla. :)

Antec P180B, Asus P5K, Intel Q9550 @ 3.6GHz, Ati HD 6950, WD 320GB&2TB, Samsung 2x1TB&750Gt, 8192Mb DDR2 800MHz, Creative X-FI Platinium, Sennheiser HD-555, Behringer Truth B2030 Aktiivit, M-Audio Fast Track Pro.
villeov
Newbie
_
15. syyskuuta 2006 @ 11:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla olis yks (1) Datamoonin invite, jonka voisin vaihtaa FinBytesin inviteen.

Edit: Meni jo.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. syyskuuta 2006 @ 09:33

Junior Member
_
15. syyskuuta 2006 @ 16:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarjolla olisi mm. Iptorrent 5 invitee, Deviltorrent 99 invitee.. vaihossa otan Vipmusic inviten ja muitakin voi ehdotella..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. syyskuuta 2006 @ 04:00

aari-mies
Member
_
17. syyskuuta 2006 @ 06:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
annan ilmaiseksi 104 gmail kutsuja jos haluat,lähetä yv
kahkar
Newbie
_
17. syyskuuta 2006 @ 15:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
2kpl Suomikoplaan

Vaihdetaan finbytesin , datamoonin tai rautaportin inviteen..
Lupaan pitää rationi kunnossa!
Tomittaja
_
17. syyskuuta 2006 @ 16:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarvitsisin datamooniin tai rautaporttiin inviten, jos löytyy niin --> yv
TuukkaZ
Account closed as per user's own request
_
18. syyskuuta 2006 @ 04:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
OFFYOPIC!

@Tomittaja

Täällä EI kysellä vain tarjotaan!

(!)Irkkaaja ja ylpeä siitä(!)
Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
Tomittaja
_
18. syyskuuta 2006 @ 13:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TuukkaZ:
OFFYOPIC!

@Tomittaja

Täällä EI kysellä vain tarjotaan!

No tarjotkaa mulle sitte :|
TuukkaZ
Account closed as per user's own request
_
18. syyskuuta 2006 @ 14:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
No tarjotkaa mulle sitte :|
Offtopic taas

Eikun sä kysyt yv:llä niiltä ketkä tarjoavat! :D

(!)Irkkaaja ja ylpeä siitä(!)
Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
reactor
Newbie

2 tuotearviota
_
18. syyskuuta 2006 @ 16:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Torrentleechiin on invitejä, ja kaipaisin muihin isoihin scenetorrenttisaitteihin invitejä. yv
Mainos
_
__

_
ghost#41
Member
_
18. syyskuuta 2006 @ 16:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla gmailin invitejä.
Voin vaihtaa mihin vaan torrent-sivuston inviteen, sillä tunnuksia minulla ei mihinkään suomalaiseen torrent-sivustoon ole.

AMDx26000+7900gt
Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.

afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > täällä saa tarjoilla invitejä. (ei sähköpostiosoitteita forumille!!)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy