User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 2.6.2024 / 08:14
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua tv-sarjoista > prison break
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Prison Break
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Omasual
Newbie
_
14. syyskuuta 2006 @ 08:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Meikäläiselle uponnut PB täydellisesti. Viime viikolla meni ensimmäinen tuotantokausi ja tänään pitäisi katsoa s02e04. Juonenkäänteet ovat mahtavia, mutta niinkuin joku yllä sanoikin, välillä liiankin uskomattomia ja yllättäviä.

Emäntäkin suuttui usein ekan kauden aikana, kun pako on menossa kokoajan pieleen.
AfterDawn Addict
_
14. syyskuuta 2006 @ 20:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olet oikeassa stillborn tuossa suhteessa, mutta mun mielestäni ei pitäisi liikaa kiinnittää huomiota pikkujuttuihin. Tuo kun kuitekin on hyvin tehty, vaikka siinä tuo amerikkahenkisyys paistaakin läpi aikalailla :)




| P5W DH Deluxe | E6400 @3.0Ghz | 4GB DDR2 @ 750mhz | GF 8800GT 512MB | Vista Ultimate x64 |
Senior Member

9 tuotearviota
_
17. syyskuuta 2006 @ 18:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siis onkohan yksää maailmas oleva sarja niin toden mukanen et kukaa ei löydä siit mitään epäuskottavaa?(lukuun ottamatta dokumentteja) epäilen että ei ole.. musta toi sarja on tän hetken paras sarja, mutta se on mun mielipide. ei noita sarjoja kannata niin kattoo et etsii vaan kaikkii epäuskottavuuksia.. mä ainkain katon sitä kokonaisuutta enkä niit pikku juttuja mitkä nyt ei oo mahollisia.. esimerkiks yks kohta nyt täl hetkel tulee mieleen epäuskottavista kohdista että miten ihminen ei esim pyörry tjsp. jos silt katkastaa käsi ja sit ku se leikataa niin se on siin ihan hereillä? mutta ei toikaan mua häiritse koska sarjat ovat aina vähän epäuskottavia.. tajuskohan kukaa mitä selitän.. no ihan sama..:D

EDIT: ja mielestäni sarjassa on erittäin hyvä käsikirjoitus ja hyvät näyttelijät, mielestäni sarjasta ei löydy yhtään sellaista näyttelijää joka ei osaisi näyetllä, vaan kaikki ovat mielestäni todella luonnollisia...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. syyskuuta 2006 @ 18:31

anttije
Inactive
_
20. syyskuuta 2006 @ 15:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pb on todellakin täl hetkellä parhaita sarjoja, ja jos/kun 3tuotantokausi tulee, toivottavasti ei käy niinku monelle muulle sarjalle, eli taso lopahtaa, mitä ei onneks ainakaa viel 2seasonin aikana oo tullu vastaa :) monesti vaa käy nii, et kuha tuottajat saa rahaa, ei sil tasolla enää ole niin paljo väliä ;I

Ö_ö
Member

4 tuotearviota
_
21. syyskuuta 2006 @ 10:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toivottavasti eivät pätki sarjaa mtv3:lla niin että lopettavat sen kesken kautta.
muuli59
Member

7 tuotearviota
_
21. syyskuuta 2006 @ 12:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tosi hyvä sarja... juuri kattelin 2 kauden 5. jakson.. taas jännittää :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. syyskuuta 2006 @ 12:36

Scofield
Suspended permanently
_
23. syyskuuta 2006 @ 08:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Montako jaksoa ootte Prison Breakia kattonu?

Mä oon kattonu ekan kauden kokonaan ja tokasta kaudesta ekat 5 jaksoa.



Ehdottomasti paras sarja mitä on.
cooolls
Member
_
23. syyskuuta 2006 @ 09:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu samassa S2E5 on tullut katsottua siis tällä hetkellä olleten maximi mitä on näytetty...
Jorto
Suspended due to non-functional email address
_
24. syyskuuta 2006 @ 18:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
koskahan tosta toisesta kaudesta tulee lisää jaksoja?! on aika mielenkiintonen sarja :)
Senior Member

1 tuotearvio
_
24. syyskuuta 2006 @ 19:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Maailmassa on vikana se, että tyhmät ihmiset ovat niin varmoja kaikesta - ja älykkäät niin epävarmoja.

Bertrand Russell
Member
_
24. syyskuuta 2006 @ 21:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Olihan siinä muutakin kun tuo vankilapako. Jos ne ois ********** nii kuinka moni siihe ois ollu tyytyväine, kun minä haluun ainaki tietää miten ne sen ************* selvittää ja mitä nille ******* käy lopulta.
Kaikki eivät ole vielä ykköskautta katsoneet. Jos pidettäisiin ketju kuitenkin vapaana juonipaljastuksista, niin henkilöt jotka eivät USA:n tahtia sarjaa seuraa, voivat vielä nauttia katsoessaan sarjaa televisiosta.

Minä hieman obfuskoin ONSaabin kommenttia. En halua pilata niiden henkilöiden katseluintoa, jotka aloittavat ketjun lukemisen lopusta ;)
Alkuperäisen kommentin voi poimia aikaisempien viestien joukosta.



:(){ :|:& };:
Member
_
25. syyskuuta 2006 @ 12:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saahan ton eka season boxin cdon.comistakin, vaikkei suomenkielisiä tekstejä olekkaan, eli sieltäkin voi halutessaan ostella ;)
Member
_
25. syyskuuta 2006 @ 17:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyseessä nyt ei ollut se, että onko season 1 saatavilla mistään (netistähän sen kätevimmin saa, mutta siitä nyt ei sen enempää), vaan siitä, että ei pilata katseluintoa henkilöiltä jotka haluavat sen katsoa telkusta. :)

:(){ :|:& };:
Simo89fin
Newbie
_
16. lokakuuta 2006 @ 09:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tietääkö kukaan jääkö c-note tai sucre kiinni kun mun lempparit oli sucre,c-note ja abruzzi mut kun abruzzi kuoli 2 kauden 4 jaksos
AfterDawn Addict
_
16. lokakuuta 2006 @ 11:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos ajattelisit itsesi lisäksi muita foorumin käyttäjiä etkä spammaisi tulevia tapahtumia, kuitenkin se ensimmäinen kausi nelosella vasta alussa.




| P5W DH Deluxe | E6400 @3.0Ghz | 4GB DDR2 @ 750mhz | GF 8800GT 512MB | Vista Ultimate x64 |
penawarez
Suspended due to non-functional email address
_
17. lokakuuta 2006 @ 10:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Luin tuolta jostain että se vankilan tohtori kuolisi, pitääkö tämä paikkansa?
Member
_
18. lokakuuta 2006 @ 02:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sittenpähän näet, kun sarjaa pidemmälle katselet. En rupea tässä juonipaljastuksia tekemään. Jos todella haluat tietää tarkemmin mitä sarjassa tapahtuu, pistä kysymykset yv:llä. Vastaan parhaan (muistikuvan) mukaan.

:(){ :|:& };:
Simo89fin
Newbie
_
19. lokakuuta 2006 @ 10:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eikös pako tuu kolmoselta
AfterDawn Addict
_
19. lokakuuta 2006 @ 11:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep sieltähän se kun tarkistin, mutta se ei ollut pääpointti mun viestissä :D




| P5W DH Deluxe | E6400 @3.0Ghz | 4GB DDR2 @ 750mhz | GF 8800GT 512MB | Vista Ultimate x64 |
duumi
Junior Member

2 tuotearviota
_
22. lokakuuta 2006 @ 08:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sarja parhaasta päästä mitä oon kattonut. Ekan tuotantokauden oon kattonut ja toista rupean katselemaan kun 12 jaksoo on tullu ni voi kattooo tv stä eikä tarvii mistää 17 tuuman näytöltä kattoo.. muutenki hauskempi kattoo monta haksoo putkee ku märehtii viikko vesi kielellä seuraavaa jaksoa. :)
Moderator

7 tuotearviota
_
22. lokakuuta 2006 @ 12:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
muutenki hauskempi kattoo monta haksoo putkee ku märehtii viikko vesi kielellä seuraavaa jaksoa. :)

totta! tässä onkin joku hetki odoteltu prison break s02e08 (ne tais pitää pientä paussia siinä), eikös se huomenna tule usaan :-)

rosemoo
Junior Member
_
22. lokakuuta 2006 @ 14:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oon kans ihmetelly että mihin se s02e08 on jääny ó,Ò mutta jos se huomenna tulee isoon maahan ni hyvä niin :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. lokakuuta 2006 @ 14:15

Senior Member

1 tuotearvio
_
23. lokakuuta 2006 @ 08:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo tänään tulee: http://www.fox.com/prisonbreak/

Maailmassa on vikana se, että tyhmät ihmiset ovat niin varmoja kaikesta - ja älykkäät niin epävarmoja.

Bertrand Russell
duumi
Junior Member

2 tuotearviota
_
23. lokakuuta 2006 @ 11:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo tuli vielä mieleen että hauska ku sillä on semmoset normi harmaat hiukset mut yhessä jaksossa sillä oli mustat hiukset ja sitte taas seuraavassa ne samat harmaat:D muahhaahha
Mainos
_
__
 
_
Moderator

7 tuotearviota
_
23. lokakuuta 2006 @ 11:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hmm, kenellä :) en ole kenenkään hiusten väriä katsellut, oisko antaa jakson numerot ja henkilö, vois itekki katella :)

 
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua tv-sarjoista > prison break
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy