User Käyttäjä Salasana  

perjantai 3.10.2025 / 03:05
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > edulliset 19" littunäytöt
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Edulliset 19" littunäytöt
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
Lamarr
Junior Member
_
9. lokakuuta 2006 @ 09:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yleispätevästi vaikuttaa siltä että mitä kalliimpi malli, sitä suuremmalla varmuudella mukana ei tule DVI-D kaabelia. Se jos mikä olisi kiva lisä koska ne eivät ole kaapeleiden halvimmasta päästä.
Member
_
9. lokakuuta 2006 @ 10:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin on,kaverillani samanlainen pelikäytössä.
Hyvin on tuntunut passaavan siihen tarkoitukseen.

Asus M50VM|Centrino Core 2 Duo T8400|3gb DDR2 800mhz|nVidia Geforce Go 9600M GS 1gb|320 GB+320GB ulkonen|

Member
_
9. lokakuuta 2006 @ 11:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko lukenut yhtään testiä tuosta LG:stä? Yleisesti ottaen tuo korealainen LG ei mulla ole vakuuttanut ainakaan muissa laitteissa laadullaan...
Ei nimittäin ole hyviä kokemuksia DVD soittimista siksi vähän skeptikkona :)

http://fi.alatest.com/Monitors/LG+L1932P-SN+Silver/pro-reviews/

Ei tuota testeissä ole ihan huonoksi arvosteltu jos pojot 89/100.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. lokakuuta 2006 @ 11:12

epnm
Junior Member
_
9. lokakuuta 2006 @ 13:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikähän tuossa dvi-kaapelin mukaan laittamisessa on niin vaikeata. Olen katsellut tässä ostavani 19" laajakuva-tft (BENQ FP92W)

Benqin omilla sivuilla lukee seuraavasti:
Accessories (included): VGA and DVI cable

mutta sitten taas netstream.fi, tietokonekauppa.fi ja monella muulla sivustolla lukee, että pelkkä vga-kaapeli tulee mukana. Minnekkähän näissäkin tapauksissa tuo dvi-kaapeli jää, jos se kerta valmistajalta lähtee pakettiin mukaan? Vai onkohan se tarkotuksella jätetty pois, jotta asiakas joutuu ostamaan samalla dvi-kaapelin lisäks, joka tuo taas lisärahaa myyjälle?!?

Member
_
12. lokakuuta 2006 @ 10:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Oletko lukenut yhtään testiä tuosta LG:stä? Yleisesti ottaen tuo korealainen LG ei mulla ole vakuuttanut ainakaan muissa laitteissa laadullaan...
Ei nimittäin ole hyviä kokemuksia DVD soittimista siksi vähän skeptikkona :)

http://fi.alatest.com/Monitors/LG+L1932P-SN+Silver/pro-reviews/

Ei tuota testeissä ole ihan huonoksi arvosteltu jos pojot 89/100.

Tuo näyttö tuli tuossa toissapäivänä ja hyvältä vaikuttaa mitä nyt olen Cod2,bf2 ja splinter celliä sillä pelaillut ja tuntuu että peli pyörii paremmpin kun vanhalla 15" litulla, myös veljeni sanoi näin.
Se joka jää jälkeen on korkeintaa kone tällä hetkellä, koska uusi kone ei ole vielä tullut jolle tuo näyttö ostettiin.
Taustavalo paistaa mustalla taustalla hiukan ylä- ja alakulmasta, mutta tämä ei minua ainakaan häiritse.
Tuossapa vielä kuva näytöstä
http://i91.photobucket.com/albums/k282/Jontsu00/img003.jpg
Veljeni jotain musiikinteko ohjelmia taustalla päällä..

Asus M50VM|Centrino Core 2 Duo T8400|3gb DDR2 800mhz|nVidia Geforce Go 9600M GS 1gb|320 GB+320GB ulkonen|

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. lokakuuta 2006 @ 10:22

Mainos
_
__

_
Member

1 tuotearvio
_
12. lokakuuta 2006 @ 11:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Eipä löydy DVI-liitäntää tuosta gigantin VIEWSONIC VA1912W mallista..
Kylläpä muuten ainakin minun mallistani löytyy. Löytyi myös yksi kuollut pixelikin keskeltä ruutua, mutta sepä ei meikä poikaa häiritse WoW:ia pelatessa. On näyttö palvellut tosi hyvin nyt jo n. puoli vuotta. Suosittelen.

A Proud tech junkie (vaimo vaan ei tykkää ;) )

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > edulliset 19" littunäytöt

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy