Kimppakauppaan lähtijöitä ?
|
|
Member
1 tuotearvio
|
23. heinäkuuta 2003 @ 10:11 |
Linkki tähän viestiin
|
count me in crashi, ellet ole jo luovuttanut. voisin lähteä parin kaverin kanssa peesiin. odottelen vain vastausta digitalpromosta että onko heillä sitä mitä haluan sinkkukansilla.. paljon jengiä puuttuu vielä?
"C makes it easy to shoot yourself in the foot; C++ makes it harder, but when you do, it blows away your whole leg."
- Bjarne Stroustrup
|
Member
1 tuotearvio
|
23. heinäkuuta 2003 @ 10:14 |
Linkki tähän viestiin
|
oletko nyt muuten sitten varmistanut noi kustannukset, ettei tule tullissa yllätyksiä yms.? olisi vain helpompi "myydä" kavereille levyjä kun he tietäisivät suoraan lisätä summittaiset lisäkustannukset per lärvi.
"C makes it easy to shoot yourself in the foot; C++ makes it harder, but when you do, it blows away your whole leg."
- Bjarne Stroustrup
|
helios
Suspended due to non-functional email address
|
23. heinäkuuta 2003 @ 11:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Olen tosiaankin varmasti mukana, laitan sitten vaikka sähköpostiosoitteen tjsp tänne kun tilauksen aika on (jos tuo yks.viesti ei ota toimiakseen).
|
Member
1 tuotearvio
|
23. heinäkuuta 2003 @ 11:07 |
Linkki tähän viestiin
|
joo mä yritin tossa kanssa laittaa yks. messua, mutta en tiedä menikö perille. no crashi ilmoittelee meille sitten tilanteesta..?
- Bjarne Stroustrup
|
crashi
Member
|
23. heinäkuuta 2003 @ 11:32 |
Linkki tähän viestiin
|
d2_ned, perille tuli.
eli nyt voisi tilaustakin jo melkein pistää.
Tällähetkellä olisi 4 tilaajaa, ja jos d2_ned vielä saat kaverin mukaan, niin eikun tilaus sisään.
69er n.100 levyä
d2_ner n. ? levyä
BoHelmer 100 levyä
crashi n.100 levyä + 100kpl mustia DVD-koteloita, joku saa näistä ottaa 50kpl, jos haluaa.
d2_ner tiedusteletko kavereiltasi, että paljonko ottaisivat, niin katsotaan mahtuuko kaikki mukaan.
69ner: pistätkö sähköpostiosoitteesi vaikka privaviestillä
tai suoraan sähköpostilla nickini ja siihen rikos.org
(saako noin ilmoittaa sähköpostin foorumille ? ;) )
|
crashi
Member
|
23. heinäkuuta 2003 @ 11:37 |
Linkki tähän viestiin
|
69er: meilisi olikin vanhassa viestissä. sait meiliä.
|
crashi
Member
|
23. heinäkuuta 2003 @ 11:43 |
Linkki tähän viestiin
|
En muistanu Helioksen viestiä laisinkaan, eli tilaajia on tällähetkellä sitten 5kpl.
helios 50 levyä
69er n.100 levyä
d2_ner n. ? levyä
BoHelmer 100 levyä
crashi n.100 levyä + 100kpl mustia DVD-koteloita, joku saa näistä ottaa 50kpl, jos haluaa.
Helios, pistä vielä mulle meilinä nuo tavarat ja yhteystietosi. Kun noista kaikki on tiedot minulle lähettänyt, että mitä levyjä ja paljonko nyt loppuenlopuksi, niin testaan että vieläkö mahtuu tilaajia tuohon.
|
crashi
Member
|
23. heinäkuuta 2003 @ 15:37 |
Linkki tähän viestiin
|
6 tilaaja mukana. Toivottavasti tavarat mahtuvat tuohon 30kiloon. Jos ei niin, pitää hieman karsia.
helios 50 levyä
69er n.100 levyä
d2_ner n. ? levyä
BoHelmer 100 levyä
crashi n.100 levyä + 50 koteloa
Fubar n.100 levyä
Eli porukka voisi kyllä nyt olla kasassa, muuten ei enää tilaukseen mahdu. Eli pistäkääpä mulle meiliä haluamistanne levyistä, ne ketkä eivät ole vielä laittaneet ja yhteystietonne. Pistäkää meilin mukaan vielä täällä käyttämänne nicki niin pysyn paremmin kärryillä =)
Pistän replynä sitten omat tiedot.
|
crashi
Member
|
23. heinäkuuta 2003 @ 15:41 |
Linkki tähän viestiin
|
ja vielä se, että bohelmerille meni nuo 50 koteloa.
|
Member
1 tuotearvio
|
23. heinäkuuta 2003 @ 17:31 |
Linkki tähän viestiin
|
noh, tuota. mulla niitä kavereita olisi tulossa mukaan 2 - 5, joista 2 on varmoja. jokseenkin kaikille 100 kpl tanko, yhdelle ilm. kansilla. mutta eihän 100 cd:n tanko kovin paljoa paina..? tai ne dvd-kannet? ja 30 kiloa on kuitenkin aiiika paljon. sinänsä olisi mukavaa jos saataisiin mahd. paljon porukkaa, niin saataisiin postikulut alas.
|
Member
1 tuotearvio
|
23. heinäkuuta 2003 @ 17:47 |
Linkki tähän viestiin
|
no pitihän tämä nyt oikein empiirisesti testata :) eli 25 levyn spindle painoi vähän päälle 400 grammaa.
jos tästä vedetään ns. ojalan laskuoppia * 4 = 100 tekee niin paljon kuin 1600 grammaa, ja kun kerrotaan meidän sakin tilaukset yhteen tulee spindle-paketeista alle neljä kiloa. (3,9 k) eli kyllä siihen pitäisi aika reilusti mahtua tavaraa kolmeenkymmeneen kiloon. toki nämä nyt eivät oikein laboratoriotuloksia ole.. ;)
- Bjarne Stroustrup
|
Dervish
Junior Member
|
24. heinäkuuta 2003 @ 07:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos vielä kaipaatte populaa niin mie voisin pienellä setillä lähteä mukaan..
240CD kansioita 2kpl
15,30 GBP + osuus kuluista.
Haen Hämeenlinna - Tampere väliltä.
sami.partanen(ättä)pigeonfudge.com
Kulujen kanssa ei pääse tulemään yllätyksiä kun ostoskori osaa laskea oikein.
Mailitse kannattaa muuten tilata ja tingata, onnistuu tuollakin vähäsen ;)
|
Member
1 tuotearvio
|
24. heinäkuuta 2003 @ 08:13 |
Linkki tähän viestiin
|
joo, pahoittelen tosiaan, mutta mun on pakko dropata tästä sakista. laskeskelin tossa äsken siellä digitalpromon sivuilla ja 500 levyä pitäis tiputtaa mun tilauksesta että menis siihen 30 kiloon.. noh, pakko laittaa oma tilaus pystyyn.
|
Dervish
Junior Member
|
24. heinäkuuta 2003 @ 08:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Niin no samahan tuo on ottaa tupla kulut, tai sitten pistää uusi tilaus pystyyn, isommalla tuplakuluilla olevalla säätää pankki/visa kulut ja vaivan ;)
|
Member
1 tuotearvio
|
24. heinäkuuta 2003 @ 08:58 |
Linkki tähän viestiin
|
niin noh, tietysti dervishillä on kyllä pointti tuossa. jos te tilaatte ilman meikäläistä 40 euron postikuluilla niin se on 8 euroa per lätty viidellä tilaajalla ja jos mä tuon mun porukan messiin (7 jätkää lisää) niin 80 euron postikulut on 6,6 euroa per naama. ja siinä sais jengi kyl tilata jo niin paljon kun haluaa.
mutta, koska tämä on crashin show niin crashi päättää. se meikäläisen paketti pitäs sitten suomessa vielä lyödä matkahuoltoon seinäjoelle (jos joku on lähistöltä voisi tulla samalla?) et siin ois sitten crashille vähän lisävaivaa. mutta tulishan tossa logistisia säästöjä ;)
- Bjarne Stroustrup
|
crashi
Member
|
24. heinäkuuta 2003 @ 13:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Loppuisi kortilta krediitit kesken tuollaisella revohkalla :)
|
crashi
Member
|
25. heinäkuuta 2003 @ 11:00 |
Linkki tähän viestiin
|
No, niin pistin tilauksen sisään viimeyönä ja heittelen tänne sitten kommenttia etenemisestä. Sori, Dervish ei ollut enää yhtään tilaa =(
Tilaus käsitti reilu 400 levyä ja 100 koteloa, tuohon ei mahtunut edes 10kpl spindleä enää kyytiin, että olisi noilla 40e rahdeilla saanut.
|
Member
1 tuotearvio
|
25. heinäkuuta 2003 @ 11:37 |
Linkki tähän viestiin
|
joo noi dvd-kannet vie luultavasti aika sairaasti tilaa.. mulla on tällä hetkellä 900 levyn tilaus (joista 500 spindle ja 400 kannellisia) + 4 * 25 dvd-spindle sisässä ja se ei vieläkään ole sen laskurin mukaan mennyt yli 30 kg paketin.
|
crashi
Member
|
25. heinäkuuta 2003 @ 12:08 |
Linkki tähän viestiin
|
täh, noin paljon mahtuu ?
5x 100kpl Memorex 48x Speed 80min CD-R (FULL RETAIL BOX)
400x Memorex 48x Speed 80min CD-R inc. Case
4x Verbatim 25-spindle
shipment: 115e =D
Tein testin. Mitä levyjä sulla on siinä ?
|
crashi
Member
|
26. heinäkuuta 2003 @ 12:27 |
Linkki tähän viestiin
|
ja päivitystä. Paketti lähti perjantaina päivällä eteenpäin.
|
helios
Suspended due to non-functional email address
|
29. heinäkuuta 2003 @ 10:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Eilen paketti koukkasi jo Alankomaiden ja Saksan kautta, tänään varmasti jo näkyy seuraavassa hubissa.
|
Dervish
Junior Member
|
29. heinäkuuta 2003 @ 10:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Kannattaa sillä parcelinen koodilla ottaa se toinen koodi jolla menee dpd finalndin sivuille ottamaan tarkempaa tietoa alankomaiden jälkeen.
Alankomaissa on tuntunut meikäläisen paketit ainkin viipyvän pisimmän ajan matkasta.
|
Member
1 tuotearvio
|
29. heinäkuuta 2003 @ 12:07 |
Linkki tähän viestiin
|
enpäs nyt kyllä crashi ymmärrä miten se menee sulla yli 30 kiloa. mä oon nyt useampaan otteeseen testannut ton mun tilauksen (joka muuten kasvoi vielä yhdellä 100 spindlellä) ja se näyttää vieläkin postikuluiksi sen 40 eur. ja kohdemaana on finland. muutenhan toi sun testaus oli ihan oikein mut kannelliset ja spindlet meni väärinpäin. alkaa vähän hirvittää et dilettääkö se laskuriscripti mun kohdalla =)
edit: mut sullahan on noi kaikki levyt kannellisia (inc. case) ja siis mulla on puolet spindlejä.
- Bjarne Stroustrup
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. heinäkuuta 2003 @ 12:36
|
Dervish
Junior Member
|
29. heinäkuuta 2003 @ 12:35 |
Linkki tähän viestiin
|
d_2ned...
Laitappa piruutta mukaan joku cd kansio.. dvd koteloita tjms..
|
Mainos
|
|
|
crashi
Member
|
29. heinäkuuta 2003 @ 13:57 |
Linkki tähän viestiin
|
viittikkö tänne pistää levyt mitä olet tilaamassa, jos et kehtaa niin vaikka privaattina =)
Ei voi mahtua noin paljoa ;)
Noi mun testitilauslevyistä vain nuo 400x Memorex on koteloissa.
5x 100kpl Verbatim (FULL RETAIL BOX), niin ovat pahvilaatikkoon pakattuja spindlejä. Joissa se laatikko ei montaa grammaa paina =)
|