User Käyttäjä Salasana  

perjantai 7.2.2025 / 15:29
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > ongelma asus 7600 gt:n kanssa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ongelma Asus 7600 GT:n kanssa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
Exi
Junior Member
_
29. lokakuuta 2006 @ 12:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
DIMM1: Hyundai HYMD264 646D8J-D43 (alkuperänen)
DIMM3: Kingston K (ostettu jälkeenpäin)
Fevermist
Member
_
29. lokakuuta 2006 @ 12:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Meneepä mystiseks :p

1. Infineon 64D64320GU5C
2. Kingston K

Pitäisköhän piruuttain kokeilla esin vain Infineonin palikalla ja sitten Kingstonin palikalla. BRB :p

EDIT: Eipä auttanut sekään.
Mites niitä ajureita koodailit että sait toimimaan?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. lokakuuta 2006 @ 12:48

Exi
Junior Member
_
29. lokakuuta 2006 @ 14:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei mitään vaikutusta vai??
Edit: Empäs huomannu et olit jo vastannu.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. lokakuuta 2006 @ 14:09

Senior Member

1 tuotearvio
_
31. lokakuuta 2006 @ 22:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No siis minulla on 3200+ Venice ja oli kiinni GF6600.
Perhanan perhana. Olen taas puhunut sitä itseään. Eli minulla on MSI-RS482M2/RX482M2.

Mutta aika mielenkiintoista tuo että laitetaan emo joka ei nvidian kortteja tuo. Hmm. :S

Asus P5Q-Pro | Intel Q9550 @3.65ghz | 4GT -800 | EVGA GTX295 | Corsair HX650 | Antec p182b
Mainos
_
__

_
Fevermist
Member
_
1. marraskuuta 2006 @ 04:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ahh no sitten se oli lähes varmuudella tuo emo.
Itse tein juuri lisäpäivityksiä koneeseen.
Eli ostin Inte Core 2 Duo E6400 prossun, Asus P5B emo, ja corsair ddr cl5 800mhz muistit... nyt pelittää!!! hah, ja 3dmark05 lukematkin nous noin 200 :O eli nyt 6450 :)

Eli kuten sanottu se on tuo emo joka sen konfliktin aiheuttaa noin 97% varmuudella. Toisaalta kun se toimii peleissa niin ei se itseäni niin hirveästi haitannut että graffabugia pukkaa windowssissa, mutta hiukan itse itseäni provosoiden ostin sitten samalla paremmat sisäelimet koneeseeni.

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > ongelma asus 7600 gt:n kanssa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy