User Käyttäjä Salasana  

torstai 2.10.2025 / 10:43
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > e6400 lämmöt
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
E6400 lämmöt
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
LordPepsi
Senior Member
_
7. marraskuuta 2006 @ 12:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lämpötilat
Emolevy 28 °C (82 °F)
Suoritin 37 °C (99 °F)
Näytönohjain 35 °C (95 °F)
Näytönohjaimen olosuhteet 31 °C (88 °F)
Maxtor 7Y250P0 19 °C (66 °F)
SAMSUNG SP1203N 16 °C (61 °F)

Just pelattu noin 2 tuntia BF2 joten rasitusta on onllu koneella + 6 päivä uptime

Asus Rampage 3 Xtreme|Core i7 930 @ 4 GHz + NH-D14|GTX 460 Hawk SLi|6Gigs 1600MHz DDR3|60Gig Corsair SSD| Mozard TX Kotelo
apilas
Suspended permanently
_
7. marraskuuta 2006 @ 13:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikäs kotelo sulla on ja miten tehokkaalle kotelopuhaltimet on säädetty noin suunnilleen?
Fevermist
Member
_
7. marraskuuta 2006 @ 16:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
heh toi on kyllä aika huippu, melkein kuin jääkaappi. :p

Itellä:

Emolevy ------------- 34 °C
Suoritin ------------- 47 °C
1. suoritin / 1. ydin 45 °C
1. suoritin / 2. ydin 42 °C
Näytönohjain ---------- 34 °C
GPU Diode ------------- 47 °C
Näytönohjaimen muisti - 39 °C
Maxtor 7Y250M0 -- 40 °C
Seagate ST3200822AS 30 °C

Huoneen lämpötila 24 °C

------Everestillä mitattu-------

ja tämä kaikki normaali netti/windows käytössä, tosin pelikäytössä ei nouse lämmöt tosta juuri kuin näyttiksessä ja prossussa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. marraskuuta 2006 @ 16:21

apilas
Suspended permanently
_
7. marraskuuta 2006 @ 18:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko teillä tää Everest - home edition? En saa sillä emon ja cpu diodin lämpöjä näkyviin?
LordPepsi
Senior Member
_
8. marraskuuta 2006 @ 04:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla noi oli mitattu everestin ultimate editionilla.
Mulla on kotelona tollanen ihan erittäin perus mitenkään tuunaamaton valko/musta kotelo, tähä ei vissii(?) linkkii saa mainostukse takia heittää ni en sit heitä mut ihan perus kotelo on.

ja mulla ei oo ny yhtää kotelotuuletinta kiinni, pitäs laittaa kyl yks kii ku jaksas vaa ;) Huom. Vaatis koneen buutin

Mulla vasen sivu auki jos sit tuulettamassa se tornituuletin.
Oon ton tornituulettime kans saanu kovoille oman ennätykse 14 astetta.

Asus Rampage 3 Xtreme|Core i7 930 @ 4 GHz + NH-D14|GTX 460 Hawk SLi|6Gigs 1600MHz DDR3|60Gig Corsair SSD| Mozard TX Kotelo
Fevermist
Member
_
8. marraskuuta 2006 @ 04:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikö teillä kotona toimi patterit vai miten voi olla noin alhaiset lämmöt? :p
Siis kun itellä on huoneenlämpökin 24°C
Joten ei pelkoa että mitään laitteita saisi juuri sen alle.
Ja itellä tosiaan Antec TX1050B koppa, jossa kaksi sisään puhaltavaa 8cm tuuletinta ja takana yksi 12cm ulos, plus virtalähteen ulospuhaltava 12cm tuuletin, eli tuulitunneli on kyllä semmoinen että tupee meinaa päästä irrota.

Eli siis novelli lyhyesti, mistä pakastimesta sitä ilmaa sinne koneeseen oikeen puhallat? :p
LordPepsi
Senior Member
_
8. marraskuuta 2006 @ 06:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllähä meil patterit pelaa ja hyvi pelaaki =DD
Mulla kone omassa huoneessa ja ainot tän hetkiset tuulettimet konees tainee olla toi torni, prossu, näyttikse ja poweri tuulettimet =DD
Ja huoneen lämmöt normaalit, ei oo mittaria huonees täl hetkel ja ite en oo ees koton täl hetkel joten en voi ees viedä sinne ny mittaria mut lämmintä siel kuiteki on, ei mikään pakastin, tosin joskus suunnittelin vetäväni ullakolt putket koneesee mut sit ois tullu kompressio ongelma etc mikälie olika et alkaa tulee kosteutta ni ei sit tullu laitettuu =DD

Mainos
_
__

_
Jack999
Suspended due to non-functional email address
_
8. marraskuuta 2006 @ 15:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla prossun lämpötila pysyy vakaasti 27C ja kellottaessa
29C , north bridge 47C. Prossun coolerina Zalman 9500.

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > e6400 lämmöt

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy