User Käyttäjä Salasana  

perjantai 31.1.2025 / 02:14
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dc++ 0.698 - en voi etsiä mitään, auttakaa!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DC++ 0.698 - en voi etsiä mitään, auttakaa!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
loverutus
Newbie
_
15. joulukuuta 2006 @ 18:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä olen just ladannu DC++:n ja mä en pääse alkua pidemmälle.. Olen HooMoilanen (anteeks kaikki H. Moilaset ku mä pilkkaan) enkä ymmärrä mistään mitään.. ainoo et mun ongelma on etten mä saa hubeja vaiks kaikki pienintä pierua myöten on pistetty jakoon.. Ihan varotuksen sanana mä en ymmärrä mitään tietokoneista, mut sen verran mä tiedän ettei mein koneessa ole palomuuria päällä (mikä on ei suositeltavaa).. Kiitos jos joku jaksaa vastata tähän selkokielellä. mielellään näppäin näppäimeltä ja kertois et mist mä mitäki löydän..
rillix
Senior Member
_
15. joulukuuta 2006 @ 18:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ekana laitat ohjelmallisen palomuurin päälle (jos reitittimessä ei ole NATia ja palomuuria.

Jos et saa hubilistaa näkyviin niin tässä pari toimivaa hubilistaa jotka voi laittaa DC++:n asetuksiin:

http://hub2list.redirectme.net/PublicHubList.xml.bz2
http://dchublist.com/hublist.xml.bz2

Public Hups > Configure > (kopioi) > Add

Asetuksissa oleva ylimmäinen hubilista on oletuksena (Move Up).

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. joulukuuta 2006 @ 18:42

milluutus
Member
_
17. joulukuuta 2006 @ 11:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vikaa myös itselläni. Eli hublistiä hakiessa tulee connection refused by target machine, onko vieläkin menossa se palvelunestohyökkäys hublistille? Tilana on passive.

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dc++ 0.698 - en voi etsiä mitään, auttakaa!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy