User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 27.7.2025 / 19:53
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > näytönohjain pelikäyttöön
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Näytönohjain pelikäyttöön
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
Senior Member

10 tuotearviota
_
23. marraskuuta 2006 @ 17:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
totta on että jos vertaa samaa korttia AGP väylälle ja PCI-E väylälle niin se on halvempi PCI-E väylälle, AGP väylään löytyy vielä ihan hyviä näyttiksiä mutta tulevaisuudessa ei enään tule niin paljon kortteja AGP väylään vaan suurin osa tulee PCI-E väylälle niinkuin nyttenkin, itse pysyn tässä AGP ajassa vieläkin vaikka suositellaan vaihtaa PCI-E näytönohjaimeen mutta ehkä ensi vuonna, esimerkiksi Radeon X1950 PRO AGP on ihan hyvä pelinäytönohjain vielä tämänpäivän peleissä, eli pelit toimii ihan pelattavasti kuitenkin.
jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
23. marraskuuta 2006 @ 18:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jarska92:
totta on että jos vertaa samaa korttia AGP väylälle ja PCI-E väylälle niin se on halvempi PCI-E väylälle, AGP väylään löytyy vielä ihan hyviä näyttiksiä mutta tulevaisuudessa ei enään tule niin paljon kortteja AGP väylään vaan suurin osa tulee PCI-E väylälle niinkuin nyttenkin, itse pysyn tässä AGP ajassa vieläkin vaikka suositellaan vaihtaa PCI-E näytönohjaimeen mutta ehkä ensi vuonna, esimerkiksi Radeon X1950 PRO AGP on ihan hyvä pelinäytönohjain vielä tämänpäivän peleissä, eli pelit toimii ihan pelattavasti kuitenkin.

No ei varmasti kukaan kuka näkee koneesi suosittele vaihtamaan pci-e näytönohjaimeen.
Vaan vaihtamaan kaikki osat.
Senior Member

10 tuotearviota
_
24. marraskuuta 2006 @ 10:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jarska92:

No ei varmasti kukaan kuka näkee koneesi suosittele vaihtamaan pci-e näytönohjaimeen.
Vaan vaihtamaan kaikki osat.
tiedän sen itsekkin :D oon jo alkanut säästään rahaa uuteen prossuun ja muisteihin. sitten päivitän kohta näytönohjaimenkin sit ku jaksaa säästää. siis päivitän kokonaan Core 2 Duo prossuun ja DDR2 muisteihin. ja laitan nyt alkuun jonkun lankun siihen sitten joka noita tukee, tiedän itsekkin että tämän hetkiselle kokoonpanolle on maksimissaan tuo 6600GT joka mulla nyt on, että ei ole järkeä pistää parempaa koska muut osat on niin huonot.

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > näytönohjain pelikäyttöön

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy