totta on että jos vertaa samaa korttia AGP väylälle ja PCI-E väylälle niin se on halvempi PCI-E väylälle, AGP väylään löytyy vielä ihan hyviä näyttiksiä mutta tulevaisuudessa ei enään tule niin paljon kortteja AGP väylään vaan suurin osa tulee PCI-E väylälle niinkuin nyttenkin, itse pysyn tässä AGP ajassa vieläkin vaikka suositellaan vaihtaa PCI-E näytönohjaimeen mutta ehkä ensi vuonna, esimerkiksi Radeon X1950 PRO AGP on ihan hyvä pelinäytönohjain vielä tämänpäivän peleissä, eli pelit toimii ihan pelattavasti kuitenkin.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jarska92:totta on että jos vertaa samaa korttia AGP väylälle ja PCI-E väylälle niin se on halvempi PCI-E väylälle, AGP väylään löytyy vielä ihan hyviä näyttiksiä mutta tulevaisuudessa ei enään tule niin paljon kortteja AGP väylään vaan suurin osa tulee PCI-E väylälle niinkuin nyttenkin, itse pysyn tässä AGP ajassa vieläkin vaikka suositellaan vaihtaa PCI-E näytönohjaimeen mutta ehkä ensi vuonna, esimerkiksi Radeon X1950 PRO AGP on ihan hyvä pelinäytönohjain vielä tämänpäivän peleissä, eli pelit toimii ihan pelattavasti kuitenkin.
No ei varmasti kukaan kuka näkee koneesi suosittele vaihtamaan pci-e näytönohjaimeen.
Vaan vaihtamaan kaikki osat.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jarska92:totta on että jos vertaa samaa korttia AGP väylälle ja PCI-E väylälle niin se on halvempi PCI-E väylälle, AGP väylään löytyy vielä ihan hyviä näyttiksiä mutta tulevaisuudessa ei enään tule niin paljon kortteja AGP väylään vaan suurin osa tulee PCI-E väylälle niinkuin nyttenkin, itse pysyn tässä AGP ajassa vieläkin vaikka suositellaan vaihtaa PCI-E näytönohjaimeen mutta ehkä ensi vuonna, esimerkiksi Radeon X1950 PRO AGP on ihan hyvä pelinäytönohjain vielä tämänpäivän peleissä, eli pelit toimii ihan pelattavasti kuitenkin.
No ei varmasti kukaan kuka näkee koneesi suosittele vaihtamaan pci-e näytönohjaimeen.
Vaan vaihtamaan kaikki osat.
tiedän sen itsekkin :D oon jo alkanut säästään rahaa uuteen prossuun ja muisteihin. sitten päivitän kohta näytönohjaimenkin sit ku jaksaa säästää. siis päivitän kokonaan Core 2 Duo prossuun ja DDR2 muisteihin. ja laitan nyt alkuun jonkun lankun siihen sitten joka noita tukee, tiedän itsekkin että tämän hetkiselle kokoonpanolle on maksimissaan tuo 6600GT joka mulla nyt on, että ei ole järkeä pistää parempaa koska muut osat on niin huonot.