User Käyttäjä Salasana  

torstai 9.1.2025 / 11:43
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > xbox kuvanlaatu vanhalla tv:llä?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
XBOX kuvanlaatu vanhalla TV:llä?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
Blacko
Newbie
_
10. maaliskuuta 2007 @ 02:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Haittaako jos on tommonen 20" lcd telkku ilman hd valmiutta.
saako siitä kenties samantasosen kuvan kuin hd valmiudella
varustetulla telkulla.eli toisinsanoen tarviiko olla hd valmius
että saa boxista kaiken irti
Staff Member

32 tuotearviota
_
10. maaliskuuta 2007 @ 17:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kunhan se tukee isoja resoluutioita (esim. 1024x768). Kaikki LCD-televisiot eivät valitettavasti tue.
Joshuva
Newbie
_
27. toukokuuta 2007 @ 11:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Latasin xbox marketplacesta the outfit-demon ja nyt kun yrittää käynnistää sitä, tulee viesti, jossa lukee , että demo tukee pal-60. Mulla on käytössä siis 21" crt monitori vga-kaapelilla yhdistettynä xboxiin. Tarkoittaako se siis sitä, että näyttöni tukee pal-50 ja että minä en voi pelata pelejä, jotka tukevat pal-60?
mufasalol
Member

1 tuotearvio
_
27. toukokuuta 2007 @ 14:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Joshuva:
Latasin xbox marketplacesta the outfit-demon ja nyt kun yrittää käynnistää sitä, tulee viesti, jossa lukee , että demo tukee pal-60. Mulla on käytössä siis 21" crt monitori vga-kaapelilla yhdistettynä xboxiin. Tarkoittaako se siis sitä, että näyttöni tukee pal-50 ja että minä en voi pelata pelejä, jotka tukevat pal-60?

No kokeile jos siinä on pal-60 tila valittavissa. (siis xboxin asetuksista koitat laittaa päälle)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. toukokuuta 2007 @ 14:09

Joshuva
Newbie
_
28. toukokuuta 2007 @ 14:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeilin vaihtaa pal-60 tilan, mutta siellä asetuksissa se vaihtoehto oli tummennettuna niin, että sitä ei voinut valita.
jolkke
Suspended due to non-functional email address
_
7. kesäkuuta 2007 @ 21:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on tommone vanha Sonyn KV-25X1E kuvaputki telkkari. Haluaisin vaan teitää että tukeeko se sitä 60hz tilaa kun olen ostamassa xbox 360.
Ohjekirjat on hukattu.

jollleee
hande89
Member

1 tuotearvio
_
19. heinäkuuta 2007 @ 14:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.polarpanda.com/store/index.ph...491fce305407ca1

Onko noiden erihintaisten kaapeleiden laadussa eroja? Microsoftin alkuperäinen kaapeli maksaa n. 30 ? ja tuolla vastaava noin puolet siitä.
Xoo7
Newbie
_
22. marraskuuta 2007 @ 17:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on mummon vanha vuonna 1999 ostettu iso telkkari sonylta.. Se on iso kuutio töllö, Siinä on joku 50Hz Eli toimiiko xbox360 pelit siinä?
Mistä tietää sen virkistys taajuuden?? Niin ja vielä : Se mummu anto sen tv'n mulle, ku hommas ite plasma television, eli en ole mummolassa pummimassa :D

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. marraskuuta 2007 @ 20:00

hande89
Member

1 tuotearvio
_
24. marraskuuta 2007 @ 00:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Xboxin asennusvaiheessa piti määrittää PAL 50 Hz tai PAL 60 Hz ja siinä ainakin sanottiin, että jos TV ei tue 60 Hz:tä, niin valitse 50, mutta tällöin kaikki pelit eivät välttämättä toimi.

Siis tuo virkistystaajuushan tarkoittaa että kuinka monta kertaa ruutu päivitetään sekunnissa. Jos peli on suunniteltu toimimaan taajuudella 60 Hz mutta TV toimii vain 50 Hz:llä, niin kaiken järjen mukaan pelin pitäisi toimia vähän tahmeammin. Eli jos peli edes toimii, niin se ei ole niin sulavaa. Kokeilemalla se selviää.

Virkistystaajuuden näkee konsolin asetuksista tai TV:n käyttöohjeista. Jos asetuksissa on tummennettuna PAL 60 Hz, niin TV ei tue sitä.
hene987
Account closed as per user's own request
_
24. marraskuuta 2007 @ 18:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saako sen PAL-50 vaihettuun sitten myöhemmin PAL-60?

Legendaarista!
hande89
Member

1 tuotearvio
_
25. marraskuuta 2007 @ 11:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä saa. Sen voi vaihtaa konsolin asetuksista.
Xoo7
Newbie
_
26. marraskuuta 2007 @ 14:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ohjekirjassa ei lue mitään PAL60 tai 50. Mutta yks ainakin foorumeilla epäili että kyllä se toimis, kun kerta sonyn vm 99 töllö on.
hene987
Account closed as per user's own request
_
26. marraskuuta 2007 @ 16:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Legendaarista!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. marraskuuta 2007 @ 16:57

hande89
Member

1 tuotearvio
_
28. marraskuuta 2007 @ 11:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se on tuo ensimmäinen.
Mainos
_
__

_
Newbie

1 tuotearvio
_
2. joulukuuta 2007 @ 12:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen hankkimassa Xbox360:stä, telkkarina on joitakin vuosia vanha Samsung Plano 100 Hz Digital putkitelkkari. Toimiiko xbox ihan normaalisti ko. telkkarissa vai onko kuva mahdollisesti tavallista huonompi? Ja toimiiko kaikki pelit, koska katsoin ohjeista jos kytkee tietokoneeseen niin resoluutioksi pitää olla 640x480 ja 60Hz (liekkö näillä merkitystä Xboxiin)?

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > xbox kuvanlaatu vanhalla tv:llä?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy