User Käyttäjä Salasana  
   
keskiviikko 26.6.2024 / 14:38
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > kissin satdem-t kortti ja sen bugit
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
kissin satdem-t kortti ja sen bugit
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Sivu:<1234>
Moppa
Newbie
_
27. elokuuta 2003 @ 17:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt on kortti kiinni ensimmäisessä PCI:ssä ja äsken oli kaikki muut kortit irti; silti ei mitään eloa. Eli XP tunnistaa kortin network adapteriksi, mutta minkäänlaisia ajureita ei löydy.

Mistä saa toimivat ajurit,jos joku vois sendaa emailin kautta?

tsk@luukku.com

Muh muh!Pwned.
Jarpo
Suspended due to non-functional email address
_
28. elokuuta 2003 @ 07:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olisivatko ne nämä?
ftp://ftp.wintel.fi/drivers/Kiss/Satdem-T/satdem-t.ZIP

Aika surkea firma tuo Kiss Nordic. Enpä erehdy ostamaan niiden valmistamaa DVD-soitinta jos tuki myydyille tuotteille on tuota tasoa.

Satdem
http://www.satdem.com/
mutta ei tuollakaan juuri mitään ole.

Löytyykö korttia täältä (sattuuko samoja demodulaattori- ja viritin-piirejä)?
http://www.linuxtv.org/download/dvb/CARDS

Linuxissa jos toimisi joskus.

Paitsi jos piirit ovat "tunerpeltilaatikon" sisällä ja eihän sieltä näe mitä tyyppiä ovat.. joo..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. elokuuta 2003 @ 07:48

Moppa
Newbie
_
28. elokuuta 2003 @ 10:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt sain toimii.Kiitos hyvistä vinkeistä,minä en tajunnut että ajurit ovat katseluohjelman seassa.

Muh muh!Pwned.
repa
Junior Member
_
4. syyskuuta 2003 @ 04:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kissin bugeista vielä lisää: onko kekään pannut merkille että jos menee sorkkimaan kanavalistaa parempaan järjestykseen tai nimeämään kanavia uudelleen niin sitten katoaa radiokanavat kokonaan. Tai ei niiltä ainakaan radiokanavat kuulu.
NuNkku
Newbie
_
4. syyskuuta 2003 @ 05:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nonni. tämän threadin aloittajana ehdotan että laitamme jonkinlaisen joukkovaateen wintel.fi:hin
tuote ei ole mielestäni ollenkaan vaadittujen standardien mukainen, ja muutoksia ei löydy . edellisistä ajuripäivityksistä on liikaa aikaa kulunut ja kissin omilta kotisivuilta en ainakaan löytänyt toimivia ajureita ollenkaan. olen lähipäivinä itse yhteydessä ko. firmaan ja sen jälkeen kuluttaja-asiamieheen. jos haluat tukea tätä liikettä niin laita yhteystietojasi osoitteeseen jyri piste kosonen at satabaana piste net
takku32
Suspended due to non-functional email address
_
4. syyskuuta 2003 @ 15:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kai tohon voisi liittyykin.. pitäneen laittaa sähköposti ohjelma kuntoon...
Eikai se että ajuri päivityksestä olisi aikaa haittaisi , jos ajurit ei olisi bugisii.. ja sitten ois aika kätevää että digitv:n ominaisuuksia pääsisi käyttämään "ajuri päivityksellä saa ominaisuuksia käyttöön" niin kai saisikin jos niitä tulis

baka

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. syyskuuta 2003 @ 15:45

MarkoL
Newbie
_
4. syyskuuta 2003 @ 15:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
> jos haluat tukea tätä liikettä...

laitoinkin jo sähköpostia...
pede
Member
_
7. syyskuuta 2003 @ 12:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
muistelen kun kissin korttia markkinoitiin, niin kerrottiin että mhp-tuki tulee myöhemmin ohjelmallisesti ;-)

nyt on kai pari vuotta myöhemmin..

mites se mhp?
takku32
Suspended due to non-functional email address
_
7. syyskuuta 2003 @ 12:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juuh tuollaista minäkin muista , mutta eipi siis mitään ole tullut...

baka
MarkoL
Newbie
_
7. syyskuuta 2003 @ 12:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten organisoitaisiin tuo valituskirjelmä? Voikos sitä hoitaa netin kautta? Meinaan että saataisiin maahantuoja tajuamaan, että ISO osa kyseisen kortin omistajista ovat VIHAISIA.

Vai pitäisko printata tämä viestiketju... Äh, ei oikein toimi? Miten NuNkku ajattelit?

Postitse nimilista kiertämään vai miitti. No joo. Kirje jonkin tietsikkalehden / -lehtien yleisönosastolle / -osastoille. Meinaan että olis joku nippu konkreettisia dokumentteja.

Ja sitäpaitsi sillä tavoin lehtien kautta saisi kontaktit sitten muihinkin kuin foorumilla kirjoittaviin kortin omistajiin.

Aikaavievää joo mutta...
NuNkku
Newbie
_
8. syyskuuta 2003 @ 03:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pyöräähän ei aina kannata keksiä uudelleen ... ajattelin printata tän threadin ja liittää mukaan oma ja ne muut osoitteet ja marssia paikallisen (pori) kuluttaja-asiamiehelle josko hän tietäisi miten tässä kannattaa edetä. wintelistä kun ei saa muutakuin mukavia mutta tyhjiä sähköpostilupauksia... mahtavat odottaa jotain asian unohtamista tai jonkun minulle tiedossaolemattoman päivämäärän ylitystä jolloin heidän vastuunsa maahantuojana raukeaa. Kissiltä kun on aikas turha olettaa saavansa mitään neuvottelua. se päivä kun aktivoidun on todennäköisesti tämän viikon torstai joten laittakaas tähän threadiin niitä bugeja jotka mielestänne rampauttaa kortin.Huomasin sunnuntaina että ainakaan subtv:n kautta se ei suostu hakemaan ohjelmatietoja.

korostan tässä että en ole uhomielellä , vaan tarkoitus olisi saada toimiva komponentti ajamaan tietokoneen tv-lähetyksiä, hometheater PC on todellisuutta jos kaikki komponentit toimisi.

Ja jos tämä ei olisikaan mahdollista , niin haluan rahani takaisin ko. kilkkeestä.
Moppa
Newbie
_
8. syyskuuta 2003 @ 04:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
-Ajurit katseluohjelman seassa ja mukana s-kortin manuaali
-Lähetykset eivät aina näy
-Katseluohjelma kaatuu välillä
-SB Live ja Satdem T-kortti eivät tule toimeen jollei ole tyhjiä PCI-paikkoja välissä
Jarpo
Suspended due to non-functional email address
_
8. syyskuuta 2003 @ 09:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Kommentoin hiukan..

>-Lähetykset eivät aina näy
Syy voi olla muuallakin kuin kortissa. Mitä tarkoitan? Sitä että 100% todennäköisyydellä jälleenmyyjä vastaa valittajalle noin.

>-Katseluohjelma kaatuu välillä
Vrt. edellinen.

>-SB Live ja Satdem T-kortti eivät tule >toimeen jollei ole tyhjiä PCI-paikkoja >välissä
Tuo on yleistä eikä välttämättä ole DVB-kortin vika. Syy voi olla SB Livessä --> valitusosoite Creative Labs, tai emolevyn valmistajassa --> emolevyn valmistajalle palautetta, tai käyttöjärjestelmässä.

Se että valmistaja tai jälleenmyyjä on pari vuotta sitten luvannut korttiin MHP-ominaisuuksia softapäivityksen muodossa.. No, siinä on valituksen aihetta jos päivityksiä ei ole tullut. Mutta MHP oli aika keskeneräinen pari vuotta sitten, ja esim. allekirjoittaneelle edelleenkin aika turha ominaisuus.

Tanska on Pohjoismaa ja EU:n jäsen. Olisiko mahdollista saada tanskalainen valmistaja Kiss Nordic jotenkin vastuuseen? Onko kukaan hakenut Nordicin kanssa keskustelumahdollisuutta kuluttaja-asiamiestä käyttämällä?
takku32
Suspended due to non-functional email address
_
8. syyskuuta 2003 @ 10:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En tiedä johtuko nämä säätöni virheellysyyksistä , mutta laitappas ajastimella nauhoitukseen eka vaikka mtv3 ja sitten sen jälkeen vaikka tv2 ja sitten subtv:stä , vaikka ohjelmat ovat eri aikaan ainakaan minulla ei nauhoittanut kuin mtv3 ohjelman ja toisekseen en ainakaan kerran onnistunut saamaan ylen kanavien tekstejä tallennukseen.


Sitten aina välillä kuva muuttuu sellasiksi neliöiksi joka katoaa nopeesti ja sen jälkeen ohjelmassa on joku laadukas 10fps ja katselu ohjelma pitää uudelleen käynnistää tai vaihtaa kanavaa.. Ohjelman käynnistyksessä muuten menee ärsyttävän kauon.. Kun tänään oli tarkotus bootata kone niin voisi samalla testii mitä bugeja tossa on

baka
pede
Member
_
9. syyskuuta 2003 @ 14:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tietokonekomponenttien ongelma on yleensä, että "kaikki vaikutaa kaikkeen", eli kuluttajan on vaikea tai mahdoton näyttää toteen että juuri tämä komponentti eikä SB Live tai käyttöjärjestelmä aiheuttaa ongelmia.

Toisaalta, kun arviidaan onko tuotteessa virhe, on kyllä merkitystä silläkin, että suurella määrällä käyttäjiä on erinäköisiä virheitä, jotka johtuvat esim yhteensopimattomasta (konflikteja) tai bugisesta softasta (kaatuilut, virhetoiminnot)

On syytä tuntea pelisäännöt ensin.

Lukekaa nämä muutamat ottet. Päättäkää soveltuuko joku näistä, ja sen jälkeen yhteys myyjään, mahdollisesti CC maahantuoja. Jos käytte myyjällä, laittakaa säköpostiviesti perään tai muuten dokumentoikaa vaatimuksenne. Sen jälkeen kunnaline kuluttajaneuvoja voisi olla seuraava soitettava, jossa pyytääisitte ottamaan yhteyttä myyjään.

Jos olette ostanut saksalaiselta websaitilta, heillä tullaan väittämään että heuillä on yleisehdot, jotka aiheuttavat sakasn lain ovelutmisen jne. Tosin sakasassakin on samantyyppiset kuluttjasäänöt, jolleivät tiukemmat, mutta KISSin kortin hinnn johdosta tuskin kannatta lähteä ulmkomaita myöten selvittämään asiaa.

Parhaimmassa asemassa ovet ne, jotka ovat vasta hieman aikaa sitten hankkineet virheellisen tuotteesna, eli reklamaatioaika ei ole kulunut. Tosin kyllä se vaatimus kannattaa esittää vaikka pidempikin aika on kulunut.

No, onnea matkaan.....


Kauppalaissa (yleinen kauppaoikeudelline laki joka koskee kaikkea tavarakauppaa) määritellän:

s tavara palautetaan.

4 LUKU

Tavaran ominaisuudet

"Sopimuksenmukaisuus

17 §

Tavaran on lajiltaan, määrältään, laadultaan, muilta ominaisuuksiltaan ja pakkaukseltaan vastattava sitä, mitä voidaan katsoa sovitun.

Jos muusta ei voida katsoa sovitun, tavaran tulee:

1) soveltua tarkoitukseen, johon sellaisia tavaroita yleensä käytetään;

2) soveltua siihen erityiseen tarkoitukseen, johon tavaraa oli tarkoitus käyttää, jos myyjän on kaupantekohetkellä täytynyt olla selvillä tästä tarkoituksesta ja ostajalla on ollut perusteltua aihetta luottaa myyjän asiantuntemukseen ja arviointiin;

3) vastata ominaisuuksiltaan sitä, mihin myyjä on viitannut esittämällä näytteen tai mallin; sekä

4) olla pakattu tavanmukaisella tai muuten sopivalla tavalla, jos pakkaus on tarpeen tavaran säilyttämiseksi tai suojaamiseksi.

Jos tavara poikkeaa siitä, mitä 1 tai 2 momentissa säädetään, siinä on virhe.

Tiedot tavarasta

18 §

Tavarassa on myös virhe, jos se ei vastaa niitä tietoja, jotka myyjä on antanut tavaran ominaisuuksista tai käytöstä tavaraa markkinoitaessa tai muuten ennen kaupantekoa ja joiden voidaan olettaa vaikuttaneen kauppaan.

Tavarassa on myös virhe, jos se ei vastaa niitä tietoja, joita joku muu kuin myyjä, aikaisemmassa myyntiportaassa tai myyjän lukuun, on ennen kaupantekoa tavaraa markkinoitaessa antanut sen ominaisuuksista tai käytöstä ja joiden voidaan olettaa vaikuttaneen kauppaan. Tavaran ei kuitenkaan katsota olevan virheellinen, jos myyjä ei ollut eikä hänen olisi pitänytkään olla selvillä näistä tiedoista.

Tämän pykälän 1 ja 2 momentin säännöksiä ei sovelleta, jos tiedot on ajoissa selkeällä tavalla oikaistu."


Jos kuitenkin katsotaan asiaa kuluttajanäkökuklmasta, eikä kauppalain näkökulmasta, kuluttajansuojanlain määrittelyt ovat:

"12 § Yleinen virhesäännös

Tavaran on lajiltaan, määrältään, laadultaan, muilta ominaisuuksiltaan ja pakkaukseltaan vastattava sitä, mitä voidaan katsoa sovitun.

Jos muuta ei voida katsoa sovitun, tavaran tulee:

1) soveltua tarkoitukseen, johon sellaisia tavaroita yleensä käytetään;

2) soveltua siihen erityiseen tarkoitukseen, johon tavaraa oli tarkoitus käyttää, jos myyjän on kaupantekohetkellä täytynyt olla selvillä tästä tarkoituksesta eikä hän ole ennen kaupantekoa ilmoittanut ostajalle, että tavara ei mahdollisesti sovellu aiottuun käyttötarkoitukseen; (13.12.2001/1258)

3) olla myyjän siitä antaman kuvauksen mukainen ja vastata ominaisuuksiltaan sitä, mihin myyjä on viitannut esittämällä näytteen tai mallin; (13.12.2001/1258)

4) olla pakattu tavanmukaisella tai muuten sopivalla tavalla, jos pakkaus on tarpeen tavaran säilyttämiseksi tai suojaamiseksi; sekä

5) kestävyydeltään ja muuten vastata sitä, mitä kuluttajalla yleensä on sellaisen tavaran kaupassa perusteltua aihetta olettaa.

Tavaran tulee ominaisuuksiltaan vastata laissa, asetuksessa tai viranomaisen päätöksessä asetettuja vaatimuksia, paitsi jos ostajan tarkoituksena on käyttää tavaraa tarkoitukseen, jossa kyseisellä vaatimuksella ei ole merkitystä.

Jos tavara poikkeaa siitä, mitä 1?3 momentissa säädetään, siinä on virhe. Ostaja ei kuitenkaan saa virheenä vedota seikkaan, josta hänen täytyy olettaa tienneen kauppaa tehtäessä. Ostaja ei myöskään saa virheenä vedota seikkaan, joka johtuu hänen toimittamistaan tavaran valmistamiseen käytetyistä tarveaineista, paitsi jos myyjän puolella on menetelty huolimattomasti. (13.12.2001/1258)

12 a § (13.12.2001/1258)

Asentamisesta tai puutteellisista ohjeista johtuva virhe

Jos tavaran asentaminen tai kokoonpano sisältyy kauppaa koskevaan sopimukseen ja tavaran on asentanut myyjä tai joku muu hänen lukuunsa, tavarassa on niin ikään virhe, jos se poikkeaa virheellisen asentamisen tai kokoonpanon takia siitä, mitä 12 §:ssä säädetään.

Tavarassa on myös virhe, jos sen yhteydessä ei luovuteta ostajalle sellaisia ohjeita, jotka ovat tarpeen tavaran asentamista, kokoonpanoa, käyttöä, hoitoa tai säilytystä varten.

13 § (13.12.2001/1258)

Tiedot tavarasta

Tavarassa on myös virhe, jos se ei vastaa niitä tietoja tavaran ominaisuuksista tai käytöstä, jotka myyjä tai joku muu aikaisemmassa myyntiportaassa tai myyjän lukuun on antanut tavaraa markkinoitaessa tai muuten ennen kaupantekoa.

Myyjä ei kuitenkaan vastaa 1 momentissa tarkoitetusta virheestä, jos hän osoittaa, että:

1) hän ei ollut eikä hänen olisi pitänytkään olla selvillä annetuista tiedoista;

2) tiedot eivät ole voineet vaikuttaa kauppaan; tai

3) tiedot on ajoissa selkeällä tavalla oikaistu."

Ensisijainen vastuu on aina tavaran myyjällä, johon olette sopimussuhteesa.

Myös reklamaatio, eli virheilmoitus on tehtävä. Sitä ei voi tehdä 2 vuoden jälken, vaan kohtuullisessa ajassa virheestä.

Edelleen myyjällä on aina ensisijaisesti oikeus korjata virhe. Jollei se onnistu, tulee purku kysymykseen.

Vielä kuluttajasuojalakia:

"Virheen seuraamukset

16 § (5.1.1994/16)

Virheilmoitus

Ostaja ei saa vedota tavaran virheeseen, ellei hän ilmoita virheestä myyjälle kohtuullisessa ajassa siitä, kun hän havaitsi virheen tai hänen olisi pitänyt se havaita. Virheilmoitus voidaan kuitenkin aina tehdä kahden kuukauden kuluessa siitä, kun ostaja havaitsi virheen, ja se voidaan tehdä myös elinkeinonharjoittajalle, joka on välittänyt kaupan myyjän lukuun tai sitoutunut vastaamaan tavaran ominaisuuksista. (13.12.2001/1258)

Ostaja saa 1 momentin estämättä vedota tavaran virheeseen, jos:

1) myyjä on menetellyt törkeän huolimattomasti tai kunnianvastaisesti ja arvottomasti;

2) virhe perustuu siihen, että tavara ei ominaisuuksiltaan täytä vaatimuksia, jotka sille on asetettu tuoteturvallisuuslain (914/86) nojalla taikka muissa terveyden tai omaisuuden suojelemiseksi annetuissa säännöksissä tai määräyksissä; tai

3) virhe perustuu siihen, että tavara on muuten terveydelle tai omaisuudelle vaarallinen.

-----------------------
-----------------------
18 § (5.1.1994/16)

Virheen oikaisu

Ostajalla on oikeus vaatia, että myyjä korjaa virheen tai toimittaa virheettömän tavaran. Tällainen oikaisu on suoritettava kohtuullisessa ajassa ja siten, ettei ostajalle aiheudu siitä kustannuksia tai olennaista haittaa. Myyjä ei kuitenkaan ole velvollinen oikaisemaan virhettä, jos siihen on este, jota hän ei voi voittaa, tai jos siitä aiheutuisi hänelle kohtuuttomia kustannuksia. Tässä tulee erityisesti ottaa huomioon virheen merkitys ja tavaran arvo, jos se olisi sopimuksen mukainen, sekä se, voidaanko oikaisu suorittaa muulla tavalla aiheuttamatta ostajalle huomattavaa haittaa. (13.12.2001/1258)

Vaikka ostaja ei vaatisi virheen korjaamista tai virheetöntä tavaraa, myyjä saa omalla kustannuksellaan suorittaa tällaisen oikaisun, jos hän ostajan ilmoitettua virheestä viipymättä tarjoutuu tekemään sen. Ostaja saa kieltäytyä virheen oikaisusta, jos siitä aiheutuisi hänelle olennaista haittaa, tavaran arvon alenemista tai vaaraa siitä, että ostajalle aiheutuvat kustannukset jäävät korvaamatta, taikka jos kieltäytymiseen on muu erityinen syy.

Myyjä ei saa vedota siihen, ettei hän ole saanut tilaisuutta 2 momentissa tarkoitettuun virheen oikaisuun, jos ostaja on korjauttanut virheen eikä olosuhteet huomioon ottaen voida kohtuudella edellyttää, että ostaja olisi jäänyt odottamaan oikaisua myyjän puolelta.

19 § (13.12.2001/1258)

Hinnanalennus ja kaupan purku

Jollei virheen korjaaminen tai virheettömän tavaran toimittaminen tule kysymykseen taikka jollei tällaista oikaisua suoriteta 18 §:ssä tarkoitetulla tavalla, ostaja saa:

1) vaatia virhettä vastaavaa hinnanalennusta; tai

2) purkaa kaupan, paitsi jos virhe on vähäinen.

20 § (5.1.1994/16)

Vahingonkorvaus

Ostajalla on oikeus korvaukseen vahingosta, jonka hän kärsii tavaran virheen vuoksi. Edellä 10 §:n 3 ja 4 momentissa tarkoitetun välillisen vahingon myyjä on kuitenkin velvollinen korvaamaan vain, jos virhe tai vahinko johtuu huolimattomuudesta hänen puolellaan taikka jos tavara kaupantekohetkellä poikkesi siitä, mihin myyjä on erityisesti sitoutunut.

Samanlainen oikeus korvaukseen kuin ostajalla on hänen perheenjäsenellään, joka kärsii virheen vuoksi vahinkoa. "


repa
Junior Member
_
26. syyskuuta 2003 @ 10:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oliks tää edellinen niin tyhjentävä viesti että kaikki mykistyi täysin vai onko "Valitetaan oikein porukalla" -rintamalla mitään tapahtumassa?
NuNkku
Newbie
_
26. syyskuuta 2003 @ 17:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei se huimannut... olen vaan ollut niin työllistetty että asia on vaiheessa.
palaan asiaan jahka on kerrottavaa tai muuten nuo kapitalismia tukevat toimet muuten rauhoittuu

jyri
repa
Junior Member
_
27. syyskuuta 2003 @ 14:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tossa kun luin threadia alusta uudelleen tuli mieleen kun joku sanoi että Kissin kortti on huono löytämään kanavia, niin mulle kävi kans alussa niin että kanavia löyty vain pari kolme. Meillä on tavallinen telkkariantenni, missä on antennivahvistin. Jostain syystä siinä antennin ja telkkupistokkeen välissä oli toinenkin vahvistin, semmonen halpa peli jostain honkkarista ostettu, ja kun otin tän toisen vahvistimen pois välistä niin alkoi pelittää ihan hyvin. Kaikki kanavat löytyi ihan hienosti. Outo tilanne mutta auttoi.
takku32
Suspended due to non-functional email address
_
14. lokakuuta 2003 @ 17:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hmm nytten tuo softa on alkanut vähän väliä valittamaan että no access jonka jälkeen sitä on saanut käynnistellä muutaman kerran ja sitten se taas toimii joko minuutin tai sitten vaikka 12 tuntii
repa
Junior Member
_
22. lokakuuta 2003 @ 11:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko kellään muulla ongelmaa Electronic Program Guidessa Subbarin ohjelmien kanssa? Mulla ainakin ohjelmat ei pidä ollenkaan paikkaansa mutta ilmeisesti se perässä tuleva selvitys on kuitenkin oikein. Eli ohjelman kohdalla voi lukea Frendit ja sitten siinä selityskohdassa että Vaaleanpunaisen kissaystävämme uusia seikkailuja...
Muilla kanavilla en ole huomannut samaa ilmiötä.
gogo_78
Member
_
23. lokakuuta 2003 @ 15:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Älä vaan koske tuohon EPG:hen nauhoituksen ajastuksen yhteydessä. En ole saanut yhtään alkamaan oikein ko. listasta valitsemalla.
Jotakin Bugeja tuon EPG:n kanssa Kissillä on tai sitten EPG:n stream on jotenkin viallinen.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. lokakuuta 2003 @ 15:49

repa
Junior Member
_
24. lokakuuta 2003 @ 03:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En mä luota koko ajastukseen niin paljoa että käyttäisin mihinkään tärkeään. Joskus on käynyt niin että ajastuksella nauhoitettu ohjelma ei toimi; tai toimii mutta ikäänkuin puolinopeudella, äänet kuuluu matalampina ja kuva on hidastettua. Outo kapistus.
Moppa
Newbie
_
31. lokakuuta 2003 @ 20:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja toiseks kun ohjelman käynnistää tulee välillä blu screen ,jota harvoin tulee Windows XPssä.
Juka
Suspended due to non-functional email address
_
20. marraskuuta 2003 @ 16:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minkähän takia Kissin kortti alkaa hetken katselun jälkeen nykimään ikävästi. Ikään kuin koneteho ei ilisi riittävä.Samaan aikaan kovalevyn valo läpättää ajoittain. Kone Athlon XP 2700, 512mt. Käyttis XP. Onko muilla ollut samoja havaintoja. Onko käyttiksen asetuksissa jotain muutettavaa? Vai kuuluuko kortin ominaisuuksiin?

Juka
Mainos
_
__
 
_
repa
Junior Member
_
21. marraskuuta 2003 @ 00:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla tekee sitä samaa aina toisinaan, joskin aika harvoin. Siinä ei ole mitään säännönmukaisuutta, joskus nykii joskus ei. Siihen on auttanut ohjelman uudelleenkäynnistys tai peräti bootti. Ärsyttävä bugi jokatapauksessa. Koneen tehosta ja keskusmuistista ei ole pulaa, käyttis on XP. Muistelisin että 2K:lla se ei tehnyt tätä koskaan.
 
Sivu:<1234>
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > kissin satdem-t kortti ja sen bugit
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy