User Käyttäjä Salasana  

perjantai 29.8.2025 / 08:49
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > mikä hiirimatto?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mikä hiirimatto?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<123>
Netti
Senior Member

1 tuotearvio
_
1. helmikuuta 2007 @ 08:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itsellä käytössä icemat 2nd edition ihan hyvin on toimannu
Hellepaa
Junior Member

1 tuotearvio
_
17. maaliskuuta 2007 @ 04:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, mut mikähän matto olis parasta juuri Razer DeathAdderille, Ulti-mat Original ?
Tai Steelpad 4D? Vai mikä? Ja jos miettii uuden hiiren ostoa, niin kumpi: Logitech MX 518 vai Razer DeathAdder ? Kuvitellaampa vielä että ne sais samaan hintaan, niin kumpi? En siis ole vielä hankkinut hiirtä ja hyvää pelihiirtä kaipaisin...
Senior Member

20 tuotearviota
_
17. maaliskuuta 2007 @ 05:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on windows 95 koneen mukana tullut ''lahden tietotalo'' kangasmatto. Jotain superloonia pohjassa ja sininen nailoni päällä. Vähäsen on sininen nailonikangas revennut liimastaan, mutta eri keepperiä textiilien väliin, ja on ihan ku ''virtuaalipippelin pidentäjä''! Eli matto on jtn. 10v vanha ja kulkee 2kk vanhan kannettavan rinnalla. :D E: Oon tosissani, helkatin hyvä matto.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. maaliskuuta 2007 @ 05:06

Senior Member

14 tuotearviota
_
17. maaliskuuta 2007 @ 06:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Hellepaa:
Joo, mut mikähän matto olis parasta juuri Razer DeathAdderille, Ulti-mat Original ?
Tai Steelpad 4D? Vai mikä? Ja jos miettii uuden hiiren ostoa, niin kumpi: Logitech MX 518 vai Razer DeathAdder ? Kuvitellaampa vielä että ne sais samaan hintaan, niin kumpi? En siis ole vielä hankkinut hiirtä ja hyvää pelihiirtä kaipaisin...
mulla on itellä ulti-mat breathe ja mx-518, enkä vaihtais mihinkään niitä. mutta tietinkin kannattaa hakea se hiiri mikä kaupassa parhaiten käteen sopii...
Hellepaa
Junior Member

1 tuotearvio
_
17. maaliskuuta 2007 @ 06:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
mulla on itellä ulti-mat breathe ja mx-518, enkä vaihtais mihinkään niitä. mutta tietinkin kannattaa hakea se hiiri mikä kaupassa parhaiten käteen sopii...

Eli muuten se on siis sama kumman hankin? Molemmat on siis suunnilleen yhtä hyviä?
Käyköhän DeathAdderin kanssa samat hiirimatot kuin MX-518 hiiren kanssa?
Hellepaa
Junior Member

1 tuotearvio
_
22. maaliskuuta 2007 @ 02:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No nyt mulla sitten on MX-518, pitäisi vielä kunnon hiirimatto hankkia, taidampa Ulti-matin ostaa, mutta original, silver edition vai breathe?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. maaliskuuta 2007 @ 03:03

jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
22. maaliskuuta 2007 @ 08:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Hellepaa:
No nyt mulla sitten on MX-518, pitäisi vielä kunnon hiirimatto hankkia, taidampa Ulti-matin ostaa, mutta original, vai breathe?

Ulti-matin original on ainakin erinomainen valinta.
Puhun kokemuksesta :)
Member

2 tuotearviota
_
22. maaliskuuta 2007 @ 13:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Original on liukas ja Breathe ei. Tuossa tuo suurin ero näiden välillä. Breathe myös heijastaa hieman, eli hiiri lukee pintaa olleessaan ilmassa. Ei kuitenkaan kovin korkealta, joten suuresta ongelmasta ei ole kyse.

Originalia parempaa alustaa en voisi kuvitella oikeastaan millekkään hiirelle - osa langattomista tosin kieltäytyy toimimasta kunnolla teräsmaton kanssa. Mutta totuus on, ettei tuosta 30? matosta ole juurikaan iloa, ellei koneella pelata fps-pelejä, jolloin hiiren lukuvirhe voi aiheuttaa suunnatonta v*****sta :)

#afterdawn.com @quakenet
Senior Member

15 tuotearviota
_
22. maaliskuuta 2007 @ 15:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
voin kyllä kokemuksesta sanoa että kyllä tämä breathekin liukas on...tai sitten vaan johtuu hiiren teflontassuista. mutta ainakin minulla sensori lukee vain noin 1cm ilmasta ja jos korkeammalle nostaa niin ei lue

1337 viestiä kirjoitettu 31.3 2008
Senior Member

14 tuotearviota
_
22. maaliskuuta 2007 @ 15:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Breathe on täälläkin mx-518 rotan alla ja ihan hyvin liukuu.. :D
Senior Member
_
22. maaliskuuta 2007 @ 16:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla ois sellanen kysymys tosta '' Water Drops '' vai mikä onkaan että se ei varmaan sovellu pelaamiseen ? Mulla mx518 tjsp ja tarvitsen kyllä uuden hiirimaton, wanha on sellasen Dropin kokonen mutta joku ihan uppo outo..ei saa hiirestä kaikkea irti. Kuitenkin, mitään kymppejäkään ei viitsi sijoittaa ja pöytäni on niin pieni että ei mahdu mitään Water Dropsia isompaa joten oisko suosituksia ?

Tx jos joku vastaa
thtorsten
Senior Member

1 tuotearvio
_
22. maaliskuuta 2007 @ 17:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Senior Member
_
22. maaliskuuta 2007 @ 17:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onkos tuo sitten hyvä pelimatto ? CoD2:sta pelailen että jos FPS peleihin soveltuu niin se sitten lähtee postiin tuolta. Kiitos
Senior Member

15 tuotearviota
_
22. maaliskuuta 2007 @ 17:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hyvä pelimatto on...mutta fps peleihin kyllä pitäisi olla iso matto että saisi käyttää low senssiä että olis tarkempi hedutella :D

Senior Member
_
22. maaliskuuta 2007 @ 17:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Emmää snipua pahemmin käyttele ja karkkia ku käyttää ni sama se mihin osuu, silti ne yleensä kuolee, en oo mikää uuberpelaaja muutenkaa..vikana aina xD
Senior Member

15 tuotearviota
_
22. maaliskuuta 2007 @ 17:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
OT mutta on aivan pakko kehuskella että itse olen yleensä useimmilla Enemy Territory servuilla parhaiden joukossa :D
ja kyllähän sitä hedutella pitää ilman snipuakin :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. maaliskuuta 2007 @ 17:34

gt3000v6
Senior Member
_
22. maaliskuuta 2007 @ 17:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itellä logitechin mx1000 laserhiiri (ensimmäinen versio) ja ainoa kunnolla toimiva hiirimatto tuntuu olevan pelikäyttöön tarkoitettu matto.
thtorsten
Senior Member

1 tuotearvio
_
22. maaliskuuta 2007 @ 18:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ite taas vetelen Mx510 ja talla matolla... Aina sorsassa 1-2 omassa tiimissa ( ct tai t ), ja fragit tavallisesti 25-4 luokkaa :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. maaliskuuta 2007 @ 18:00

Senior Member
_
22. maaliskuuta 2007 @ 18:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tota kattelin verkkokaupassa ko kävin sielt hakee näppiksen ja kajarit mut ei sitten tarttunu mukaa ku tajusin ettei mahdu :(
Hellepaa
Junior Member

1 tuotearvio
_
3. huhtikuuta 2007 @ 06:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pikään pohdittuani minkä maton hankkisin, ostin lopulta Ulti-mat silver editionin ja Ulti-mat Add'n slide tassut. (hiirenä Logitech mx-518)
Hyvin toimii tämä yhdistelmä, etenkin FPS peleissä. Maton hinta oli kuitenkin melko suolainen...
Hyvä ostos kuitenkin, näin jälkeenpäin ajatellen.
Pelaan ET.
Senior Member

9 tuotearviota
_
19. helmikuuta 2008 @ 16:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsellä on rottana Logitech G5 ja mattona Ulti-Mat Breathe. Matto on sitä kokoluokkaa, että sillä voi melkein verhoilla ikkunan. Ja kun joku noista 2euron matoista puhui niin ei noista omasta mielestäni ole oikein mihinkään. Tähän mattoon ei voi mitenkään tulla mitään kulmien vääntymiä tai muuta sellaista kun tämä on ihan pehmeä matto eikä mikään muoviläpyskä.

NVIDIA GTX970 4096MB / AMD FX-8350 @4.40GHz - Thermalright Macho Direct Tower / Gigabyte GA-970A-UD3P / HyperX FURY 16GB DDR3-1866 / Asus XONAR DG / TP-Link TL-WN811ND WLAN HyperX FURY 240GB(SSD) / Western Digital 2TB / Corsair Carbide Series 200R / Seasonic 520W S12II Bronze 80+ | Windows 10 64bit
Misc: Logitech G300S - Steelseries QCK / Logitech G510 / Sennheiser HD598 /
3 x Asus VE247H
Mannequin
Member

1 tuotearvio
_
20. helmikuuta 2008 @ 08:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hiirenä Razer Diamondback, mattona Razer eXactmat, osuu fitun hyvin.
celeron
Junior Member
_
7. huhtikuuta 2008 @ 10:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minkälaisia ohuita (max. 2mm) mattoja on markkinoilla tällä hetkellä? Testailin tossa kaverilla QcK steel-mattoa ja tuntui suht hyvälle hiiren alla mutta hieman liukkaampi saisi olla. Maton täytyy olla ohut koska se tulee osittain näppiksen alle. Eikä sen tarvitse olla kovin iso koska olen enemmänkin highsens-pelaaja.
Member

2 tuotearviota
_
7. huhtikuuta 2008 @ 10:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse käytän nykyisin Qpadin EC-R -hiirimattoa. Todella ohut ja teflon-tassuilla myös erittäin liukas.

http://www.jimmspc.fi/tuote/MU-QPAD-EC-R...&subgroup=20701

#afterdawn.com @quakenet
Mainos
_
__

_
celeron
Junior Member
_
7. huhtikuuta 2008 @ 11:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti umpSh:
Itse käytän nykyisin Qpadin EC-R -hiirimattoa. Todella ohut ja teflon-tassuilla myös erittäin liukas.

http://www.jimmspc.fi/tuote/MU-QPAD-EC-R...p=20701

Toi on ilmeisesti semmonen löysä malli? Niinkuin pitääkin. Ainut vaan että on liian iso.

Sivu:<123>
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > mikä hiirimatto?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy