User Käyttäjä Salasana  

perjantai 3.1.2025 / 01:44
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > utorrent opas suomeksi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
utorrent opas suomeksi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<1234>
AfterDawn Addict

16 tuotearviota
_
27. tammikuuta 2007 @ 10:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yleisenä sääntönä noissa DHT-asetuksissa on tämä:

Jos käytät privaatti träkkereitä, niin rastit pois DHT kohdista.
Jos käytät yleisiä träkkereitä, niin pidä ne rastit niissä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. tammikuuta 2007 @ 10:03

user83
Junior Member
_
27. tammikuuta 2007 @ 11:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mites noi privaatti ja yleiset trackerit eroaa?
Taitaa olla itselläni yleinen.
AfterDawn Addict

16 tuotearviota
_
27. tammikuuta 2007 @ 13:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Privaatit on niitä mihin sun pitää liittyä. (joskus vain kutsulla pääsee sisään)

user83
Junior Member
_
27. tammikuuta 2007 @ 13:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos paljon!
Senior Member

7 tuotearviota
_
27. tammikuuta 2007 @ 15:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Jos käytät privaatti träkkereitä, niin rastit pois DHT kohdista.
Jos käytät yleisiä träkkereitä, niin pidä ne rastit niissä.
Ei pidä enää nykyään paikkaansa...Trakkerit osaavat jo lisätä torrenteihin ns. priva-tagin, mikä estää DHT:n ja PEX:n toiminnan kaikissa clienteissä jotka sitä tukevat (µTorrent tukee, yleensä tukemattomat on blokattuja muutenkin). Tällöin siis ei tarvitse koko DHT:ta sulkea vaan se suljetaan itsestään vain niiden torrentien kohdalta jotka niin vaativat.

DHT (ja PEX) on nimittäin ihan hyödyllinen kapistus. Esim tässä hommassa.

http://www.launchy.net/ - Open Source Keystroke Launcher
http://windowspager.sourceforge.net/ - Open Source Desktop-switcher
nassin
Newbie
_
28. tammikuuta 2007 @ 05:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on semmonen ongelma tuon utorrentin kanssa että kun tekee sitä portin testausta ni sanoo ettei porttia ole avattu. Boksina on a-link roadrunner40c/44c sinne poksin asetuksiin kun käy lisäämässä sen portin ja ip osotteen ni ei auta mitään. Portiks laitoin sen minkä tuo utorrentti näyttää siellä asetuksissa. mutta sinne poksiin kun lisää sen portin ni se kysyy

Public Port -start (portin numero)
Public Port -end (portin numero)
Private Port (portin numero)
port type (tcp tai udp)
Host ip adress (ip osoite)

siellä utorrentin alareunassa se pikku kuvake pitäis olla vihreä mutta mulla se on punainen ja lukee että palomuuri/reititin estää verkko liikennettä. Se kyllä lataa kun laittaa sieltä että pakota yhteys mutta hidastaa nettiä aika pahasti vaikka rajottaa asetuksista liikennettä. Eli mikä neuvoks että sais sen portin auki
Senior Member

7 tuotearviota
_
28. tammikuuta 2007 @ 06:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

http://www.launchy.net/ - Open Source Keystroke Launcher
http://windowspager.sourceforge.net/ - Open Source Desktop-switcher
nassin
Newbie
_
28. tammikuuta 2007 @ 11:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti bscd:
http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/A-Link/roadrunner44b/Utorrent.htm
tuota sivua on tullu rassattua aika hartaasti mutta en vaan saa sitä pelittämää
mydash
Member
_
2. maaliskuuta 2007 @ 13:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten mä saisin tään utorrentin nopeutettua? Käytän tota A-linkkia. (Klikkaa)
Pitäis saaha nopeutettua latausnopeuksia koska ne pyörii siinä 40kb:tissä. Oon kokeillu kaikkee tommosta portin ohjausta ja niin edelleen mutta mä aijoin nyt kokeilla laittaa lataukseen jonkun tiedoston millä on paljon lähettäjiä ja jos se nousee niin ongelmani on ratkaistu. Mutta voisitte sillä aikaa lähetellä joitan minua auttavia viestejä jos toi mun juttu ei toimi.

EDIT: Joo vaikka ois enemmänki lähettäjiä niin ei se paljoa nopeudu se latausnopeus.Eli tarvitsen edelleenkin apua!

Mitä toi Latausraja tos tarkoittaa?kuva
Ei mulla pitäis olla rajoituksia.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. maaliskuuta 2007 @ 15:22

AfterDawn Addict

16 tuotearviota
_
2. maaliskuuta 2007 @ 19:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koita pitää vähemmän aktiivisia torrentteja.
Jos laitat vaikka kaksi latausta + yksi jako niin saattaa ne yhteydet riittää paremmin.

mydash
Member
_
6. maaliskuuta 2007 @ 08:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei se auta onemember. Vaikka ois yks lataus käynnissä niin se on aina siinä 40 kt:een maissa. Jos voisitte tulla tonne auttamaan mua http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/475483

Vaikka ois 1000 seedaajaa niin se lataus nopeus ei siitä muutu.
vezQ
Junior Member
_
22. maaliskuuta 2007 @ 15:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro. Mistä johtuu se kun lataan jotain torrentia ja se tuleekin hyvää vauhtia,MUTTA se ei paljon lohduta koska aina kaikki mitä olen kokeillut tähän asti ladata pysähtyy juurin ennen loppua(yleensä 95%-98%). Eli mikä mättää!?

Intel Pentium 4
2.93GHz
1024Mt RAM
NVIDIA GeForce 6600 256Mt
200Gt

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. maaliskuuta 2007 @ 15:42

AfterDawn Addict

16 tuotearviota
_
22. maaliskuuta 2007 @ 16:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti vezQ:
Moro. Mistä johtuu se kun lataan jotain torrentia ja se tuleekin hyvää vauhtia,MUTTA se ei paljon lohduta koska aina kaikki mitä olen kokeillut tähän asti ladata pysähtyy juurin ennen loppua(yleensä 95%-98%). Eli mikä mättää!?

Saattaa olla feikkejä... mistä latasit ne?

vezQ
Junior Member
_
22. maaliskuuta 2007 @ 18:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuskin ovat feikkejä kun ei tahdo mikään tulla mitä oon kokeillu. Mininovasta ja isohuntista pääasiassa oon kokeillu..

Intel Pentium 4
2.93GHz
1024Mt RAM
NVIDIA GeForce 6600 256Mt
200Gt
MatiasT
Newbie
_
3. toukokuuta 2007 @ 18:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten saan toimimaan ton utorrentin suomenkielisenä?
AfterDawn Addict

16 tuotearviota
_
3. toukokuuta 2007 @ 19:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MatiasT:

Avaat uTorrentin ja painat Ctrl+P ja yleiset -välilehdeltä valitset language kohtaan Finnish. Paina Apply ja OK ja käynnistä uTorrent uudestaan.

MatiasT
Newbie
_
4. toukokuuta 2007 @ 10:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MatiasT:

Avaat uTorrentin ja painat Ctrl+P ja yleiset -välilehdeltä valitset language kohtaan Finnish. Paina Apply ja OK ja käynnistä uTorrent uudestaan.

Mutta kun siinä ei voi valita muuta ku English
AfterDawn Addict

16 tuotearviota
_
4. toukokuuta 2007 @ 11:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Et kai ole uusinta beta versiota ladannut? Se on vielä työn alla ja siinä ei välttämättä ole edes kielitiedostoja...

http://www.utorrent.com/download.php
Lataa uTorrent 1.6.1 Installation Program.

elexi
Junior Member

1 tuotearvio
_
5. toukokuuta 2007 @ 08:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla ois ongelmia latausnopeuksien kanssa, ku käytössä on 8mb/1mb netti, mutta latausnopeus hyppii 60-300kt/s:n tuntumassa. Miten saisin ladattua max.nopeuksilla? Latailen uTorrentilla myös. Kiitos jo etukäteen.
w4d3
Newbie
_
26. toukokuuta 2007 @ 08:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei voisitteko jelppii.. ei suostu lataamaan.. Pari päivää sitten latasi normaalisti, mutta nyt ei lataa..?
masa92
Suspended due to non-functional email address
_
26. toukokuuta 2007 @ 10:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Terve kaikki,
Minä käytän utorrent 1.7 betaa ja latausnopeus on yleensä siinä 0.5kt/s-10kt/s. Mutta välillä se pomppaa siihen 150-200kt/s:ään. Eli miten sen saisi pysymään 150-200kt/s:ässä. Lisäksi välillä teidostojen tarkistu jumittuu ja etenee 1%/1h vauhtia:
AfterDawn Addict

16 tuotearviota
_
26. toukokuuta 2007 @ 18:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti masa92:
Terve kaikki,
Minä käytän utorrent 1.7 betaa ja latausnopeus on yleensä siinä 0.5kt/s-10kt/s. Mutta välillä se pomppaa siihen 150-200kt/s:ään. Eli miten sen saisi pysymään 150-200kt/s:ässä. Lisäksi välillä teidostojen tarkistu jumittuu ja etenee 1%/1h vauhtia:

Samanaikaisten yhteyksien määrä? (lisää näitä)
Latauksien määrä? (vähennä näitä)

masa92
Suspended due to non-functional email address
_
28. toukokuuta 2007 @ 15:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Samanaikaisia latauksia on nyt 2 ja max määrä yhteyksiä/torrent on 64 ja global on 512???
AfterDawn Addict

16 tuotearviota
_
28. toukokuuta 2007 @ 15:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on näin:

Yleinen yhteyksien maksimimäärä: 280
Yhdistettyjen lataajien maksimimäärä /per torrent 140

Ja kolme latausta maksimissaan...

EDIT: Yhteyteni on 1/512.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. heinäkuuta 2007 @ 20:35

Mainos
_
__

_
porsi
Newbie
_
28. toukokuuta 2007 @ 21:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla ollu ongelmia utorrentin kanssa, katkoi yhtenään koko ohjelman pois päältä. Sit aloin vähentää samanaikaisia latauksia ja se toimi. Harmi vaan, että pystyn lataamaan vaan kahta torrenttia samanaikaisesti, mutta toimiipahan ilman katkoja...

Sivu:<1234>
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > utorrent opas suomeksi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy