User Käyttäjä Salasana  

perjantai 24.1.2025 / 09:30
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > nokia n73 ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Nokia N73 ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<123>
beeffi
Junior Member
_
22. tammikuuta 2007 @ 08:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Enpä kyl tiedä mikä auttais:( sain nyt sen oman kännykän huollosta, mutta edelleen sama juttu et välil jumiutuu koko kännykkä....
T0mmy
Newbie
_
26. tammikuuta 2007 @ 07:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no höh :S voisin itekki viedä huoltoon ton ja valittaa että kuva jumittaa ku katon leffoja...en mä jumittavasta kännykästä maksanu vaan piti olla toimiva kaikin puolin ku uus kerran oli...

Vain yksi voi olla kuningas ja ässä,valitettavasti se ei oo tässä LOL
hebe72
Member

3 tuotearviota
_
26. tammikuuta 2007 @ 10:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mielenkiintoista että johtavat yritykset,eli esim mm.Nokia ja Microsoft ovat markkinajohtajia vaikka heidän tuotteensa ovat aina olleet täynnä bugeja ja vikoja :)
arra
Member
_
26. tammikuuta 2007 @ 10:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sen takia nokia on laskenut hintoja kun multimedia puhelimissa on niin paljon vikoja

jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
26. tammikuuta 2007 @ 19:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti T0mmy:
no höh :S voisin itekki viedä huoltoon ton ja valittaa että kuva jumittaa ku katon leffoja...en mä jumittavasta kännykästä maksanu vaan piti olla toimiva kaikin puolin ku uus kerran oli...

Siis vika on tuossa realplayerissa. Siinä on ainakin ollut sellainen vika että se ei ymmärrä yli 40 minuuttisia leffoja vaan menee sekaisin 40 minuutin ylityksen jälkeen.
En sitten tiedä että onko se korjattu uusimpaan N73 ohjelmistoon.
Päivitys olisi siis ainakin yksi keino. Ja kotonahan sen voi tehdä ellei liikkeeseen kiinnosta viedä. Itse juuri päivitin 30.11 2006 ohjelmiston...
Toinen mahdollisuus on asentaa divx player jonka toimivuutta on kehuttu hyväksi. En tiedä että toistaako mp4 muotoisia mutta divx luonnollisesti menee varmasti. Testaa ja kokeile niin sitten tiedät :)
http://www.series60v3.com/index.php?categoryid=8&p13_sectionid=2
Lainaus:
sen takia nokia on laskenut hintoja kun multimedia puhelimissa on niin paljon vikoja

Jo pelkkä S60 3rd edition on niin laaja ja monipuolinen käyttöliittymä että ei ole mikään ihme että vikoja löytyy...
No onneksi Nokia kuitenkin korjaa tuotettaa kokoajan softien muodossa :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. tammikuuta 2007 @ 19:15

T0mmy
Newbie
_
29. tammikuuta 2007 @ 13:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu kiitos avusta,pitää kokeilla :)

T0mmy
Newbie
_
29. tammikuuta 2007 @ 14:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
latasin tuon divx playerin ja asensin kännykkään,ja kun leffoja siirrän koneelta pc-suiten avulla divx kansion sisään jossa on sen soittimen jtn demo videoita niin en kuitenkaan saa näkyviin niitä videoita kännykässä?miten muutan tiedostot esim aviksi joita tämä soitin toistaa?

T0mmy
Newbie
_
29. tammikuuta 2007 @ 16:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli mp4 tuo divx ei taida toistaa kuten realplayer teki...ei kukaan osais sanoo soitinta joka on hyvä ja pyörittäis mp4 tiedostoja?

miihkali1
Suspended due to non-functional email address
_
30. tammikuuta 2007 @ 09:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä mun puhelimet on päivitetty nokian huollossa. saa alle tunnissa jo mukaan...

Asus P6X58D-Premium, Intel core i7 975-Extreme Edition, 2kpl XFX Radeon HD5970-Black Edition-näytönohjaimet(4kpl GPU), Noctua NH-14D-Prossutuuletin, Creative X-fi Fatality Champion-äänikortti(yhdistetty AVR-255 Harman/Kardon-vahvistimeen), WD Caviar Black 1TB ja Caviar Green 1TB-kovot Antec Nine Hundred Two-case, 12GB Corsair 1600MHz-RAM, 1000W Corsair PSU, Samsung lightscripe DVD-asema, 24" Benq E2420 HD-TFT näyttö(yhdistetty 40":n Taulu-TV:hen), Logitech G15-näppis ja Revolution MX-hiiri, Kakkos-kone HP-kannettava, jossa Blue-Ray,Hdmi, 15.4-TFT, ym, kolmos-kone Qompac,Hdmi, 15.4-TFT, ym, Kaikki koneet lähi-verkossa Buffalo Infiniti ja TP-link-reitittimien kautta, nopeus 300MB, Buffalo 2TB Linkstation-, Buffalo 1TB Linkstation- ja Buffalo 500GB-verkkokovalevyt, Panasonic Blue-Ray-soitin, Viasat HD-sateliittiviritin, Sony 40"-taulu-tv ja LG 37":n taulu-Tv lähiverkossa ja 37" On yläkerrassa ja siellä Pioneer-Kotiteatteri, Chorus 200W-UDF Pitkä-iskuinen Subbari, Wharfadale 10.1 Diamond-kauitinsarja jne...
arra
Member
_
30. tammikuuta 2007 @ 09:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti miihkali1:
Kyllä mun puhelimet on päivitetty nokian huollossa. saa alle tunnissa jo mukaan...
Minulla on kestänyt aina viikon kun sattuu olemaan kytkypuhelin joka pitää lähettää hesaan sen takia
jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
30. tammikuuta 2007 @ 19:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Löysin muuten N73 kännyn firmware muutos listan. Jos jotain kiinnostaa niin tuolta löytyy :)
http://www.allaboutsymbian.com/forum/showthread.php?t=51669

Tietokone + Chord Hugo + Grado GS2000e = heaven
T0mmy
Newbie
_
1. helmikuuta 2007 @ 10:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kysytääs tälleen et onko kellään kokonaisia leffoja tässä puhelimessa ja toimiiko ne loppuun asti ja mitä soitinta käyttää?

Saruuman
Newbie
_
5. helmikuuta 2007 @ 16:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mistäköhän johtuu että mun N73 lähettää tekstiviestiä suunilleen 2minuuttia?
arra
Member
_
6. helmikuuta 2007 @ 03:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Saruuman:
Lähettääkö se sitä sen kaks minuuttia ja sanoo sen jälkeen että viestiä ei voi lähettää... jos näin käy niin tarkista viestikeskuksen nro.
Saruuman
Newbie
_
6. helmikuuta 2007 @ 05:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei kyllä se viestin lähettää mutta kestää vaa niin tajuttoman kauan :S ku yleensä se lähettää sen parissa sekunnissa. eikä oo mitää viruksia ja tilaa on kyllä tarpeeks
T0mmy
Newbie
_
6. helmikuuta 2007 @ 08:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei kukaan tietäis jtn sivua mistä sais ladattua vaikka suomen kartan tuohon kännykkään ja muita kivoja ohjelmia?

Hmmmh
Senior Member
_
6. helmikuuta 2007 @ 11:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Kokeiles tuommosta Nokian sivuilta:

SMS Accelerator
This application accelerates the sending of SMS messages. It is recommended that you install this application to prevent slowness in SMS sending, which may occur over time if you send lots of SMS messages.

http://europe.nokia.com/A4162158
beeffi
Junior Member
_
7. helmikuuta 2007 @ 14:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pari päivää sitten rakas N73 alotti uudestaan sekoilut eli sammuu itekseen pari kertaa päivässä.eiku uudestaan huoltoon!
arra
Member
_
8. helmikuuta 2007 @ 12:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kohta pitäs sun saada uus puhelin jos tollalailla sekoo :D
jukizmyaz
Newbie
_
9. helmikuuta 2007 @ 13:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itsellä puhelin sammui itsestään ja viestien lähetys kesti tajuttoman kauan kunnes eilen päivitin puhelimen netissä. Eli otin varmuuskopion nokia pc-suiten avulla ja hain nokia. fi sivuilta uuden version ja HUOM! siellä kannattaa lukea kaikki ohjeet ja varsinkin faq kokonaan jolloin huomaa että paivityksen aikana:
-näyttö pimenee
-pc-suite näyttää että laitetta ei ole kytketty vaikka se tosiasiassa onkin
ja missään nimessä laitetta ei saa sammuttaa tai johtoa irroittaa tässä vaiheessa, sillä saa kyllä sen rikki. Pitää odottaa vaan rauhassa loppuun jolloin se aukaisee itse itsensä ja pc-suitekin tajuaa taas yhteyden, sitten vaan varmuuskopio takaisin koneeseen ja voila- toimii kuin unelma. Itse piti vain hakea saunalahden asetukset uudestaan mutta nekin sai suoraan netistä. Jos malttaa ohjeita noudattaa eikä hätäile, niin suosittelen. Kesti noin puoli tuntia.
mkmikko
Member
_
10. helmikuuta 2007 @ 07:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oon hankkimassa N73 kännykkää ja nyt alko epäilyttää sen toimintavarmuus että kannattaisiko ostaa jokin toinen, mutta S60 alustalle tää on ehkä paras puhelin digikamera käytössä jne. ku tykkään näistä puhelimista mis ei oo mitään läppiä tai liukukansia.

Entä kuinka kauan akku kestää suunnilleen teidän käytössä?
mkmikko
Member
_
10. helmikuuta 2007 @ 07:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oon hankkimassa N73 kännykkää ja nyt alko epäilyttää sen toimintavarmuus että kannattaisiko ostaa jokin toinen, mutta S60 alustalle tää on ehkä paras puhelin digikamera käytössä jne. ku tykkään näistä puhelimista mis ei oo mitään läppiä tai liukukansia.

Rusi
Member

1 tuotearvio
_
10. helmikuuta 2007 @ 09:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mkmikko:

Voin lämpimästi suositella n73:sta. Itellä ollut jo kohta varmaan 3-4kuukautta käytössä ja alussa oli vain ongelma bluetooth yhteyden kanssa, pätki vähän väliä mutta korjaantui softapäivityksellä.

Muuta vikaa ei ole oikeastaan ilmennyt, viestit lähtee normaalisti ilman tota accelerator softaa tms..
ja tietty välillä saattaa mennä jumiin, et joutuu käynnistää uudelleen, joka on aika normaalia s60 sarjan puhelimissa nykyään.
Ja akun kestosta, kestää "kovaa käyttöä" ainakin n. 2 päivää. Eli puheluita, navikointia, gprs:n käyttöä, musan kuuntelua silleen huolella..

yhteenveto: helv*** hyvä puhelin, jossa hyvä kamera ja monipuoliset ominaisuudet. Ostaisin uuden jos tämä hajoisi.

-Rusi
jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
10. helmikuuta 2007 @ 15:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mkmikko:

Itselläni kestää ihan peruskäytössä (eli puheluja/tekstiviestejä) akku kuusi päivää...

Tietokone + Chord Hugo + Grado GS2000e = heaven
Mainos
_
__

_
mkmikko
Member
_
10. helmikuuta 2007 @ 16:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli ihan kohtalaisen hyvin tuo akkukesto on. Tämä taisi sitten vahvistaa ostopäätöksen huolimatta noista joidenkin puhelimien ongelmista. Tolvotaan ettei mulle satu sellaista maanantai kappaletta. Tällähetkellä mulla on 6260 läppäpuhelin jossa akkukesto aivan **rseestä. 2 päivää ja sit alkaa sammuilee.

Onko muuten N73 kamera laadukas, eli saako siitä hyviä 10cmx15cm paperikuvia?

Sivu:<123>
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > nokia n73 ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy