User Käyttäjä Salasana  

maanantai 29.9.2025 / 08:49
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > hiiri + hiirimatto
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Hiiri + Hiirimatto
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<123>
jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
2. helmikuuta 2007 @ 11:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Taas apilas haastaa riitaa vetämällä muista topiceissa olevia juttuja mukaan!!!

Tietokone + Chord Hugo + Grado GS2000e = heaven
apilas
Suspended permanently
_
2. helmikuuta 2007 @ 11:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen aina kaikki väitteeni/mielipiteeni perustellut ja tulen perustelemaan. Sekä sen minkä sanon nyt niin sanon myös ensi viikolla ja ensi kuussa. En vaihda mielipidettä niinkuin eräät. Ja jos joku huomaa, että olen vaihtanut mielipidettä, niin siitä saa tulla kertomman, en varmana siitä suutu.

Koskaan en ole käyttänyt ala-arvoisia ilmauksia kuten esim. braide voisi joskus siistiä suutaan.

Ja vielä onko se riidan haastamista, jos ensin jartar haukkuu Mikrobitin ja sen jälkeen kysyn häneltä, että miksi sitten aikaisemmin perustit väitteesi Mikrobittiin, jos niiden juttuihin ei voi kerran luottaa! Eli tuoko on riidan haastamista? Joopa joo...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. helmikuuta 2007 @ 11:39

jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
2. helmikuuta 2007 @ 11:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti apilas:
Olen aina kaikki väitteeni/mielipiteeni perustellut ja tulen perustelemaan. Sekä sen minkä sanon nyt niin sanon myös ensi viikolla ja ensi kuussa. En vaihda mielipidettä niinkuin eräät. Ja jos joku huomaa, että olen vaihtanut mielipidettä, niin siitä saa tulla kertomman, en varmana siitä suutu.

Koskaan en ole käyttänyt ala-arvoisia ilmauksia kuten esim. braide voisi joskus siistiä suutaan.

Itse asiassa et juurikaan koskaan osaa perustella mitään.
Yleensä sinun perustelun tasoasi kuvastaa se että sanot ...mutta kun minä en tarvi muuta, tai minä olen sitä mieltä...
Koska tämä oli lupaus niin kerro miten se 100 metrin jatkojohto tehdään hiirelle!
Lainaus:
Ymmärrän oikein hyvin, että sellainen henkilö vimmastuu siitä, että aikaisemmin on väittänyt jotain muuta ja sitten on alkanut väittämään aivan päinvastoin. Kyllähän sellainen saa niskan punaiseksi, kun se tulee ilmi.

Jos tämä ei ole riidan haastamista niin mikä sitten on. Tämänkin jutun jo selitin aikoja sitten mutta apilaksen mielestä en ole sanani mittainen mies kun mielipiteeni muuttui erilaiseksi kahdessa vuodessa :D

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. helmikuuta 2007 @ 11:43

apilas
Suspended permanently
_
2. helmikuuta 2007 @ 11:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Viimeksi katsomastani catalogista, niin siellä oli vain 2m usb jatkojohtoja. Eli 100m matkaan niitä menee 50kpl:tta. Yksinkertaisesti vaan yhdistät nuo 50kpl:tta usb johtoja! Se, että onko tuo sitten kaikkein järkevin vaihtoehto niin ei varmaankaan ole, mutta noin tehdään 100m jatkojohto hiirelle tai mille tahansa usb laitteelle!

Lopetetaan tämä nyt jo!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. helmikuuta 2007 @ 11:44

jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
2. helmikuuta 2007 @ 11:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti apilas:
Viimeksi katsomastani catalogista, niin siellä oli vain 2m usb jatkojohtoja. Eli 100m matkaan niitä menee 50kpl:tta. Yksinkertaisesti vaan yhdistät nuo 50kpl:tta usb johtoja! Se, että onko tuo sitten kaikkein järkevin vaihtoehto niin ei varmaankaan ole, mutta noin tehdään 100m jatkojohto hiirelle tai mille tahansa usb laitteelle!

Nyt sain elämäni makeimmat naurut. Harmi vaan kun usb-kantomatka on 5 metriä ja pidemmät vedot eivät toimi oikein.
Tätä pystytään jonkin verran kiertämään erinäisillä kikkailuilla mutta 100 metriä on täyttä utopiaa...

apilas
Suspended permanently
_
2. helmikuuta 2007 @ 11:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis minä nauroin jo kun tuota kirjoitin!

Kun sanon, että perustelen väitteeni niin sinulla ei ole mitään muuta kysyttävää kuin miten tehdään 100m jatkojohto hiirelle? Siis tuota asiaako sinä olet miettinyt nämä kaiket päivät, että miten tehdään jatkojohto hiirelle 100m matkalle?

Noh ihmisiä askarruttaa erilaiset asiat:
Toiset kysyvät, miksei Mikrobitin juttuihin voi enää luottaa, kun pari viikkoa sitten niihin vielä pystyi.
Toiset taas vaativat vastausta, että miten tehdään 100m jatkojohto hiirelle?

Noh meitä on joka lähtöön ...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. helmikuuta 2007 @ 11:54

Member

2 tuotearviota
_
2. helmikuuta 2007 @ 12:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hienosti pojat pilasitte tämänkin topicin. Ensin lähdetään tyrkyttämään Habua, kun edellisissä viesteissä on annettu faktaa testitulosten muodossa laserhiirten ongelmista. Tämäkään ei vielä näemmän riittänyt, vaan nyt on käsitelty jo virtalähteet ja usb-jatkojohdotkin.

Lopettakaa nyt, en sano että "ajoissa", koska se on jo myöhäistä.

Ja mitä topiciin tulee, kannattaa lukea testitulokset täältä ja Deathadderin osalta täältä, ENNEN kuin lähtee esittämään omia/mikrobitin keksittyjä "faktoja".

#afterdawn.com @quakenet
jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
2. helmikuuta 2007 @ 12:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti umpSh:
Ja mitä topiciin tulee, kannattaa lukea testitulokset täältä ja Deathadderin osalta täältä, ENNEN kuin lähtee esittämään omia/mikrobitin keksittyjä "faktoja".

No, tämä kiteyttääkin täysin sen mitä ajoin takaa hiirissä ja siinä miksi niihin laasereihin ei kannata sortua...
Faktat on pelissä ja niihin on tyytyminen!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. helmikuuta 2007 @ 12:21

Kallutus
Suspended due to non-functional email address
_
2. helmikuuta 2007 @ 12:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei jumala*ta :D

deahtradder suorastaan jyrää :D

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. helmikuuta 2007 @ 12:27

Haklaa
Junior Member
_
2. helmikuuta 2007 @ 12:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No niin, kaupasta taitaa lähteä kotiin tuo Razerin deathadder ja Ulti-mat original. Onko hyvä paketti? Toivottavasti porukat ei nyt ala tästäkin riiteleen...
apilas
Suspended permanently
_
2. helmikuuta 2007 @ 12:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Riiteleen? No eipä tässä ole mitään syytä ruveta riitelemään. Hyviä vaihtoehtoja on paljon ja tuossa valitsemassasi Razerissa on kaikki mitä kunnon pelihiiressä tulee ollakin mm. suorituskykyä, tarkkuutta, johto jne. Eli kaikin puolin hyvä vaihtoehto.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. helmikuuta 2007 @ 12:45

Member

2 tuotearviota
_
2. helmikuuta 2007 @ 12:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mattoa kannattaa luonnollisesti kokeilla, mikäli siihen vain mahdollisuus tarjoutuu. Itse olen ehkä pikkuhiljaa kallistumassa Ulti-matin Silver Editionin puolelle Originalin sijasta. Tämä ei ole aivan yhtä liukas, vaan liikkeitä pystyy kontrolloimaan helpommin.

Jos puolestaan pitää mahdollisimman kitkattomasta matosta, on Original paras valinta. Mutta kokeilemallahan oman mielipiteen voi parhaiten muodostaa. Kuten MouseScoresta selviää, myöskään MX518 ei ole huono valinta, mikäli se tuntuu kädessä paremmalta.

#afterdawn.com @quakenet
apilas
Suspended permanently
_
2. helmikuuta 2007 @ 13:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo ja loppupeleissä vasta pelatessa sen tuntee onko hiiri oikeasti hyvä vai ei. Kaupassa voi toki "hipelöidä" hiirtä, mutta tosiaan se ero selviää sitten kotona kun omalla pöydällä rupeaa pelaamaan.

Valitettavaa onkin, ettei hiiriä saa kotiin testattavaksi. Kaupassahan on monesti mahdollisuus kokeilla hiirtä, ehkä jopa oikein pelissä, mutta harvemmin siellä sitä tuntumaa saa.
Kallutus
Suspended due to non-functional email address
_
2. helmikuuta 2007 @ 16:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itselläni on mx518 ja tuntuu "taivaalliselta" :D
Hellepaa
Junior Member

1 tuotearvio
_
18. maaliskuuta 2007 @ 08:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsekin taidan ostaa DeathAdderin ja Ulti-mat originalin. http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/55730
Kannattaakohan se tuolta elektronista ostaa ja pääseeköhän sen myymälässä kokeilemaan hiirtä?
thtorsten
Senior Member

1 tuotearvio
_
18. maaliskuuta 2007 @ 08:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
osta mielummin Jimms Pc Storesta... Elektronia on haukuttu pitkista lahetysaioista ja surkeasta palvelusta
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
18. maaliskuuta 2007 @ 09:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tilasin elektronilta keskiviikkona ja maanantaina sain hakea postista.

Hellepaa
Junior Member

1 tuotearvio
_
18. maaliskuuta 2007 @ 12:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
osta mielummin Jimms Pc Storesta... Elektronia on haukuttu pitkista lahetysaioista ja surkeasta palvelusta

Mutta kai sen voi elektronistakin hankkia, kun myymälästä hakee?
...tolla Jimms Pc storellakin on myymälä hesas, kysymys kuuluukin kumpi liike?
Senior Member

15 tuotearviota
_
18. maaliskuuta 2007 @ 12:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itse kyllä hakisin jimmsistä...sieltä ostin omanikin (tosin postitse) mutta paikka tuntuu luotettavammalta kuin elektroni

1337 viestiä kirjoitettu 31.3 2008
jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
19. maaliskuuta 2007 @ 05:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti CoB92:
itse kyllä hakisin jimmsistä...sieltä ostin omanikin (tosin postitse) mutta paikka tuntuu luotettavammalta kuin elektroni

Postilla tilatessa jimmssin palvelun taso on todella syvältä ja poikittain että en ihan helposti alkaisi sitä kehumaan..
Senior Member

1 tuotearvio
_
19. maaliskuuta 2007 @ 06:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt olen kyllä jartarin kanssa eri mieltä. Ainakin omalla kohdalla on jimmsiltä tilatessa toiminut palvelu ihan oikein. Ja olen sieltä useamman paketin jo tilannut.

lol
jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
19. maaliskuuta 2007 @ 10:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti smaga:
Nyt olen kyllä jartarin kanssa eri mieltä. Ainakin omalla kohdalla on jimmsiltä tilatessa toiminut palvelu ihan oikein. Ja olen sieltä useamman paketin jo tilannut.

Omia kokemuksia kahdesta tilauksesta. Eivät vastanneet puheluihin. Eivät vastanneet sähköposteihin muuta kuin viikon viiveellä. Osia tyrkytettiin minulle kuukausi tilauksesta vaikka olin sen jo perunut aikoja sitten koska osia ei vaan ruvennut näkymään...
Netti on pullollaan jimmssin postimyynti valituksia.
Demus
Member
_
19. maaliskuuta 2007 @ 10:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen sen verran oldschool, että pyrin aina ostamaan siten, että pääsen itse hakemaan tuotteet (eli lähellä olevista kaupoista). Ei tarvitse postimaksuja maksella ja ongelmatapauksissa voi aina kävellä tiskille ja hoitaa asiansa myyjän kanssa.

Tähän ehkä auttaa se, että asun Tampereella, missä on monta eri liikettä (Verkkokauppa, Bdog, Tietoasema jne.). Pienimmillä paikkakunnilla tämä on tietysti ongelmallisempaa.

...eli oli se sitten Jimmssi taikka Verkkokauppa livenä saa aina parempaa palvelua.
Member

1 tuotearvio
_
19. maaliskuuta 2007 @ 10:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Omia kokemuksia kahdesta tilauksesta. Eivät vastanneet puheluihin. Eivät vastanneet sähköposteihin muuta kuin viikon viiveellä. Osia tyrkytettiin minulle kuukausi tilauksesta vaikka olin sen jo perunut aikoja sitten koska osia ei vaan ruvennut näkymään...
Netti on pullollaan jimmssin postimyynti valituksia.
Itsellänikin on todella huonoja kokemuksia jimmsistä, kun olen jotain tilannut. Kerran kesti jotain 2-3kk, että sain sieltä ilmoituksen tavarasta jonka olin tilannut. No, aivan sama, olin tilannut tuotteen jo aikoja sitten muualta. En edes jaksanut ilmoittaa, etten tahdo sitä tuotetta. Sitten vielä kun heidän sivujen mukaan sitä tuotetta oli siellä jo aikoja sitten ja oli ollut useamman kertaa tuon 2kk aikana. Jos heitä kiinnostaa noin vähän myydä minulle jotain tuotetta niin haen mielelläni muualta.

Myös minkäännäköistä tyytyväisyystakuuta ei tunnu osilla olevan. Senkin sain kerran kokea karvaasti.

Jimms oli minusta ihan hyvä paikka joskus muutama vuosi takaperin. Käytin sitä melkein aina ja sain hyvää palvelua. Tuntuisi, että palvelu on huonontunut liikkeen kasvamisen myötä ja nykyään olen käyttänytkin jimmssiä koko ajan harvemmin ja harvemmin. En silti sanoisi jimmssiä aivan surkeaksi. Kyllä se jollain tavalla vielä pelaa se palvelukin, varsinkin jos menee paikan päälle. Sieltä myös saa joskus jotain osia mitä ei saa helposti muualta ja joidenkin osien hinta/laatu on ihan ok. Tosin tuntuu, että se hinta/laatukin olisi huonontunut vuosien saatossa.

Core 2 Duo E4300@3,0ghz | 4gb DDR800 | Palit GTX260 | Asus P5Q
Mainos
_
__

_
Member

4 tuotearviota
_
19. maaliskuuta 2007 @ 11:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä' hiiriin ja niiden mattoihin tulee, itelläni on MX1000 ja kirjotusalustasta leikattu palanen. Hyvin toimii.

Ja Demuksen kanssa samaa käytäntöä suosin mitä osien ostamiseen tulee.

AsRock Z68 Extreme4|| Intel i5 2500K || 2*4Gb DDR3 1600mhz || Nvidia GTX 780 OC || 1TB 7200 HDD || Corsair TX 650W

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. maaliskuuta 2007 @ 11:06

Sivu:<123>
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > hiiri + hiirimatto

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy