User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 10:01
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > iso pelit toimimaan
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Iso pelit toimimaan
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<123>
GTATokola
Newbie
_
3. toukokuuta 2007 @ 13:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu.. :)

Kaikki on reilassa.. Uusin firewire on käytössä :)

Suurimmat kiitokset kaikille auttajille!

Anttu Tokola

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. toukokuuta 2007 @ 15:09

Junior Member

1 tuotearvio
_
24. kesäkuuta 2007 @ 11:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
moi
mul psp fw 3.10oe-a'
ja mä en saa mitään .iso pelej toimimaan.. umd on kelkassa..
drabonball shin budokai ei toimi, ja sit metal gear solid po ei toimi.
voisko joku ystävällisesti laittaa vaikka omansa recovery menun asetukset? koska niissä saattaa olla mulla vikaa, vaikka oonkin niitä aika paljon säätänyt.. tai sitten varmuuskopiot ovat vain viallisia :(
MINULLE SIIS TULEE KOKO AIKA 80020148 error

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. kesäkuuta 2007 @ 23:13

abyss91
Member
_
25. kesäkuuta 2007 @ 09:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla taas on fw 3.40 oe-a ja 4GB muistikortti. Miten saan isopelit toimimaan? Muunsin tavallisen .ison .cso-muotoon. Millaiset asetukset pitää olla, että isot toimisivat?

Olen kokeillut .cso-tiedostojen laittamista melkein kaikkialle... Myös recovery-asetuksien kanssa olen säätänyt melko paljon. Mitähän tämän kanssa pitäisi tehdä että toimisi. Sisällä on Daxter-levy. Kun laitan .ison/.cson E:\ISO\PELIN_NIMI kansioon, Game valikossa näkyy vain Corrupted Data... Mitä tehdä?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. kesäkuuta 2007 @ 14:49

mikueli
Member

9 tuotearviota
_
26. kesäkuuta 2007 @ 08:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti abyss91:
Mulla taas on fw 3.40 oe-a ja 4GB muistikortti. Miten saan isopelit toimimaan? Muunsin tavallisen .ison .cso-muotoon. Millaiset asetukset pitää olla, että isot toimisivat?

Olen kokeillut .cso-tiedostojen laittamista melkein kaikkialle... Myös recovery-asetuksien kanssa olen säätänyt melko paljon. Mitähän tämän kanssa pitäisi tehdä että toimisi. Sisällä on Daxter-levy. Kun laitan .ison/.cson E:\ISO\PELIN_NIMI kansioon, Game valikossa näkyy vain Corrupted Data... Mitä tehdä?
itse tein ekalla kerralla saman virheen ja vastaus on et pistät sen sinne ilman kansiota

6x tv, 5x pc, 2x psp, xbox360, ps3, wii, 3ds
kännykkänä nokia lumia 920 ja nokia e75 sekä nokia n9 black 16gt
abyss91
Member
_
26. kesäkuuta 2007 @ 19:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Silloin siellä ei näy mitään...

Junior Member

1 tuotearvio
_
26. kesäkuuta 2007 @ 19:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti abyss91:
Silloin siellä ei näy mitään...

kyllä siellä pitäisi näkyä.. jos ei näy luultavasti se .iso/.cso tiedosto on viallinen
abyss91
Member
_
27. kesäkuuta 2007 @ 07:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen tähän mennessä tehnyt isot MagicISOlla ja muuntanut .csoksi Cisolla. Voisiko viallisuus johtua MagicISOsta? Mitä ohjelmaa suosittelette isojen tekemiseen? Olen tähän mennessä testannut vajaata kymmentä peliä. (PAL)

Member
_
27. kesäkuuta 2007 @ 07:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tossa olis yksi opas: http://tonzaraj.arkku.net/phpBB3/viewtopic.php?f=10&t=1097
Ja UMDgen on hyvä, jos haluat esim. muuttaa ISO tiedosto CSO tiedostoksi.

-
abyss91
Member
_
27. kesäkuuta 2007 @ 09:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saako UMDgenillä PSone-peleistä .iso:ja? Siihenhän tässä haen hyvää ohjelmaa.

mikueli
Member

9 tuotearviota
_
27. kesäkuuta 2007 @ 10:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tarkoitatkin siis ps1 pelejä tarvitset siihen popstation ohjelman joka muuntaa sen eboot.pbp tiedostoksi ja sitten pistät sen
x\psp\game\kansion nimi
paikkaan
myös helpompi käyttöinen ohjelma (siinä mielessä että ei tarvitse niitä keys ja base tiedostoja) on icetea, mut tossa pitäs olla vähintään 3.10oe-a

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. kesäkuuta 2007 @ 10:46

abyss91
Member
_
27. kesäkuuta 2007 @ 11:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aaaa..! Olen saanut sellaisen käsityksen, että sekä varmuuskopiot että ps1-pelit toimivat samalla tavalla! No selvisihän tämäkin!!! Kiitoksia paljon! Pitääpä kokeilla. :)

Tarvitsenko muita tiedostoja kuin sen uuden eboot.pbp tiedoston, jotta pelit toimisivat? Tai pitääkö tähän tarkoitukseen recoveryä säätää jotenkin?

LOL nyt peli jo käynnistyy, mutta jää käynnistyttyään mustaan ruutuun...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. kesäkuuta 2007 @ 14:38

mikueli
Member

9 tuotearviota
_
30. kesäkuuta 2007 @ 16:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
milläs ohjelmalla teit ton eboot.pbp tiedoston popstation vai icetea jos teit popstationilla laita se keys.bin tiedosto myös sinne
x/psp/game/kansion nimi
paikkaan, jos ei toiminut ni kokeile jotain toista peliä

abyss91
Member
_
1. heinäkuuta 2007 @ 17:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen käyttänyt IceTeata ja kokeillut viittä eri peliä. Voisiko alkuperäiset ISO-tiedostot olla viallisia? Ne on siis tehty MagicISOlla. Olisiko se ongelma ja olisiko siihen parempaa ohjelmaa?

mikueli
Member

9 tuotearviota
_
1. heinäkuuta 2007 @ 18:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
vika on varmaankin ohjelmassa itsekin kokeilin tehdä powerisolla levystäni .iso tiedoston, mutta ei näyttänyt toimivan edes tietokoneella psx emulaattorilla kokeile productiso tai isoproduct (joku ton tapainen se oli) mut jos löydät sen jostain ni kannattaa olla asetuksien kanssa varovainen meinaa jos pistät ne väärin se heittää sen jälkeen vaan virheraportin kun koitat käynnistää sen ja ei vaikuta mitään, jos poistat sen ja pistät uudestaan(itse poistin koko ohjelman ton takia eikä sitä ole nyt koneella) ohjelman koko on noin 70kt, mut se toimii jos asetukset on oikein(olen nähnyt kaverillani)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. heinäkuuta 2007 @ 18:09

welho190
Newbie
_
2. heinäkuuta 2007 @ 05:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli tässä pientä purtavaa

mulla on psp versio 3.11

miten saisin sen 1.5
mielellään tarkat ohjeet

eikai minun tarvitse ostaa mitän uusia pelejä
mikueli
Member

9 tuotearviota
_
2. heinäkuuta 2007 @ 15:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ekana päivität psp:si 3.50 firmwareen (linkki alla)
http://dl.qj.net/PSP-Firmware-3.50-(Nort...13840/catid/163

sitten käyt ostamassa lumines pelin joka on joko ULES00043(EU) tai ULUS10002(US)

sen jälkeen lataat ton downgraderin (linkki alla)
http://dl.qj.net/dl.php?fid=13978
ja sieltä pitäisi löytyä readme, jonka saat suomentaa itse tai pyytää jotakuta muuta tekemään sen.

en ota mitään vastuuta jos hajotat psp:si

abyss91
Member
_
3. heinäkuuta 2007 @ 08:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli latasin tuon ISO Producerin. Ja luonnollisesti sähläsin asetusten kanssa. Sitten kokeilin ladata Alcohol 120. Sainkin sillä osan peleistä pyörimään. Yli puolet sanovat kuitenkin käynnityessään: "The game could not be started. The data is corrupted." Johtuuko tämä Alcoholista vai yksinkertaisesti pelien yhteensopimattomuudesta PSPn kanssa? Olisiko siis ISO Producerilla tehdyt isot voineet pyöriä paremmin? Sain siis toimimaan jotain 4/13...

mikueli
Member

9 tuotearviota
_
3. heinäkuuta 2007 @ 09:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Varmaanki tosta alcohol 120 ohjelmasta kaverini on tehnyt kaikki isot sillä iso producerilla ja kaikki on toiminut ihan hyvin jos sinulla ei ole vähintään 3.10oe-a ni pal pelit ei toimi. Kannattaa päivittää uusimpaan custom firmwareen, joka taitaa olla vielä 3.40oe-a ni saattaa toimia paremmin

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. heinäkuuta 2007 @ 09:28

abyss91
Member
_
3. heinäkuuta 2007 @ 18:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On 3.40oe-a. Palautan järjestelmän ja koetan jos saisin ISO Producerin kuntoon. Kaikki on siis PAL-pelejä...

Sain ISO Producerin toimimaan, mutta en ole saanut yhtään enempää PSone pelejä pyörimään. Muistikortilla kuvake on aivan normaali - siis ei Corrupted - mutta käynnistäessä tulee ilmoitus: "This game cannot be started. The data is corrupted." Apuja/Kokemusta??

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. heinäkuuta 2007 @ 09:29

kalikali
Newbie
_
22. marraskuuta 2007 @ 09:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mun kaveri halus että olisin saanu sille jotenkin varmuuskopiot toimihan psp:ssä. Oon nyt lukenu näistä custom firmiksistä ja Devhookeista. Minun mielestä näyttää siltä että toi 3.40 OE-A olis helpompi asentaa ku toi Devhookki. Mulla on jo noitten tarvittavat tiedot koneella. Elikkä nyt kirjotan tähän mitä oon aikomasa tehä. Sanokaa jos jotain täs menee pieleen, sillä sitten kaverin psp on entinen:

Ekaks alennetaan kaverin 3.71 firmiksestä 1.5 firmikseen. Sitten siirrän sen 3.40 OE-A:n oeupdmaker ja oeupdmaker% kansiot sinne GAME kansioon. Sitten pitäis kopsata ne 150.PBP ja 340.PBP tiedostot sinne oeupdmaker kansioon. Sitte sieltä GAME kansiosta pitäis löytyä psp:ssä joku ohjelma. Se pitäis suorittaa ja ohjelma tekis sinne DATA.DXAR tiedoston. Sitte aioin siirtää nämä kansiot kans sinne GAME kansioon: 340oeflasher ja 340oeflasher%. Sitte mä siirrän sen DATA.DXAR tiedoston sinne 340oeflasher kansioon. Sitte mä runnaan sieltä asennusohjelman.

Virheitä? Kiitos.
abyss91
Member
_
22. marraskuuta 2007 @ 11:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eiköhän toi oo ihan oikein. Upgraderin kanssa tulevat ohjeet on ihan täydelliset ja niitä tarkasti noudattamalla ei käy kuinkaan. :D Ja toi oli musta aivan niiden ohjeiden mukanen...

kalikali
Newbie
_
22. marraskuuta 2007 @ 14:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo kiitosta. Huomenna sitte kokeillaan. :)
kalikali
Newbie
_
15. maaliskuuta 2008 @ 20:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asennus stoppas alentamiseen. Kaverilla on 3.90 firmis. Saako sitä millään muulla kuin Pandora akulla alennettua 1.50?
Senior Member

1 tuotearvio
_
16. maaliskuuta 2008 @ 13:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pandora on ainoa keino ja se asentaa suoraan 3.71 M33 eli sillä lailla.
Mainos
_
__

_
Junior Member
_
18. maaliskuuta 2008 @ 21:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Selittäkääpäs mikä tämä pandora akku oikein on. Olen nimittäin tyhmä.

Sivu:<123>
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > iso pelit toimimaan

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy