uusi kone vai pelkkä komponenttien päivitys?
|
|
thtorsten
Senior Member
1 tuotearvio
|
20. helmikuuta 2007 @ 11:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. helmikuuta 2007 @ 11:40
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
20. helmikuuta 2007 @ 14:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Kerroppa joku DX9 peli jossa nyky prossut rajoittavat kuvan laatua.
Kuvan laatua tuskin rajoittaa mikään muu kuin näyttö ;) , mutta mitä olen foorumia lukenut, niin esim. 3Dmark:ia ajellessa prossut jää 8800GTX:lle pullonkaulaksi vähintäänkin vakiokelloilla. Kova peli, eihän se muuta tarkoita.
Antec P180B, Asus P5K, Intel Q9550 @ 3.6GHz, Ati HD 6950, WD 320GB&2TB, Samsung 2x1TB&750Gt, 8192Mb DDR2 800MHz, Creative X-FI Platinium, Sennheiser HD-555, Behringer Truth B2030 Aktiivit, M-Audio Fast Track Pro.
|
widetrak
Suspended due to non-functional email address
|
20. helmikuuta 2007 @ 14:45 |
Linkki tähän viestiin
|
voisitte jättää jo ne kuvanlaavut ja ruveta hjelpaamaan
vai olisko parempi vaihtoehto sonata II?
mukana antecin virtalähde
48ampeeria?
isompi koppa kuin p180?
|
jartar
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
20. helmikuuta 2007 @ 15:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti widetrak: voisitte jättää jo ne kuvanlaavut ja ruveta hjelpaamaan
vai olisko parempi vaihtoehto sonata II?
mukana antecin virtalähde
48ampeeria?
En tiedä mistä arvot nuo amppeeri luvut mutta niissä ei ole mitään järkeä.
Ellet konetta ole ostamassa kuukauden sisään niin kaikki suunnittelut turhia sillä tilanteet voivat muuttua päälaelleen viikossa.
Kysy sitten kun tarvetta tai kysyt turhaan.
Ja jos kaksi kuukautta odottelet että socket 939 prossujen hinnat laskevat niin ei niitä tarvi ostaa ollenkaan X2 versioina sillä et niitä taatusti löydä kun tälläkin hetkellä niitä löytyy todella niukasti.
Tietokone + Chord Hugo + Grado GS2000e = heaven
|
widetrak
|
20. helmikuuta 2007 @ 15:41 |
Linkki tähän viestiin
|
no eikös siinä antecin powerissa ole 3 +12 voltin linjaa?
ja yhdessä linjassa 16a eli kun ne lasketaan yhteen niin saadaan 48a?
tai sitten tuli esille väärä poweri kuin tuossa kotelossa on..
ja jos ei x2 prossuja löydy niin sitten tyydytään a64 fx prossuihin kunnes niiden hinta putoaa...nyt ovat turhan kalliita
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. helmikuuta 2007 @ 15:43
|
Member
|
20. helmikuuta 2007 @ 16:02 |
Linkki tähän viestiin
|
widetrak: Yleensä mitä powerista ensimmäisenä katsotaan on watti määrä (W), esim. 300 W; 350 W; 400W; 550W jne.
|
jartar
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
20. helmikuuta 2007 @ 16:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti widetrak: no eikös siinä antecin powerissa ole 3 +12 voltin linjaa?
ja yhdessä linjassa 16a eli kun ne lasketaan yhteen niin saadaan 48a?
tai sitten tuli esille väärä poweri kuin tuossa kotelossa on..
ja jos ei x2 prossuja löydy niin sitten tyydytään a64 fx prossuihin kunnes niiden hinta putoaa...nyt ovat turhan kalliita
FX prossujen hinnat eivät koskaan laske siedettävälle tasolle.
Ne poistuvat markkinoilta ennen sitä. Ja linjojen tehoja ei voi laskea yhteen. Tässäkin tapauksessa puhutaan yksittäisten linjojen maksimi tehoista. Jos yhtä linjaa kuormitetaan 16A verran niin ei muille linjoille riitä välttämättä kuin 1A tehot. En muista mitä tuo poweri antaa 12 volttiin mutta realistinen arvio on 20-25A.
Lainaus: widetrak: Yleensä mitä powerista ensimmäisenä katsotaan on watti määrä (W), esim. 300 W; 350 W; 400W; 550W jne.
12 voltin virtamäärät määrää eikä kokonaistehot.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. helmikuuta 2007 @ 16:31
|
widetrak
|
20. helmikuuta 2007 @ 16:27 |
Linkki tähän viestiin
|
täh?
toisella foorumilla keskusteltiin powerista ja sen +12 voltin linjoista ja joku sanoi että kun on 2 +12 voltin linjaa niin niitten ampeerimäärät lasketaan yhteen
ja saadaan kaksinkertainen ampeerimäärä ja kaikki muutkin olivat samaa mieltä hänen kanssaan ja että watit lasketaan nuitten ampeerien mukaan. että silleen
ja jos puhun ja kaikki muutkin puhuu täyttä paskaa niin neuvoppa että miten tuo menee
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. helmikuuta 2007 @ 16:28
|
jartar
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
20. helmikuuta 2007 @ 16:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti widetrak: täh?
toisella foorumilla keskusteltiin powerista ja sen +12 voltin linjoista ja joku sanoi että kun on 2 +12 voltin linjaa niin niitten ampeerimäärät lasketaan yhteen
ja saadaan kaksinkertainen ampeerimäärä ja kaikki muutkin olivat samaa mieltä hänen kanssaan ja että watit lasketaan nuitten ampeerien mukaan. että silleen
ja jos puhun ja kaikki muutkin puhuu täyttä paskaa niin neuvoppa että miten tuo menee
Edellisessä jutussa jo selitin periaatetta.
Eli nuo ovat tuossa antecin tapauksessa maksimi antotehoja kyseisille linjoille. Se kyllä pystyy mistä tahansa linjasta antaa 16A ulos mutta ei niille toisille linjoille riitä silloin juurikaan mitään tehoa.
Ja minkäs minä sille voin jos toinen foorumi on tyhjänpuhujia ja toisten peesaajia täynnä.
Annetaanpa sitten ihan fysiikan kaava millä lasketaan teho.
Eli virta x jännite = teho
eli tässä tapauksessa
48A x 12V = 576 wattia
Mietippä ihan siitä onko mahdollista....
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. helmikuuta 2007 @ 16:38
|
widetrak
|
20. helmikuuta 2007 @ 17:06 |
Linkki tähän viestiin
|
...
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. syyskuuta 2007 @ 19:14
|
Cosmo78
Member
|
20. helmikuuta 2007 @ 17:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos tässä nyt puhutaan Antecin 450W Smartpower 2.0 jollainen tulee sonata II kotelon mukana niin sen linjat ovat
+3,3V 32A
+5V 30A
+12V1 15A
+12V2 17A
+5V SB 2A
-12V 0,3A
ja yhdistetyt tehot
* +5V, +12V1, 12V2 and +3.3V maximum output: 410 Watts max
* +5V and +3.3V combined output: 150Watts
kumma miten tuollaiset tiedot löytyvätkään valmistajan sivuilta...
Lainaus: ja jos ei x2 prossuja löydy niin sitten tyydytään a64 fx prossuihin kunnes niiden hinta putoaa...nyt ovat turhan kalliit.
FX prossujen hinnat eivät koskaan laske siedettävälle tasolle.
Ne poistuvat markkinoilta ennen sitä
Onneksi on vielä kolmaskin vaihtoehto, Opteronit .
niissä on aika siedettävät hinnat, eivätkä katoa markkinoilta yhtä nopeasti kuin Athlon64 X2 versiot.
Dual Core Opteroneista 939 kantaaan sopivat 165,170,175 ja 180.
jos emolevy tukee X2 4800+ prossua niin silloin pitäisi noidenkin toimia siinä vaikkei emolevyn tiedoissa Opteroneja mainittaisikaan.
|
jartar
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
20. helmikuuta 2007 @ 17:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Jos tässä nyt puhutaan Antecin 450W Smartpower 2.0 jollainen tulee sonata II kotelon mukana niin sen linjat ovat
+3,3V 32A
+5V 30A
+12V1 15A
+12V2 17A
+5V SB 2A
-12V 0,3A
ja yhdistetyt tehot
* +5V, +12V1, 12V2 and +3.3V maximum output: 410 Watts max
* +5V and +3.3V combined output: 150Watts
Eli tuon perusteella 12 voltin linjaan antaa tehoa noin 22A.
Lainaus: kuka nuo on kirjottanu? =)
en halua mitenkään loukata ketään mutta hassua tuo on
Eli sinunkin suurta huviasi on kaivella vuosia vanhoja viestejä.
Kyseisen seasonicin kohdalla yhteen laskettu teho on ihan oikea.
Yleensä se ei kuitenkaan sitä ole.
Ja kyseisenä vuonna en ehkä ole ollut ihan yhtä hyvin perillä asioista mutta mitä sitten?
Hommaisit sinäkin elämän.
Saatko sää tästä oikeastikkin jotain kiksejä vai?
Ellet usko juttuani niin se ei ole minulta pois.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. helmikuuta 2007 @ 17:33
|
KustaaIII
Member
|
20. helmikuuta 2007 @ 18:18 |
Linkki tähän viestiin
|
WIDETRAK HP:n sivulta ->pöytäkoneet, yläreunassa hakupalkki laita siihen konees malli(mulla t3149.fi). Sitte pitäs löytyä "Ohjelmisto ja ajuripäivitykset" klikkaat sitä, valitset käyttiksen, ja sitte aukee lista mahdollisista päivityksistä. Sitte vaan lataat tiedoston omalle kooneelle ja ajat.
Ei muuten helpolla enää löydä s939 X2 prossua joskus(about 2vko sitte) katoin 20 nettikauppaa enkä löytäny. Omani tilasin Surma-aho.com eikä sieläkään nyt ollu saatavilla kuin x2 3800+ mutta ei tiä vaikka vielä tulis 4200+ tai 4600+ kun eivät ole listasta poistaneet.
Joku täälä sano että Opteron vois toimia mutta en tiä siitä ku tuo emo on "OEM manufactured for HP". Ei oo HP:n sivulla mainittu Opteronia eikä myöskään MSI:n sivulla mainita tolla piirisarjalla Opteron-tukea.
MSI:n sivulla pelkästään Athlonit mainittu.
Intel E7400 / Asus P5QL Pro / 3Gb 8ooMhz / HD 5770 / NeoHe 430W / Acase XClio2 kotelossa
|
jartar
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
20. helmikuuta 2007 @ 18:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti KustaaIII: Joku täälä sano että Opteron vois toimia mutta en tiä siitä ku tuo emo on "OEM manufactured for HP". Ei oo HP:n sivulla mainittu Opteronia eikä myöskään MSI:n sivulla mainita tolla piirisarjalla Opteron-tukea.
MSI:n sivulla pelkästään Athlonit mainittu.
Opteron tuki jätetään usein mainitsematta vaikka ne toimisivatkin. Johtuen siitä että niitä ei virallisesti ole tarkoitettu tavallisille käyttäjille vaan serveri koneisiin.
Mutta noita opteroneita voi vielä vähän aikaa saadakkin. Mutta se on eri asia kauanko. Ja lisäksi niiden hinnat on kalliita kellotaajuuksiin nähden...
|
apilas
Suspended permanently
|
21. helmikuuta 2007 @ 06:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jartar: Eli sinunkin suurta huviasi on kaivella vuosia vanhoja viestejä.
Ei varmasti tuota nautintoa Widetrak:lle tai kenellekään muulle, että kaivelee vanhoja viestejä. Siinä hän tekee kuitenkin oikein, että kyseenalaistaa asiantuntemuksesi, jos kerran puhut mitä sattuu.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jartar: Ja kyseisenä vuonna en ehkä ole ollut ihan yhtä hyvin perillä asioista mutta mitä sitten?
No nythän sen tässä sitten itse vastaatkin, että miksi niitä vastauksia kyseenalaistetaan. Mistäs lukiat tietävät, että tänä vuonna sitten oletkin perillä asioista?
Eli toisin sanoen sitä sitten, että mitenköhän luotettavia nuo sinun neuvosi täällä ovat, kun ne tuntuvat muuttuvan vähän joka asiassa? Ja voit olla kuule 100% varma siitä, että se ei tuo nautintoa kenellekään huomata, että joku säännöllisesti vastaileva kaveri, ei ole aina ihan perillä asioista. Täytyy vaan toivoa, etteivät lukijat luule, että jokainen vaihtaa täällä mielipiteitä yhtä tiuhaan kuin sinä jartar.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jartar: Ellet usko juttuani niin se ei ole minulta pois.
Ei varmasti sinulta, mutta entäs niiltä "noobie" tyypeiltä, jotka luottavat, että täällä säännöllisesti "neuvovat" kaverit tietävät mitä tekevät? Heiltä se voi olla pois! Ja pahimmassa tapauksessa se maksaa heille ylimääräistä rahaa.
Pointtini on, että kuka tahansa tänne palstalle vastaakaan niin kantaa myös vastuunsa neuvomistaan asioista. Olkoon jokin asia vaikka 10 vuotta vanha, mutta jos uskoo tietävänsä asian, josta täällä puhuu, niin siitä vastauksesta on kannettava myös vastuunsa.
Esimerkki, jos joku kyseenalaistaa miksi olen neuvonut prossuksi pelikoneeseen E6400:n niin voin todellakin perustella sen, vaikka sitten 5 vuoden päästä!
7900GTO 512mb T.S.A SANCTI
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. helmikuuta 2007 @ 06:46
|
jartar
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
21. helmikuuta 2007 @ 09:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: No nythän sen tässä sitten itse vastaatkin, että miksi niitä vastauksia kyseenalaistetaan. Mistäs lukiat tietävät, että tänä vuonna sitten oletkin perillä asioista?
Eli toisin sanoen sitä sitten, että mitenköhän luotettavia nuo sinun neuvosi täällä ovat, kun ne tuntuvat muuttuvan vähän joka asiassa? Ja voit olla kuule 100% varma siitä, että se ei tuo nautintoa kenellekään huomata, että joku säännöllisesti vastaileva kaveri, ei ole aina ihan perillä asioista. Täytyy vaan toivoa, etteivät lukijat luule, että jokainen vaihtaa täällä mielipiteitä yhtä tiuhaan kuin sinä jartar.
Yllättäen apilas. Sua taas naurattaa... Pointti on siinä että jos olen väärässä niin selitä miksi olen väärässä. Amerikan tyyliä on että mennään likaisen pelin kautta ja sanotaan että ha-haa. Et ole oikeassa koska olit silloin kauan aikaa sitten väärässä.
Tälläisen ajattelutavan henkilöt ovat rikos ihmiskuntaa vastaan koska eivät ymmärrä sellaista tärkeää asiaa kuin kehitys.
Ja jos oikeasti joku voi täälläkin sanoa että on aina oikeassa niin ansaitsee suoraan banaani hatun päähän. Se kun ei ole mahdollista.
Lainaus:
Ei varmasti sinulta, mutta entäs niiltä "noobie" tyypeiltä, jotka luottavat, että täällä säännöllisesti "neuvovat" kaverit tietävät mitä tekevät? Heiltä se voi olla pois! Ja pahimmassa tapauksessa se maksaa heille ylimääräistä rahaa.
Kerro missä kohtaa olen väärässä tässä ketjussa.
Nyt ne faktat kehiin ja perusteluita! Muuten ikuisesti hiljaa tässä ketjussa!
Lainaus: Esimerkki, jos joku kyseenalaistaa miksi olen neuvonut prossuksi pelikoneeseen E6400:n niin voin todellakin perustella sen, vaikka sitten 5 vuoden päästä!
Sinun jutut on tyrmätty jo sata kertaa täällä. Siksi en usko että kukaan kunnioittaa yhtään mielipiteitäsi. Se että monesti jankkaat tappiin asti samoja asioita ja perustat väitteesi siihen että minä olen oikeassa etkä huomioi toisia ajatuksia ei tarkoita että olisit oikeassa. Se vaan tekee sinusta erittäin epäluotettavan.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. helmikuuta 2007 @ 09:27
|
apilas
Suspended permanently
|
21. helmikuuta 2007 @ 10:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jartar: Eli sinunkin suurta huviasi on kaivella vuosia vanhoja viestejä.
Mitäs viittasit tuolla vastauksella Widetrakille minuun. Olisin muuten ollut puuttumatta tähän topic:iin.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jartar: Sua taas naurattaa...
Voin taata sen, että ei kuule tämä asia naurata yhtään.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jartar: Se että monesti jankkaat tappiin asti samoja asioita
Tottakai jankkaan. Miten monta kertaa olenkaan ehdoittanut esim. 1000? budjetin pelikoneeseen E6400 prossua näiden viimeisten 4 kuukauden ajan. Aina näihin päiviin asti kunnes tuo E4300 ilmestyi. Sen jälkeen on ollut kaksi todella hyvää vaihtoehtoa hinta/laatu suhteeltaan prossuksi pelikoneeseen.
Vai meinaatko, että minunkin olisi aika alkaa vaihtelemaan mielipiteitä sen mukaan millä jalalla satun nousemaan aamulla sängystä. Tuskinpa vain! Siihenhän neuvot nimen omaan perustuvat, että kun neuvon tänään tätä kaveria näin niin myös huomenna seuraava kaveri saa samat neuvot eikä päinvastoin.
Esimerkiksi otetaas tuo E6400 prossu: Viime syksynä kun kokosin itselleni konetta niin kolme atk-myyjää sanoi ja luin muutamista lehdistä sekä myös täältä palstalta, että tuo E6400 on ehdottomasti paras hinta/laatu suhteen omaava prossu. En ymmärrä miksi sitten minun olisi pitänyt ehdoittaa muille täällä palstalla jotain muuta prossua? Tai, että olisin joka toiselle ehdoittanut E6600:sta ja joka toiselle E6400:sta?
Ja budjetti ei muuta sitä tosiasiaa miksikään, että pelikäytössä E6400 vs E6600 ero on olematon. Vaikka budjetti olisi sata miljoonaa euroa niin noiden prossujen erot eivät muutu miksikään niiden hintaeron ollessa sama eli 100?. Tilanne olisi muuttunut heti, jos noiden kyseisten prossujen hintaero olisikin kaventunut vaikka vain 40?:oon! Sitten olisi voinut alkaa ehdoittamaankin tuota E6600 prossua.
Ja kun puhut luottamuksesta niin sekö sitten lisää luottamusta, että tänään neuvon tätä ja huomen tota? Eli lukioille tulisi sellainen kuva, että tuo mieshän heittää arvalla mitä se neuvoo.
Kyllähän se on niin, että tuollainen arvalla heitto vähentää luottamusta.
|
jartar
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
21. helmikuuta 2007 @ 10:26 |
Linkki tähän viestiin
|
@apilas
Et sitten pystynyt kyseenalaistamaan tietoani.
Palaa siis aiheeseen! Kukaan ei pyytänyt sinulta mitään c2d selostusta.
OT seis!
|
apilas
Suspended permanently
|
21. helmikuuta 2007 @ 10:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jartar: Et sitten pystynyt kyseenalaistamaan tietoani.
Widetrak teki sen jo!
|
jartar
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
21. helmikuuta 2007 @ 10:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Widetrak teki sen jo!
Kerro miksi olen väärässä. Jos et sinä tai joku muu siihen pysty niin siihen asti olen oikeassa.
Se että olen joskus ollut eri mieltä ei muuta nyky tilannetta.
Olin pienenä sitä mieltä että tarzan on maailman kovin jätkä mutta en enää. Niin ne asiat muuttuu.
Nyt kovaa faktaa minua vastaan!!!!
Muuten, voit lopettaa tämän ketjun tähän.
|
widetrak
|
21. helmikuuta 2007 @ 11:53 |
Linkki tähän viestiin
|
...
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. syyskuuta 2007 @ 19:13
|
jartar
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
21. helmikuuta 2007 @ 14:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: nyt kun osuit omaan nilkkaasi niin häpeät kyll mä sen tiedän
eli kannattee olla täällä ad:ssä vähän kohteliaanpi ja ihmisten lailla niin ei tarvi nöyryyttää lopussa itseään
tos kun mä ehdotin jotain niin sä olit heti kimpussa eli sä yrität keksiä aina jotain että saisit mollata ihmisiä
Paitsi etten ollut väärässä tässä ketjussa. Ja ihminen joka kaivaa minusta törkyä vuosien takaa osoittaa vaan oman pienuutensa.
Tyylini ei ole mollaaminen vaan sanon asiat suoraan enkä kiertele. Olen todellisessakin maailmassa samanlainen. Minkäs ihminen luonnolleen voi.
|
apilas
Suspended permanently
|
21. helmikuuta 2007 @ 15:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jartar: kaivaa minusta törkyä vuosien takaa
Siis onko tämäkin vastauksesi esim. ensi vuonna törkyä? Ja yleensäkin, miten niin nämä neuvot täällä AD:ssa ovat hetken kuluttua törkyä?
Siis täällähän on kahdenlaisia henkilöitä. Toiset pyytävät neuvoa ja toiset vastaavat parhaansa mukaan. En ymmärrä miten nuo kysymykset tai vastaukset muuttuvat täällä ajan myötä törkyksi?
Sen todella ymmärrän, että vimmastuuhan sitä rauhallisempi kaverikin, kun huomaa, että on tullut pussitetuksi. Eli kun ensin suureen ääneen kailotetaan täällä jotain tiettyä asiaa tai ominaisuutta ja hetken päästä huomataankin, että kaveri on muuttanutkin mielipidettään aivan päinvastaiseksi.
|
jartar
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
21. helmikuuta 2007 @ 15:44 |
Linkki tähän viestiin
|
@apilas
4 viesti tähän ketjuun etkä ole saanut mitään aiheeseen liittyvää kirjoitettua.
L-O-P-E-T-A!!!
|
Mainos
|
  |
|
widetrak
|
21. helmikuuta 2007 @ 17:05 |
Linkki tähän viestiin
|
hei kuulkaas
alun perin kysyin että miten toi homma menee niin ei tullut kunnollista vastausta...
15a+17a eikös se ole se 32 amperia eikä 22a?...
en oikein nyt kässää.vai miten se lasketaan?...
eli mikä virtalähe olis sopiva pyörittämän tätä kokoonpanoa?...
intel core 2 duo e6600...
2gt 800 mhz ddr2...
8600 ultra/8800 gts/gtx...
1 kovo...
p5b/abit ab9...
cd asema...
?????...
ja lopuksi...
ei ihminen omalle luonteelleen mitään voi...jartar sanoo asiat suoraan eikä ruveta kiemurtelemaan kuin käärme kivikossa...
ja apilaskin on tuon luontonen että hän töpöttää melkein kokoajan 79000000000000000000000 ggttoo:sta :)...sigussakaan ei mitään muuta vois olla :)...heh
ja minä olen sen luontonen kuin olen ei sitä itse huomaa...jauhan tyhjää kokoajan ja kyselen turhia......elämä on
EDIT
tukeeko toi minun emo sitten tota opteronia?onko se hyvä pelikäytössä?parempi kuin x2?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. syyskuuta 2007 @ 18:52
|