User Käyttäjä Salasana  

lauantai 15.11.2025 / 02:51
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > mistää windows xpeetä päivittää windows vistaksi?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mistää Windows XPeetä päivittää Windows Vistaksi?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
Senior Member
_
18. maaliskuuta 2007 @ 17:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oho niin joo, mut mä sanoin siihen vaan että se poistaa nykyisen teeman sitten joten huomautin siitä vain varoituksella
henkettu
Account closed as per user's own request
_
18. maaliskuuta 2007 @ 18:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei se sitä poista.. Ottaa vaan ton teeman. Ei se pyöreä alapalkkijuttu ollut mikään teema, vaan joku applicationi.
Santtu100
Suspended permanently
_
19. maaliskuuta 2007 @ 08:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ok.
Santtu100
Suspended permanently
_
19. maaliskuuta 2007 @ 09:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja kummankoha mä noist lataan tähä koneelle? Molemmatko?
Santtu100
Suspended permanently
_
19. maaliskuuta 2007 @ 09:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä tahon vaa teemaohjelman jolla saa sen teeman ja suomenkielinen sen pitää olla! Ja vaihaakohan toi ees koneen kieltä? Haluun pitää suomi kielenä koneen
Santtu100
Suspended permanently
_
19. maaliskuuta 2007 @ 09:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikk mikä mun pitäis ottaa noist teema ohjelmoista?
Santtu100
Suspended permanently
_
19. maaliskuuta 2007 @ 09:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikk häh? Ok otetaan sit toi THEMEMANAGER vaikk on eri kieline
Mainos
_
__

_
pkaksp
Moderator
_
19. maaliskuuta 2007 @ 09:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eiköhän tämä ollut sitten tässä.
Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > mistää windows xpeetä päivittää windows vistaksi?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy