millanes näyttis?
|
|
Junior Member
|
19. maaliskuuta 2007 @ 08:26 |
Linkki tähän viestiin
|
okkei kiitoksia taidanpa sit ostaa näillä näkymin ton GF 7600GS 256Mb =)
Intel Pentium 4 540 (Prescott) 3,2GHz LGA775
NVIDIA GeForce 6600
1,5GB RAM
Seagate 200Gt & Seagate 80Gt
|
widetrak
Suspended due to non-functional email address
|
19. maaliskuuta 2007 @ 11:17 |
Linkki tähän viestiin
|
hei odotas vähän
jos et pelaa niin eikö se olisi sama asia kuin pitäisit sen 6600 256mb etkä ostaisi mitään 7600 gs...
sillä tuo nv6600 toimii mainiosti normaalikäytössä....
itse en kyllä heittäisi 100e hukkaan jonku turhan päivityksen takia..
omasta mielestäni säästä 60e osta intel core 2 duo e4300 hintaan 160e.
sillä on enemmän merkitystä normaalikäytössä kuin näytönohjaimella
eli tee niinkuin neuvon ettet kadu myöhemmin...
sillä toi sun prossus on suunnilleen saman tasoinen kuin athlon 64 3200+
ja toi e4300 on saman tasoinen kuin x2 4400+ mutta ei se mitään sillä tuo omaa hurjan kellotuspotentiaalin voit kellottaa sen niin korkealle että se pieksee (melkein) kaikki amd tämänhetkiset prossut...
(vakiocoolerilla n.3.0 ghz)joka on jo paljon kaksiytimiselle...
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. maaliskuuta 2007 @ 11:25
|
Junior Member
|
19. maaliskuuta 2007 @ 12:29 |
Linkki tähän viestiin
|
nii totaa samaa itekkin oon aattellu et jos päivittäis prossun kun tiiän ettei tolla näyttiksen päivityksellä oo kauheesti merkitystä mun käytössä ainoo vaan et tekis mieli saada passiivijäähdytys tohon näyttiksel..mut se on kyl pieni asia..=) mut mahtaako toi intel core 2 duo e4300 toimia tän mun emon kanssa.. ja tää emolevy on mun käsittääkseni joku fujitsusiemensin valmistama mut siitä en kyl tiiä mut fujitsu siemensin "valmis pakettikone" tää kuiteski on ja emolevy on tollanen kun D1826-G
en oikeen tiiä näistä et mikä vaikuttaa mihinkin ja mikä on riippuvainen jostain.. piirisarja on tollanen Intel Grantsdale i915P
mut prossun hankinta ois varmaan kannattavampi =)
NVIDIA GeForce 6600
1,5GB RAM
|
widetrak
|
19. maaliskuuta 2007 @ 14:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti th0mpSon: nii totaa samaa itekkin oon aattellu et jos päivittäis prossun kun tiiän ettei tolla näyttiksen päivityksellä oo kauheesti merkitystä mun käytössä ainoo vaan et tekis mieli saada passiivijäähdytys tohon näyttiksel..mut se on kyl pieni asia..=) mut mahtaako toi intel core 2 duo e4300 toimia tän mun emon kanssa.. ja tää emolevy on mun käsittääkseni joku fujitsusiemensin valmistama mut siitä en kyl tiiä mut fujitsu siemensin "valmis pakettikone" tää kuiteski on ja emolevy on tollanen kun D1826-G
en oikeen tiiä näistä et mikä vaikuttaa mihinkin ja mikä on riippuvainen jostain.. piirisarja on tollanen Intel Grantsdale i915P
mut prossun hankinta ois varmaan kannattavampi =)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. maaliskuuta 2007 @ 16:21
|
Junior Member
|
19. maaliskuuta 2007 @ 16:15 |
Linkki tähän viestiin
|
nii kyllähän siitä aikas paljon tulis vissiin nopeutta lisään..=) mut vaikuttaako toi piirisarja jotenkin siihen prossuun kun jossai muistaakseni näin ettei noi uudet core 2 duo prossut välttämättä toimi jos on toi vanha 915P piirisarja..en kyl tiiä näistä et mihin toi piirisarja vaikuttaa.. mut luulis et toi sit toimis ei vaan viittis ostaa jos sit ei toimiskaan =)
NVIDIA GeForce 6600
1,5GB RAM
|
widetrak
|
20. maaliskuuta 2007 @ 12:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti th0mpSon: nii kyllähän siitä aikas paljon tulis vissiin nopeutta lisään..=) mut vaikuttaako toi piirisarja jotenkin siihen prossuun kun jossai muistaakseni näin ettei noi uudet core 2 duo prossut välttämättä toimi jos on toi vanha 915P piirisarja..en kyl tiiä näistä et mihin toi piirisarja vaikuttaa.. mut luulis et toi sit toimis ei vaan viittis ostaa jos sit ei toimiskaan =)
kyllähän sen pitäis toimia
tai jos epäilet sitä tukea niin tee uus topicci(täähän on näyttis topicci) ja jos pistät uuden jonka nimi on core 2 duo tai s775 prossu hakusessa yms. niin kaikki c2d hullut tulee kirjoittamaan sinne :D
ja kato sieltä biosista että voitko kellottaa...
edit
eipä toimikaan koska ei ole tuplaydintukea
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. maaliskuuta 2007 @ 14:32
|
thtorsten
Senior Member
1 tuotearvio
|
20. maaliskuuta 2007 @ 13:11 |
Linkki tähän viestiin
|
ei kay E4300 tohon emoon, vahan jarkeakin voi kayttaa
|
Junior Member
|
20. maaliskuuta 2007 @ 13:44 |
Linkki tähän viestiin
|
okkei kiitoksia vastauksista ja ei mun mielestä ainakaan voi kellottaa mitä kattelin biosia =)
NVIDIA GeForce 6600
1,5GB RAM
|
thtorsten
Senior Member
1 tuotearvio
|
20. maaliskuuta 2007 @ 13:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti th0mpSon: okkei kiitoksia vastauksista ja ei mun mielestä ainakaan voi kellottaa mitä kattelin biosia =)
niin kai luit ton etta E4300 ja muut C2D prossut ei sovi ton emon kanssa?
|
Junior Member
|
20. maaliskuuta 2007 @ 14:00 |
Linkki tähän viestiin
|
juu kyllä luin..=) niin olen vähän itekkin arvellut kun tää on kuiteskin jo 2 vuotta vanha tää mun emo.. et pitää vissii sit pistää emo prossu ja muistit uusiksi samaa aikaa..=)
NVIDIA GeForce 6600
1,5GB RAM
|
Mainos
|
  |
|
widetrak
|
20. maaliskuuta 2007 @ 15:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti thtorsten: ei kay E4300 tohon emoon, vahan jarkeakin voi kayttaa
järki älä jätä.....
niin sinä ei ole tukea tuplaytimelle
kirjoitin vähän kiireellä nuo viestit 100km/h lasissa
eli sun on aika ostaa uus emo,muistit,virtalähde.
kannattee harkita myös kokonaan uuden koneen ostoa jonka prossua voi kellottaa tappiin 4 ghz ja ja johon voi saada kunnon jäähdytyksen vedellä
ja tästä edes en neuvo missään topicissa jos kyseessä on 100 vuotta vanha lankku...jonka on valmistanut FUJITSU SIEMENS computers scaleo ja josta eo löydy mistään tarkkaa ja oikeaa tietoa ja jota ei voi edes kellottaa.....
noh ainakin aivopesin viestiketjun alottajan kun hän ensin meinasin jotain turhaa näyttistä ostaa oli minusta sentäs jotain hyötyä...
vai oliko sittenkään
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. maaliskuuta 2007 @ 16:17
|