No en kyllä hirvittävästi menisi suosittelemaan dorantin pakettia. Muuten tuo on sama kuin minun pakettini, mutta siinä on huonompi näytönohjain ja pienempi kiintolevy...
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti juhha84:No en kyllä hirvittävästi menisi suosittelemaan dorantin pakettia. Muuten tuo on sama kuin minun pakettini, mutta siinä on huonompi näytönohjain ja pienempi kiintolevy...
mutta hintaa vahemman. Jos otsikossa lukee EHDOTTOMASTi alle 650e, niin ei 700e kelpaa, haloo
Fearia pyorittaa vaivatta X1950 Proolla, ja 200gb kovon saa pari euroa kalliimalla omasta ehdotuksestasi
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti juhha84:No en kyllä hirvittävästi menisi suosittelemaan dorantin pakettia. Muuten tuo on sama kuin minun pakettini, mutta siinä on huonompi näytönohjain ja pienempi kiintolevy...
mutta hintaa vahemman. Jos otsikossa lukee EHDOTTOMASTi alle 650e, niin ei 700e kelpaa, haloo
Fearia pyorittaa vaivatta X1950 Proolla, ja 200gb kovon saa pari euroa kalliimalla omasta ehdotuksestasi
Näyttää siltä että joidenkin tuotteiden hinta on noussut viime kerrasta kun tuota konetta kokosin. Mutta joka tapauksessa ei tuolla x1950pro:lla pysty täysillä graffoilla mitenkään päin pelaamaan fearia, jos 7950Gt:läkään ei pyöri täysillä, ja se on hitusen vielä nopeampi kun tuo pro....
Joka tapauksessa suosittelen säästämään vielä satasen tai pari että sat tehokkaamman konee.