Kerro millaisia ongelmia sinulla on ollut PS3:sen kanssa.
|
|
Member
|
31. lokakuuta 2007 @ 14:51 |
Linkki tähän viestiin
|
itsellä tuo ihan perus headset (usb se socom 2 pelin mukana tullut siis sonyn hyväksymä) on aiheuttanut myös tuota kaatuilua
Asus P8Z68-V PRO/G3|Gigabyte GTX 670 Windforce & *PhysX* Asus GTX 460 DiCU 1GB|Intel i7-2600K @ 4,4GHz + Noctua NH-D14 |Kingston 1333MHz 4GB*4= 16GB|Corsair HX1000W | Windows 7 Ultimate 64-Bit@PNY Professional 120GB|BenQ XL2420T|BitFenix Shinobi XL
|
Junior Member
|
1. marraskuuta 2007 @ 02:07 |
Linkki tähän viestiin
|
kaatuileeko teillä 60g vai 40g versiot?
|
Junior Member
|
1. marraskuuta 2007 @ 08:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla on tuo 60Gt malli, mukana tuli Motorstorm, Resistance: FOM ja Spiderman3. Tällä hetkellä ainut negatiivinen asia mitä tuosta paketista osaan sanoa, on se että siinä tuli mukana Spiderman3. Se peli aiheuttaa vakavia aivovaurioita.
Mutta itse konsoli on kyllä toiminut täysin moitteettomasti, pari kertaa oblivionissa on ollut lievää nykimistä mm. inventorya aukaistaessa muttei sekään ole minun pelaamistani haitannut suuremmin. Kaikin puolin todella hyvä konsoli ja itselläni kaikki on kyllä toiminut niinkuin pitäisikin.
whoop-de-fucking-doo.
|
proxr800
Newbie
|
8. marraskuuta 2007 @ 17:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti proxr800: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pume:
Tunnistaakos se muuten nuo BD-levyt eli siis pelilevyt tai Bluray leffat?
Ei tunnista edes pelilevyi enää
Joo hajalla se oli sitten koko värkki, uus on postissa tulossa
|
finsammy
Suspended due to non-functional email address
|
12. marraskuuta 2007 @ 19:59 |
Linkki tähän viestiin
|
mulla tilttas kesken pelaamisen. koko töllön ruutu meni vihreäksi eikä enää suostu kone olemaa päällä ku korkeintaa 1-5 min ja taas TILT
finsammy
|
Member
|
12. marraskuuta 2007 @ 20:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti finsammy: mulla tilttas kesken pelaamisen. koko töllön ruutu meni vihreäksi eikä enää suostu kone olemaa päällä ku korkeintaa 1-5 min ja taas TILT
kenties ylikuumenee siirrä se ps3 johonki mah. kauas lämpöä tuottavista jutuista esim. tv ja avoimeen paikkaan ei mihinkään hyllyyn
Asus P8Z68-V PRO/G3|Gigabyte GTX 670 Windforce & *PhysX* Asus GTX 460 DiCU 1GB|Intel i7-2600K @ 4,4GHz + Noctua NH-D14 |Kingston 1333MHz 4GB*4= 16GB|Corsair HX1000W | Windows 7 Ultimate 64-Bit@PNY Professional 120GB|BenQ XL2420T|BitFenix Shinobi XL
|
Junior Member
|
13. marraskuuta 2007 @ 00:18 |
Linkki tähän viestiin
|
no nyt on meikäläiselläkin kaatunut tuo motor stormi muutaman kerran. Online pelissä kun kisa on loppu ja pelin pitäisi palata "odottelu" valikkoon niin ruutuun jää pelkästään lukemaan motor storm. 08 lätkä on myös kerran jumittannut, mutta uskon kummankin ongelman jotuvan itse peleistä, en koneesta. Mutta tuo lätkän "tökkiminen" ihmetyttää, ihan kuin peli ei jaksaisi pyöriä pleikalla, mutta syynä on ilmeisesti vain EA:n ohjelmointi taidottomuus. Juttuahan on paljon että pleikan CELL suoritin olisi vaikeampi ohjelmoida kun esim X360 mutta ei kai sen nyt noin vaikeaa luulisi olevan, että pelit eivät sen takia pyörisi sulavasti. Toinen jossa huomaa ruudunpäivityksen alentumisen häiritsevälle tasolle on metal gear solid 4-video jonka saa ladattua Storesta. Ihmetyttää, että niinkin suuri julkaisu kuin MGS4 on, siitä esitellään ihmisille demo mitä ei ole koodattu hyvin tai ei vain yksinkertaisesti pyöri pleikalla jota jälkimmäistä kyllä epäilen.
|
jaskpaska
|
13. marraskuuta 2007 @ 14:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla on PS3 noin kuukauden ollu, eikä oo kaatunu kertaakaan. Millasessa paikassa pidätte konsoleitanne (ne joilla ilmeisesti kuumenemisen takia kaatuu)
|
Junior Member
|
13. marraskuuta 2007 @ 17:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Ihan tuossa tv tasolla pitelen. Hyvin saa ilmaa ja niinkun jo mainitsin niin en usko kaatumisien johtuvan pleikasta vaan peleistä.
|
Member
|
13. marraskuuta 2007 @ 17:33 |
Linkki tähän viestiin
|
olisikohan mahdollista että päivitys olisi mennyt pieleen...?
|
Spann3ri
Newbie
|
14. marraskuuta 2007 @ 23:54 |
Linkki tähän viestiin
|
mulla sellanen onglema että hdmi piuhan kautta kuvaa ei tuu ollenkaa, av piuhan kautta kyllä ja ku molemmat on kiinni sekä pleikkarissa että TV:ssä ja display settingissä laittaa että kone on kytketty HDMI kaapelin kautta niin kuvaruutu on 30 sekuntia mustana ja palaa takaisin valikkoon
|
mijuve
|
15. marraskuuta 2007 @ 20:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Muista kattoa että on oikee av kanava päällä. Ite en hoksannu sitä ku oli uus telkka ja oli hdmi kaapeli paikassa 4. Sit alko wörkkii ku hokasin että pitää olla av4
|
razer321
Junior Member
5 tuotearviota
|
16. marraskuuta 2007 @ 18:15 |
Linkki tähän viestiin
|
ZyXelillä ei saa enää langattomasti yhteyttä pleikkariin, mut letkulla yhteys toimii hyvin. Ei se sinänsä haittaa, mut v*****aa vaan ku modeemi piti siirtää toiselle puolelle taloa :X
|
mijuve
|
16. marraskuuta 2007 @ 22:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Saako langatonta nettiä mitenkää toimimaan ton ps3:n kans
|
Junior Member
|
18. marraskuuta 2007 @ 05:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Saako langatonta nettiä mitenkää toimimaan ton ps3:n kans
Kyllä minulla ainakin on toiminut alusta alkaen tuo langaton,
D-linkin reitittimellä. En tiedä johtuuko sitten tuosta langattomuudesta vai mistä mutta välillä tulee yläkulmaan laatikko missä lukee, "Virhe: Sinut on kirjattu ulos playstation networkista". Onko kellään muulla ollut samaa? Virhe tulee aina silloin tällöin pelaamisen aikana. Johtuuko sitten vain heikosta singaalista vai mistä.Ja mistäänhän tuota singaalin voimakkuutta ei tietääkseni näe?
|
mijuve
|
18. marraskuuta 2007 @ 11:04 |
Linkki tähän viestiin
|
No huh huh. ei houkuttele tuo langaton enään. Mulla on kaapelilla aina yhteys pysyny. Harmi vaan että joissain peleissä on edelleenki keskeneräisiä juttuja...
|
Junior Member
|
19. marraskuuta 2007 @ 09:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: No huh huh. ei houkuttele tuo langaton enään. Mulla on kaapelilla aina yhteys pysyny. Harmi vaan että joissain peleissä on edelleenki keskeneräisiä juttuja...
ai jonkun verran keskeneräisiä?!?!
Ton 08 lätkän online pelin kanssa palaa kyllä joka päivä hermot.
|
Mainos
|
|
|
Quantum
Newbie
|
16. joulukuuta 2007 @ 12:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Omassa 40Gb koneessani oli aluksi useita kaatumisia ensimmäisen viikon aikana ja sen jälkeen ongelma katosi. Alussa kone saattoi kaatua valikoissa pyöriessä ja satunnaisesti PES demon alkulatauksessa.
Mikähän mahtaa olla vikana kun pelit toimii keväällä ostetulla Samsungin HD Ready telkulla 1080i muodossa ongelmitta, mutta jos sama asetus on aktiivinen kun DVD leffaa alkaa katsomaan niin ruutuun ilmestyy teksti ei signaalia? Manuaalisesti kun asettaa tuetut resoluutiot ja poistaa sieltä 1080i:n eli 720P jää suurimmaksi niin leffat toimii...Kaverillani on täsmälleen samanlainen TV ja koneena 60gb malli ja mitään ongelmia ei ole. Voiko HDMI kaapelissa olla eroja/vikaa? Oma johto pitäisi olla laadukas 1m mittainen, ei siis ole mistään LIDLen alelaarista ostettu.
edit. Ongelma ratkennut. Manuaalisesti kun laittoi näyttöasetuksista 1080i:n alkoi leffatkin näkyä.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. joulukuuta 2007 @ 17:10
|