User Käyttäjä Salasana  

lauantai 16.8.2025 / 02:45
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > comman & conquer 3 tiberium wars
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Comman & Conquer 3 Tiberium Wars
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
karhu123
Suspended due to non-functional email address
_
18. toukokuuta 2007 @ 20:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu tilasin c&c3 tilt.tv peli kaupasta joss on tuuria se saattaa tulla viikonloppuna...
Datamies
_
25. toukokuuta 2007 @ 08:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
osaisikohan joku neuvoa mikä on vikana: pelaan C&C3:sta noin puoli tuntia ja sit se tilttaa?? joka kerta pitää käynnistää kone uudelleen jonka jälkeen se toimii pirun hitaasti...olen koittanut uudelleen asennusta, grafiikkojen muuttamista, patchin hakemista eikä mistää ole ollut apua...koneen näyttis on Geforce 7300GS, prossu AMD Athlon 64 dual core 4200 ja muistia 1024DDR2 tiiän et näyttis on tosi huono....

-Datamies-

Ei riemulla rajaa, kun himassa DATAA!!!
wipe2000
AfterDawn Addict

15 tuotearviota
_
25. toukokuuta 2007 @ 09:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toimiiko näyttiksen ja kotelon (ja tietysti muidenkin komponenttien) jäähdytys varmasti kunnolla?
Vaikka jollain lämpötiloja valvovalla ohjelmalla voisi tarkistaa.
Oscar_X
Senior Member

3 tuotearviota
_
25. toukokuuta 2007 @ 10:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ihan kelpo naksuttelu kyseessä, grafiikat on hienot eikä ole edes raskas, lataustauotkin todella lyhyet.

Olen nyt jonkin mapin verran kolmoskampanjassa menossa, ja olen kuluttanut peliin jo reilusti yli vuorokauden :D

Pitkä peli siis. :)
Datamies
_
25. toukokuuta 2007 @ 18:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kaikki toimii.lämmöt kunnossa.eli jotain muita ehdotuksia??

Oscar_X
Senior Member

3 tuotearviota
_
26. toukokuuta 2007 @ 11:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Datamies:
kaikki toimii.lämmöt kunnossa.eli jotain muita ehdotuksia??
Tapahtuuko tätä muissa peleissä?
Senior Member
_
26. toukokuuta 2007 @ 14:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
C&C 3 on hyvä peli kaikin puolin. Henkilö, joka odottaa aina vain ihan uutta ja vallankumouksellista tulee pettymään, sillä tuo noudattaa turvallisesti melko samaa linjaa kuin aikaisemmat. Mitä EA osaa tehdä pelejä (en meinaa vain tätä).

Lainaus:
Ja erittäin ärsyttävää oli huomata, että joukkojen liikutus ja hyökkäys oli vaihdettu hiiren oikeaan nappiin entisen vasemman sijaan.
Tuota noin. Tuon saman jutun sai päälle Generalsissakin. Muissa vanhemmissakin RTS -peleissä tuo on jo aika yleistä, älä itke.

MoKKo
Junior Member

1 tuotearvio
_
26. toukokuuta 2007 @ 15:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
osaisikohan joku neuvoa mikä on vikana: pelaan C&C3:sta noin puoli tuntia ja sit se tilttaa?? joka kerta pitää käynnistää kone uudelleen jonka jälkeen se toimii pirun hitaasti...olen koittanut uudelleen asennusta, grafiikkojen muuttamista, patchin hakemista eikä mistää ole ollut apua...koneen näyttis on Geforce 7300GS, prossu AMD Athlon 64 dual core 4200 ja muistia 1024DDR2 tiiän et näyttis on tosi huono....

Eiköhän se johdu tosta näyttiksestä. Mulla on vastaava kokoonpano, paitsi näyttis on Radeon X1950 Pro. Toimii ilman minkäänlaisia kaatumisia tai nykimisiä maksimigrafiikoilla.

Tossa näkyy aika hyvin toi sun näyttiksen huonous:

http://www23.tomshardware.com/graphics_2...2=719&chart=318
Datamies
_
26. toukokuuta 2007 @ 17:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tapahtuuko tätä muissa peleissä?[/quote]ei tapahdu....tuo Mokkon viesti on varmaan lähinnä totuutta...ei kun uus kone kesällä :D kiitti kaikille!!!

Member

1 tuotearvio
_
6. kesäkuuta 2007 @ 07:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Loistava peli. Sitä hakatessa aika kuluu vähän turhankin nopeasti...

http://www.gamereplays.org/cnc3/portal.htm

Jos jotakuta kiinnostaa oppia paremmaksi pelaajaksi, niin tuolta löytyy nauhoituksia hyvistä matseista sekä hyödyllisiä vinkkejä eri yksiköiden käytöstä
karhu123
_
8. kesäkuuta 2007 @ 09:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olen pelannut c&c tiberium warsin läpi ja jäi epäselväksi eräs asia joka on scrin (alienit) tapahtui iso tiberium räjähdys jonka seurauksena alienit hyökkäsivät tänne.. niin onko alieneista ollut mitään puhetta tai muute muissa c&c peleissä?
Member

1 tuotearvio
_
8. kesäkuuta 2007 @ 16:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Scrinistä ei muistaakseni varsinaisesti sarjan aikaisemmissa peleissä ole ollut puhe, mutta Tiberian Sunissa taisi jossain kentässä olla joku selittämätön avaruusalus. Siitä en tosin ole ihan varma. Sitä peliä ei ole tullut pelattua todella moneen vuoteen.
karhu123
_
8. kesäkuuta 2007 @ 21:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
*mutta Tiberian Sunissa taisi jossain kentässä olla joku selittämätön avaruusalus* no tuskin joss jostain aavikolta löytyisi ufo *unkown flying objective* ei varmaan mennyt kirjaimillisesti oikein mutta sinne päin.. niin tuskin george bushilla olisi selitys siihen^^
karhu123
_
8. kesäkuuta 2007 @ 22:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu löysin videon joka oli itse campainista GDI jossa tiedettiin että alus on jossain ja siitä taidettiin tapella ja siinä kun GDI oli vallannut aluksen *komentajaan* otettiin yhteis jossa sanottiin että *jotkut miehistä kuulivat ääniä sisältä että luulen ettemme oli yksin* ja sen jälkeen itse pääpää komentaja sanoi että tämän täytyy pysyä salaisuutena...
djstajari
_
10. kesäkuuta 2007 @ 16:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En ole pelannut, mutta monet ystävät on suositellu.
karhu123
_
10. kesäkuuta 2007 @ 16:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sano ystävillesi että täältkäkin suositellaan :D
Mainos
_
__

_
Datamies
_
14. heinäkuuta 2007 @ 19:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
osaisko joku neuvoo et miten pääsen pelaan netis ku mulla kone jumittaa ku valitsen sen....peli on sallittu palomuuris ja suojaustaso on normaali. :O

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > comman & conquer 3 tiberium wars

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy