APUA!!! PSP v2.5.n alentaminen 1.5.een tai ylentäminen 3.03
|
|
AuG_92
Junior Member
|
12. kesäkuuta 2007 @ 15:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä. Nyt käynnistin samaisen tiedoston Eloaderilla ja se alkaa yhdistämään nettiin... onko normaalia?
I see you!
|
AuG_92
Junior Member
|
12. kesäkuuta 2007 @ 16:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitokset, ladattu tiedoto oli väärän niminen. Nyt homma pelittää! :D
I see you!
|
Member
|
13. kesäkuuta 2007 @ 09:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Sain ton 2.71 alennettua sillä ohjelmalla psp-hacksin sivuilla. Mutta kun se punainen ruutu ilmestyy, ei psp:tä pidä sammuttaa! minulla se sammui itsestään pitkän odotuksen jälkeen.
|
miias
Suspended due to non-functional email address
|
18. kesäkuuta 2007 @ 13:16 |
Linkki tähän viestiin
|
minä taas tyhmänä sammutin psp kun punainen ruutu oli ollut siinä vähän aikaa...nyt ei käynnisty, mikä neuvoksi? :/
|
RIVER2
Account closed as per user's own request
|
18. kesäkuuta 2007 @ 13:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Viet kauppaan takuuseen tai hommaat modpiirin. Brikkasit sun PSP:s, eikä muuta ole tehtävissä.
GeForce 8800 gts 320 Mt (OC 600/850) | 500 Gt Seagate | C2D E6750 3,00 GHz (Boxed) | 4 Gt DDR2 muistia | 600 watin Zalman | Abit IP35-E emo | Win XP Pro | Hiiri: Logitech MX-518 |
Ohjeet sensuurin kiertoon
|
Member
|
19. kesäkuuta 2007 @ 09:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti miias: minä taas tyhmänä sammutin psp kun punainen ruutu oli ollut siinä vähän aikaa...nyt ei käynnisty, mikä neuvoksi? :/
Ota akku irti ja laita takaisin. Kyl se vielä toimii.
|
miias
|
25. kesäkuuta 2007 @ 07:56 |
Linkki tähän viestiin
|
takuuseen vein..ei auttanu vaikka akun otti irti.
tartteeko siis eka alentaa 2.71 -> 1.50 että saa 3.03?
d(-______-)b
|
Member
|
25. kesäkuuta 2007 @ 12:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti miias: takuuseen vein..ei auttanu vaikka akun otti irti.
tartteeko siis eka alentaa 2.71 -> 1.50 että saa 3.03?
Jos te puhutte näistä custom firmwareista, niin käyttää niitä lyhenteitä perässä. 3.03 OE-C siihenkö haluat päivittää?
-
|
miias
|
25. kesäkuuta 2007 @ 12:27 |
Linkki tähän viestiin
|
joo just siihen...
d(-______-)b
|
Akkeaasd
|
17. heinäkuuta 2007 @ 15:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti CProg: Lataappa Firmware 2.71 http://dl.qj.net/dl.php?fid=8046 ja laita se muistikortille. PSP/GAME/UPDATE (tee update-kansio) ja laita EBOOT.PBP sinne. Sitten ajat sen PSP:ltä (muista että adapteri kiinni PSP:ssä.
Sitten kun on 2.71 niin lataat downgraderin (ohjelma, joten helppo käyttää) http://www.psp-hacks.com/download.php?id=755 ja noudatat ohjeita.
En ota minkäänlaista vastuuta jos hajotat PSP:n
alentamisen yhteydessä. Tosin olen itse todennut tämän toimivan
Tein tämän ohjeen mukaan, ei löydy mistään sitä Upgradea, ja FW on 2.50 :o
Edit. Onko muistikortin koolla väliä? :o
Moi.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. heinäkuuta 2007 @ 15:53
|
abyss91
Member
|
23. heinäkuuta 2007 @ 12:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Muistikortin koolla ei ole väliä. Tarkoitatko, ettet löydä PSPstäsi Upgrade-ebootia? Varmista, että kortilla on tilaa Ebootille ja että se on oikeassa kansiossa.
|
vatelma
|
29. heinäkuuta 2007 @ 14:50 |
Linkki tähän viestiin
|
päivitin firmwarea 2.50 -> 1.50 sitten näyttö meni mustaksi. kone sammui. pistin takaisin päälle niin lähtee käyntiin mutta näkyy vain musta näyttö... heitänkö suohon vai mitä tolle pitäs tehdä?
|
Nurffe
Junior Member
1 tuotearvio
|
30. heinäkuuta 2007 @ 08:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti vatelma: päivitin firmwarea 2.50 -> 1.50 sitten näyttö meni mustaksi. kone sammui. pistin takaisin päälle niin lähtee käyntiin mutta näkyy vain musta näyttö... heitänkö suohon vai mitä tolle pitäs tehdä?
brickki tuli. Ainakin itse mitä tätä ketjua nopeaa lukasin niin ohjeet oli 2.50 -> 2.71 -> 1.50 nimittäin jos suoraan noiden ohjeiden mukaan koitit 2.50 -> 1.50 niin satavarmasti hajotit konees.. Koita nyt vielä pääsetkö siinä recovery menuun. Jos et niin heitä takuuseen ja keksi joku selitys :D (mutta älä sitä, et olit downgradees)
|
vatelma
|
30. heinäkuuta 2007 @ 10:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Nurffe: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti vatelma: päivitin firmwarea 2.50 -> 1.50 sitten näyttö meni mustaksi. kone sammui. pistin takaisin päälle niin lähtee käyntiin mutta näkyy vain musta näyttö... heitänkö suohon vai mitä tolle pitäs tehdä?
brickki tuli. Ainakin itse mitä tätä ketjua nopeaa lukasin niin ohjeet oli 2.50 -> 2.71 -> 1.50 nimittäin jos suoraan noiden ohjeiden mukaan koitit 2.50 -> 1.50 niin satavarmasti hajotit konees.. Koita nyt vielä pääsetkö siinä recovery menuun. Jos et niin heitä takuuseen ja keksi joku selitys :D (mutta älä sitä, et olit downgradees)
takuu meni vissii vuosi tai pari sitten :D että pahempi siihen pistää..
|
jarzza
|
30. heinäkuuta 2007 @ 10:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Oletko koittanut irroittaa akkua,ainakaan mulla kun alaspäivitin 2.72-1.50,ei punainnen näyttö häipynyt mitenkään (ei power nappulasta)muuten kuin akku irti ja takaisin.
|
vatelma
|
30. heinäkuuta 2007 @ 16:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jarzza: Oletko koittanut irroittaa akkua,ainakaan mulla kun alaspäivitin 2.72-1.50,ei punainnen näyttö häipynyt mitenkään (ei power nappulasta)muuten kuin akku irti ja takaisin.
juu oon... ei auta...
|
Mainos
|
|
|
Zedg03
Inactive
|
7. tammikuuta 2008 @ 01:05 |
Linkki tähän viestiin
|
kokeilin itte kans alentaa päivitystä 1,5 mut tulee ilmotus vain että "åeliä ei voida käynnistää" enkuks tietenkin :) mitäs teen?
|