Toshiba DVD-RW (SD-R5112B) kokemuksia?
|
|
Trades
Junior Member
|
11. lokakuuta 2003 @ 17:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Jaa-a ei pelitä nuo Markenwaret stand alone soittimessa per#"¤@ -LG:n soitin heittää vaan STOP ja sonyn sanoo: "Likainen levy" -tietääkö joku lääkettä tähän? Tietokone toistaa ne DVD:t (Dynamax ja Markenware) kyllä mainiosi. Tulee siis "muutama" matka elokuva kannettavaan... Taidanpa seuraavan erän tilata noita princoja tai vaikka tdk:ta vaikka menee kalliimmaksi -vähän reilu 2?, ne luulisi kelpaavan tuolle stand alonella... Niin ja muistin väärin tai oikeammin minun piti tilata princon levyjä, mutta olin tilannutkin 25kpl dynamax Protection DVD-R levyjä, jotka ei myöskään siis toimi stand alonessa tietokoneessa kylläkin - kuitenkin on TDK:n ja Verbatimin levyt tuo LG:n stand alone DVD soitin toistanut... Mietin kyllä myös noita Princoja eli missä soittimessa ne white princot toimii - stand alonessa?
|
mvi10
Newbie
|
12. lokakuuta 2003 @ 05:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Princot toimii ainakin omassa JVC-standalonessa.
|
Trades
Junior Member
|
12. lokakuuta 2003 @ 07:14 |
Linkki tähän viestiin
|
pitää tilata noita princoja... onko kukaan muu tuhlannut rahaansa markenwareen tai dynamaxiin? tai peräti saanut niitä pelittään?
|
a79
Junior Member
|
15. lokakuuta 2003 @ 03:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuhlasin myös rahani Dynamaxeihin. Yhen oon vasta kokeillu. Poltin täyteen Nero6:lla. Sansui soittimella tökkii alussa n.10min ja sanoo "correcting error". Loppu näkyy hyvin. Polttonopeudeks valitsin 2X mutta paloi kuitenkin 1X. Ne on muuten Princoja noi Dynamaxitkin ainakin neron disk infon mukaan.
|
Trades
Junior Member
|
15. lokakuuta 2003 @ 13:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Oletko a79 siis polttanut noita dynamaxeja nero6:lla?
Mitä polttosoftaa mvi10 olet käyttänyt princoilla? Easy Cd Creatoria vai burnatoncea?
|
mvi10
Newbie
|
15. lokakuuta 2003 @ 17:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Datalevyt tein EasyCDCreator 6:lla ja videolevyt Burnatoncella.
|
a79
Junior Member
|
16. lokakuuta 2003 @ 09:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo Nero6:sta olen käyttänyt. Kokeilin eilen Rohlingen Medianca4X levyä. Poltin nerolla DVDShrinkillä reauthoroidun 4400MB elokuvan. Kokeilin Sansui2100 soittimella ja toimi alusta loppuun täydellisesti. Polttonopeutena tosin käytin 1X. Neron diskinfo ei näytä Mediancasta muuta tietoa kun 1-4X nopeuden.
|
XeteX
Suspended due to non-functional email address
|
16. lokakuuta 2003 @ 11:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Hienoa saada kommentteja noista levyistä, itse olen vieläkin poltellu vain suomesta saatavia levyjä. Viimeksi eilen tuli poltettua TDK:n 4x levylle (CItymarket 3,90?) leffa 4x nopeudella, ja se toimi ainakin XBOX:lla ihan hienosti. Poltoissa olen käyttäny Nero:a. Lisäksi noi Datawrite -punainen (princo), jotka palaa 1x - on toiminu jo aika monessa standalonessa ihan moitteetta.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. lokakuuta 2003 @ 11:04
|
a79
Junior Member
|
17. lokakuuta 2003 @ 04:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Kokilinpa edellämainittuja levyjäni kahessa muussa stand-alonessa (joku Sony ja Pioneer). Molemmat toimi täydellisesti. Ehkä Tradesinkin Dynamaxit ja Markenwaret toimii jossain soittimessa?
|
Trades
Junior Member
|
17. lokakuuta 2003 @ 10:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Kokeilin tosiaan noita markenwarea ja dynamaxia LG:ssä ja Sonyssa pitää vielä testata josko noi toimisi jossain muualla, mutta pelittäähän nuo tietokoneen kautta ja sen vuoksi ajattelinkin rakentaa mukavan lisän teatteriin eli pc kiinni vahvariin ja telkkuun. Tilasin princoja ja verbatimia niiden pitäisi olla mulla viikon päästä, eli eiköhän noi pelitä
|
a79
Junior Member
|
18. lokakuuta 2003 @ 05:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Nyt on tullu poltettua useempia Dynamaxeja ja Mediancoja. Kaikki toimii hyvin paitsi Dynamaxit tökkii Sansuissa. Molemmat levy merkit palaa vaan 1X vaikka luvataan 4X. Ehkä pitäis päivittää Nero(6.0.0.0). Mistäs johtuu että Toshiba lukee kaikkia levyjä vaan alle 2X nopeudella. Esim DVDShrinkin Deepanalyysissä kestää 1,5 tuntia ja siihen pakkaus päälle noin 1 tunti. Aika hidasta on. Eikä pitäis kuitenkaan koneesta olla kiinni(AthlonXP2500+@3000+,512MB)
|
Trades
Junior Member
|
18. lokakuuta 2003 @ 08:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Aika erikoista tuo rippaus ja pakkausaika. Mulla on athlon 1800+ 374 MB muistia... DVDDecrypter rippaus n.20min ja DVD2ONE pakkaus 15-30 min... Eli kokeile noita ohjelmia jos alkaisi nopeutua. Mulla menee yhden elokuvan varmuuskopiointiin siis kokonaisuudessaan n. 1h20min ja jos ei tartte pakata niin 45min,
|
a79
Junior Member
|
19. lokakuuta 2003 @ 06:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Decrypterillä menee yhtä pitkä aika(n.1,5tuntia) ja Neron CD Speedissä nopeus pysyy siinä 1,7X paikkeilla max. Jossain on jotain vikaa?
|
XeteX
Suspended due to non-functional email address
|
20. lokakuuta 2003 @ 14:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Juu, ei nuo sinun (a79) rippausajat kyllä kohdillaan ole, luin jostakin kun joku oli kehunut asemaan nopeaksi sippaajaksi, ja itsekkin olen CloneDVD:llä kokeillu niin koko homman meni mielestäni alle 1,5 tuntia, joka sisältää leffan polton 1X:llä. En ole varma, mutta kantsii ehkä tsekata onko DMA-tiedonsiirto päällä. Tietenkin myös kovalevysi vaikuttaa nopeuteen, jos tilla on vain just tarvittava määrä ja tiedostot on hajallaan, niin kirjoittaminen voi viedä aikaa.
XP2400+ ja 512 ram
|
a79
Junior Member
|
20. lokakuuta 2003 @ 18:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Kovalevy on ihan uus(puhdas) Samsung ATA-133 80GB 7200rpm ja DMA on päällä. Biosissa on Toshiballe DMA kohdassa vain AUTO vaihtoehto. Windowsin laitehallinnassa ei oo Toshiballe mitään säätöjä. Vikalistaan vielä se että softasoittimella kun kattoo niin tökkii pahasti kuva ja ääni.
|
Trades
Junior Member
|
22. lokakuuta 2003 @ 08:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Ne markenwaret ainakin pelittää DVD-ROM asemasta kasatulla halvalla DVD-soittimella, joku citymarketin 80? malli.
mvi10, oletko polttanut leffoja burnatoncen millä versiolla 0.98 vai 0.99a?
|
mvi10
Newbie
|
22. lokakuuta 2003 @ 17:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Uusimmalla, taitaa olla tuo .99a. Ja Neron uusimmalla on yksi leffa tullut poltettua, toimii hyvin.
|
Trades
Junior Member
|
22. lokakuuta 2003 @ 18:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Asensin äsken burnatoncen 0.99a version, mutta silti ei LG:lle kelpaa princon levy: p#rk&l¤!!!! Pitää vissiin metsästää sellanen malli standaloneksi joka soittaa noita lehvoja oikein. Kummastuttaa vaan kun TDK:t toimi ok? Pitää vaihtaa johonkin maksulliseen softaan vissiin.
|
Trades
Junior Member
|
26. lokakuuta 2003 @ 11:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Jees, sain viimein koko varmuuskopiointi prosessin 100% luotettavaksi: DVDDecrypter - DVD2One ja viimeinen linkki on nyt CloneDVD, jonka Trial ohjelma on kärtsänny nyt 10 leffaa ja hyvin pelittää LG:n ronkelissa stand alonessa. Eli polttosoftana esim. Burnatonce DVDExpress ja Nero ei pelittäneet (leffat toimi vain tietokoneella) ja Prassi ei edes tunnista Toshiban asemaa. Levyinä tuolla Clonella toimii Dynamaxit ja Princot sekä Verbatimit ok.
|
handeran
Member
|
31. lokakuuta 2003 @ 09:53 |
Linkki tähän viestiin
|
vanha lg alkoi venyttämään dvd:n lukua joten tuli päivitettyä se samantien toshibaan,polttosoftana on neron 6 joka oli heti päivitettävä uusimpaan versioon koska white labelin dvd-rw ei palanut päivittämättömällä versiolla vaan kaatoi polttosoftan 60% kohdalla,akihabarasta ostetut 2x super-x(princon sisukset)dvd:t ovat palaneet ok ja toistuvat pioneerin 545 mallissa ongelmitta.
|
Sodome
Suspended permanently
|
5. marraskuuta 2003 @ 16:46 |
Linkki tähän viestiin
|
eli nyt voitais taas tehdä listaa mitkä levyt toimivat ja millä nopeudella tämä toshiba niitä pystyypi poltteleen.
itse ostin 50 kpl erän pari viikkoa sitten tuolta saksasta, markenwaren 2x levyjä ja hienosti toimivat 2x:nä.
sitten nämä suomessa myytävät TDK 4x ja Sonyn levyt toimivat juuri kun pitääkin.
Dynamax Protection DVD-R 4,7 GB 4X Speed levyt lähtivät vain 1x:nä polttaan.
nyt tarvitsisin tietoa muutamiin levyihin elikkäs millä nopeudella toshiba tykkää polttaa:
PRINCO DVD-R 4,7 GB 4X Speed
Medianca DVD-R 4,7 GB 4x
DYNAMAX DVD-R printable 4.70 GB 4X
elikkäs jos noista sais hieman infoa, eli polttaako 4xnä noita em. levyjä
p.s. Ritekit kanssa toimivat kaverini mukaan hyvin...mistäköhän näitä vielä löytäisi...
- Sodome -
|
mvi10
Newbie
|
5. marraskuuta 2003 @ 16:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Princo 4x palaa vain 1x.
Ritekejä ajattelin itse tilata kimppatilauksena Digitalpromosta, jos sopiva sakki löytyy.
|
Sodome
Suspended permanently
|
5. marraskuuta 2003 @ 17:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiertelin tossa katsomassa noita verkkokauppoja, päädyin Neo Gamesin sivuille (www.neogames.co.uk) josta sitten noita Ritekejä löysin ---> Ritek G04 DVD-R 4X Printable
toimiiko tämä malli Toshiballa 4x:nä???
ja eikös muutenkin ole aika laadukkaita nuo Ritekin aihiot?
- Sodome -
|
Trades
Junior Member
|
6. marraskuuta 2003 @ 05:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse käytän tällä hetkellä vain Princon levyjä en tiedä paljon noi ritecit maksaa, mutta princoja olen tilannut 0,99? /kpl saksan maalta (tarjouksesta: normaali hinta n. 1,3?) - en kylläkään polta niitä kuin 1x nopeudella vaikka periaatteessa 4x olisi mahdollinen. Postikulut on 10? -13 ? riippuen tilaako .de paikasta vai cdrohlinge24.com paikasta
|
Mainos
|
|
|
Sodome
Suspended permanently
|
6. marraskuuta 2003 @ 13:52 |
Linkki tähän viestiin
|
ota sitten näistäkin selvää toinen sanoo et princo toimii "ehkäpä" 4x ja toinen 1x.
mutta tärkein siis on toimiiko Medianca DVD-R 4,7 GB 4x millä nopeudella ja millasia levyjä ovat??? esim toimiiko xbox...kaikki tieto nyt tänne vaan...ei saa pimittää. ;)
- Sodome -
|