User Käyttäjä Salasana  

tiistai 18.11.2025 / 17:50
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows vista aero/basic
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Windows Vista aero/basic
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
Moderator

5 tuotearviota
_
20. joulukuuta 2007 @ 01:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti WinnField:
Eli mulla tavallisesti lähti toi vistan ominaisuus aero pois päältä kun pelailin kun palasin työpöydälle niin huomasin että aero ei ollut kytkeytynyt takaisin vaan vista basicin värimalli oli tullut käytöön. Voiko tommonen johtua siitä kun vaihdoin näyttöä samsung 997MB :stä samsung 226BW :seen

Olisiko sinulla samanlainen ongelma, joka minulla oli uudessa koneessani.
En saanut Aeroa toimimaan, ennen kuin asensin näytönohjaimen driverin. Ennen Aeroa ei löytynyt asetuksista. Asennuksen jälkeen se löytyi heti ja lähti toimimaan.
Näytön vaihdosta se tuskin johtuu.

Keskustelualueen säännöt - Myyntialueen säännöt
Otsikon tulee kuvata tarkasti ja selkeästi ongelmaasi.
Tehdessäsi kysymystä, älä tee sitä itsellesi, vaan AD:n lukijoille. Mahdollisimman selkesti ongelmaan liittyvä kuvaus ja kaikki siihen liittyvät osat ja asiat kannattaa ilmoittaa myös. Selkeä hyvin ymmärrettävä kysymys tuo selkeitä ratkaisuehdotuksia ongelmaan.
Topi1234
Member

10 tuotearviota
_
20. joulukuuta 2007 @ 07:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
yleensä auttaa kun käynnistää tietkoneen uudelleen.
Senior Member

4 tuotearviota
_
27. joulukuuta 2007 @ 20:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hmmm... Vista ultimate kadotti tuon Aeron jonnekkin.

http://www.aijaa.com/img/b/00036/1367144.jpg

Mites Vistan korjausasennus onnistuu, kun en muista useista asennuskerroista huolimatta sellaista nähneeni?

Antec P180B, Asus P5K, Intel Q9550 @ 3.6GHz, Ati HD 6950, WD 320GB&2TB, Samsung 2x1TB&750Gt, 8192Mb DDR2 800MHz, Creative X-FI Platinium, Sennheiser HD-555, Behringer Truth B2030 Aktiivit, M-Audio Fast Track Pro.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. joulukuuta 2007 @ 20:24

Moderator

14 tuotearviota
_
27. joulukuuta 2007 @ 22:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti IlmoPJ:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti WinnField:
Eli mulla tavallisesti lähti toi vistan ominaisuus aero pois päältä kun pelailin kun palasin työpöydälle niin huomasin että aero ei ollut kytkeytynyt takaisin vaan vista basicin värimalli oli tullut käytöön. Voiko tommonen johtua siitä kun vaihdoin näyttöä samsung 997MB :stä samsung 226BW :seen

Olisiko sinulla samanlainen ongelma, joka minulla oli uudessa koneessani.
En saanut Aeroa toimimaan, ennen kuin asensin näytönohjaimen driverin. Ennen Aeroa ei löytynyt asetuksista. Asennuksen jälkeen se löytyi heti ja lähti toimimaan.
Näytön vaihdosta se tuskin johtuu.
Mulla oli sama, sain uuden koneen tän vuoden alussa, aeroa ei löytynyt valikosta ennen kuin oli asentanut näyttiksen ajurit.

Se ilmoitus sulla, se näkyy siksi pelin sulkemisen jälkeen, koska peli on kerennyt jo aueta kun se ilmoitus tulee ja silleen.

Asenna siis näyttiksen uusimmat ajurit

Phenom X4 955BE | HD 5770 | 4GB DDR3 || #afterdawn.com @ QuakeNet
tmtmt
Member
_
24. tammikuuta 2008 @ 00:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kaakatus:
Hmmm... Vista ultimate kadotti tuon Aeron jonnekkin.

http://www.aijaa.com/img/b/00036/1367144.jpg

Mites Vistan korjausasennus onnistuu, kun en muista useista asennuskerroista huolimatta sellaista nähneeni?

Mulla kävi tänään ihan samalla tavalla. Pelailin ja sit pistin pelin alas niin aero katosi. Tässä ei vielä mitään, koska aina ennenkin on tuon tehnyt, mutta kun sulkee pelin niin aero ilmestyy takasin. Ei tällä kertaa. Boottaaminenkaan ei auttanut. Aeroa ei vaan enää oo tuol valikossa mistä otit print screenin. Saitko korjattua?
Senior Member

4 tuotearviota
_
24. tammikuuta 2008 @ 00:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllästyin miettimään ja formatoinnin kautta asensin Vistan uudestaan. :)

Antec P180B, Asus P5K, Intel Q9550 @ 3.6GHz, Ati HD 6950, WD 320GB&2TB, Samsung 2x1TB&750Gt, 8192Mb DDR2 800MHz, Creative X-FI Platinium, Sennheiser HD-555, Behringer Truth B2030 Aktiivit, M-Audio Fast Track Pro.
Moderator

5 tuotearviota
_
24. tammikuuta 2008 @ 01:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni on joskus ilmennyt tämän tyyppistä ongelmaa ohjelmien kanssa, jotka ei tue Aeroa, vaan muuttavat ohjelman käynnistyessä tilaksi Vista Basic. Vika on korjaantunut itsestään, nyt palauttaa aina Aeron, kun lopetan sellaisen ohjelman.
Tämän tyyppisiä ohjelmia minulla on DVBViewer ja anyseen TV-katseluohjelmat.

Keskustelualueen säännöt - Myyntialueen säännöt
Otsikon tulee kuvata tarkasti ja selkeästi ongelmaasi.
Tehdessäsi kysymystä, älä tee sitä itsellesi, vaan AD:n lukijoille. Mahdollisimman selkesti ongelmaan liittyvä kuvaus ja kaikki siihen liittyvät osat ja asiat kannattaa ilmoittaa myös. Selkeä hyvin ymmärrettävä kysymys tuo selkeitä ratkaisuehdotuksia ongelmaan.
tmtmt
Member
_
24. tammikuuta 2008 @ 07:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kaakatus:
Kyllästyin miettimään ja formatoinnin kautta asensin Vistan uudestaan. :)

Sepä siinä onki kiva mun kohdalla, että just formatoin n. viikko sitten, nii ei ihan heti jaksais uusiks :D

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti IlmoPJ:
Itselläni on joskus ilmennyt tämän tyyppistä ongelmaa ohjelmien kanssa, jotka ei tue Aeroa, vaan muuttavat ohjelman käynnistyessä tilaksi Vista Basic. Vika on korjaantunut itsestään, nyt palauttaa aina Aeron, kun lopetan sellaisen ohjelman.
Tämän tyyppisiä ohjelmia minulla on DVBViewer ja anyseen TV-katseluohjelmat.

Jep, tuttu juttu mullekin. Mutta nyt Aero ei mennyt takaisin päälle automaattisesti, eikä valikossa edes ole enään Vista Aeroa vaihtoehtona.
Mainos
_
__

_
TuhoJ
Newbie

2 tuotearviota
_
21. kesäkuuta 2008 @ 21:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti delffi:
Sanoiko joku jo vai eikö kukaan vaan ole hiffannut että:
Vista Home Basicissa ei ole Aeroa!
Lisätietoa
Itse asiassa Aero on mahdollinen Home Basicissä.

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows vista aero/basic

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy