Twinhan CAB-CI 2033, ylen kanavat hukassa?
|
|
Moderator
5 tuotearviota
|
20. heinäkuuta 2007 @ 20:30 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Petos78
Suspended due to non-functional email address
|
21. heinäkuuta 2007 @ 12:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti IlmoPJ: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti IlmoPJ:
Tämä ratkaisee tekstiongelmasi. DVBViewer on vieverien aatelia, eikä hintakaan ole paha.
http://www.dvbviewer.com/fi/index.php?page=ordering
Tätä se kyllä vaatii, jos haluat ne YLE;n tekstitykset näkyviin
Juu kyl mä oon ajatellu kokeilla DVB vieweriäkin mut mun ongelmat on alkanu tätä asennettaessa jo alkuvaiheessa ku tulee teksti että no hardware...jotain..? Olen kyllä listasta valinnut korttini mut silti tulee tämä teksti..
|
Member
5 tuotearviota
|
21. heinäkuuta 2007 @ 17:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Juu kyl mä oon ajatellu kokeilla DVB vieweriäkin mut mun ongelmat on alkanu tätä asennettaessa jo alkuvaiheessa ku tulee teksti että no hardware...jotain..? Olen kyllä listasta valinnut korttini mut silti tulee tämä teksti..
Tuo teksti tulee niin kauan, kunnes olet virittänyt kanavat.
|
Moderator
5 tuotearviota
|
21. heinäkuuta 2007 @ 19:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuo teksti tulee mielestäni silloin, kun ei löydä laitetta eli BDA-ajuria.
|
Member
5 tuotearviota
|
21. heinäkuuta 2007 @ 20:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Myös silloin. Mutta muistaakseni myös silloin, kun laite on löytynyt, mutta yhtään kanavaa ei ole vielä haettu.
Edit:
Mikäli ymmärsin tämän lauseen oikein, DVBViewer on tunnistanut laitteen, joten BDA-ajuri on asennettu oikein.
Lainaus: Olen kyllä listasta valinnut korttini mut silti tulee tämä teksti..
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. heinäkuuta 2007 @ 20:59
|
Petos78
|
22. heinäkuuta 2007 @ 04:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Nyt oon edistyny jo sen verran et oon päässy kanavia hakemaan ja ihan katsomaankin mut en löydä ku hirveen läjän maksullisia kanavia(yht.113kpl) ja pari ilmaista joku diggari, mtv ja tv-mondo...? Olen kokeillut hakea myös ihan elisan taajuksien perusteella mutta ei..
|
gogo_78
Member
|
24. heinäkuuta 2007 @ 08:29 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Petos78
|
24. heinäkuuta 2007 @ 18:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti gogo_78: Media Portal tukee nyt tekstityksiä myös, jos kiinnostaa.
Filtteri vielä beta tasoa, mutta silti.
http://forum.team-mediaportal.com/new_dv...38.html
Juu kiinnostaa toki mut mun englanti on aika huono eli en oikeen ymmärrä niitä asennusohjeita...?
|
Moderator
5 tuotearviota
|
4. elokuuta 2007 @ 21:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos tutustut kaikkiin tällä sivuilla annettuihin neuvoihin, niin olen kutakuinkin varma, että lähtee toimimaan.
Aloita siitä, että poistat kaikki vanhat asennukset ja asenna uudelleen. Mutaa ensin lue kaikki huolellisesti.
EDIT: Anna viestiä tuosta enkusta, jos et ymmärrä ja kaikki siihen liittyvä tieto.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. elokuuta 2007 @ 21:19
|
eijeih
Junior Member
2 tuotearviota
|
27. syyskuuta 2007 @ 18:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Petos78: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti gogo_78: Media Portal tukee nyt tekstityksiä myös, jos kiinnostaa.
Juu kiinnostaa toki mut mun englanti on aika huono eli en oikeen ymmärrä niitä asennusohjeita...?
Aina vaan vaikeammaksi menee. Nyt on kaikki ns. sekaasi. Jopa tuo Twinha ' in "peruskökkö". Eikä tuo DVB - viewer näytä enää sitäkään vähää, eli Ennen näkyi sentään maikkari + nelonen + joitain " hömppäkanavia", NYT ei mitään....
|
Petos78
|
28. syyskuuta 2007 @ 12:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti gogo_78: Media Portal tukee nyt tekstityksiä myös, jos kiinnostaa.
Löytyiskö ketään mediaportalin käyttäjää joka osaisi vääntää tuon alla olevan minulle rautalangasta? Ymmärrän tuon muuten tuon mutta nuo 3 viimeistä osiota on jo täysin hepreaa minulle.Eniten mietin että mistä löytyy tuo MediaPortal directory johon noita muutoksia pitäisi tehdä.
How to install:
- Make sure that you have installed following update -> http://www.microsoft.com/downloads/d...displaylang=en
- If you have installed the DVBSub2.ax filter previously then unregister it
- Install latest MP SVN version
- Install latest TVE3 SVN version
- Add <entry name="dvbsubtitles">yes</entry> under <section name="mytv"> in the MediaPortal.xml (can be found in the MediaPortal directory)
- Add c:\useTsReader.txt (empty text file is enough)
notes:
- in fullscreen tv and video modes pressing key 'L' will cycle thru all available subtiltes (DVB bitmap / teletext)
- no binaty paches are needed anymore
|
Petos78
|
29. syyskuuta 2007 @ 08:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Aina vaan vaikeammaksi menee. Nyt on kaikki ns. sekaasi. Jopa tuo Twinha ' in "peruskökkö". Eikä tuo DVB - viewer näytä enää sitäkään vähää, eli Ennen näkyi sentään maikkari + nelonen + joitain " hömppäkanavia", NYT ei mitään.... No nythän sulla on oiva tilaisuus asentaa MediaPortal+TV-Engine.
|
eijeih
Junior Member
2 tuotearviota
|
29. syyskuuta 2007 @ 18:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Petos78: Aina vaan vaikeammaksi menee. Nyt on kaikki ns. sekaasi. Jopa tuo Twinha ' in "peruskökkö". Eikä tuo DVB - viewer näytä enää sitäkään vähää, eli Ennen näkyi sentään maikkari + nelonen + joitain " hömppäkanavia", NYT ei mitään....
No nythän sulla on oiva tilaisuus asentaa MediaPortal+TV-Engine. heh - heh ? Yritetty on. Everything in vain. Perceletto, Vinetto & Prostituto !
Josko mulle , rautalangasta kiitos, vääntäisit, miten vielä kaiken muun " ei-niin - toimivan " olenkin jo kokeillut. Kiitosta.......
|
Mainos
|
|
|
Petos78
|
30. syyskuuta 2007 @ 06:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos tutustut kaikkiin tällä sivuilla annettuihin neuvoihin, niin olen kutakuinkin varma, että lähtee toimimaan.
Aloita siitä, että poistat kaikki vanhat asennukset ja asenna uudelleen. Mutta ensin lue kaikki huolellisesti. Kerro tarkemmin missä kohtaa tarviit apua ku muuten mun on vaikee auttaa.
|