User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 26.1.2025 / 21:18
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > nokia n95 navigointi muka ilmainen!??!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Nokia N95 navigointi muka ilmainen!??!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
core2
Suspended due to non-functional email address
_
30. elokuuta 2007 @ 09:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
P ja kele.Helpdeskistä ihan eri tietoa,jopa tekstarina tuli.

Lainaus:
Tuolta voi lueskella vielä lisää: http://ari.kuvat.fi/pdf/Nokia%20Maps_ohje.pdf

tämän mukaanhan asia on niinkuin Hmmmh sanoo,eikä niinkuin
Nokian oma helpdeski kertoo.
tekniikka
_
30. elokuuta 2007 @ 11:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mä latasin maploaderin ja sieltä suomen kartan..
Oon kuivaharjoitellu simuloinnilla.
Toi "neliö"-osoitin joka näyttää sijainnin, heittää mun puhelimessa ainakin 200m!!
Soitin soneralle ja sieltä kerrottiin ton ilmaisen kokeilun olevan
5 vrk.
Miks tää gps heittää niin pirusti?? 200m!!!
Onko teillä kuinka tarkka toi N-95?

Ihan fiksu näin tyhmäksi mieheksi..
core2
_
30. elokuuta 2007 @ 12:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Toi "neliö"-osoitin joka näyttää sijainnin, heittää mun puhelimessa ainakin 200m!!
En ole paremmin mittaillut,mutta ei se noin isolta,tämä ero tunnu.
Oletko zoomannut karttaa ja katsonut sen jälkeen,mihin kohdistuu.
Olen ottanut osoitteen kautta ja tulee kyllä melko kohdalleen,se
risti sen neliön sisään.
tekniikka
_
30. elokuuta 2007 @ 13:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En ole minäkään mitannut, mutta kun risti/neliö on seuraavassa risteyksessä niin zoomaten tai osaoitteella niin jotakin on
pielessä..

Vajaan 2 viikkoo ostosta ja sammuilee itekseen! Nyt saa takuusta laittaa mulle uuden koneen!!
(ja väärän värinen kuin tilasin!) KÄÄK!!

core2
_
30. elokuuta 2007 @ 17:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Vajaan 2 viikkoo ostosta ja sammuilee itekseen! Nyt saa takuusta laittaa mulle uuden koneen!!
(ja väärän värinen kuin tilasin!) KÄÄK!!
Joo jos vielä sammuileekin niin voi olla kyllä jotain pielessä,
mulla on tähän asti toiminut ihan ok.
ps.huomauta siitä väristäkin,latasitko muuten sen päivityksen
v12.0.013 mä latasin heti ekaks joten en voi verrata edelliseen.
tekniikka
_
30. elokuuta 2007 @ 17:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, aion kirjoittaa vielä oikein novellin mukaan
hobbyhalliin, mahtaakohan saada ne luumukuoret jotka mä tilasin..
Ärsyttääkun näppäimet lomailee ja laite pimenee itsekseen!!

Kerroppa mistä ja kuinka saan ton: v12.0.013- päivityksen?
Latasin tota maploaderia monta päivää kun toi mun englanninkieli
toimii paremmin kadulla kun noilla nokian yms. sivuilla,
ja tää atk on vielä outoa mulle..

core2
_
31. elokuuta 2007 @ 06:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Kerroppa mistä ja kuinka saan ton: v12.0.013- päivityksen?

Lainaus:jpekkam:in viestistä:
Lainaus:
Uusimman firmwaren 12.0.013 jälkeen GPS toimii kuin unelma. Paikka löytyy yleensä 10 sekunnissa ja jopa sisätiloissakin!

http://www.suomikeskus.com/index.php?opt...Itemid=88888906
-------------------------------------------------------------
Ja nokian oma:
http://europe.nokia.com/A4323685
valitset phone software update ei se niin vaikeata ole.

Tosiaan en kokeillut edellisellä ver. mutta tämä toimii kyllä hyvin
EDIT:voit nähdä mikä versio sinulla on kun näppäilet *#0000#
niin näet ver. displaylla

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. elokuuta 2007 @ 06:27

tekniikka
_
31. elokuuta 2007 @ 06:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No niin!!
Onnistuin päivittämään uusimman softan tohon 95:seen
ja alko näppäimet toimimaan ihan niin kun pitääkin Navigaattorikin löysi sijaintinsa ja kone toimii ihan uudella tavalla, toivottavastio toi pätkiminenkin loppui..?!

Kiitti sulle tosi paljon!

Hyvä ettei lentäny seinään välillä :)

core2
_
31. elokuuta 2007 @ 11:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Hyvä ettei lentäny seinään välillä :)
Haha no pelastettiin ainakin yksi N95:nen

Edit:Hei jos pätkiminen jatkuu,niin sitä ei varmaan
saada pois tällai,niin että anna huollon hoitaa se.
tekniikka
_
31. elokuuta 2007 @ 13:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, pitää säilyttää pamit kaapissa ettei pala hihat tohon 95:seen
Toisaalta nyt toi tuntuisi toimivan hienosti (so far..)

Kiitti vain neuvoista!!

colazo
Member

1 tuotearvio
_
11. marraskuuta 2007 @ 22:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siis mistä mä voin ladata ja valita minkä maan kartan mä haluun ?
onko se tää ? nokia_maps_1_0_upgrade_ROM.sis vai mikä ?
ja olenko nyt ihan väärässä vai eikö toi wlan illa netin selaaminen ole ilmaista ? eli jos käyn wlaniLLA kattomassa esim millon jokin ohjelma alkaa niin eikö se ole ilmaista ?

MSI KT4V,AMDATHLON XP 2000MHZ 2400+
VIA VT8377APOLLO KT400
ALL IN WONDER 9000
2X512MB 333 DDR
360GB
Hmmmh
Senior Member
_
11. marraskuuta 2007 @ 23:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lataa tuolta Nokia MapLoader ja asenna se tietokoneellesi. Sieltä löytyy ohjeita myös sen käyttöön. Kannattaa tehdä restart koneelle installoinnin jälkeen.

http://europe.nokia.com/A4509291

Wlanin käyttö ei maksa mitään.
Member
_
26. huhtikuuta 2008 @ 10:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
osaako kukaan neuvoa kun nokia N95 8gb puhelimessa kun on navigon mobile 6 navigaattori. niin en saa laitetta löytämään karttaa. ohjelma käynnistyy mutta ilmoittaa että ei löydä karttaa?
En siis tiedä mihin hakemistoon kartta tulee laittaa...

Sitten mikä olisi navigaattori ohjelma mikä osaisi käyttää tuota sisäistä gps:ssää?

Intel E6420 @ 3,5Ghz ¤ CoolerMaster Hyper TX2 ¤ Abit IP35 ¤ A-data Vitesta Extreme Edition 4Gb 800+Mhz ¤ Palit HD3850 512Mb ¤ 300Gb WD ¤ Chieftec 700W ¤ Benq G2220HD ¤ Windows7 64-Bit
Hmmmh
Senior Member
_
26. huhtikuuta 2008 @ 11:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eiköhän yksi postaus riittäisi? Lueskeles niitä sääntöjä...

Mut eikö Navigon ohjeissa sanota mitään asiasta? Vai oletko warettanut sen jostain?

Sisäistä gepsiä osaa käyttää mm. Nokia Maps, Navicore, Route 66.
Jos et tarvitse puheopastusta, niin kannattaa kokeilla Google Mapsia, joka tosin tarvitsee kiinteähintaisen dataliittymän.
Member
_
26. huhtikuuta 2008 @ 11:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Hmmmh:
Eiköhän yksi postaus riittäisi? Lueskeles niitä sääntöjä...

Mut eikö Navigon ohjeissa sanota mitään asiasta? Vai oletko warettanut sen jostain?

Sisäistä gepsiä osaa käyttää mm. Nokia Maps, Navicore, Route 66.
Jos et tarvitse puheopastusta, niin kannattaa kokeilla Google Mapsia, joka tosin tarvitsee kiinteähintaisen dataliittymän.
Kyllä se yksi riittää..Kiire vain asialla nii oli pakko kirjoittaa moneen paikkaan.

on waretettu. kyllä tarvisin nimenomaan puheopastuksen. saako tuohon nokia mapsiin sen opastuksen?
navicoreen löytyy huonosti karttoja...
voiko noita karttoja konvertoida jotenkin eri ohjelmiin sopiviksi?

Intel E6420 @ 3,5Ghz ¤ CoolerMaster Hyper TX2 ¤ Abit IP35 ¤ A-data Vitesta Extreme Edition 4Gb 800+Mhz ¤ Palit HD3850 512Mb ¤ 300Gb WD ¤ Chieftec 700W ¤ Benq G2220HD ¤ Windows7 64-Bit
Hmmmh
Senior Member
_
26. huhtikuuta 2008 @ 11:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itellä on kiire, niin ei tarvitse noudattaa yhteisiä sääntöjä?

Nokia Mapsiin saa tekstiviestillä tai visalla navigoinnin päälle. Lisenssejä löytyy 1vrk - 3v.

Navicoressa on juuri ne kartat joita siihen ostaa.

Karttoja ei voi korvertoida ohjelmasta toiseen.

Tiedät varmaan senkin ettei täällä keskustella waretetuista ohjelmista, eikä niihin tarjota mitään ohjeita.

edit: Nokia Mapsiin saat 3vrk "trialin", jos et ole sitä jo käyttänyt. Sen saa aktivoitua suoraan puhelimesta, kun käynnistät Mapsin ja etsit valikoista "Lisäpalvelut" ja "Lisää navigointi".

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. huhtikuuta 2008 @ 12:05

Member
_
26. huhtikuuta 2008 @ 12:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Hmmmh:
Itellä on kiire, niin ei tarvitse noudattaa yhteisiä sääntöjä?

Nokia Mapsiin saa tekstiviestillä tai visalla navigoinnin päälle. Lisenssejä löytyy 1vrk - 3v.

Navicoressa on juuri ne kartat joita siihen ostaa.

Karttoja ei voi korvertoida ohjelmasta toiseen.

Tiedät varmaan senkin ettei täällä keskustella waretetuista ohjelmista, eikä niihin tarjota mitään ohjeita.
jos sulla on tyylinä ostaa kaikki ja sitte heittää roskiin jos se ei miellytä. nii tee sitte mun puolesta nii...
ite haluan koittaa noita juttuja ennen kuin niistä alan maksamaan mitään turhaa.

KIITOS KUITENKI VASTAUKSESTA!

Hmmmh
Senior Member
_
26. huhtikuuta 2008 @ 12:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipä ole tyylinä ostaa mitään minkä toiminnasta en tiedä. Siksi hankin vain tuotteita joita voin ensin itse kokeilla, tai sitten käytän ilmaisia.

Tästä ketjusta löytyy linkkejä eri vaihtoehtoihin.
edit: Ei ollutkaan tämä ketju, mutta haulla varmaan löytyy, sorry.

Ole hyvä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. huhtikuuta 2008 @ 12:18

Mainos
_
__

_
Moderator

7 tuotearviota
_
28. huhtikuuta 2008 @ 22:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tiimarko:
on waretettu.

Lue säännöt.

Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > nokia n95 navigointi muka ilmainen!??!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy