User Käyttäjä Salasana  

maanantai 28.7.2025 / 02:17
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > www.datavirta.fi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
www.datavirta.fi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
budunen
Suspended due to non-functional email address
_
6. syyskuuta 2007 @ 17:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kimppakyyti käy:)
Junior Member
_
6. syyskuuta 2007 @ 17:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hassua kun jotkin sanovat että tuotteet tulleet hyvin perille ja toisille taas ei millään.

Antec Sonata III | MSI P35 Neo-F | C2D E6550 @ 2.33GHz | Samsung T166 320GB | 2GB 667MHz Kingston | Club 3D x1950PRO 256mb| Windows XP |
Junior Member
_
6. syyskuuta 2007 @ 17:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti budunen:
lukekaapa tosta.

http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t479985

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?c...000000025551800

Tais tulla vähän vaikeempi tietokoneen hankinta nimittäin veikkaan et rahat ei ilman väkivaltaa tuu takas.
Mutta huomaattehan että nuo keskustelufoorumit ovat vanhoja tai siis asia on käyty jo kauan aikaa sitten.

Miten sitten voi olla että täällä osaa sanoo että on toiminut hyvin. Itse aijon ainakin katsoa asiaa maanantaihin saakka.

Tässähän on myös saattanut käydä niin että omistaja on vaihtanut tai sitten se on mennyt konkkaan.
Newbie
_
6. syyskuuta 2007 @ 17:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse en ainakaa noteerannut ko. linkkejä millään tavalla.

E6750
P5K
8800GTS
budunen
_
6. syyskuuta 2007 @ 17:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näimpä.

Eihän sitä koskaan tiedä, ottaa vaan ohimoon kusettajat kun niitä tuntuu olevan nykyään joka nurkalla.
mut toivotaan parasta.
Junior Member
_
7. syyskuuta 2007 @ 09:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tein tässä havainnon.

Eli tein uuden sähköpostin ja keksin jonkun iskevän tunnuksen. Tämän jälkeen laitoin viestiä sinne ja kyselin jotain hyvää konepakettia. Oletin että tuo tyyppi ei vastaa minun omiin posteihini, kun olen vain kysellyt että "saitko sen postiin". Mutta sitten yllätyin kun ei vastannut tuohon sähköpostiin, jonka tein. Eli hänellä on joko kiire tai sitten pitää vapaata tai jotain muuta vastaavaa.

Joko hän pisti sen eilen postiin tai ei. Myös saattaa olla että posti kusee.
Senior Member

5 tuotearviota
_
7. syyskuuta 2007 @ 09:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
konepaketti jossa 6800ultra :D ja amd 6000+.

1.kone intel core 2 quad Q6600 3,2GHz B3,ATI Radeon HD4890 ,asus p5k, 4gb ddr2. Samsung T220HD 22" Näyttö.
2.kone FSC Amilo Pi 5030, T7250, HD2300, 3gb ram Samsung 226BW 22" näyttö
3.kone AMD 64 3200+ 2.204ghz, 1,5gb ram,6600gt. Samsung 226CW 22" näyttö
Ja kiviäkin kiinnostaa minun koneeni :)
Senior Member

5 tuotearviota
_
7. syyskuuta 2007 @ 10:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Myy vanhaa tavaraa pois ja kusettaa ihmisiä. Ei ole vieläkään kaverille tullu konetta. Lähettäny keskiviikkona postia, että toisi sen viimeistään tänänn perjantaina ihan kotiin jopa. Alunperin oli tarkotus tulla postissa.

Intel Core 2 Duo E7400, Asus P5QL PRO, 2x2 GB DDR2 800 RAM, WD 250 GB SATA2 + WD 500 GB SATA2, ECS nVidia GeForce 9800 GT 512 MB, Antec Sonata III

Seuraa eroseteleiden matkaa http://www.eurobilltracker.eu/?referer=107869
Kinroad-foorumi http://kinroad.freezoy.com/
budunen
_
7. syyskuuta 2007 @ 11:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onkohan kukaan tehnyt rikosilmoitusta herrasta?
Täältä palstalta ei oikeen selviä et onko loppujen lopuksi kaikki saaneet koneet vaikka hetken on kestänyt vai onko jäänyt kone ja rahat tulematta.
Esim onko nimimerkillä kakkonen kirjotteleva saanut oman koneensa?
kakkonen
Newbie
_
7. syyskuuta 2007 @ 11:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
LÄÄKKEET!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. maaliskuuta 2008 @ 20:22

Junior Member
_
7. syyskuuta 2007 @ 12:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuli vaan mieleen, että onkohan joku näistäkin keskustelijoista itse herra "datavirta" ja selittelee toimitusongelmia? Mene ja tiedä. Tai sitten nämä kaikki viestit yrityksiä mustamaalata datavirran toiminta? Miettikää sitä! XD

"What we have here, is a failure to communicate."
kakkonen
Newbie
_
7. syyskuuta 2007 @ 12:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti illdozer:
Tuli vaan mieleen, että onkohan joku näistäkin keskustelijoista itse herra "datavirta" ja selittelee toimitusongelmia? Mene ja tiedä. Tai sitten nämä kaikki viestit yrityksiä mustamaalata datavirran toiminta? Miettikää sitä! XD
Niin, tai jos Matrix onkin totta!
Junior Member
_
7. syyskuuta 2007 @ 17:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti NorttiBoy:
Myy vanhaa tavaraa pois ja kusettaa ihmisiä. Ei ole vieläkään kaverille tullu konetta. Lähettäny keskiviikkona postia, että toisi sen viimeistään tänänn perjantaina ihan kotiin jopa. Alunperin oli tarkotus tulla postissa.
Varmaan se Posti hoitaa sen kotiinkuljetuksen.
Junior Member
_
7. syyskuuta 2007 @ 17:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt se vastas mulle. Sano että "ei ole vielä tullut tuota Inno3D 8800gts 320mb ddr3 eli sitä odotellaan edelleen."

Eli saas ny nähä. Vois pistää poikki vaan maanantaina. Kysyin siltä nyt että kauan menee.
Jontter
_
7. syyskuuta 2007 @ 17:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulle tuli myös ehdotus konepaketista privaviestinä. Onneksi suosin paikallista yrittäjää ja sain haluamani paketin toimintavalmiina muutamaan päivään.

Joko kaveri haalii liikaa töitä tai tekee kuprun ja ottaa pikavoiton ;)

Hp G5050EO kannettavana + vista home basic

Intel E6750 , 2G ddr2, x1650,Compucase koppa, seagate 320 G,vista home premium ym.......
Senior Member

5 tuotearviota
_
8. syyskuuta 2007 @ 12:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti willew:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti NorttiBoy:
Varmaan se Posti hoitaa sen kotiinkuljetuksen.
Ei vaan se ntyypin piti tuoda se kaverille. Eipäs tuonutkaan perjantaihin mennessä.

Niin ja se tyyppi liikkuu täällä aD:ssä nimella posti2007.

Intel Core 2 Duo E7400, Asus P5QL PRO, 2x2 GB DDR2 800 RAM, WD 250 GB SATA2 + WD 500 GB SATA2, ECS nVidia GeForce 9800 GT 512 MB, Antec Sonata III

Seuraa eroseteleiden matkaa http://www.eurobilltracker.eu/?referer=107869
Kinroad-foorumi http://kinroad.freezoy.com/
Junior Member
_
8. syyskuuta 2007 @ 14:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko kukaan yrittänyt sitten perua tilausta sähköpostitse? Ja olisiko kenelläkään tuon henkilön toimivaa numeroa?
Newbie
_
9. syyskuuta 2007 @ 15:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kellään edistynyt tämä homma? Ja kyllä numeroa kaivataan.

E6750
P5K
8800GTS
tumppude
Junior Member
_
9. syyskuuta 2007 @ 15:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jaa että posti2007 nimellä liikkuu? Mulle tuli tällänen yksityisviesti joku aika sitten

sungay
Inactive
_ 6. helmikuuta 2007 @ 09:22
moro

halvalla lähtee meiltä koneet otappa yhteyttä..

www.datavirta.fi
asiakaspalvelu@datavirta.fi

quakenet #datavirta ja pm trixie

voimme myös kasata ilmaiseksi jos et itse halua vaivautua?
ja toimituskulut on 0e
Webez
Junior Member
_
9. syyskuuta 2007 @ 17:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Datavirta.fi verkkokaupan myyjä ei ole maksanut verkkokaupan tekijälle maksua työstä ja tämän takia myyjän omaisuus on perinnässä. Käsittääkseni myyjästä on tehty useampikin rikosilmoitus. Tiedän tämän koska olen se koodari, joka teki datavirta.fi verkkokaupan.

Kehoitankin siis kaikkia... ÄLÄ OSTA DATAVIRTA.FI VERKKOKAUPASTA MITÄÄN.
budunen
_
10. syyskuuta 2007 @ 08:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minkä ikäinen kaveri tämä datavirran omistaja on?
Junior Member
_
10. syyskuuta 2007 @ 08:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Webez:
Datavirta.fi verkkokaupan myyjä ei ole maksanut verkkokaupan tekijälle maksua työstä ja tämän takia myyjän omaisuus on perinnässä. Käsittääkseni myyjästä on tehty useampikin rikosilmoitus. Tiedän tämän koska olen se koodari, joka teki datavirta.fi verkkokaupan.

Onko asia edistynyt rikosilmoitusten osalta yhtään?
budunen
_
10. syyskuuta 2007 @ 09:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Webez:

Jos olet tehnyt verkkokaupan niin olet väkisinkin ollut "datavirran" kanssa tekemisissä kasvotusten ja tunnet tyypin. Niin mieleen juolahtaa miksi et ole käynyt henk. koht. hakemassa rahoja pois tyypiltä vaikka sitten hiukan ravistelemalla?
Webez
Junior Member
_
10. syyskuuta 2007 @ 12:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Jos olet tehnyt verkkokaupan niin olet väkisinkin ollut "datavirran" kanssa tekemisissä kasvotusten ja tunnet tyypin. Niin mieleen juolahtaa miksi et ole käynyt henk. koht. hakemassa rahoja pois tyypiltä vaikka sitten hiukan ravistelemalla?
Internet maailma on nykyään niin ihmeellistä, että hommia voi tehdä ilman että edes tapaa toista osapuolta.

Olen sitä mieltä, että "ravistelu" ei tuota muuta kuin haittaa. Poliisin ja käräjien kautta hoitamalla asiat menee lain kirjaimen mukaan, eikä tule enää lisää hankaluuksia.
Mainos
_
__

_
Newbie
_
10. syyskuuta 2007 @ 12:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs rikosilmoitusta pikimmiten. Ottaa päähän kyllä tämmöiset tapaukset.

E6750
P5K
8800GTS

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > www.datavirta.fi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy