User Käyttäjä Salasana  

maanantai 7.7.2025 / 01:38
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > call of duty 4 ps3 nettipeli ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
call of duty 4 ps3 nettipeli ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
Sammyhii
Newbie
_
17. helmikuuta 2008 @ 17:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti antz84:
moi. ostin tuossa juuri ps3 ja ajttelin että vois tuota cod4 nettipeliä kokeilla. eli mistä ja miten,niin ja maksaako tuo ps3 nettipelailu
no ensi yhistät sen nettii joko piuhal tai langattomal ja sit valkkaat codin alkuvalikost Multiplayer ja sieltä sitte Play Online ja eiku pelaamaa. Eikä maksa mitää ylimääräst
hallu1984
Suspended due to non-functional email address
_
8. huhtikuuta 2008 @ 16:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on ollu kans samoi ongelmii ton nettipelin kanssa,ku ei oikein aina meinaa päästä pelaamaan. mut jos haluutte lisätä mut kaverilistalle ni mun nickki on [FIN]hallu1984 tai hallu 1984...pelaan mieluiten hardcore team deathmatchia
tersoini
Suspended due to non-functional email address
_
29. heinäkuuta 2008 @ 19:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kertokaas tyhmälle et missä nyt on oikein vika kun pelaan ps3 verkossa tätä Call Of Dutya niin katkasee yx kax yhteyden siis koko verkkoboxi kadottaa yhteyden ja alkaa hakeen uusiksi... Ja kun olen koittanut Ps3 asetuksista tuota verkkojuttua tutkia niin saan tälläisen tekstin:

Reititin ei välttämättä tue ip-sirpaleita ja joidenkin pelien kommunikaatio-ominaisuudet voivat olla rajoitettuja.Ota yhteyttä reitittimen valmistajaan lisätietoja varten????

Eli missä on vikaa? Onko mun verkkoboxi rikki jotenkin? Ei oo alussa tällästä vikaa ollu?

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > call of duty 4 ps3 nettipeli ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy