User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 18.1.2026 / 23:56
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > msi 8800 gt overclokked :n kellotus! kannattaako`? ja vinkkejä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
msi 8800 gt overclokked :n kellotus! kannattaako`? ja vinkkejä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
pekegt
Suspended permanently
_
24. marraskuuta 2007 @ 15:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Samiv93:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pekegt:
Ja toiseksi tuohon tuulettimen lisäykseen että uskon mielummin sinun lisäävän siihen sen korkeintaan 20e maksavan tuulettimen kuin se että viet näytön ohjaimesi (joka on muuten huippu uutuus) takuuseen ja odottelet pitkään koska kaikki tuon mallin näyttikset on tänä päivänä kortilla kuten hyvin tiedät... eli voi mennä aika pitkään ennen kuin saisivat sinulle edes toimitettua tilalle toisen tuon mallin näyttiksen..
totta puhut! onko mitään hyviä ja halpoja tuulettimia kellää tiedossa? mä en kyllä taida koskee näyttiksen jäähyyn että ei mee takuu. nii onko mitää erityisen halpaa ja hyvää tuuletinta? kertokaa kokemuksia!! :D
http://www.jimmspc-store.fi/listaa/3/111/11103/off/25 Tuolla ainakin kotelotuuletusta parempaan suuntaan hyvällä hintalaatu suhteella.. mutta isommat näky olevan miinuksen puolella tilauksen suhteen..
[url=http://www.jimmspc-store.fi/tuote/FX12-2000?t=false][/url]
siis eikö toi oo paras mahdollinen tuuletin kun siinä on säätö mahdollisuukin semmonen nuppi !!! :D:D muuten kun sulla näyttää olevan 4x1 gigaa muistia niin onko se liikaa ja kun mun kaverit sano että jos on monta kampaa nii ne syö tehoja toisiltaa onko se totta??
Samiv93
Member
_
24. marraskuuta 2007 @ 20:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No sanoisin että kyllä sillä pärjää vaikke ne onkin DDR2 ;) Yleensä laittavat 2-3gigaa. Ja en ole itse ainakaan kuullu että ne mitään tehoja söisivät toisiltaan.. hehe aika naurettava väitös mielestäni :D ja kyllä mäkin pidän tota tuuletinta aika hyvänä vaihtoehtona kun laakerointi on eri kuin normaalisti, 10vuoden takuu, portaaton säätö, hiljainen, värikäs ja hintakaan ei ole päätä huimaava :)

Kotelo: Antec,Sonata III.
Emolevy: MSI,P35 Neo-f.
Prosessori: Intel,Core 2 Quad Q6600 Boxed.
Näytönohjain: PNY, 8800GTS.
Muisti: Buffalo, 4x 1gt, 800Mhz, DDR2.
Kovalevy: Samsung,T166, 500Gt.
DvD asema(2x): Samsung,SH-S203.
Käyttis: Windows Vista Home Prerium.
Senior Member

1 tuotearvio
_
25. marraskuuta 2007 @ 11:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sama kun sanoisi että jos on prossussa 4 ydintä niin syövät tehoja toisiltaan :D Toki jos muistien kellotaajuudet ovat erilaiset niin kaikki toimivat hitaimman mukaan.

Intel Core2Quad Q9550 | ASUS P5K
A-Data 4X 1Gb 800Mhz DDR2
ASUS Radeon HD4890
Antec NeoHE 550W | Antec P182
pekegt
Suspended permanently
_
25. marraskuuta 2007 @ 11:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No sanoisin että kyllä sillä pärjää vaikke ne onkin DDR2 ;) Yleensä laittavat 2-3gigaa. Ja en ole itse ainakaan kuullu että ne mitään tehoja söisivät toisiltaan.. hehe aika naurettava väitös mielestäni :D ja kyllä mäkin pidän tota tuuletinta aika hyvänä vaihtoehtona kun laakerointi on eri kuin normaalisti, 10vuoden takuu, portaaton säätö, hiljainen, värikäs ja hintakaan ei ole päätä huimaava :)
'
sitä mäkin! :D mä tilaan pari tommosta mun coltekin storm koteloo. mä tilaan sen mikä ottaa enemmän kierroksia.
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
25. marraskuuta 2007 @ 11:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niinpä, eivät muistit todellakaan "syö tehoja toisiltaan". :D Suhteellisen huvittava väite. Pyydähän kavereiltasi vaikka mesessä linkkiä johonkin, mikä todistaa tuon. Voin kyllä jo valmiiksi sanoa, että ei heillä ole mitään millä todistaa sitä. Ehkä he ovat ajatelleet, että muistit eivät olisi yhtä nopeita, jolloin kaikki toimisivat hitaimman mukaan. Tai että muistit eivät menisi dual channeliin. Molemmat väitteet ovat kuitenkin vääriä, kun tuskin sinulla on erinopeuksisia muisteja, ja jos sinulla on 4 kampaa muisteja, ne ovat automaattisesti dual channelissa.

AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt
pekegt
Suspended permanently
_
25. marraskuuta 2007 @ 11:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sebu92:
Niinpä, eivät muistit todellakaan "syö tehoja toisiltaan". :D Suhteellisen huvittava väite. Pyydähän kavereiltasi vaikka mesessä linkkiä johonkin, mikä todistaa tuon. Voin kyllä jo valmiiksi sanoa, että ei heillä ole mitään millä todistaa sitä. Ehkä he ovat ajatelleet, että muistit eivät olisi yhtä nopeita, jolloin kaikki toimisivat hitaimman mukaan. Tai että muistit eivät menisi dual channeliin. Molemmat väitteet ovat kuitenkin vääriä, kun tuskin sinulla on erinopeuksisia muisteja, ja jos sinulla on 4 kampaa muisteja, ne ovat automaattisesti dual channelissa.

nonii :D pitää kyllä sanoo niille. :D
Samiv93
Member
_
25. marraskuuta 2007 @ 16:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
'
sitä mäkin! :D mä tilaan pari tommosta mun coltekin storm koteloo. mä tilaan sen mikä ottaa enemmän kierroksia.
Elähän kuitenkaan ihan summassa tilaile vaan ota selvä minkä kokosia paikkoja sulla on kotelossa tuulettimelle valmiina vai onko ollenkaan ja siinä samalla selviää otatko 8x8cm vai isompia..

pekegt
Suspended permanently
_
25. marraskuuta 2007 @ 17:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
'
Elähän kuitenkaan ihan summassa tilaile vaan ota selvä minkä kokosia paikkoja sulla on kotelossa tuulettimelle valmiina vai onko ollenkaan ja siinä samalla selviää otatko 8x8cm vai isompia..
siis tottakai mä oon kattonu. siinä on ees ja takana 120mm tuulettimelle paikat. :D
Mainos
_
__

_
Samiv93
Member
_
25. marraskuuta 2007 @ 19:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hyvä hyvä :D minä jo luulin että summassa tilailet kun olit niin päättäväisen kuulonen..

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > msi 8800 gt overclokked :n kellotus! kannattaako`? ja vinkkejä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy