Kone käynnistää itseään?
|
|
Senior Member
|
29. joulukuuta 2007 @ 16:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Nyt on se tuuletin 100%:lla, ei kyllä kuulosta sen kovammalta, mutta ainakin se vähentää paremmin lämmöt. Uskallonko nostaa näyttiksen tehoja?
|
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
29. joulukuuta 2007 @ 16:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti _EffEcT_: Nyt on se tuuletin 100%:lla, ei kyllä kuulosta sen kovammalta, mutta ainakin se vähentää paremmin lämmöt. Uskallonko nostaa näyttiksen tehoja?
Uskallat. Ei sitä tuuletintakaan pakko olisi 100% laittaa, mutta jos se ei ääneen pahemmin vaikuta niin hyvä.
|
Senior Member
|
29. joulukuuta 2007 @ 16:48 |
Linkki tähän viestiin
|
juu, mutta nostin nyt tuon näytönohjaimen 545mhz, sekin oli jo iso nosto minulle, uskaltaako nostaa lisää? Lämpö on 50c tällä hetkellä.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. joulukuuta 2007 @ 23:30
|
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
29. joulukuuta 2007 @ 18:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä tämän keskustelun voi käydä tässäkin, toinen vaihtoehto on laittaa yksityisviestiä.
Nosta vaan rohkeesti sinne 580mhziin, ei siinä mitään käy. :D
50c on todella viileä.
|
Senior Member
|
29. joulukuuta 2007 @ 18:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Isukki ei tykkää hyvää, kun mainitsin heti ylikellotuksen, se sano jotain, että et kyllä mitään kellota, ettet hajota uutta näytönohjainta. Eli mitään vaaraa ei ole jos nostan 580 mhz, mutta se on vaikea saada siihen kohdalleen, se menee 582 mhz tai jotain lähelle. Äsken pelasin 8-34 minuuttia airbornee niin näyttis oli 59c.
Edit: Kellotanko vai en? 540 mhz nostan 580 mhz vai en?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. joulukuuta 2007 @ 20:11
|
Member
|
29. joulukuuta 2007 @ 20:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti k0jootti: Onhan uusimmat, 169.25 ForceWaret(nvidian ajurit) asennettuna?
Offtopiccia tuun tänne tunkemaan, mutta pisti silmään toi.
Miksei NVidian sivuilla ole 169.25 ajureita?
Tuleeko Nvidian ajurit jonnekin muualle nopeammin?
What is a choual?
|
Senior Member
|
29. joulukuuta 2007 @ 20:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Googlella ainakin itse olen löytänyt toimivia latauksia. En tiedä miksei Nvidian sivulla ole.
EDIT: Mutta en ole ottanut niitä käyttöön, minulla on ihan ne ajurit CD-levyltä asennettuna, ja levy tuli paketin mukana.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. joulukuuta 2007 @ 20:54
|
Member
|
29. joulukuuta 2007 @ 21:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti _EffEcT_: Googlella ainakin itse olen löytänyt toimivia latauksia. En tiedä miksei Nvidian sivulla ole.
EDIT: Mutta en ole ottanut niitä käyttöön, minulla on ihan ne ajurit CD-levyltä asennettuna, ja levy tuli paketin mukana.
Aivan, kokeilinkin juuri itse ja sain selville että nehän ovat Vistaan. Joten ei hätiä mitiä.
Toivottavasti saat koneesi kuntoon! :)
What is a choual?
|
Senior Member
|
29. joulukuuta 2007 @ 21:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Hmm... kiitos, mutta koneeni on kunnossa :D. Uudelleen käynnistyminen ja bluescreeni tapahtuu Medal of Honor Airbornea pelatessa, kun muisti on juuri se 1GB ja se vaatii, nii välillä loppuu muistien riittävyys, mutta maanantaina saan kingston (DDR2 ja 400mhz).
|
Senior Member
|
29. joulukuuta 2007 @ 23:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Missä lämmöissä tuo ASUS GeForce 8600 GT on rasituksessa?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. joulukuuta 2007 @ 09:20
|
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
30. joulukuuta 2007 @ 13:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti _EffEcT_: Missä lämmöissä tuo ASUS GeForce 8600 GT on rasituksessa?
Se selviää kun jätät sen Rivatunerin lämpötilamittarin auki ja menet pelaamaan jotain. Sitten voit jälkeenpäin tarkastella niitä lämpöjä.
Veikkaisin että jossain 60-75c välillä, haittaa ei kuitenkaan ole vaikka lämmöt lähentelisi 90c:tä.
Tosiaan 169.25 ajurit taitaa olla Vistalle, eli jos sinulla on XP niin lataa tietenkin siihen kuuluvat ajurit.
|
Senior Member
|
31. joulukuuta 2007 @ 12:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo,mutta kyllä tuo 8600 GT on tarpeeksi tehokas, ettei sitä tarvitse kellotella.
EDIT: Miksi olen newbie, kun yksi tyyppi sai mun salasanan jostain tietää, niin onko se mennyt säätelemään, olin viimeksi Junior Member?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. joulukuuta 2007 @ 12:37
|
mavaan24
Suspended due to non-functional email address
|
31. joulukuuta 2007 @ 13:18 |
Linkki tähän viestiin
|
voisiko olla irq :uut päällekkäin jonkun laitteen kanssa
joskus itsellä ollut näytönohjaimen ja näppiksen kanssa niin ei näppis ole toiminut tai hiiri
ehkä irq päällekkäin
|
Senior Member
|
31. joulukuuta 2007 @ 13:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Ok, no toivottavasti joku mode antaa mulle sen arvonimen takaisin, siis jos se on vahingossa hävinny tai jotain.
|
jubo93
Member
8 tuotearviota
|
9. maaliskuuta 2008 @ 10:45 |
Linkki tähän viestiin
|
sain c2d E6750:lla 3dmarkilla vaan jotain 2000 pistettä. prime95:la ei ollu kuitenkaan mitään ongelmaa vaikka se pyöri jotai 1,5 tuntia
|
Mainos
|
  |
|
Senior Member
|
9. maaliskuuta 2008 @ 16:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jubo93: sain c2d E6750:lla 3dmarkilla vaan jotain 2000 pistettä. prime95:la ei ollu kuitenkaan mitään ongelmaa vaikka se pyöri jotai 1,5 tuntia
Miksi tänne tuo? Tämänkin menit nostamaan haudasta.
|