User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 03:06
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > finbytes ja tili parkissa?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Finbytes ja tili parkissa?
  Siirry:
 
Jos FB pyytää uutta/vanhaa sähköpostia, laittakaa se auttavalle käyttäjälle YV:llä, ei tänne kaikkien pällisteltäväksi.

Ketjussa aktivoidaan vain vanhoja tunnuksia. Uusien tunnusten pyytäminen kielletty!
Kirjoittaja Viesti
hissukka
Junior Member
_
2. syyskuuta 2008 @ 15:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itellä kanssa mennyt inactive too long tilaan tili. tunnuts on monkey, jos joku viitsisi kysäistä. nyt kun olisi 10/10 käytössäkin:(

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. syyskuuta 2008 @ 19:33

hards_
Newbie
_
4. syyskuuta 2008 @ 15:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olin jo melkein luopunut toivosta, et sais tilin takaisin käyttöön, kun unohdin laittaa parkkiin parin viikon berliininreissun ajaksi ja tää siis kesäkuun lopussa.

finbytes-nikki : hards

..ja jos joku viitsis laittaa viestii, olisin tosi kiitollinen :)
Hasselman
Newbie
_
4. syyskuuta 2008 @ 15:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla ois kans tili suljettu, olin lomalla ja en muistanu laittaa tilii parkkiin. Voiskohan joku ystävällinen pistää ylläpidolle viestiä et avais sen. kt: Hasselman
MonPe
Member
_
4. syyskuuta 2008 @ 17:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Luuletteko että ko. paikan ylläpito haluaisi ottaa teitä sinne kun taas lähdette lomille ja unohdatte taas laittaa sen parkkiin?
hards_
Newbie
_
4. syyskuuta 2008 @ 17:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MonPe:
Luuletteko että ko. paikan ylläpito haluaisi ottaa teitä sinne kun taas lähdette lomille ja unohdatte taas laittaa sen parkkiin?

no mä oon laittanut aikaisemmin sen jo pariin otteeseen parkkiin, mut oli hektinen lähtö, joten vahingossa unohtui. oon ollu jäsenenä kuitenkin jo monta vuotta.. :)
jordfras
Newbie
_
6. syyskuuta 2008 @ 01:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
monkeyn, hardsin ja hasselmanin puolesta laitettu viesti ylläpidolle.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. syyskuuta 2008 @ 13:39

hards_
Newbie
_
8. syyskuuta 2008 @ 17:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jordfras:
monkeyn, hardsin ja hasselmanin puolesta laitettu viesti ylläpidolle.

Kiitos paljon, nyt pelittää taas. ihan jees et saa suomitorrenttei kun on vaihdossa :)
hoopulli
Newbie
_
13. syyskuuta 2008 @ 20:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ottaisiko joku ystävällinen henkilö yhteyden ylläpitoon jotta saisin tilini takaisin. Tunnus on haili.
miihkaili
Newbie
_
15. syyskuuta 2008 @ 23:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei täältähän saattaa saada apua. Loppukesällä muutto uuteen asuntoon. Ei ensimmäisenä ollut mielesä käydä säännöllisesti sivustolla. Nyt tavarat paikoillaan ja kaipais uutta kuvaa töllöön.
Käyttäjänä ollut jo lähes alusta asti. Harmittaa tällainen kämmäys asiassa. Käyttis ois : miihkaili
punchi70
Newbie
_
16. syyskuuta 2008 @ 03:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sama probleema täälläkin tili kiinni kun olin tossa länsinaapurissa jonkunaikaa pyörimässä,harmi homma kun kuitenkin muutama vuosi on jo tuolla tullut roikuttua,eli kiitokset jo etukäteen jos joku viitteis auttaa, nikki - punchi
tjk77
Newbie
_
8. lokakuuta 2008 @ 17:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos ei kauheasti olisi vaivaa jollekin, niin voisikohan omaanikin accoa viestitellä auki, kun meni kiinni auton laiton aikana. Ongelmia ei ainakaan tilastojen mukaan pitäis olla. Nikki on sama.
JohnDoe75
Newbie
_
15. lokakuuta 2008 @ 22:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koneen kanssa oli ongelmia ja finbytes jäi sivuun. Nyt inactive too long löytyiskö apuja. Nikki Tollo

Gizmo80
Suspended due to non-functional email address
_
16. lokakuuta 2008 @ 19:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisko joku palauttaa minun tilin? Lisäinfoa YV:llä

Kuolema kuittaa univelan
Gizmo80
Suspended due to non-functional email address
_
16. lokakuuta 2008 @ 19:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kone hajosi pahemman kerran voisko joku auttaa fb:lle takaisin pääsemisessä. Lisäinfoa YV:llä

Kuolema kuittaa univelan
wuttis
Newbie
_
21. lokakuuta 2008 @ 18:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisiko joku auttaa ja viedä viestiä ylläpidolle että saisin tilini auki. Kävi sellainen kämmi että unohdin parkkeerata tilini, ei ole ennen tapahtunut tämän parin vuoden aikana jonka olen ollut jäsenenä. Kiitos jo etukäteen jos joku viitsisi auttaa.
Tunnus oli vorrester
Member

1 tuotearvio
_
28. lokakuuta 2008 @ 09:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oip, oon tässä hieman myöhään liikkeellä, kun en tajunnut forumeilla kysellä. Mulla meni finnbytes-tili sulki käyttämättömyyden takia viime kesänä nettiliittymän muutoksen aiheuttaman downtimen takia. Toivottavasti tätä saisi vielä neuvoteltua auki ja olisi vielä Joku ystävällinen henki, joka veisi viestiä.

Käyttäjätunnus on Ankka.
emppula
Suspended due to non-functional email address
_
29. lokakuuta 2008 @ 10:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt kävi näin. Oma tili myös lukossa, vaikka alusta asti on oltu mukana :(
Member

1 tuotearvio
_
29. lokakuuta 2008 @ 13:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti emppula:
Nyt kävi näin. Oma tili myös lukossa, vaikka alusta asti on oltu mukana :(
Joo, sama tilanne myös. Melko tyly tuommoinen you're not needed ilmotus :\
j4llu
Suspended due to non-functional email address
_
30. lokakuuta 2008 @ 10:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
FB:n ensimmäisistä päivistä asti mukana, mutta nyt tuli oltua pidemmällä radalla ja you're not needed. Pystyiskö joku laittaa aktivointipyyntöä tunnukselle? Iso Kiitos!!!

Tunnus: jallu
kipparik
Newbie
_
30. lokakuuta 2008 @ 12:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täällä myös yksi onneton, jonka tili meni kiinni.. Se on tuo perheellisen elämä ettei aina kerkee joka paikkaan edes 16 päivän välein.. prkl..

kippari28 (@fb)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. lokakuuta 2008 @ 11:11

Member
_
31. lokakuuta 2008 @ 00:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kipparin, jallun, vorrester ja Ankan puolesta laitettu viestä ylläpidolle, eli varmaan kohta tilit taas auki.

Q9550 @ 3.8GHz | 8800gts g92 | 640GB+250GB | 2GB 800mhz
Member

1 tuotearvio
_
31. lokakuuta 2008 @ 09:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Teeemu:
kipparin, jallun, vorrester ja Ankan puolesta laitettu viestä ylläpidolle, eli varmaan kohta tilit taas auki.

Jukranpujut ja tuhannen tujua huikkaa! Auki näyttäisi olevan. Teeemulla on minun kiitollisuuteni \o/
kipparik
Newbie
_
31. lokakuuta 2008 @ 11:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Teeemu:
kipparin, jallun, vorrester ja Ankan puolesta laitettu viestä ylläpidolle, eli varmaan kohta tilit taas auki.
Anteeksi kauheasti, mutta olin laittanut vielä tunnuksen VÄÄRIN..
Eli jos vielä riittää ymmärrystä ja hermoja niin kt: kippari28
Member
_
31. lokakuuta 2008 @ 21:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kipparik:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Teeemu:
kipparin, jallun, vorrester ja Ankan puolesta laitettu viestä ylläpidolle, eli varmaan kohta tilit taas auki.
Anteeksi kauheasti, mutta olin laittanut vielä tunnuksen VÄÄRIN..
Eli jos vielä riittää ymmärrystä ja hermoja niin kt: kippari28

Pitäisi aueta :)

Q9550 @ 3.8GHz | 8800gts g92 | 640GB+250GB | 2GB 800mhz
Mainos
_
__
 
_
kipparik
Newbie
_
1. marraskuuta 2008 @ 06:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ISO käsi Teeemulle
 
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > finbytes ja tili parkissa?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy