User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 27.8.2025 / 19:49
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > peli hiiri?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Peli hiiri?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<123>
Uih4sx
Newbie
_
27. tammikuuta 2008 @ 22:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En osaa päättää ostanko Razer Death Adderin vai Logitech MX518 hiiren.
Sanokaa te, tartten ammattilaisen apua :)
Senior Member

15 tuotearviota
_
27. tammikuuta 2008 @ 22:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Deathadder on tarkempi, logitechissä enemmän nappeja.
(mousescoressa deathadder tuli ensimmäiseksi ja mx518 kolmanneksi [ylikellotettu mx500 oli toinen].. deathadderissa 5 nappia, mx518:ssa 7)

itse valitsin deathadderin koska mx518 ei sopinut omaan käteeni (kävin kaverilla testaamassa) tällä hetkellä ottaisin joka tapauksessa deathadderin kun hintaeroa ei ole kuin muutama euro ja en tee mitään 7 napilla.. viime kesän alussa kun hiiren ostin niin oli hieman eri asia kun mx oli n. 50e kun taas deathadder 70e

1337 viestiä kirjoitettu 31.3 2008

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. tammikuuta 2008 @ 22:44

Andihh
Newbie
_
1. helmikuuta 2008 @ 16:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tota kantsii ottaa myös se huomioon että noi razerit levii tosi herkästi.. Itse ostin pari viikkoa sitten razer deathadderin ja mouse1 kesti viikon kunnes levisi... Kävin hakemassa mx518 tilalle ja tässä on todella jämäkät napit. Kaikki noi microsoftin tuotteet on sekundaa.. Kannattaa myös huomioida se että Toi Deathadder on tarkotettu käteen niin että painat nimettömällä mouse2 ja keskisormi on rullan päällä.. Todella vaikeeta pitää hiirtä kädessä perus otteella.

Andy buutboy
Senior Member

15 tuotearviota
_
1. helmikuuta 2008 @ 17:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itsellä ollut tämä deathadderi jo reilusti yli puoli vuotta ja toimii edelleen kuin uusi. mm. tippunut kymmeniä kertoja lattialle.. kolahtanut useasti pahasti seinään (seinä heti tietokonepöydän oikealla puolella) + muutenkin ollut aika kovassa liikkeessä.

Senior Member

9 tuotearviota
_
1. helmikuuta 2008 @ 18:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TemeTee:
Olen samaa mieltä umphs:in kanssa. Itsellä on normaali langaton hiiri, vanha Win95-matto (kangasta) ja logitechin perus ps/2 näppis. Niillä pärjää mainiosti. Olen samaa mieltä, ettei noilla extramultikäyttö näppiksillä tee muuta kuin kasvateta VP:tä. Mutta kaikesta huolimatta sellaiset pelit olisivat kivoja, jos vain rahaa olisi liikaa.
Nyt olet kyllä melko väärässä, oma G15 LCD näyttö on itselleni tosi rakas. En voisi elää ilman sitä, näppiksessä on myös kaikellaista muuta kivaa. Tosin jossei ole rahaa niin sitä ei ole, silloin kai väsätään itse LCD näyttö jos sellasella jotain tekee ja sinne suuntaan. ;)

NVIDIA GTX970 4096MB / AMD FX-8350 @4.40GHz - Thermalright Macho Direct Tower / Gigabyte GA-970A-UD3P / HyperX FURY 16GB DDR3-1866 / Asus XONAR DG / TP-Link TL-WN811ND WLAN HyperX FURY 240GB(SSD) / Western Digital 2TB / Corsair Carbide Series 200R / Seasonic 520W S12II Bronze 80+ | Windows 10 64bit
Misc: Logitech G300S - Steelseries QCK / Logitech G510 / Sennheiser HD598 /
3 x Asus VE247H
Senior Member
_
1. helmikuuta 2008 @ 19:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
OT: Päivän parhaat naurut: "ylikellotettu mx500". Ylikellotettu hiiri? Kuulostaa vain niin naurettavalta, mutta kaipa siitä apua on.
ONT: Omasta mielestäni paras hiiri on Logitechin mx518. Microsoftin hiiret eivät sovi lapaseeni, enkä Razerin tuotteista niin välitä. Hiiri kannattaa valita sen mukaan, miten se sopii käteen. Marssit vain lähimpään ATK-kauppaan (jossa on hiiriä testattavana) ja valitset sopivimman hiiren. That's it. Näppäimistöksi kelpaa mikä tahansa perusnäppis, 10? näppäimistöt ovat mielestäni aivan yhtä hyviä kuin 80? vastaavat. G15 on mielestäni tilaa syövä muovihärpäke, jonka LCD-näytöllä voisi heittää vaikka ankkaa.

Senior Member

15 tuotearviota
_
1. helmikuuta 2008 @ 22:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siis ei sitä mx500 tietenkään ole kellotettu vaan sitä usb porttia :D ilmaisin ehkä asian väärin.. enivei tässä lopputulokset siitä testistä:
http://www.esreality.com/?a=longpost&id=1300293&page=5 (ylempi lista: tarkkuus, alempi: hinta/laatu.. tosin deathadder on nykyään 20e halvempi joten nousisi monta sijaa tuossa alemmassa taulukossa)

Fozters
Newbie
_
10. helmikuuta 2008 @ 23:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ite pistin tilauksee jimssistä Deat Adderin + Steelpad QcK + Logitech Ultra Flat yht. 79?
Harmi vaa ku esim verkkokaupas ei oo ku jotai logitechei paikan pääl mitä voi testaa. Uskon kyl ton razer da:n olevan hyvä kädelleni, sillä olen vastaavan muotoisella hiirellä räpläillyt ja se oli hyvä.
Senior Member

20 tuotearviota
_
11. helmikuuta 2008 @ 07:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti cLonx:
Olen samaa mieltä umphs:in kanssa. Itsellä on normaali langaton hiiri, vanha Win95-matto (kangasta) ja logitechin perus ps/2 näppis. Niillä pärjää mainiosti. Olen samaa mieltä, ettei noilla extramultikäyttö näppiksillä tee muuta kuin kasvateta VP:tä. Mutta kaikesta huolimatta sellaiset pelit olisivat kivoja, jos vain rahaa olisi liikaa.
Nyt olet kyllä melko väärässä, oma G15 LCD näyttö on itselleni tosi rakas. En voisi elää ilman sitä, näppiksessä on myös kaikellaista muuta kivaa. Tosin jossei ole rahaa niin sitä ei ole, silloin kai väsätään itse LCD näyttö jos sellasella jotain tekee ja sinne suuntaan. ;)
Se oli sarkasmia :D:D:D Itelläki g15 ^^ on kyllä hyvä ja G9:ä olen hommailemassa :D
Senior Member

7 tuotearviota
_
11. helmikuuta 2008 @ 08:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joku tuolla puhui että kaikki miksofta on tässäkin ihan sekunda kamaa. Harmiksemme minusta ainakaan tuo sidewinder ei lelulta tuntunut, ja ihan sopivan hintaiseksi pelihiireksi se on ihan hyvä. <- Tuo siis kamulla. Itsellä on tämmöinen 100 euron langaton multimedia näppis+hiiri paketti, jolla pärjäilee ihan hyvin. En huomannut tarkkuuseroja kaverin sidewinderiin verrattuna, tämä oma Microsoft Wireless Laser Mouse 6000 sopii hyvin käteeni, enkä ole sitä viivettäkään huomannut. Sanovat että korkeintaan se on jotai millisekunnin luokkaa, joka on varmaan ammattipelailussa tärkeää mutta itsellä en ole huomannut mitään viive eroja langallisten pelihiirien kanssa. Ihan hyvä kun nuo sivunapit saa bindattua ja näppäimistössä sopivilla kohdilla napit joihin voi sitten bindata kuten minä olen tehnyt ostobindejä... Hyvin toimii ; )

Andihh
Newbie
_
14. helmikuuta 2008 @ 17:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tota mikäköhän siinä on meinaa tässä deathadderissa ainakaan ei hirveesti oo panostettu nappien laatuun. Tässä kappaleessa on mouse1 ihan lutku lähes mahoton painaa nopeesti ja edellisestä deathadderista hajos koko mouse1 viikon jälkeen. Napin alla oleva "painike" painui alas joten painaminen oli suhteellisen hankalaa :D

Andy buutboy
Senior Member

9 tuotearviota
_
14. helmikuuta 2008 @ 18:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen käyttänyt varmaan aina Logitech hiirtä. Ennen MX 518, jonka vaihdoin G5seen. Razer mielestäni melko pieni ainakin omassa kädessäni. Eikä sillä oikein peliä saanut aikaseksi ottaen huomioon, että hiiri jolla nyt pelaan painaa paljon koska olen laittanut kaikki painavimmat painot sisään. Hiiren pitää painaa, jotta saa bodattua ollessaan koneella.

NVIDIA GTX970 4096MB / AMD FX-8350 @4.40GHz - Thermalright Macho Direct Tower / Gigabyte GA-970A-UD3P / HyperX FURY 16GB DDR3-1866 / Asus XONAR DG / TP-Link TL-WN811ND WLAN HyperX FURY 240GB(SSD) / Western Digital 2TB / Corsair Carbide Series 200R / Seasonic 520W S12II Bronze 80+ | Windows 10 64bit
3 x Asus VE247H
Senior Member

20 tuotearviota
_
14. helmikuuta 2008 @ 18:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hiiren pitää painaa, jotta saa bodattua ollessaan koneella.
Ai että repesin :D Itse olen hommailemassa G9:ä, näyttää hienolta ja sopiikin käteen!
Senior Member

9 tuotearviota
_
14. helmikuuta 2008 @ 18:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hiiren pitää painaa, jotta saa bodattua ollessaan koneella.
Ai että repesin :D Itse olen hommailemassa G9:ä, näyttää hienolta ja sopiikin käteen!

Tuo G9 on se jättikokoinen palikka, jota oli Digiexpossa '07 en enään ikinä koskisi siihen uudestaan. Se ei sopinut millään käteen, ainakaan omaani. Jollain voi sopia minä en tuota ostaisi kuin 10eurolla.

3 x Asus VE247H
konne
Junior Member

1 tuotearvio
_
14. helmikuuta 2008 @ 20:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä mieltä olette Tälläisestä
Näyttäisi olevan melkonen virtuualimunan kasvattaja. Kun meinasin razerin tarantulan ostaa mutta tämä näyttää olevan tulossa kohta puoliin (Paljon sexympi kun tarantula. Oli jo saksassa myynnissä. Ei raaski sieltä tilata kun Hintaa saksassa oli 66?.+ postikulutjotain 30?. Eli tulee suomeen ainakin 90? luokkaan, mutta milloin? Pistin tähän ketjuun kun näyttää olevan näppäimistöistä muutenkin puhetta.
Senior Member

9 tuotearviota
_
14. helmikuuta 2008 @ 20:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti konne:
Mitä mieltä olette Tälläisestä
Näyttäisi olevan melkonen virtuualimunan kasvattaja. Kun meinasin razerin tarantulan ostaa mutta tämä näyttää olevan tulossa kohta puoliin (Paljon sexympi kun tarantula. Oli jo saksassa myynnissä. Ei raaski sieltä tilata kun Hintaa saksassa oli 66?.+ postikulutjotain 30?. Eli tulee suomeen ainakin 90? luokkaan, mutta milloin? Pistin tähän ketjuun kun näyttää olevan näppäimistöistä muutenkin puhetta.

Mitäs hienoa tuossa on? Razerin logo? Mikset osta suoraan Logitech G15?

3 x Asus VE247H
konne
Junior Member

1 tuotearvio
_
14. helmikuuta 2008 @ 20:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tossa on kuuloke ja mikki paikat eessä,[tulis tarpeeseen] ja eikös g15 ja g11 ole samanlaisia paitsi g11 ei ole lcd näyttöä?
Junior Member

12 tuotearviota
_
14. helmikuuta 2008 @ 20:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oma ehdotukseni olis tää:

OCZ Equalizer Laser Gaming Mouse hinta 31.90? verkkokuppa

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=24224

En tiedä onko toi minkälainen, mutta itse olen ajatellut hankkia. Olis kiva nähdä joku tosi laaja hiiritesti.
Noooooob
Newbie
_
18. helmikuuta 2008 @ 19:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse pidin Mx-518 ja tänään ostin logitechin G5 (retail).

Tarvitsen apua itsekkin.
miten G5 hiirtä voi hallita kun olen asettanut nytten DPI t oikein ja vaihdonhan pitäisi tapahtua lennossa
mutta kun pelaan niin peukalopainiketta kun painan kun tarvitsen sitä pelissä niin se vaihtaa DPI herkkyyden pienemmälle joten se häiritsee minua
En ymmärrä tuon G5 päälle mitään HERMOT palanu monta kertaa kun en ymmärrä oikeen miten toimii ja ohjeistakaan ei ole apua
Member
_
18. helmikuuta 2008 @ 20:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suosittelen tuota Mx-518:a, mulla nyt tommonen ollut vuoden ja paras ikinä käyttämäni hiiri. Selkeät nopeuden säätö paikat, mutta aluksi menee hetki tottua kun tuolta sivusta painaa niin menee edellinen ja muuta semmoista, mutta kun tuon hankin niin en todellakaan ole pettynyt.

Hirvee tehomylly: M2N-SLI | AMD ATHLON 64 X2 5000+ | Inno3d GeForce 8800GT | 2x1GT 800Mhz | Samsung T166 500GT | Antec Sonata III | Samsun DVD-RW | Vista 32Bit Home Prem.

Senior Member

9 tuotearviota
_
18. helmikuuta 2008 @ 20:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsellä oli pari kuukautta joskus aikoinaan tuo MX518 käytössä eikä sitä vastaan mitään todellakaan ole. Kyllä se kilpailee vieläkin uusiakin hiiriä vastaan, vaikka sen ilmestymisestä on jo aikaa. Tykästyin tähän Logitech G5, samallainen muotoilu kuin MX518 ja painaa kuin synti kun iskee paljon painoja eli just sopiva.

Logitech laadultaan ehkäpä parempaa kuin Razer, mielipide.

3 x Asus VE247H
Member

13 tuotearviota
_
18. helmikuuta 2008 @ 21:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Razer lachesis ainakin m,ielestäni hyvä hiiri näppiksistä en tiijjä ku vanhat käytös
tonkkis
Newbie
_
3. kesäkuuta 2008 @ 15:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on ollut MX 518 ja Steelpad S&S jo pidemmänkin aikaa. Maton mukana tuli tassut tähän hiireen ja tosi hyvin toiminut jo reilut 6kk, eikä tassutkaan ole yhtään kuluneet. Näppis on joku perus logitech eikä sen parempaa varmaa tarvitsekkaan. Verkkokaupasta nämä makso yhteensä 60e eikä tän kalliimmalla tarvikkaan varmaan sijoittaa hiireen&mattoon

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. kesäkuuta 2008 @ 15:05

Sikke92
Member

7 tuotearviota
_
15. heinäkuuta 2008 @ 15:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oisko mistään kotosin pelikäyttöön (Cs 1.6) perus pelaajalle tollanen hiiri/näppis paketti ku Logitech Cordless MX Duo

http://reviews.cnet.com/keyboards/logite...7-30423698.html

Meinaan veljeltä saisin kun arvelin että ostan ton MX518:n mut en ostakkaan jos toi hiiri erityisesti on hyvä ja hiiri taitaa olla siis tuo MX700

Hiirimattona Tee se itse - Icemat

DSi Black <3
Mainos
_
__

_
Member

20 tuotearviota
_
15. heinäkuuta 2008 @ 16:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suoraan sanottuna langattomat vehkeet eivät ole alkuunsakkaan pelaamista varten.. Osta Logitech MX518 tai Microsoft IE 3.0, ja siihen jokin langallinen normi näppis.

Prosessori: Intel i7 950 | Prosessorijäähdytin: KÜHLER H₂O 920 | Emolevy: Asus Rampage III Extreme | Virtalähde: Cooler Master Silent Pro Gold 1200W | Kotelo: Fractal Desing Define XL | Näytönohjain: GeForce Palit GTX 580 | Muistit: Kingston 6GB 1333Mhz | Kovalevy:KingstonSSDNow S100 Drive WD Caviar Green/500GB SATA300 7200rpm 16MB ja Samsung SpinPoint 750GB SATAII 7200rpm 32MB ja joku Maxtorin 250GB | Näyttö: Asus VW246H | Hiiri: Razer Imperator 4G | Hiirimatto: SteelSeries QcK+ | Näppäimistö: Steelseries 7G | Kuulokkeet: Razer Megalodon 7.1

Sivu:<123>
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > peli hiiri?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy