User Käyttäjä Salasana  

tiistai 10.6.2025 / 11:18
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > winsys2.exe
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
WinSys2.exe
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
baNkog
Newbie
_
5. helmikuuta 2008 @ 18:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti SHovi:
Olen harrastanut hieman selvän näkemistä (yhdyssana?), veikkaan että sulla BanKog on näytönohjaimena MSI:n tekele? Meneekö pahasti pieleen?

Veikkaan myös, että koneeltasi löytyy winsys.exe fileja, joissa on ikonina vihreä juokseva ukko?
jooo mulla on MSI:n valmistama GeForce 8600GTS

A.H
baNkog
Newbie
_
5. helmikuuta 2008 @ 18:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo mulla on MSI:n valmistama GeForce 8600GTS ja kyllä on vihreän ukon kuva juu. tosi rasittavaa kun peleissä fps tippuu välillä sinne 5-60fps vaikka pitäisi olla koko ajan 100. forkannu olen monet kerrat mutta ei montaa tuntia mene niin siellä se piru taas pyörii. vaikka tolla Hijacthis ohjelmalla poistan sen nii se ei tunnu auttavan paljoakaan.

A.H
infs
Junior Member
_
5. helmikuuta 2008 @ 20:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarttis varmaan MSI:ltä sit kysellä noist pienist vihreist miehist. Joutaa kyl näyttis vaihtoon mutenki ku mulla vaan 7600gt. varmaan joku muu ostettava ku MSI. Taitaa tää mun kone muuten olla aika puhdas kun ei o uusia ohjeita tullu =)

hulapaloo
tomato71
Suspended due to non-functional email address
_
5. helmikuuta 2008 @ 22:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@ infs

hyvältä näyttää :D
palomuurin voisit vielä asentaa
ilmainen täältä

poista J:\Rojut\Nero 7.8.5.0 Ultra Edition Enhanced + Keymaker\

Seuraavaksi poistamme kaikki käytetyt työkalut.

Lataa OTMoveIt2 ja tallenna se työpöydällesi.

*TuplaklikkaaOTMoveIt2.exe.
*Klikkaa CleanUp!.
*Valitse Yes kun kysytään "Begin cleanup Process?".
*Jos pyydetään, että saako koneen käynnistää uudelleen, valitse Yes.
*OTMoveIt poistaa itsensä kun se on valmis, jos näin ei käy poista se itse.

HUOM: Jos palomuurisi tai joku muu tietoturvaohjelma varoittaa, että OTMoveIt2 yrittää päästä nettin, niin anna sen päästä sinne

Putsaa järjestelmän palautus:

1. Klikkaa oikealla oma tietokone-kuvaketta (hiiren oikealla napilla)
2. Valitse ominaisuudet (alin vaihtoehto)
3. Valitse järjestelmän palauttaminen välilehti
4. Valitse poista järjestelmän palauttaminen käytöstä (laita ruksi)
5. Paina käytä
6. Paina OK
7. Käynnistä kone uudelleen
8. Palauta asetukset takaisin(ota ruksi pois)

vielä ongelmia ???

www.virustorjunta.net
infs
Junior Member
_
5. helmikuuta 2008 @ 23:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sehä täs nii kiva onki, et varsinaisesti mitää ongelmia ole ollukaa, vaikka matosia pyöriki. Niin pyöri konekki. =P Ainoo et noi winsys2 teidostot tuola vielä on mut kai ne sit on niitä MSI tiedostoja, et annanpa niitten olla.

Järjestelmä palautukset ja matoisen neron installaation poistin jo aamulla.

Kiitokset kovasti avusta. Palaan taas kun matoja purkissa. =)

hulapaloo
SHovi
Newbie
_
6. helmikuuta 2008 @ 11:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vihreille miehille on kyllä vaihtoehtokin:

fyi- If you have a mobo with Nvidia chipset or video card, (Nvidia/MSI), You will have winsys2.exe under system32.
Official quote from MSI
"MSI Tech. 09/19/2007
No, this is a MSI utility info which required when running MSI based utility. If you do not want to install this file, you can download and install/use Nvidia's reference driver which can also work as well: http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_162.18.html"

Edellinen lainattu täältä:
http://forums.anandtech.com/messageview....0&enterthread=y

Ajurin linkki ei mulla vörki (ilmeisesti joku vanha ajuri), mutta tämä Nvidian ajuri ilmeisesti kävisi noihin meidän näytönohjaimiin:

http://www.nvidia.com/object/winxp_169.21_whql.html
Mainos
_
__

_
baNkog
Newbie
_
7. helmikuuta 2008 @ 13:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onko noi ajurit tarkotettu vaan 7600 sarjalle?

A.H

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > winsys2.exe

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy