User Käyttäjä Salasana  

torstai 5.2.2026 / 23:28
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > ilmainen mmorpg ?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ilmainen MMORPG ?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
bokeh
Member
_
16. kesäkuuta 2008 @ 15:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tulevista ilmaisista mmorpg peleistä Mythos vaikuttaa aika hyvältä, tällä hetkellä taitaa vielä olla beta vaiheessa.

http://www.mythos.com/about

Luulisi ainakin diablo faneja kiinnostavan.
Taranh
Newbie
_
26. kesäkuuta 2008 @ 12:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
9Dragons, monipuolinen ja hauska rpg peli johon ei heti kyllästy. Itse olen pelannut noin 1,5 kuukautta ja saanut pelistä kunnolla kiinni. Grafiikat eivät ole huippuluokkaiset mutta kelpaa katsella. Pelissä on 6 maata joista 3 on hyvien (White) ja toiset 3 pahojet (Black) ja lisäksi 4 pvp maata ja 2 maata johon pääse kaikki ja vielä 2 kummallekkin klaanille. Questit eivät ole yksinkertaisia "tapa 10 sutta" vaan niissä on aina joku idea. En pysty kertomaan kaikkea tässä mutta kehoitan kokeilemaan :)

9D:Taranthalos
Fandil
Newbie
_
29. heinäkuuta 2008 @ 14:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Tulevista ilmaisista mmorpg peleistä Mythos vaikuttaa aika hyvältä, tällä hetkellä taitaa vielä olla beta vaiheessa.

http://www.mythos.com/about

Luulisi ainakin diablo faneja kiinnostavan.
Mythos taitaa olla toistaiseksi tauolla.

Itsekkin jotain mahtavaa ja ilmaista MMORPG:tä etsineenä neuvoisin; lataa jostain WoW tai Lineage 2 ja pelaa private servulla. Ilmaista, helppoa ja mukavaa.

WoW privat eivät periaatteessa ole laittomia, niinkuin joku jo mainitsikin, Lineage 2:n privat taitavat olla(ainakin niitä silloin tällöin lopetetaan valmistajien toimesta.)

Private servereissä on tietysti se miinuspuoli, että kaikki ei toimi aivan 100%. Jotkut questit, tavarat, jne. saattavat bugailla hieman.

Juurikin tästä syystä taidan itse loppujen lopuksi päätyä maksamaan WoW:ista, eipä se montaa euroa tee kuuta kohti.
Member

1 tuotearvio
_
29. heinäkuuta 2008 @ 20:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Löyty tämmöinen http://www.perfectworld.com/ pääsin mukaan beta-testiin joka alkaa 19.8. En usko että jaksan tuota pelata, joten katson jos voisin antaa beta-avaimen sitä haluavalle. Peli on siis ilmainen pelata.

Kauhukuormaaja

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. heinäkuuta 2008 @ 20:11

Junior Member
_
14. elokuuta 2008 @ 16:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jakkuli:
Kantsii kokeilla sellast ku Flyff, oon pelannu koht 3 vuotta ja vielki oon iha addiktoitunu :) Nii ja Cabal onlineki on aikahyvä, mut outo :d

KUUUNNELKAA JAKKULIA!!!^,..,^ FLYFF rock´s
Jakkuli ei sl sattuis olee lawolfis ukkoo???
Member
_
25. elokuuta 2008 @ 21:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Talisman Online http://www.talismanonline.com/ on ilmainen MMORPG, jonka UI on kopioitu WoWista. Se on myös todella kevyt, clientti on kooltaan vain 155 MB. Kannattaa kokeilla!
Member

3 tuotearviota
_
26. elokuuta 2008 @ 22:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen kokeillut kymmeniä MMORPG pelejä eikä ne kylläkään WoW:lle pärjää, mutta se kk maksu. No paras ilmainen on ehdottomasti Zu Online, joka on niitä ainoita ei farmaus pelejä (ilmaisista) ja leveleitä saa kohtalaisesti (ei yksi per päivä). No grafiikat eivät ole mitkään loistavat, mutta parempia questeja ei ole kuin WoW:ssa ja GW:ssä.

http://zu.igg.com/
Nominal
Suspended due to non-functional email address
_
15. marraskuuta 2008 @ 19:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nostetaanpas tämä ylös

Elikkäs yksi erittäin hyvä ilmainen (johon voi ostaa memberin) peli nimeltä wurmonline voit tehdä kyliä, pitää tehdä ruoka jota syödä jne

www.wurmonline.com
Dumle_LOL
Newbie
_
18. marraskuuta 2008 @ 10:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kysyisin olisiko joku mmorpg missä vois rakentaa ja kehittää taloa (taikka kylää mutta mieluummin taloo)

OmG oon pro
Member
_
19. marraskuuta 2008 @ 18:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Kysyisin olisiko joku mmorpg missä vois rakentaa ja kehittää taloa (taikka kylää mutta mieluummin taloo)
Kumpikaan näistä ei oikeastaan ole MMORPG, mutta niissä rakennetaan omaa kylää ja myös taloja sinne. Sellaista peliä ei ole tullut vastaan, missä voisi rakentaa vain pelkkää yhtä taloa. Eli tuossa pari tunnettua ilmaista ja selaimessa pelattavaa kylänrakennuspeliä:

Travian http://www.travian.fi/

Ikariam http://www.fi.ikariam.com/
Freek99
Junior Member
_
19. marraskuuta 2008 @ 21:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Topicciin vastatakseni:
Anarchy Online.

Se on siinä. Addiktoi enemmän kuin tupakki. Mahtava morppi.
Addict123
Newbie
_
23. marraskuuta 2008 @ 20:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
[url=http://www.shardsofdalaya.com][/url]

Best game there have ever been and best I think I have played!

Of course that is only one oppinion but try and c 4 your self!

Oh and one thing.. It's totally free but much like Ever Quest A.K.A EQ!
MrConsole
Newbie
_
8. joulukuuta 2008 @ 19:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suosittelen Cabal nimistä peliä... Saman tyylinen kun WoW mutta ilmainen :P

Nico Kranni
MMORPG
_
25. joulukuuta 2008 @ 23:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oikeasti kaverit , mikä teitä vaivaa . Selostatte ihmisille todella huonoja roolipelejä kuten cabal , flyff 2moons ja mitä ikinä onkaan!

Omasta kokemuksestani voin kertoa, että olen jo 10 vuotiaasta asti pelannut roolipelejä ja tiedän niistä lähes joka ikisen ja otan selvää vielä tulevistakin.

elämme nyt 2008-2009 lukua joka on MMORPG aika ! Mahtavia roolipelejä on julkaistu ja julkaistaan kuten "darkfall , earthrise , Aion jne."

ihmisille jotka todella etsivät hyvää roolipeliä ja eivät halua maksaa, kerron teille kauhean totuuden --> Semmoista ei ole . Voitte hetken mielijohteella luula jotain peliä hyväksi , miksi? --> KOSKA ETTE TIEDÄ PAREMMASTA! tai sitten olette vain toivottomia jotka eivät jaksa yhtä linkiä pidemmälle etsiä...

Mutta ! mutta keronpa vain, että ei syytä huoleen, koska maksulisista rooli peleistä ei tarvitse maksaa jos ei halua. On olemassa salainen ase meille jotka janoavat hyvää roolipeliä ilman maksua. Sen nimi on "Private server."

Vain ainoana esteenä on se, että jotkut eivät ymmärrä tämän mahtia eivätkä osaa käyttää sitä, mutta ne jotka omaavat tämän taidon ja osaavat käyttää Private servereitä --> "maksutomia servuja , ilmais servuja" ovat taivaassa.

Opiminen on melko helppoa mutta älkää lähetäkö minulle postia "miten se tehdään." En vastaa niihin viesteihin , minulle toki voi lähetää viestiä jos etsii hyvää roolipeliä. tosin en käyn näillä sivuilla olenkaan xD. Voitte tavoittaa minut youtube.com nimimerkillä "sunbreaker6". Sinne vain postia aiheesta.

Useat tuntevat pelin nimeltä: Lineage 2... Mutta jättävät sikseen koska "Wow" tulee eteen "world of warcraft." Harmi tuottaa pettymys niile jotka hikettävät kyseistä peli muna huurussa. wow sisältää noin 8 miljoona pelaajaa ja omistaa jo 2 lisä osaa , otaen huomioon että wowia mainostetaan jokapuolella! Taas lineage omistaa 14 miljoonaa pelaajaa ja 6 lisä osaa siinä vaiheessa missä wow sai vasta ensimäisensä ja loput yhdeksään asti kunnes tuli wowin toinen lisä osa. Lineagea ei edes mainosteta ja se omistaa huomatavan määrän faneja ja se jatkaa vieläkin lisä osien tekemistä joka on muuten "final gracia part3."

Hinkatkaa te niitä questejanne kun tosi pelaajat tajuavat paremasta. Ja älkää käsitäkö väärin , olen kyllä pelanut wowia ja se ei ansaitse muutakuin taputukset kun lineage taas hatun noston ja kumaruksen.

silti odotan innolla darkfallia.

Nyt näkemiin hyvät ystävät kiitos kun jaksoitte lukea tämän koko tekstin.

PS: palautetta samaan palstaan on turhaa minua varten koska en käy tällä sivulla joten toistan että minut tavoittaa youtubesta nimimerkillä "sunbreaker6". Jos olette kiinostunut animesta minä olen tehnyt joitan anime music videoita "amv" sinne ^^

olen MMORPG MASTER , tiedän laajalti kaikki hyvät / eritäin hyvät / paskat roolipelit ja mitä kannataisi kokeilla millekin persoonalle . siis kysymyksiä vaan jos etsitte "TEILLE" sopivia roolipelejä . yritän auttaa parhaani mukaan
AfterDawn Addict

16 tuotearviota
_
26. joulukuuta 2008 @ 00:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@MMORPG

Taitaa suurin osa online pelien faneista viettää lomaa näin jouluna ja odotella noita Darkfall Online sekä Aion pelejä innolla.

EDIT: Huomasin, ettei PristonTalen seuraavaa osaa ole vielä mainittu...

PristonTale 2
http://www.pristontale2.com/index.html

Tietoa: Pristonin tekemä peli mikä pohjautuu vahvasti ensimmäiseen versioon.

Kuvaus: -

Kuvia: -
Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Priston_Tale

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. tammikuuta 2009 @ 21:28

MMORPG
_
26. joulukuuta 2008 @ 00:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
WoW privat eivät periaatteessa ole laittomia, niinkuin joku jo mainitsikin, Lineage 2:n privat taitavat olla(ainakin niitä silloin tällöin lopetetaan valmistajien toimesta.)

Private servereissä on tietysti se miinuspuoli, että kaikki ei toimi aivan 100%. Jotkut questit, tavarat, jne. saattavat bugailla hieman.

Juurikin tästä syystä taidan itse loppujen lopuksi päätyä maksamaan WoW:ista, eipä se montaa euroa tee kuuta kohti.

sunbreaker6 --> totanoin , mitäpä jos olisit ihan hiljaa asiasta kun et näytä tajuavan asiaa aivan täysin :P

kivahan se on että yrität saada ihmisiä kiinostumaan private servereistä mutta ei sun tarvitse niitä pelotella turhilla päätömillä asioilla ...

1. On totta että lineage 2 servuja on laitomia "useita" mutta se ei tee sinusta rikollista tai vastuun kantavaa jos pelaat yhdessä ...

2. se mitä sanot ettei private servut toimi 100% ei myöskään toimi maksulisetkaan , aina on jotain pikku vikoja miksi pitää laittaa servu "downille" --> "kiini väliaikaisesti."

jokaisessa private servussa on omat huonot puolensa , buginsa mutta ne korjataan heti kun ne huomataan joka tekee pelistä normaalin kuin maksullinen servu mutta vain ilmaisen . On myös servuja joissa on "customattu" --> "muokattu" asioita esim. nopeutettu levelausta tai voi ostaa hyviä aseita kaupoista mitkä muuten pitäisi saada kovalla työllä ja ajalla ... Mutta tämöisiä servuja on niile jotkva vain viihtyvät olla iso lvlisiä parhaissa kamoissa ja pvp 24/7 ...

olen MMORPG MASTER , tiedän laajalti kaikki hyvät / eritäin hyvät / paskat roolipelit ja mitä kannataisi kokeilla millekin persoonalle . siis kysymyksiä vaan jos etsitte "TEILLE" sopivia roolipelejä . yritän auttaa parhaani mukaan
ewk
Newbie
_
16. tammikuuta 2009 @ 19:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pristonale

Käsittäkseni nyt kokonaan ilmainen. pelattava ja pelaajia riittää.
Tahkonnut nyt pariviikkoa lähes putkeen.

Pristontale 2 pitäisi avautua tulevana maanantaina. ei tietoa "ilmaisuudesta". Todennäköisesti muuttuu maksulliseksi jonkun levelin jälkeen.
Itse odotan kovasti, että päästään parit beta versiot eteen päin, niin alkukankeus on varmasti selätetty.

lataus filu on kohtalaisen kokokaoinen 1.6g, lupaa jo tuon perusteella suhteellisen hyvää. (tai sit kauheen kasan paskaa). kannattaa koittaa molempia.

-=PRO TOYZ only PRO BOYZ=-
Junior Member
_
17. tammikuuta 2009 @ 02:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse alottelin tossa just sellasen kun Runes of Magic , ilmainen tällä hetkellä open beta vaiheessa ja vaikuttaa ihan mielenkiintoselta. Latausfilu on sellanen 3.4gigaa :D .

Erikoista tässä pelissä on dual class system mihin en itse ole aikaisemmin mmoropessa törmännyt ja se tuntuu toimivan ihan hyvin.

http://www.runesofmagic.com/en/index.html
Jakkuli
Newbie
_
17. tammikuuta 2009 @ 14:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti nicklass:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jakkuli:
Kantsii kokeilla sellast ku Flyff, oon pelannu koht 3 vuotta ja vielki oon iha addiktoitunu :) Nii ja Cabal onlineki on aikahyvä, mut outo :d

KUUUNNELKAA JAKKULIA!!!^,..,^ FLYFF rock´s
Jakkuli ei sl sattuis olee lawolfis ukkoo???
Nicklass, anteeks ku en oo päässy vastaamaan, ku kone ollu rikki.
Nonii, ei pahus kyllä oo lawolfis, mut meinasin yhes vaihees tehä :D
Mikä on sun hahmon nimimerkki? :O

SATGFWSYHAEHA
AfterDawn Addict

16 tuotearviota
_
17. tammikuuta 2009 @ 15:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti OneMember:
@MMORPG

Taitaa suurin osa online pelien faneista viettää lomaa näin jouluna ja odotella noita Darkfall Online sekä Aion pelejä innolla.

EDIT: Nyt vasta huomasin, ettei peliä PristonTale 2 ole mainittu ollenkaan o.0
Huonoja uutisia:

Darkfall Onlinen julkaisu siirtyy helmikuulle.
Pelin piti tulla ulos 22. tammikuuta, mutta nyt uusi päiväys on vedetty tuonne 25. helmikuuta saakka =(

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. tammikuuta 2009 @ 15:06

Senior Member
_
17. tammikuuta 2009 @ 15:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo oli aika arvattavissa, ottaen huomioon että peli on vasta closed betassa.

|Intel Q6600 + Noctua NH-C12P, EVGA nForce 780i SLI, EVGA 8800 GTS 512mb (G92), 2Gb DDR2 800mhz cl-4, 3xSeagate Barracuda 500GB 32mb SATA2 Striped, Seagate Barracuda 300GB 16mb SATA2, NZXT Hush (Noctuan flektit), Samsung Syncmaster T220, BenQ FP222WH, Logitech Z-4 & G11 & G500 & G13|
Senior Member

5 tuotearviota
_
17. tammikuuta 2009 @ 15:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MMORPG:
On myös servuja joissa on "customattu" --> "muokattu" asioita esim. nopeutettu levelausta tai voi ostaa hyviä aseita kaupoista mitkä muuten pitäisi saada kovalla työllä ja ajalla ... Mutta tämöisiä servuja on niile jotkva vain viihtyvät olla iso lvlisiä parhaissa kamoissa ja pvp 24/7 ...
Ajattelin olla tunkematta lusikkaani tähän soppaan, mutta nyt on pakko.
IMO koko pelin idea kuolee siinä että saat heti/mahdollisimman nopeasti maksimilevelit sekä pelin parhaat varusteet. Jaa miksi? No siksi ettet voi enään saavuttaa mitään! Olkooonkin että WoWin privaservulla pelaava pelaaja omaa paremmat varusteet kuin minä itse Blizzardin serverillä, mutta ainakin voin sanoa että olen tehnyt gearin eteen jotain.

Ja privaattiservereistä yleensä;
Vaikka siellä luvataankin suuria uptimeja ja lagittomuutta sun muuta, niin näihin tavoitteisiin päästään vain pienellä pelaajakunnalla. Ihan oikeasti, tuhat pelaajaa servulla WoWissa? Ei tule kesää. Lisäksi PvE content laahaa jäljessä, questit bugaavat, patcheja ei ole yms. yms...
Olen itse pelannut privateserverillä, ja totesin sen touhun turhan tylsäksi muutaman tunnin pelaamisen jälkeen.

Ja btw, ihan yhtä laittomia ne WoWin ja Lineagen privaservut ovat. Ja jos ei ole varaa maksaa pelistä sitä kymppiä kuussa, niin sietääkin pysyä poissa.
MMORPG
_
18. tammikuuta 2009 @ 12:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo taitaa soppa maistua pahalta kun ei jätkä taida tajuta että puhuin ihan maku asiasta, tykkääkö pelata high rate servereissä vai sit low rate... :P

se ei ole minun ongelmani etkö pidä high rate servuista . ja voihan olla ylpeä että on saavuttanut jotain vaikkapa 5x rate priva serverissä :P

ja jos jotakuta ei kiinosta maksaa 10 euro johonkin paskaan kuten wow... se ei tarkoita etteikö hän saisi kokea sitä peli iloa kuitenkaan. sitä varten on private servrvut joka makuun

ewk
Newbie
_
18. tammikuuta 2009 @ 12:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Anteeksi mutta taitaa tuo maku/ylpeys asia olla vähän off topic?

Tehdäänkö niin että listataan tänne vaan pelit yms. info siitä?

Esim.

Pelin nimi
Linkki
Lyhyt kuvaus pelistä (ei omia mielipiteitä, muuten sopassa on taas liian monta kokkia.)
Linkki screenshot sivusta.?

Kiitos.

-=PRO TOYZ only PRO BOYZ=-
Mainos
_
__

_
MMORPG
_
22. tammikuuta 2009 @ 22:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
poika puhuu asiaa :d Turha sitä on alkaa tapella mikä on laillista ja mikä ei :D

sitä paitsi , kaikilla on oma maku , esim . mä en vaan tajua miks jotkut pelaa wowia kun on esim lineage 2 ja muut hyvät pelit tulossa ;d

mut loppujen lopuksi vastaus on vain "maku asia" ja se että jotkut tykkää tehdä questeja nimitäin toi wowihan on questi peli ;D

itse en vaan oo sitä sortia joka tykkää questien teosta ^^

pitäkää hauskaa (I am out)

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > ilmainen mmorpg ?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy