PS 3 netti ei toimi
|
|
FULLHD
Suspended due to non-functional email address
|
17. huhtikuuta 2008 @ 14:43 |
Linkki tähän viestiin
|
ei helvata kohtalo toveri. mulla sama ongelma ps3 nen ei päästä nettiin mullakin ko telewellin purkki. saan herjaa vain että palvelimen kanssa kommunikoitaessa tapahtui virhe 80710102 tämä on dns virhe? ip haku onnistui internetti yhteys epä onnistuu . homma ei tunnu onnistuvan millään?? mm purkin resetointi , ps3 sen automatiikka haulla niin wlanina kuin lähiverkko asetuksilla ei auta . mitä siis voin tehä? kertokaa mullekkin kun keksitte.
|
Member
1 tuotearvio
|
17. huhtikuuta 2008 @ 17:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti FULLHD: ei helvata kohtalo toveri. mulla sama ongelma ps3 nen ei päästä nettiin mullakin ko telewellin purkki. saan herjaa vain että palvelimen kanssa kommunikoitaessa tapahtui virhe 80710102 tämä on dns virhe? ip haku onnistui internetti yhteys epä onnistuu . homma ei tunnu onnistuvan millään?? mm purkin resetointi , ps3 sen automatiikka haulla niin wlanina kuin lähiverkko asetuksilla ei auta . mitä siis voin tehä? kertokaa mullekkin kun keksitte.
ensinnäkin meillä EI ole sama ongelma minulla ei löydä tuota ip:tä....
kone on XP ja ADSL operaattori Elisalta tuli koko höskä muusta en tiedä.palomuurin puhkominen:jos ei sitä ole pakko niin ei sitten.
Tässä vielä yksi kysymys eli netti ei toim vieläkään 1)Resertoinko boksin??2)laitanko Manuaalisesti IP:N ja jos laitan niin mistä tiedän/päättelen mikä on tyhja vai pitääkö kokeilla kaikkia??3)jokin muu keino saada toimimaan??voisiko jossain koneen asetuksissa esim. olla vika?
|
Senior Member
2 tuotearviota
|
17. huhtikuuta 2008 @ 19:08 |
Linkki tähän viestiin
|
resetoi purkki
Mutta kun vielä netti toimii, niin varmista että tiedät miten saat koneella yhteyden wlan tukiasemaan.
Ostetaan. Risa tai "vikaantunut" PS3. Mieluusti sellainen joka ei ole esimerkiksi jäänyt katepillarin alle...
|
FULLHD
|
18. huhtikuuta 2008 @ 15:18 |
Linkki tähän viestiin
|
moro . tragellekkin tiedoks . että otin eilen telewellin huoltoon/myyntiin yhteyttä mailitse ko ongelmista sain seuraavaa palautetta asia koskeneekin mahdollisesti myös muita telwellin purkin omistajia tässä palaute>>> tiedossamme on että ps3seen tulleet päivitykset on poistanut ko modeemin toiminnan ,tämä ei kuitemkaan ole modeemista johtuvaa . jos näin on niin hyvä sony!!!!!!!!!!!!!!!!!!! päivitykset siis rampauttaa modeemeja toimimasta great! mikä modeemi sitten mahtaa toimia ps3sen kanssa toivottavsti joku tietää nyt hyvät neuvot tarpeen. miten voi olla näin vaikeaa..
|
Senior Member
2 tuotearviota
|
18. huhtikuuta 2008 @ 20:21 |
Linkki tähän viestiin
|
mulla on c+vaha telewell, mutta ostakaa zykcell
Ostetaan. Risa tai "vikaantunut" PS3. Mieluusti sellainen joka ei ole esimerkiksi jäänyt katepillarin alle...
|
mulkukka
Member
|
18. huhtikuuta 2008 @ 20:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Moi Mulla on ps3 alakerrassa. Meidän Langaton ADSL on yläkerrassa tietokoneen kera. Kysymys on että mikä on fiksuin tapa saada internet toimimaan ps3ssa. Se ethernet kaapeli pitää kai vetää vapaaseen porttiin ADSLään. on todella vaikeaa vetää jatkojohtoja yläkertaan asti että onko jotain helpompaa tapaa saada yhteys? Eli voiko hankkia toisen ADSL laatikon ja kytkeä se alakerran verkkopistorasiaan. En tiedä näistä verkkojutuista oikeen mitään mutta jos löytyisi apua, se olisi tarpeen.
kiitos
|
Member
1 tuotearvio
|
19. huhtikuuta 2008 @ 10:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti FULLHD: moro . tragellekkin tiedoks . että otin eilen telewellin huoltoon/myyntiin yhteyttä mailitse ko ongelmista sain seuraavaa palautetta asia koskeneekin mahdollisesti myös muita telwellin purkin omistajia tässä palaute>>> tiedossamme on että ps3seen tulleet päivitykset on poistanut ko modeemin toiminnan ,tämä ei kuitemkaan ole modeemista johtuvaa . jos näin on niin hyvä sony!!!!!!!!!!!!!!!!!!! päivitykset siis rampauttaa modeemeja toimimasta great! mikä modeemi sitten mahtaa toimia ps3sen kanssa toivottavsti joku tietää nyt hyvät neuvot tarpeen. miten voi olla näin vaikeaa..
mutta sinä saat ainakin IP:een minä en saa sitäkään...
Mutta kun vielä netti toimii, niin varmista että tiedät miten saat koneella yhteyden wlan tukiasemaan.??voiko joku suomentaa..netti hommat ovat minulle utopiaa
|
FULLHD
|
25. huhtikuuta 2008 @ 14:14 |
Linkki tähän viestiin
|
tuli vaan mieleen että ootko kokeillut piuhallisella yhteydellä toimivuutta? ja tuo tuki asema juttu pitäisi hoitua ps3sen automatiikalla eli laitat ps3 sesi netti asetukseksi wlan ja sitten valitset haku toiminnon sillä ps3sesi pitäisi löytää tuki asemat automaattisesti . minä en jaksanut enään telwelliä ostin zyxellin ja homma lähti pelittää heti johdot kytkettyä ei mitään ongelmia. eli jos kärsivällisyys loppuu niin zyxeliä vaan kehiin..
|
Member
1 tuotearvio
|
26. huhtikuuta 2008 @ 21:45 |
Linkki tähän viestiin
|
OK olen kokeillut piuhalla...tosta resetoinnista odottelen yhä ohjeita
|
Member
|
26. huhtikuuta 2008 @ 22:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä täällä toimii ps3 2.30firmwarella ja telewellin ea-510v3 purkilla. Kummallakin, wlanilla ja piuhalla!
|
Member
1 tuotearvio
|
27. huhtikuuta 2008 @ 09:57 |
Linkki tähän viestiin
|
missäköhän minulla vika eli jos noin monella se kuitenkin toimii miksei minulla?täytyy tänään kokeilla kikkoja tuosta PS3:sesta...Eli te olette sitä miältä että tietokoneessa ei ole vikaan vaan se on tuossa PS3:sessa??juudu oletko resetoinut purkkisi joskus?
|
Member
1 tuotearvio
|
27. huhtikuuta 2008 @ 18:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Joop tänään kokeilin kaikin keinoin ei löytänyt IP osoitetta joten nyt Resetoin luin tuosta Googlesta ja siellä puhuttiin konffauksesta tuo sana näissä hommissa on enemmän kuin utopiaa eli mitä tuo tarkoittaa liittyykö tuo minun ongelmaan ollenkaan??ja toinen pistänkö boksini sen jälkeen Bridget:tiksi vai Routing:iksi??ja mistä laitan tuon asetuksen että kumpi se on??ja kertokaa löytääkö tuo normaalisti tuon koneen missä se on kiinni ja tämän kannettavan ja tuon PS 3:sen?
|
FULLHD
|
29. huhtikuuta 2008 @ 18:23 |
Linkki tähän viestiin
|
siltaavassa(pure bridged) toimii jos on toimiakseen,voit myõs kokeilla käyttää ps3stasi palomuurin yli,eli nat pois pããltã telwellist.ei ps3seen põpôjã tartu... ja verkko pelaamista ajatellen suositten tuota joka tapausessa..... toivottavasti olin avuksi
|
FULLHD
|
29. huhtikuuta 2008 @ 18:28 |
Linkki tähän viestiin
|
ainiin kãy telwellin sivuil ,siet jostain pitãisi löytyy ohjeet konfaukseen ps3sta varten. konfaus eli suomeks kaikki asetukset pitãã tehã manuaalisesti telwelliin. tarvittaessa laita ,mailia telwellin huoto/myyntiin ja pyydã ohjeet ps3konfaukseen...
|
Member
1 tuotearvio
|
30. huhtikuuta 2008 @ 15:04 |
Linkki tähän viestiin
|
resetoin purkin mutta mitään ei tapahtunut??pitääkö siis POWER valonki välähtää?
|
FULLHD
|
30. huhtikuuta 2008 @ 17:16 |
Linkki tähän viestiin
|
kokeile noita vinkkejã mitkã aikaisemmin kirjoitin,tuo resetointi ei vãlttãmãttâ auta asiaa.(nuo telwellin modeemit kun yleensâ ovat tehdas asetuksiltaan reitittãvãssã tilassa) mee sinne telwellin sivuille tai ota mailitse heihin yhteyttã ja pyydã konfaus ohjeet ps3sta varte tai yhteys sonyn tukeen.
|
Member
1 tuotearvio
|
4. toukokuuta 2008 @ 12:58 |
Linkki tähän viestiin
|
joo mä luovutan voitteko kertoa hyviä bokseja jotka TOIMII moitteettomasti PS 3 sen kanssa ja läppärin netti kortin kanssa...ja paikkoja mistä sais sellasen?Oisko tästä mihinkään?
E:ja ei mitään sellaista mikä maksaa 100?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. toukokuuta 2008 @ 13:01
|
FULLHD
|
4. toukokuuta 2008 @ 18:18 |
Linkki tähän viestiin
|
osta zyxel p-660h modeemi toimii suoraan kun vaan johdot yhdistãt ja virrat kytket. (toimii 100varmasti tuossa ei ole wlania, mutta mitã siitã kun hinta on 40e!!!) jos asut hesas ni mm tietoasema myy nãitä.....
|
Member
1 tuotearvio
|
4. toukokuuta 2008 @ 18:23 |
Linkki tähän viestiin
|
kyseistä laitetta myydään ainakin kahdella eri tuotetunnuksella (91-004-432002F ja 91-004-432001B)mitä eroa niillä on?ja luin netistä että se on pommi??pitääkö paikkansa?ja asun lahdessa...
|
FULLHD
|
4. toukokuuta 2008 @ 20:27 |
Linkki tähän viestiin
|
täs mun modus seuraava tuote tunnus 91-004-582016B (veikkaampa ettã tuolla tuote numerolla ei väliã) vaan tuolla malli merkillã eli p-660h .mitã tuohon pommiin tulee niin älã usko kaikkea mitã netistã luet..... terv fullhd toivottavasti olin avuksi......
|
FULLHD
|
4. toukokuuta 2008 @ 20:31 |
Linkki tähän viestiin
|
tarkennus (tarkka malli p-660h-d1) tällã lãhteepi pelittää.......
|
Member
1 tuotearvio
|
5. toukokuuta 2008 @ 14:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Lahdessa ei vaan ole sattunut osumaan noita silmään...ja kysyskin nyt käylö tuo minkä linkin tuohon laitoin??ja tarvitsisin tuon Wlanin että saisin Tämän Läppärin nettiin
|
Member
1 tuotearvio
|
6. toukokuuta 2008 @ 09:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Halloota???niin olisiko tästämihinkään??eli siis tarvitsisin tuon wlanin tähän että saan läppärin nettiin..ja jos tuo ei ole hyvä ehdottakaa muuta ja paljonko tuohon zyxeliin maksaa Wlan reititin vai onko edes olemassa??ja jos ei niin kertokaa muita vaihto ehtoja
|
FULLHD
|
6. toukokuuta 2008 @ 15:30 |
Linkki tähän viestiin
|
zyxeliltã saa wlan malleja hinnat n 60-70e, vilaseppa verkkokauppa.comin sivuilta. silkin koht hyvã valikoima ja nopeahkot toimitukset)
|
Mainos
|
|
|
Member
1 tuotearvio
|
6. toukokuuta 2008 @ 20:14 |
Linkki tähän viestiin
|
itse en tiedä näistä mitään eli toimiiko tämä ZyXEL 660HW ADSL modeemi/WLAN-tukiasema löytyy verkkokaupasta
|