User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 2.6.2024 / 09:08
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > osto-opas tallennusmedioille (cd/dvd)
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Osto-opas tallennusmedioille (CD/DVD)
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
|SpiN|
Newbie
_
1. helmikuuta 2004 @ 08:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tilaukseen lähtee kyllä paljon muutakin kun nuo kotelot. Toivotaan nyt edes että pysytään 30kg:n rajassa =).
blackmoon
Junior Member
_
1. helmikuuta 2004 @ 09:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joopa joo, tommoset ~200? rojut oon pistämässä tilaukseen (24kg), joten noi postikulut on ihan kohtuulliset. ja ne edellä mainitut dvd-kotelot on täsmälleen samoja kuin esim. noissa vuokraleffoissa.
jarzza
Suspended due to non-functional email address
_
1. helmikuuta 2004 @ 16:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tilasin äsken CDRohlinge24:sta tavaraa,tilausvahvistuksessa oli 6% ALV lisätty.Olen tilannut tuolta ennenkin, mutta tämä oli ensimmäinen kerta. periikö NIERLE saman?
blackmoon
Junior Member
_
2. helmikuuta 2004 @ 12:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei peri ei! onhan tosta cdrohlinge:n verotuksesta sitäpaitsi ollut aiemmin juttuakin, sen takia en sitä puljua suosi!
Senior Member

2 tuotearviota
_
3. helmikuuta 2004 @ 03:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, en muista kuka mainitsi noista cdrohlingen veroista mutta taisi olla tietyn kokoisista tilauksista. Omani ovat jääneet alle 100?:n ja ei ole kumpanakaan kertana ollut veroja hinnassa.

En tiedä sitten mikä on se tekijä joka määrää että veroja tulee siihen päälle.

tumppa
Junior Member

1 tuotearvio
_
3. helmikuuta 2004 @ 04:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://europa.eu.int/public-services/finland/enterprises/taxation/vat_fi.htm

"..Kaukomyyntiä Suomeen harjoittavan elinkeinonharjoittajan on toimitettava Uudenmaan verovirastoon luvussa 5.1.1. kohdissa 1?3 mainitut asiakirjat,kun kaukomyynnit Suomeen ovat yli 35 000 euroa kalenterivuodessa..."

Olisiko tässä syy cdrohlingen lisäveroon?
guenh0
Suspended due to non-functional email address
_
6. helmikuuta 2004 @ 12:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko kukaan maksanu sampo verkkopankista tilaustaan nierleen?Ongelmana on se,et minne toi BIC/Swift pitää kirjottaa?
kiitos jo etukäteen avusta.
jarzza
Suspended due to non-functional email address
_
6. helmikuuta 2004 @ 13:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toi Sampo on todella HPpankki euromaksujen suhteen. Kolme kertaa olen yrittänyt maksaa, "palvelu ei käytössä".Onneksi vaimolla tili Nordeassa, kaikki käy kuin unelma. En valitettavasti voi vastata kysymykseesi EM syistä johtuen. (ei mainos).
guenh0
Suspended due to non-functional email address
_
6. helmikuuta 2004 @ 13:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
heh.Mulla onnisti sittenkin.maksu vaan ulkomaille ja sit lähti homma pelittää.siis sampossa ei ollutkaan mitään vikaa (ei mainos) xD
kitz kuitenkin.
FIN-Karhu
Suspended due to non-functional email address
_
9. helmikuuta 2004 @ 04:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
...kauanko on tilaukset kestäny?

Mulla on sisässä tollasen 500 egen satsi, josta tuli varmistus 23.1 (eli 10 arkipäivää sitten)

olen lähettänyt 04.02 (ke) kyselyn tilauksesta, mutta siihen en ole saanut vielä vastausta (nyt ma 09.02)... tänään lähetin toisen kyselyn.

Alkaa kohta loppumaan kärsivällisyys pussihousujen kanssa...
Senior Member

2 tuotearviota
_
9. helmikuuta 2004 @ 04:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
...kauanko on tilaukset kestäny?
Esimerkkitapauksia:

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/59159
Kravetz
Suspended due to non-functional email address
_
9. helmikuuta 2004 @ 07:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hyvä paikka omasta mielestä.
Tein tilauksen Su 1.2.
Tilasin 350 DVD-R, 100 koteloa ja 2 x 200 levyn kansioa, tilaus maksoi vajaa 400?.
Maksoin paypalin kautta.
Maanantaina aamusta tuli vahvistus tilauksesta ja päivällä ilmoitus, että paketti on postissa.
Ma 9.2. paketti tuotiin kotiovelle.
Paketissa oli kaikki mitä olin tilannut ja asiallisesti pakattu.
FIN-Karhu
Suspended due to non-functional email address
_
9. helmikuuta 2004 @ 08:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No voi sun kusi... Lähetin tänään order@nierle.de osoitteeseen postia, katotaan vastataanko sieltä..

alkavat mun sähköpostit saamaan hieman epäystävällistä sävyä jo sinnepäin...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. helmikuuta 2004 @ 08:27

FIN-Karhu
Suspended due to non-functional email address
_
10. helmikuuta 2004 @ 03:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
...noniin, nyt tuli vastauksia Nierleltä, ja erittäin huonolla englannilla kirjoiteusta kolmesta mailista, voin vetää johtopäätöksen, että mun tilaus oli unohdettu ja se on laitettu postiin eilen (09.02)... katotaan alkaako paketti saapumaan...
Senior Member

3 tuotearviota
_
11. helmikuuta 2004 @ 20:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nierleen meni rahat eikä paljon naurata..
Member

1 tuotearvio
_
12. helmikuuta 2004 @ 02:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tikasin sieltä viime vuoden lopulla tavaraa ja ne tuli joskus tammikuun alussa.
Kaikki löyty paketista mitä tilasin. Meinaan tilata sieltä tulevaisuudessakin.
FIN-Karhu
Suspended due to non-functional email address
_
12. helmikuuta 2004 @ 03:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Nierleen meni rahat eikä paljon naurata..
Laitatko hieman lisäinfoa, ja oletko yrittänyt saada yhteyttä nirleen... niiden puhelimetkin tuntuu toimivan...

Mä sain kuitenkin asiallista palvelua, kunhan sain vain ihmisiä kiinni sieltä...
Packman
Suspended due to non-functional email address
_
12. helmikuuta 2004 @ 05:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tilattu 31.1 +vahvistus heti
Maksettu 2.2 EU-maksuna
Rahat perillä 5.2
Tavara tuli 12.2

270 DVD - R ja -RW levyä

Bulkpaq 4x ja Princo 4x levyt toimivat moitteettomasti Pioneer 5100-h:lla poltettuna ja Sonyn DVP-NS330:llä soitettuina. PS2 ei suostu soittamaan.
strobo
Junior Member
_
12. helmikuuta 2004 @ 05:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nierle pelittää!! Itse tilasin vajaan 300? edestä tavaraa. Perjantaina 30.1 tilasin ja tilausvahvistus tuli välittömästi. Maksoin samana iltana, keskiviikkona 4.2 tuli ilmoitus että ovat saaneet rahat ja pistävät paketin postiin. 10.2 paketti ilmoitus postista, että paketti on saapunut. Kaikki oli mitä tilasinkin. Nopeaa ja hyvää toimintaa. Tilaan varmasti toistekkin:)
Senior Member

3 tuotearviota
_
12. helmikuuta 2004 @ 05:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En ole ekaa kertaa tilaamassa Nierle medialta, aikasemmat paketit on tulleet perille ihan ok.
Mutta nyt tällä kertaa sain 23.1 ilmoituksen että rahat on perillä ja paketti jo melkein postissa.
Nyt on jo 12.2 eikä mitään ole kuulunut.

Ensimmäiseen kyselyyn ei vastattu, toiseen kyselyyn laitettiin sama saksaksi, nyt sentään joku älys vastata että paketti on ilmeisesti lähetetty.
Seuraavaksi tiedusteltiin paketin postikoodeja jotta sen olinpaikkaa voitaisiin seurata.
Nyt sitten onkin haudanhiljaista.

En usko että tekevät tahallaan, myivät ehkä tavaraa jota ei sillä hetkellä ollut tai firman pitäjän lapsi sotki tilauslista.

Että sellasta-.

blackmoon
Junior Member
_
12. helmikuuta 2004 @ 07:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo, ei valittamista! taas toimi moitteetta, maksoin 2.2 ja tänään 12.2 posti toi laatikon!
kaikki oli mitä tilasin ja pikkupullo taas :)
pertko
Newbie
_
12. helmikuuta 2004 @ 10:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ise en myöskään ole ekaa kertaa tilaamassa nierleltä ja aiemmat menneet hyvin keskim. 9 pv toimitus. Viimeksi tilasin 20.1 ja tänäänkään 12.2 pakettia ei ole kuulunut. Pyysin lähetystunnusta ja vastaus oli että se on kansallinen koodi joka vaihtuu kansainväliseen ja siitä ei ole minulle hyötyä. PASKAT hölmönäkö ne pitää olkoon vaikka vitun kansallinen koodi niin siitä saa paketin liikkeet selville. Laitoin tänään uudellen kyselyn että haluan sen lähetyskoodin ja heti. Saa nähdä mitä vastaavat

Rubertti kirjoitti:En ole ekaa kertaa tilaamassa Nierle medialta, aikasemmat paketit on tulleet perille ihan ok.
Mutta nyt tällä kertaa sain 23.1 ilmoituksen että rahat on perillä ja paketti jo melkein postissa.
Nyt on jo 12.2 eikä mitään ole kuulunut
Senior Member

3 tuotearviota
_
12. helmikuuta 2004 @ 10:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
FINPEPE:
(Itse en myöskään ole ekaa kertaa tilaamassa nierleltä ja aiemmat menneet hyvin keskim. 9 pv toimitus. Viimeksi tilasin 20.1 ja tänäänkään 12.2 pakettia ei ole kuulunut. FINPEPE: Pyysin lähetystunnusta ja vastaus oli että se on kansallinen koodi joka vaihtuu kansainväliseen ja siitä ei ole minulle hyötyä. PASKAT hölmönäkö ne pitää olkoon vaikka vitun kansallinen koodi niin siitä saa paketin liikkeet selville. Laitoin tänään uudellen kyselyn että haluan sen lähetyskoodin ja heti. Saa nähdä mitä vastaavat)

Mulle ne lähetti koodin mutta se lienee ollut niiden oma kirjanpito koodi, posti ei ainakaan moista tuntenut.
Ja kyllä kait ne Saksanmaassakin osaa paketille antaa oman koodin josta sen kulkua voi seurata.
Tällälailla se kate kasvaa pienessäkin firmassa.
Ja luulisi että firma joka vastaa ostajille myymisestään myöskin osaltaan selvittää mihin paketti on kadonnut, jos yleensä on lähtenyt firmasta mihinkään.
Että tälläinen tapaus!
FIN-Karhu
Suspended due to non-functional email address
_
13. helmikuuta 2004 @ 07:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
...Tänään tuli paketti... kaikki kamat kyydissä ja siististi pakattuna. Mukana kokonainen 0.1 litrainen viinapullo... tuli oikein yli 500 egen tilaukselle "extraa"!!

Niillä on ollut ilmeisesti tässä Rubertti meidän pakettien kanssa fuulaa... toivottavasti saat pakettisi...
Mainos
_
__
 
_
Senior Member

3 tuotearviota
_
13. helmikuuta 2004 @ 08:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
FINKARHU:Niillä on ollut ilmeisesti tässä Rubertti meidän pakettien kanssa fuulaa... toivottavasti saat pakettisi

Lupasivat hankkia tietoja sikäläisestä postista ja ilmoittaa mihin paketti on matkalla.
Katotaan nyt.
 
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > osto-opas tallennusmedioille (cd/dvd)
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy